...
שכנוע תת ההכרה, לגרום למישהו לא לפחד, לנסות דברים חדשים, התנסות בדברים חדשים, השפעה על התת מודע, מסר תת סיפי, מסר תת הכרתי,
שכנוע התת מודע,
איך לשתול מחשבה? טכניקות
שכנוע - פרומו נניח שאתה רוצה לגרום למישהו מה לעשות, לא לפחד להתנסות בדברים חדשים איך אתה עושה את זה חוץ ... עבודה ואתה מפחד שהוא פתאום ילך לחפש עבודה אצל המתחרים איך אתה יכול להכניס לו למוח שהוא יפחד לנסות דברים חדשים, כאילו הבנתם את השאלה מה אתה הבנת את השאלה? ש:
איך לגרום לבן אדם שהוא יפחד מדברים חדשים. אליעד: שהוא לא יפחד אמרתי. ש: לא משנה היה גם כן שהוא יפחד מדברים ... בכל מקרה סובל אז מה אכפת לך יאללה בא תנסה עוד משהו" זאת טענה שהיא חצי נכונה אבל היא חלשה כזאת. אני מנסה לומר לשנות לבן אדם את המוח שלו שהוא באמת לא יפחד מדברים,
איך לגרום למישהו לא לפחד לנסות דברים חדשים או
איך לגרום לו לפחד לעשות לנסות דברים יש מאחורי זה פרנציפ. כן מה אתה אומר? ש: אתה יכול להגיד לו שאם תעשה ככה ... מהדבר הזה שאתה רוצה לעשות. אליעד: "נכון שאתה מפחד שיגרם לך נזק אבל זה יכול להביא לך תועלת, נכון שאתה מפחד לעשות בנג'י" נגיד שמישהו מפחד לעשות בנג'י ואתה רוצה
לשכנע אותו לעשות בנג'י. אוקי עכשיו אתה אומר כזה דבר בא נגיד לו "תראה נכון שיכול להיות שתמות אבל יכול להיות גם כן שחווית הבנג'י תיתן לך סיבה לחיות מרוב שתתרגש יכול להיות", נכון יפה עכשיו זה בעצם לנסות
לשכנע אותו בצורה ישירה על היתרונות היחסיים שיכולים להיות בדבר שהוא מפחד לעשות. נכון יפה אני אומר לא בצורה ישירה אני רוצה בצורה עקיפה נניח שיש מישהו שאתה רוצה
לשכנע אותו לעשות בנג'י או לא לפחד לעשות בנג'י אוקי ואתה לא רוצה בדו"ח להגיד לו את זה אתה רוצה לעשות את זה בצורה סיבובית, אתה רוצה לדבר איתו על נושאים אחרים בכלל ושבתת מודע שלו אתה תגרום לו לא לפחד לנסות לעשות דברים חדשים, רגע הבנתם את השאלה
איך לדבר עם התת מודע שלו לא
איך לדבר איתו בצורה ישירה. ש: אתה יכול להתחיל לספר לו על כל מיני דברים שעשית. אליעד: אבל אז הוא יודע שאתה בא
לשכנע אותו אתה אומר לו "כן אתה יודע איזה כייף היה לי כשעשיתי בנג'י כמה פחדתי וכמה זה עזר אחר כך, מכה זה כייף". ש: זה
משכנע אותו. אליעד: נכון בהנחה אבל זה הוא רואה שאתה מנסה
לשכנע אותו נניח שהוא מתוחכם עכשיו אתה רוצה להיות עוד יותר מתוחכם, אתה הבנת מה שאתה אומר זה נכון זאת אמת אתה ... לא לנסות לעשות דברים חדשים אתה בעצם צריך ליצור אצלו גבולות. עכשיו תסתכלו משהו מעניין מה שעומד מאחורי הפחד של הבן אדם לנסות לעשות דברים חדשים זה שהוא חושב
שהמחשבות שלו מחויבות ולא אפשריות בן אדם שרגיל לחשוב בצורה מחויבת יפחד לנסות לעשות דברים חדשים כי אם בן אדם נגיד ... היא שברגע שיש לך דעה / רעיון / תחושה אתה אומר "אין זה מחויב" לא מוכן לזוז מזה. עכשיו מה אני בעצם אומר אני בעצם אומר כזה דבר שאם אתה רואה מישהו ואתה רוצה נגיד
לשכנע אותו לעשות בנג'י נגיד או לא לנסות
לשכנע אותו לעשות בנג'י לגרום לו פחות לפחד מלעשות בנג'י נגיד אז באופן כללי מה שאתה צריך לעשות זה לא מה שאתם ... טעים" אוקי האוכל לא טעים לך או אתה חושב שהאוכל לא טעים. עכשיו ברגע שאתה מעיר לו את הערה הזאת מה אתה בעצם אומר לו " אתה יודע מה שאתה בעצם בטוח זה לא בטוח" עכשיו
המחשבה הזאת בעצם גורמת לכך שהדברים שנראה לו כמחויבים הופכים להיות אפשריים ואז ממילא גם
המחשבה שאומרת אני לא מוכן בשום פנים ואופן לנסות לעשות דבר חדש גם היא נחלשת. אני מנסה להראות איך התהליך
המחשבתי שבן אדם נאחז בדעה של עצמו ולא מוכן לשנות את דעתו איך התהליך הזה משפיע על ההתנסות של בן אדם לדברים ... משל עצמו" ושכל פעם בקלות אפשר לשנות את דעתו בן אדם כזה גם כן הוא פחות יפחד לנסות לעשות דברים חדשים וכן אם אתה רוצה שהוא יפחד לעשות דברים חדשים אם הוא מדבר בצורה
סובייקטיבית אתה צריך להגיד לו "לא זה באמת ככה" ואז המוח שלו מתחיל להינעל על משהו ואז שהמוח שלו ננעל על משהו הוא ... אותו שמה שהוא חושב זה לא בטוח נכון ואז ממילא גם הרצונות שלו כבר לא מחויבים וכשהרצונות שלך לא מחויבים אז ממילא אתה כבר לא מפחד לנסות לעשות דברים חדשים. וזה לדוגמא
שכנוע תת הכרתי למה זה
שכנוע תת הכרתי כי אתה לא אומר לו בצורה ישירה אתה מדבר איתו על נושאים אחרים נגיד שהוא אומר לך "וואלה תראה איזה ... פשוט. ש: נכון. אליעד: לא כי את כבר מתחילה פה באיזה מניפולציה תכף הולך להגיע איזה "אבל" כלשהו. ש: אבל. אליעד: לכן כבר שמעתי את "האבל" אמרתי עכשיו מההתחלה יהיה
סובייקטיבי. ש: לא אני חושבת שכאילו אצלי לפחות. אליעד: תראי אני רגע רוצה לחדד השיחה הזאת לא עסקה
באיך לגרום למישהו לחשוב שמחויב או אפשרי, השיחה הייתה מטרתה להראות לך את האנלוגיה את ההקבלה שיש בין לחשוב ...