... חסרונות? חיסרון בשביל יתרון, למי להצביע
בבחירות? הכל לטובה, סודות
השכנוע של ביבי נתניהו, איך אנשים מרמים? התנגדויות מכירה, להפוך חיסרון ליתרון, איך לטפל בהתנגדות לקוח? שלום לכולם הפעם אני
רוצה לתת עוד טיפ בנושא של
שכנוע מכירות והשאלה היא כזאת איך למכור מוצר עם חסרונות, מהרגע נגיד שמוכרים איזה מוצר ולמוצר יש איזה חיסרון ... שיש במוצר בפרט היתרונות שהלקוח מאוד
רוצה אותם וכאשר הלקוח שואל "למה יש את החיסרון הזה והזה?" אז מה שצריך לעשות או ברגע שמציגים את החיסרון הזה ... החיסרון הזה הוא נועד בשביל היתרון שהלקוח
רוצה. לדוגמא נגיד אני אתן עוד פעם דוגמא מנושא של
בחירות נגיד במדינת ישראל שיעור המס הוא מאוד גבוהה המע"מ מאוד, גבוהה מיסים ישירים מיסים עקיפים, מהדלק מאוד ... שזה כל כך גבוהה?" ואז אומרים לו "מה אתה
רוצה אתה
רוצה לחיות? ואתה
רוצה למות? אתה לא
רוצה, אתה
רוצה שדאע"ש יתקפו אותך? אתה
רוצה שחאמסטן יחפרו לך מנהרה מתחת לבית אתה לא
רוצה נכון? אתה
רוצה לחיות. יפה אתה יודע למה המס כל כך גבוהה? כדי להגן עליך מהחמאס המס מגן עליך מהחמאס". אוקי זה מה שהם רצו ... וכו'. בקיצור לקחו איזה משהו שהבן אדם
רוצה אותו יתרון ובעצם אמרו לאנשים "אתה יודע למה יש את החיסרון? בשביל היתרון, עכשיו מה אתה מעדיף אתה מעדיף ... הזה ואז לא יהיה לך גם את היתרון הזה? מה אתה
רוצה אתה
רוצה של יהיה לך מס הכנסה מאוד גבוהה ואז החמאס יבוא אליך הביתה וירצחו אותך? אתה לא
רוצה כזה דבר נכון? יפה עכשיו אתה תשלם מס גבוהה בשביל שהחמאס לא יפגעו בך". עכשיו מה האמת מה הלוגיקה פה ... שיש ניקח יתרון שיש, נבדוק שהבן אדם הוא
רוצה את היתרון הזה יותר מאשר שהוא
רוצה את ההפך של החיסרון ואז ניצור התניה בין שני הדברים נגיד לו הסיבה שיש את החיסרון הזה זה בשביל היתרון ... כך ובין כך הלוגיקה פה היא די פשוטה, הלקוח
רוצה לקנות את המוצר ואז הוא אומר לך "למה יש חיסרון כזה וכזה, למה זה ככה וככה?" תבדוק איזה יתרון יש תגיד לו ... עושה את זה ואת זה והיית נהרג, אז מה אתה
רוצה אתה
רוצה להיהרג? לא, עדיף לך כבר לשבור את הרגל נכון? יפה", הוא אמר "כן תודה רבה ששברו לי את הרגל". "אבל מה האמת ... את הצד של המוכר שהוא יכול לנסות לקמבן או
לשכנע באמצעות להסביר שהחיסרון הוא תמורה ליתרון גדול יותר וגם את הצד של הקונה שצריך לשים לב שלא מרמים אותו. ...