... בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את
האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות
אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי ... לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את
האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות
אובייקטיבית באמת. ונסביר: כי יש התנגדות
אובייקטיבית ויש התנגדות סובייקטיבית. והתנגדות
אובייקטיבית פירושה, שהלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה
אובייקטיבית. ז"א הלקוח לא רוצה לקנות את המוצר, מסיבה אמיתית שכולם מסכימים עליה. כגון לדוגמא, שהמוצר פגום ושכל אדם שפוי בדעתו, לא היה רוצה לקנות את ... לקנות את המוצר, בגלל שהוא עצמו חושב בטעות שהמוצר לא מתאים לו וכיו"ב.
ואובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, ושכולם מסכימים עליו בלי להטיל בו ספק. וסובייקטיבי פירושו, דבר שהוא אמיתי, אבל רק בעיני המתבונן בלבד. אך בני אדם ... הזה לא מתאים לי" וכיו"ב. במקרה כזה לדוגמא, הלקוח מדבר כאילו בצורה
אובייקטיבית. דהיינו, הלקוח אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה, כמו שהוא אומר שיש מולו קיר. וכאן צריך להפוך את ההתנגדות
האובייקטיבית שלו, להתנגדות סובייקטיבית. שזה אומר, שכאשר הלקוח אומר לדוגמא "אני לא צריך את המוצר הזה", צריך לחזור אחרי המשפט שהוא אומר, ולהוסיף לו ... להתבונן בשנית על הדעה שלו, ואז ממילא היא הופכת להיות סובייקטיבית ולא
אובייקטיבית. והרעיון הוא, שישנם דברים
אובייקטיבים וישנם דברים סובייקטיביים. ודברים
אובייקטיבים, הם לדוגמא כגון זה שיש קיר ושיש כדור הארץ וכל שאר הדברים שכולם מסכימים עליהם. ולפעמים הלקוח מתנגד למוצר, בהתנגדות
אובייקטיבית. שהוא חושב שהוא לא רוצה ולא צריך את המוצר, כמו שהוא חושב שהוא מדבר איתך באותו הרגע. וצריך לגרום לאותו לקוח, להסתכל על הדברים של עצמו, ... שלו, כאל רעיון סובייקטיבי בלבד. ויש עוד מילים שהופכות את ההתנגדות
האובייקטיבית להתנגדות סובייקטיבית. כגון לדוגמא, המילה "כרגע". לדוגמא: הלקוח אומר "המוצר הזה לא מתאים לי". הפוך את זה ל"למה אתה חושב כרגע המוצר הזה ... לעומק את המשמעות של כל המילים. ומהן מילים סובייקטיביות ומהן מילים
אובייקטיביות. ואז בזמן אמת, על המוצר שלך, תדבר רק בצורה
אובייקטיבית. דהיינו, אל תגיד ללקוח "אני חושב שהמוצר הזה מתאים לך". אלא כן תגיד ללקוח "המוצר הזה מתאים לך". דהיינו, על הדעה שלך, תדבר בצורה
אובייקטיבית. ועל הדעה של הלקוח, תדבר בצורה סובייקטיבית.
והאובייקטיבי, מנצח את הסובייקטיבי. ...