אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?

אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, שהאדם השני כן אוהב.

לדוגמא, נניח שילד לא אוהב לאכול ירקות. נסה ליצור אוכל שהילד ממש ממש אוהב, ונסה לשלב שם ירק כלשהו. במינון כזה או אחר.

ככל שאדם מרגיש יותר טוב באופן כללי, כך יותר קל לו להכיל רע באופן כללי. וכך יותר קל לו, לקבל משהו שהוא לא אוהב באופן כללי. לכן אנשים מקבלים בילד שלהם / בבן / בת הזוג שלהם, דברים שהם לא היו מקבלים באדם אחר. כי הוא עושה להם מספיק טוב, כדי שהם יכילו את הרע.

ורצוי מאוד, גם ליצור תלות בין הכלת הדבר הרע, לבין השגת הדבר הטוב. דהיינו, תיצור בסיטואציה, שכדי שלדוגמא הילד ייהנה מהאוכל שהוא ממש ממש אוהב, לשם כך הוא יצטרך לאכול את הדבר שהוא פחות אוהב.

אבל צריך לדעת לעשות זאת בחוכמה. ז"א שאם יהיה מצב, שהילד יראה באוכל שהוא לא אוהב, מכשול לאוכל שהוא כן אוהב, זה יגרום לו עוד יותר לשנוא את האוכל שהוא לא אוהב.

אבל אם הילד יראה באוכל שהוא לא אוהב, גורם מסייע ומאפשר לו לאכול את האוכל שהוא כן אוהב, כך ממילא הוא יתאהב באוכל שהוא לא אוהב.

ז"א אם ברצונך שמישהו יאהב משהו, ונניח שאתה יוצר סיטואציה של תלות, שהאדם מקבל את מה שהוא אוהב, רק אם הוא יכיל את מה שהוא לא אוהב, עליך לוודא שהוא יבחר להכיל את הדבר שהוא לא אוהב, למען הדבר שהוא כן אוהב. וזה, על ידי זה שהמינון של הדבר הרע, יהיה מספיק קטן, ביחס לטוב שהוא מקבל. כדי שהוא יבחר להכיל את הדבר הרע, למען הדבר הטוב.

ובמהות, לוודא שלא תיווצר סיטואציה, שבה האדם יראה בדבר הרע, גורם מונע ממנו להשיג את הטוב. אלא שהוא יראה בדבר הרע, גורם שמאפשר לו להשיג את הדבר הטוב. שככה ממילא הוא יתחיל לאהוב את הדבר הרע...

למכור מוצרים יקרים מוצר יקר ללקוח גורמת לאדם להרגיש לגרום לילדים לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגרום למישהו לא המחיר הוא רק תירוץ רגשות בפרסום המחיר יקר מידי בפרסומות אהבה אוהב איך איך ל איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום לילד איך לגרום לילד לאהוב איך לגרום לילד לאהוב ירקות איך לגרום לילדים איך לגרום למישהו איך לגרום למישהו ל איך לגרום למישהו לא איך לגרום למישהו לאהוב איך לגרום למישהו לאהוב משהו איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב איך לגרום למישהו לרצות איך לגרום למישהו לרצות משהו איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה איך להפוך איך להפוך שנאה לאהבה איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לשכנע ילד איך לשכנע ילדים איך לשכנע מישהו איך לשכנע מישהו לאהוב משהו איך לשנות איך לשנות דעות איך לשנות התניה איך לשנות התניה של מישהו אישה אישה בפרסומת אנשים בחורה בחורה בפרסומת בחורות בפרסום בפרסומות הדרכה להורים הדרכת הורים הוא לא אוהב הוא לא רוצה היא לא רוצה התניה התניות חינוך ילדים יעוץ הורי יעוץ הורים יעוץ להורים ירקות כיצד לגרום לילד לאהוב לא רוצה לאהבה לאהוב לאהוב משהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגרום לגרום לאישה לגרום לבחור לגרום לבחורה לגרום לגבר לגרום לה לגרום לו לגרום לילד לגרום לילד לא לגרום לילד לאהוב לגרום לילד לאהוב ירקות לגרום לילדים לגרום למישהו לגרום למישהו ל לגרום למישהו לא לגרום למישהו לאהוב לגרום למישהו לאהוב משהו לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לגרום למישהו לרצות לגרום למישהו לרצות משהו לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לגרום למישהי להפוך להפוך שנאה לאהבה להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים לחנך ילדים למישהו לרצות לרצות משהו לרצות משהו שהוא לרצות משהו שהוא לא רוצה לשכנע ילד לשכנע ילד לא לשכנע ילד לאהוב לשכנע ילד לאהוב ירקות לשכנע ילדים לשכנע מישהו לשכנע מישהו לא לשכנע מישהו לאהוב לשכנע מישהו לאהוב משהו לשכנע מישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב לשכנע מישהו לרצות לשכנע מישהו לרצות משהו לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לשכנע מישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה לשנות לשנות דעות לשנות התניה לשנות התניה של מישהו מישהי בפרסומת משהו נשים פרסומות פרסומת רוצה רצון שינאה שנאה
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת
איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת - פרומו הרצאה על איך לגרום למישהו להימשך למראה שלך? איך ליצור משיכה למראה חיצוני? איך לשנות התניה לגבי משיכה מינית? איך לשתול למישהו מחשבה שימשך אליך? איך לדעת למה מישהו נמשך למראה מסוים? אני לא נראה טוב, אני לא מושכת - פרומו ועוד אני לא מושך, אני לא נראית טוב, איך לגרום לו להימשך אליך? איך לגרום לה להימשך אליך? בחורה שמנה, בחורה רזה, מראה חיצוני, גבר שמן, גבר רזה, איך יוצרים משיכה מינית? איך נוצרת משיכה מינית? איך לדעת למה מישהו רוצה משהו? איך להיראות טוב? יופי או אופי, אוהב נשים רזות, אוהב נשים מלאות, אוהב נשים שמנות ...
שנאה / אהבה - מהי מהותה של שנאה? איך להפוך שנאה לאהבה? איך ליצור אהבה?
שנאה / אהבה - מהי מהותה של שנאה? איך להפוך שנאה לאהבה? איך ליצור אהבה? שנאה. מהי מהותה של השנאה? ואיך אפשר להפוך אותה לאהבה? שנאה = תחושת כעס מאוד חזקה של האדם על דבר כלשהו. מהותה של השנאה היא חוסר ידיעה. כעס נוצר מחוסר ידיעה. כאשר קורה לאדם דבר נגד רצונו, והוא אינו מבין מדוע ... טובה יותר = כעס. כעס = חוסר הבנה של האדם את הסיבה הטובה באמת שבגללה הדבר קרה. כאשר הכעס מתחזק, נוצרת שנאה ואכזריות. מסקנה: שנאה = חוסר ידיעה / חוסר הבנה של האדם את הצד השני = המון כעס = שנאה. שנאה = עצבות פנימית של האדם השונא. שנאה = תחושה של חוסר שלמות שישנה אצל האדם שמרגיש את השנאה. כאשר האדם מרגיש תחושה של שלמות = אינו מרגיש חסר של דבר = אין שנאה כי הכל טוב. השנאה מענישה את האדם עצמו. השנאה פוגעת באדם עצמו וגורמת לו לא להרגיש טוב ולא ליהנות מהמציאות הטובה שקיימת. השנאה מסתירה לאדם את האפשרות לשמוח וליהנות מהטוב האמיתי שיש בכל רגע. איך גורמים לשנאה להיעלם? תשובה: על ידי ... על התכלית. על האדם לחפש ולהבין תמיד את התכלית שלשמה הוא עושה את מעשיו. על האדם להתבונן על התכלית של השנאה. ולנסות להבין מה בעצם גורם לו לשנוא. מהי תכלית השנאה? תשובה: היא גורמת לאדם להרגיש טוב בצורה כלשהי. איך? כאשר לדוגמא פגעו באדם והאדם מרגיש שנעשה לו עוול. השנאה של האדם כלפי זה שעשה לו את העוול, היא האפשרות של האדם הפגוע כאילו לנקום בזה שפגע בו לפי הבנתו. השנאה מייצגת אצל האדם את עשיית הצדק. האדם מרגיש שאמיתי יותר ונכון יותר שלא לאהוב אלא
איך לשנות התניה? איך לטפל בהתמכרות? איך לשנות עוגן? טיפול בתת מודע, איך להיגמל מהתמכרות? איך להשתחרר מהתמכרות? איך להשתחרר מאובססיה? טיפול באו סי די, טיפול ב ocd, איך לשנות הרגל? nlp
איך לשנות התניה? איך לטפל בהתמכרות? איך לשנות עוגן? טיפול בתת מודע, איך להיגמל מהתמכרות? איך להשתחרר מהתמכרות? איך להשתחרר מאובססיה? טיפול באו סי די, טיפול ב ocd, איך לשנות הרגל? nlp
איך לשנות התניה? איך לטפל בהתמכרות? איך לשנות עוגן? טיפול בתת מודע, איך להיגמל מהתמכרות? איך להשתחרר מהתמכרות? איך להשתחרר מאובססיה? טיפול באו סי די, טיפול ב ocd, איך לשנות הרגל? nlp עכשיו נושא של גמילה מהתמכרויות אוקי ובמהות שלו זה איך לשנות לבן אדם התניה או עוגן שיש לו בראש, מה זאת אומרת לפעמים התמכרות נוצרת מזה שבן אדם נוצרה לו איזו התניה לדוגמא נגיד בן אדם נגיד מכור לשוקולד למה הוא מכור לשוקולד כל פעם כשרע לו הוא אוכל שוקולד למה כל פעם כשרע לו הוא אוכל שוקולד כי יש לו התניה בראש שאומרת שוקולד זה טוב שוקולד זה טוב שוקולד עושה אותי מאושר וכו'. אוקי עכשיו השאלה היא איך נגמלים מזה אז כמובן שיש פה הרבה מאוד תהליכים ועניינים אבל אני רוצה לדבר עכשיו על איך משנים את העוגן את ההתניה בראש שאומרת שוקולד זה טוב או אצל כל אחד את ההתמכרות שלו שיחליף את זה למה שהוא רוצה. אז הדרך היא שמה שבן אדם צריך לעשות נניח נגיד שבן אדם מכור לשוקולד ואנחנו רוצים לעזור לו להיגמל משוקולד מה שאנחנו צריכים לעשות שלב ראשון זה לאתר מה ... את זה נניח נגיד שמצאנו שבן אדם אוכל שוקולד כי משעמם לו סתם נמציא משעמם לו בסדר, אוקי עכשיו מה שאנחנו צריכים לעשות זה אנחנו צריכים לשנות לבן אדם את ההתניה בראש שהוא חושב ששוקולד זה טוב. איך אנחנו נשנה לו את ההתניה אנחנו ניתן לו הנחיה מה ההנחיה אומרת כל פעם לפני שאתה אוכל שוקולד אתה ... לו פקודה שאומרת שוקולד זה טוב למה שוקולד זה טוב כי פעם הוא אכל שוקולד, נגיד אוכל זה טוב למה אוכל זה טוב כי נגיד מפיג לו את השעמום אנחנו רוצים להכניס לו התניה במוח "אתה יודע מה שאתה מחפש זה לא את האוכל אתה מחפש שלא ישעמם לך" אנחנו רוצים שבכל פעם שהוא קם לאכול במקום שהוא יגיד אני רוצה לאכול שהוא יגיד אני רוצה שלא ישעמם לי כי מכאן יהיה יותר קל לנתב אותו למקומות אחרים כגון "אני רוצה שלא ישעמם לי ולכן אני אלך לקרוא ספר" או "אני רוצה שלא ישעמם לי ולכן אני אוכל" ואז המוח שלו יגיד לו "רגע אבל אם אתה אוכל באמת זה פותר את זה שמשעמם לך זה לא באמת פותר את זה אז לך תעשה משהו אחר". ולכן בתור התחלה אנחנו נרצה להביא לרמת המודעות שלו את ההבנה שהוא אוכל כי משעמם לו ולכן זה חשוב וקריטי ביותר שבן אדם שעושה פעולה והוא מגלה שהוא עושה את הפעולה הזאת מסיבה כלשהי קריטי ביותר בהנחה שהוא רוצה להיפטר מהפעולה קריטי ביותר שהוא יהיה מודע תוך כדי שהוא עושה את הפעולה לפני שהוא עושה את הפעולה ואחרי שהוא עושה את הפעולה לסיבה שהוא עשה את הפעולה כי אם לא הוא יוצר לעצמו התניה במוח שהצורה עצמה היא המחויבת הוא מתחיל להאמין שהצורה עצמה הסופית הפעולה עצמה היא הדבר שהוא מחפש וזה לא נכון הרי אתה באמצעות זה מחפש לפתור דבר אחר אז תשדר למוח שלך את הדבר האחר שאותו אתה רוצה. ש: אבל בהינתן שאר האפשרויות שלו האם באמת האוכל זה הפתרון שהכי מפיג את השעמום שלו. אליעד: יכול להיות. ש: אז מה הוא יעשה? אליעד: אז הוא ימשיך לאכול אבל מה ההבדל שאם הוא יגיד אני רוצה לאכול אז גם אם מחר פתאום יהיה פתרון אחר הוא שכח את הבעיה המקורית הוא ...
התנצלות משכנעת, איך להתנצל לאקסית? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לתרץ את עצמך? איך להצדיק את עצמך? איך להתמודד עם ביקורת? איך להפוך שנאה לאהבה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בזוגיות? איך לבקש סליחה? מניפולציות בהתנצלות
התנצלות משכנעת, איך להתנצל לאקסית? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לתרץ את עצמך? איך להצדיק את עצמך? איך להתמודד עם ביקורת? איך להפוך שנאה לאהבה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בזוגיות? איך לבקש סליחה? מניפולציות בהתנצלות
... משכנעת, איך להתנצל לאקסית? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לתרץ את עצמך? איך להצדיק את עצמך? איך להתמודד עם ביקורת? איך להפוך שנאה לאהבה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בזוגיות? איך לבקש סליחה? מניפולציות בהתנצלות הרצאה על התנצלות משכנעת, איך להתנצל לאקסית? איך להתנצל בצורה נכונה? איך לתרץ את עצמך? איך להצדיק את עצמך? איך להתמודד עם ביקורת? איך להפוך שנאה לאהבה? איך לגרום למישהו לסלוח לך? איך להתנצל בזוגיות? איך לבקש סליחה? מניפולציות בהתנצלות ... חרדת נטישה, חרדת פרידה, שקרים בזוגיות, בגידות בזוגיות, תירוצים לבגידות, תירוצים בזוגיות, איזה תירוץ לומר? הכלב אכל לי את המחברת, מרוב אהבה, אהבה זה תירוץ ...
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
סוגים של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול
... של שכנוע, סוגים של טיפול, שיטות שכנוע, אסטרטגיות שכנוע, לגרום למישהו לא לעשן, טיפול בהפרעת אכילה, הפסקת עישון, לגרום למישהו לרצות משהו, לשנות למישהו את הרצון, שיטות טיפול - פרומו עכשיו השאלה היא כזאת נניח נגיד שרוצים לעזור למישהו בקטע טיפולי, אוקי נגיד לדוגמא נגיד מישהו עם הפרעת אכילה נניח ונגיד רוצים לעזור לו לאכול, נגיד בהנחה שהוא לא אוכל רוצים לגרום לו לאכול ובהנחה שהוא אוכל מדי רוצים לגרום לו לאכול פחות ... השאלה היא ברמת האסטרטגיה האם יש הבדל או שאין הבדל ואם אכן האם יש הבדל אז מה ההבדל, האם יש הבדל בין לנסות לעזור למישהו שרוצה שיעזרו לו לבין לנסות לעזור למישהו שלא רוצה שיעזרו לו. מה זאת אומרת? שני אנשים באים אחד אומר "תקשיב יש לי הפרעה אני רוצה לטפל בה" ואחד יש לו הפרעה והוא לא רוצה לטפל בה, השאלה היא האם הדרך לטפל בהם היא זהה או שהיא שונה אם כן במה. ש: בפשט זה נראה שזה מאוד שונה. אליעד: אוקי למה מה זה שונה? ש: יותר קל לעזור למי שרוצה שיעזרו לו. אליעד: אני לא שאלתי אם זה יותר קל או קשה שאלתי אם זה שונה מבחינת הנוסחה, אתה צודק שאם מישהו נמצא על הרצפה והוא רוצה לקום או מישהו על הרצפה והוא לא רוצה לקום יותר קל להרים את ההוא שעל הרצפה שהוא רוצה לקום אבל רצף הפעולות שאתה עושה כדי ... את הבן אדם זה אותו דבר כאילו אם אתה מרים משקולת או בן אדם זאת אומרת לתפוס ולהרים. השאלה האם ברמת הנוסחה האם לשכנע מישהו נגיד בוא ניתן דוגמא נגיד הוא מרעיב את עצמו בסדר ורוצים לשכנע אותו לאכול, האם השיטה לשכנע אותו לאכול תהיה שונה מהמצב שבו הוא אומר "שלום יש לי בעיה שאני מרעיב את עצמי ואני רוצה לשכנע את עצמי לאכול" או במצב שהוא אומר ... הקושי יותר קשה זה ברור, גם לא ברור אבל נניח שזה ברור השאלה אם בדרך זאת תהיה אותה דרך או שונה. ש: באחד אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו נגד רצונו ובשני מה שכפי רצונו. אליעד: לא בשני גם נגד רצונו נגד חצי רצונו. ש: זהו יש לו יותר רצון אז זה ההבדלים ביניהם בעצם? אליעד: כן זה ההבדל. ש: זה ההבדלים אחד רוצה יותר שם הוא פחות
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 3 והתשובה לשאלה היא, כי כדי לגרום לילד להתעניין בלימודים, לשם כך צריך בצורה כלשהי, לגרום ללימודים, לתת לילד הנאה כלשהי. וההנאה, לא צריכה להיות כתגמול על הלימודים, אלא כתוצאה מהלימודים עצמם. כי הילד מטבעו, מאוד רוצה ללמוד, כל דבר שיצור אצלו הנאה. והילד לומד את כל הלימוד שלו, תוך כדי זה שהוא מנסה ליצור אצלו הנאה. כך, שכדי לגרום לילד לאהוב את הלימודים, להשקיע בהם, וממילא להצליח בהם ובמבחנים וכיו"ב, לשם כך צריך לגרום בצורה כלשהי לילד, ליהנות מהלימודים עצמם. וזה, על ידי זה, ... מהלימודים?! כי הילד רוצה, הנאה מיידית. והילד רוצה לדעת, שבאופן מיידי, הלימודים שלו יביאו לו הנאה כלשהי, מעצם הידע שהוא רכש. ואם ההורים והמורים עצמם חושבים, שרוב הלימודים הם מיותרים לגמרי, עבור העולם האמיתי, אז ... את הילד. כי הילד, רוצה הנאה ותוצאה מיידית וטוב שכך. כי אדם שחושב בהיגיון, הוא ישקיע במה שמביא לו תועלת ממשית. ולא באיזה דבר, שאולי בעתיד יביא לו איזו תועלת, שהוא לא מבין אותה. כך שגם ... את הילד. כי הילד רוצה הנאה מיידית. כל שכן, כאשר מדובר על מקצוע, שלא מביא שום תועלת ממשית, גם לא כאדם בוגר. כגון לדוגמא לימודי ההיסטוריה (כפי מה שהם נלמדים בד"כ). שהם, לא מביאים לאדם ... ואף על פי כן, יש דרך לגרום לילד להתעניין בלימודים. והיא, על ידי זה שהילד יבין, כיצד הלימודים האלו מביאים לו תועלת ממשית ומיידית, בחיים האמיתיים שלו כילד. ואיך להסביר את זה לילד? אז כדי להסביר למישהו משהו, לשם כך קודם לכן, זה שרוצה להסביר, עליו בעצמו להבין, את מה שהוא רוצה להסביר. ומי שרוצה בצורה כלשהי, לגרום לילד שלו להבין, שהוא יכול להפיק תועלת ממשית מלימודי ההיסטוריה לדוגמא, הרי שקודם לכן, עליו כהורה להבין, כיצד באמת הלימודים המשמימים האלו, כיצד הם מביאים לאדם ... מה שהוא באמת לומד, זה איך לחשוב בצורה נכונה יותר, כדי ליהנות יותר בחיים, גם כילד וגם כאדם בוגר. אלא, שהאדם נדמה לו, שהוא רוכש ידע. והידע, ברובו, הוא לא שימושי. וכאשר הידע הוא לא שימושי, ... וכאשר המורה מלמד משהו שהוא כבר יודע, הוא סוג של מת חי. כי הרבה מורים, ממש מרגישים סוג של מוות, כאשר הם מלמדים. כי הלימודים ומה שהם מלמדים, זה משעמם אותם בצורה מאוד רצינית, והם ממש ... הלימודים, כל מקצוע יש משהו שמייחד אותו. כי כל מקצוע יש את צורת המחשבה הייחודית שלו. וכדי להצליח בכל מקצוע, לשם כך על התלמיד לפתח אצל עצמו, יכולות שכלית ורגשיות שונות. וכאשר התלמיד לומד כל ... האישיות שלו. ומי שרוצה לגרום לילד לאהוב את הלימודים, עליו להתבונן עם עצמו היטב היטב, ולנסות להבין, כיצד ובאיזו דרך, הלימודים האלו יכולים לגרום לילד, ליהנות טוב יותר בחיים שלו כילד. ורק אחרי שההורה והמורה מבינים, כיצד הלימודים האלו באמת עוזרים לילד, רק אז הם יכולים לנסות לגרום גם לילד, לרצות להצליח בלימודים. כי כל ילד, היה מוכן לבוא לשיעור שבו מלמדים אותו, כיצד להיות מקובל חברתית, וכיצד לנצח במשחקי מחשב, וכיצד להשיג את המטרות שלו טוב יותר ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 4 והתשובה היא, כי כדי להבין, כיצד כל לימוד כלשהו, כיצד הוא יוצר הנאה אצל הילד, לפני כן, על ההורה לנסות להבין מול עצמו, כיצד החומר הנלמד, כיצד הוא יוצר הנאה כלשהי ותועלת כלשהי בעולם האמיתי. וניקח לדוגמא, את לימודי ההיסטוריה. ילד, לא אוהב ללמוד היסטוריה. כדי לגרום לו לאהוב את לימודי ההיסטוריה, לשם כך צריך לגרום לו, להתעניין בלימודי ההיסטוריה. וכדי שזה יקרה, לשם כך, הילד צריך להבין בצורה כלשהי, כיצד לימודי ההיסטוריה, עוזרים לו בחיים האישיים שלו כילד. וכדי שזה יקרה, ההורה, צריך ... לימודי ההיסטוריה לאדם? כיצד הידע שאותו אני כבר יודע כמורה, כיצד הוא מביא לי תועלת בחיים? האם בעצם אני מנסה ללמד את התלמידים משהו, שלי עצמי הוא לא נותן שום תועלת? האם כאשר אני מלמד את התלמידים, האם אני מנסה ללמד אותם ידע? או שאני באמת מבין, כיצד הלימודים האלו יעזרו להם בחיים, ואני באמת מנסה לגרום להם לחיות טוב יותר? והשאלה המרכזית וההתמקדות המרכזית שצריכה להיות, היא: שעל המורה לנסות להבין עם עצמו אל מול עצמו, איזו תועלת מביא המקצוע שאותו הוא מלמד, לו עצמו באופן ... בכל מקום בעולם בכל זמן שהוא בעולם, הם כולם כל הזמן, מתרחשים בצורות שונות בהווה, אצל כל אדם ואדם. וכאשר האדם לומד היסטוריה על משהו שקרה בעבר, הרי שתת המודע של האדם, מקבל באמצעות זה מסר כלשהו, לגבי, איך האדם צריך להתנהג בחיים שלו, כדי להצליח טוב יותר מבחינה חברתית וכיו"ב. וכל הלימודים שהאדם לומד, ... על ידי זה שהוא לומד, לדבר בצורה תקינה. למרות שבאמת, הרי רוב המקצוע כולו, הוא יכול להיות מיותר מלכתחילה. ואם המורה לדקדוק, ינסה לגרום לתלמיד ללמוד דקדוק, כדי לא לדבר בצורה צורמת. הרי שזה הדבר האחרון שמעניין את הילד. כי הילד, לא צורם לו שום דבר באוזן. ומבחינתו של הילד, שכל אחד ידבר איך שבא לו, כל זמן שכל אחד מבין את השני. וממילא, המורה לעולם לא יצליח לגרום לילד להבין שלימודי הדקדוק יביאו לו תועלת אמיתית. אא"כ המורה יעשה שטיפת מוח לתלמיד, כמה זה חשוב לדבר נכון דקדוקית. שאז הוא יוצר אצל הילד בעיה, ומוכר לו את הפתרון, ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 5 וכאשר אנחנו אומרים, שהמורה צריך לנסות להבין, איזו תועלת מביאים הלימודים לו עצמו, הכוונה היא, כיצד הלימודים האלו, משפרים את איכות ... הרי שבוודאות שבדרך כלשהי, הידע שלו בהיסטוריה, משפיע על קבלת ההחלטות שלו בהווה, בכל אחד ואחד מתחומי החיים. ואם המורה להיסטוריה היה מתייחס ללימודים שאותם הוא מלמד, לא כאל דרך להעביר מידע, אלא כאל ... להבין, כיצד החומר שאותו הוא מלמד, כיצד הוא השפיע ומשפיע על החיים שלו, בצורה כלשהי. ובעיקר לנסות להבין, איזה תובנות החומר שאותו הוא מלמד, הביאו לחיים האישיים שלו. ואם זה לדוגמא לימודי היסטוריה, אז ... לימודי הגיאומטריה וכיו"ב, מה שהאדם באמת לומד, זה לא איך לחשב שטח של משולש. כי האדם, בשום שלב בחייו, לא יזדקק לחשב של שטח של משולש. והדבר האחרון שאמור לעניין אדם נורמאלי, זה איך לחשב שטח של משולש. כי בחיים האמיתיים, כמעט ואף אחד בעולם, לא מחשב את שטחם של משולשים. ואם האדם כאדם בוגר יעבוד בדבר כלשהו, שיצריך אותו לחשב את שטח המשולש, אז הוא יוכל ללמוד איך לחשב את שטח המשולש. אבל למה שאדם נורמאלי ורגיל, יתעניין באיך מחשבים שטח של משולש? איך בדיוק זה מקרב אותו אל האושר האישי שלו, בצורה כלשהי?! אלא, שכאשר האדם לומד איך לחשב שטח של משולש, מה שהאדם באמת לומד, זה לנסות לחשוב בצורה מופשטת על דברים שונים. כי המשולש והריבוע והעיגול וכל שאר הצורות, כל הדברים האלו, ... וכאשר המורה חושב שהוא מלמד את הילדים את הנוסחא, איך לחשב את שטח המעגל, הרי שזה אכן באמת משעמם. כי זה לא באמת מעניין אף אחד, המידע של: איך לחשב שטח של מעגל. אבל, אם המורה הוא חכם אמיתי, אז כאשר הוא מלמד את הילדים איך לחשב שטח של מעגל, אז במקום להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע משעמם, לילדים חפים מפשע, הרי שהמורה יכול במקום זה, לנסות ללמד את עצמו ואת ... באותו הדבר שהוא שינה (אפקט הפרפר). כי כאשר האדם משנה משהו אחד, הדבר הזה משנה גם את כל שאר הדברים שתלויים בו. והדבר הזה בא לידי ביטוי, בכלל המתמטי. שכאשר עושים פעולה על צד אחד של המשוואה, הרי שיש ... והוא גם יזכור אותו בלי שום בעיה, והוא גם יבין מעצמו איך לפתור תרגילים נוספים, וגם הוא מצא תועלת כלשהי, בכך שהוא למד את התרגיל. וכיו"ב, יש לדוגמא את העניין של מציאת מכנה משותף. שגם הדבר הזה בא לידי ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 6 וכאשר המורה רוצה ללמד את התלמיד איזה דבר, שלב ראשון על המורה לנסות להבין, מה בעצם הוא מלמד את התלמיד, ... מעבר לידע ולמידע הטכני עצמו. ואחרי שהמורה מבין את מה שהוא מלמד, דהיינו, אחרי שהמורה מבין, שהוא לא מעביר כאן ידע יבש ומשעמם, אלא הוא עושה כאן משהו אחר לגמרי. שהוא, להקנות לילדים שכל כלשהו, שבאמצעותו הם יהיו יכולים לחיות טוב יותר, עכשיו, יותר קל למורה, גם להתעניין באופן אישי במה שהוא מלמד, וגם לגרום לתלמידים, להתעניין בחומר הנלמד. והעיקר המרכזי הוא, שהמורה צריך להפסיק להסתכל על מה שהוא מלמד, כעל מידע יבש שלא מעניין אף אחד, או שהוא מעניין רק יחידי סגולה, אלא הוא בעצם מלמד כאן משהו אחר, משהו מעבר, משהו שנותן לאדם תועלת ממשית בחייו. ואחרי שהמורה מבין את כל זה, והמורה באמת מתייחס למה שהוא ... מהאירוע ההיסטורי, לחיים האישיים שלהם. וכיו"ב, בכל שאר התחומים. שהדגש המרכזי הוא, שעל המורה לנסות להבין, כיצד הלימוד של התלמידים, את החומר שהוא רוצה ללמד אותם, כיצד זה יכול בצורה כלשהי, לעזור להם בחיים האישיים שלהם, בשלב הזה של החיים שלהם, לפי הרצונות שיש לתלמידים, בשלב הזה של החיים שלהם. ואחרי שהמורה מתחיל להתייחס לעצמו, לא כאל מישהו שמעביר מידע, אלא כאל מישהו שמלמד משהו, בעל משמעות אמיתית לחיים. ואחרי שהמורה מבין, כיצד גם התלמידים יכולים בחיים האישיים שלהם, להיתרם מכך שהם לומדים את המקצוע שאותו הוא מלמד. מכאן, הדרך לגרום לתלמיד לאהוב את הלימודים, היא די קצרה. כי עכשיו, על המורה לנסות ללמד את התלמידים, כיצד לשפר את ... הוא ילמד אותם. ואם התלמיד יבין בצורה פשוטה, כיצד באמת הדבר שאותו הוא לומד, כיצד זה מביא לו תועלת מעשית בחיים שלו, הרי שממילא, הילד שהוא מאוד אוהב ללמוד מטבעו, ממילא, הוא יתעניין בלימודים. ונוסיף: ידוע הדבר, שכל הנ"ל, זה לא קל ... כמורה, משועמם ממה שהוא עצמו מלמד. והוא מקרין את זה כלפי חוץ, גם אם זה באופן בלתי מודע. וממילא, גם הילד, לא מתעניין בחומר הנלמד. והפתרון לבעיית חינוך הילדים, היא בכך, שהמורים עצמם יעברו שינוי פנימי. ושהמורה, לא יסתכל על עצמו, כעל מי שמעביר ... שהוא יחליט שהוא מפסיק להתייחס לעצמו, כאל מישהו שמעביר מידע טכני. אלא, הוא באמת צריך להתחבר רגשית ושכלית, לדבר שאותו הוא מלמד. והמורה עצמו, שרוצה שהתלמידים שלו יתעניינו במה שהוא מלמד, קודם כל, הוא עצמו חייב להתעניין בכל פעם מחדש, ... ואיזה תועלת אמיתית, הלימודים האלו נותנים לחיים של האדם? והתועלת היא, לא זה שנדמה למורה, שזה חשוב שהתלמיד ידע את החומר. אלא, תועלת אמיתית לחיים. משהו שאפשר להשתמש בו, בכל שאר תחומי החיים. ואחרי שהמורה עצמו מתבונן, על מה שהוא עצמו מלמד, ... את צורת המחשבה, שיצרה את המידע שאותו הוא מלמד. וממילא, צורת המחשבה הזאת, היא שימושית בהרבה תחומים נוספים, וגם עבור הילדים עצמם. ונסכם: כולם רוצים ליהנות, וטוב שכך. והילד, יתעניין יותר בלימודים, אם הלימודים ייצרו עבורו הנאה כלשהי, מעצם זה שהם יתנו לו משהו לחיים האישיים שלו. ועל המורה לנסות להסתכל על עצמו, לא כעל מישהו שמעביר מידע לא ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אישה בפרסומת, דיכאון? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אישה בפרסומת, איך להשיג ביטחון עצמי? איך ליצור אהבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפרש חלומות? איך לעשות יותר כסף? איך להתמודד עם גירושין? איך להעביר ביקורת בונה? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לשתול מחשבות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לקבל החלטות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם לדומם יש תודעה? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש או אין אלוהים? בשביל מה לחיות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? מי ברא את אלוהים? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש אמת מוחלטת? למה לא להתאבד? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? האם המציאות היא טובה או רעה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לפרישה, מאמן אישי קואצ'ינג, מאמן לחיים בנושא אישה בפרסומת - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2188 שניות - עכשיו 28_03_2024 השעה 21:48:14 - wesi1