אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בפרסום ✔איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?

אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב.

לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר.

ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל לו להכיל רע באופן כללי. וכך יותר קל לו, לקבל משהו שהוא לא אוהב באופן כללי. לכן אנשים מקבלים בילד שלהם / בבן / בת הזוג שלהם, דברים שהם לא היו מקבלים באדם אחר. כי הוא עושה להם מספיק טוב, כדי שהם יכילו את הרע.

ורצוי מאוד, גם ליצור תלות בין הכלת הדבר הרע, לבין השגת הדבר הטוב. דהיינו, תיצור בסיטואציה, שכדי שלדוגמא הילד ייהנה מהאוכל שהוא ממש ממש אוהב, לשם כך הוא יצטרך לאכול את הדבר שהוא פחות אוהב.

אבל צריך לדעת לעשות זאת בחוכמה. ז"א שאם יהיה מצב, שהילד יראה באוכל שהוא לא אוהב, מכשול לאוכל שהוא כן אוהב, זה יגרום לו עוד יותר לשנוא את האוכל שהוא לא אוהב.

אבל אם הילד יראה באוכל שהוא לא אוהב, גורם מסייע ומאפשר לו לאכול את האוכל שהוא כן אוהב, כך ממילא הוא יתאהב באוכל שהוא לא אוהב.

ז"א אם ברצונך שמישהו יאהב משהו, ונניח שאתה יוצר סיטואציה של תלות, שהאדם מקבל את מה שהוא אוהב, רק אם הוא יכיל את מה שהוא לא אוהב, עליך לוודא שהוא יבחר להכיל את הדבר שהוא לא אוהב, למען הדבר שהוא כן אוהב. וזה, על ידי זה שהמינון של הדבר הרע, יהיה מספיק קטן, ביחס לטוב שהוא מקבל. כדי שהוא יבחר להכיל את הדבר הרע, למען הדבר הטוב.

ובמהות, לוודא שלא תיווצר סיטואציה, שבה האדם יראה בדבר הרע, גורם מונע ממנו להשיג את הטוב. אלא שהוא יראה בדבר הרע, גורם שמאפשר לו להשיג את הדבר הטוב. שככה ממילא הוא יתחיל לאהוב את הדבר הרע...

יקר לי מהות לשנוא בחורה בפרסומת הטוב לשנות התניה לגרום לה התנגדות למחיר יקר ללקוח מוצרים יקרים איך לשנות התניה אהבה אוהב איך איך ל איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילד לאהוב איך לגרום לילד לאהוב ירקות איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לאהוב איך לגרום למישהו לאהוב משהו איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות משהו איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה איך להפוך איך להפוך שנאה לאהבה איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לאהוב משהו איך לשנות איך לשנות דעות איך לשנות התניה איך לשנות התניה של מישהו אישה אישה בפרסומת אנשים בחורה בחורה בפרסומת בחורות בפרסום בפרסומות הדרכה להורים הדרכת הורים הוא לא אוהב הוא לא רוצה היא לא רוצה התניה התניות חינוך ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים ירקות כיצד לגרום לילד לאהוב לא רוצה לאהבה לאהוב לאהוב משהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום לילד לגרום לילד לא לגרום לילד לאהוב לגרום לילד לאהוב ירקות לגרום לילדים לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לא לגרום למישהו לאהוב לגרום למישהו לאהוב משהו לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות משהו לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לגרום למישהי להפוך להפוך שנאה לאהבה להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים לחנך ילדים למישהו לרצות לרצות משהו לרצות משהו שהוא לרצות משהו שהוא לא רוצה לשכנע ילד לשכנע ילד לא לשכנע ילד לאהוב לשכנע ילד לאהוב ירקות לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לאהוב לשכנע מישהו לאהוב משהו לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות משהו לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לשנות לשנות דעות לשנות התניה לשנות התניה של מישהו מישהי בפרסומת משהו נשים פרסומות פרסומת רוצה רצון שינאה שנאה
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות ... עיצובים שונים ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה ... זה הכי קר" אבל לא רק כי אומרים לך "זה הכי קר" רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את ... הקווים לא בהכרח יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה ...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
... בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמא התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ... גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם. ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמא למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ ... וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים... ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה ... והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא ש כן ! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית. אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר. ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין ... בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש... ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל. דהיינו, שברמת ... יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק. וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחוייב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ... היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, ... מניבים תשואה חלומית או מפסידים את כל כספי השקעתם, ללא מאמץ" בסיכומו של דבר, הראיתי כאן רק דוגמא אחת מני רבות, לחוסר אמת בפרסום ולמניפולציות בפרסום. מניפולציה שלוקחת את האפשרי, ומתייחסת אליו כאילו הוא מחוייב. שלוקחת את האופציה שיש גם אופציה ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, ... הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך ... בהכרח תואמת את המציאות האמיתית. כי ישנם מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין ... לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה ... כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת ... האהבה שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל ...
אלימות חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2
... שאומרת לאדם שאלימות זה לא טוב וכולי. אבל מהצד השני, הקמפיין מראה לאדם, כיצד אנשים כן בוחרים להתנהג באלימות. וכאשר האדם רואה בפרסומת אדם שמתנהג באלימות, זה הרבה יותר מחנך אותו להיות אלים, מאשר זה שאמרו לו ...
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
... יש פרסומות הוא מעביר לערוץ אחר, למה הוא מעביר לערוץ אחר? כי הוא לא חווה שלמות בפרסומות. השאלה היא מה אתה חווה כאשר אתה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בפרסום, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם בדידות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם עצבות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? דיכאון? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בפרסום, איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להאמין בעצמך? איך ליצור אהבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לחנך ילדים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעריך את עצמך? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך לפרש חלומות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע וסבל בעולם? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? מי ברא את אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? בשביל מה לחיות? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? האם יש אמת מוחלטת? למה העולם קיים? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, אימון אישי לירידה במשקל, אימון אישי לדיאטה בתחום בפרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.3125 שניות - עכשיו 20_04_2024 השעה 11:42:14 - wesi1