לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת ... ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.
ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח ... המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר. אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך
ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיו"ב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין כ"כ ... להחליף את המחשבה שלו, ברמת המודע החיצוני שלו. כך שמהות החיסרון
בלשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, היא בכך שלא תמיד הלקוח יודע להעביר את המחשבות שיש לו בתת המודע ...