... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון /
איך לתת מחמאה /
איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה /
איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 3 אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר ואתה רוצה שהוא יאמין לך ... שיגרום לו לפחד לא להקשיב להצעה שלך, תוסיף ביטוי כלשהו, שיגרום לו
להבין שמדובר בהזדמנות חד פעמית. לדוגמא " כרגע יש לך את האפשרות לרכוש את המוצר הזה שיעזור לך", כאשר המילה "כרגע", היא סוג של איום סמוי, שעוד ... היה רוצה לשמוע על עצמו ותפרש לו את עצמו, כפי מה שהוא היה רוצה
להבין את עצמו ולחשוב על עצמו. ובפרט כאשר יש לו ספק לגבי עצמו, שהוא לא יודע
איך להבין את עצמו, אם לפרש את עצמו לטובה או לרעה, אז עליך לדעת לזהות את המצב הזה, וכאילו להציל אותו מעצמו, ולפרש לו את עצמו בצורה ... באפשרותך להציג את התיאוריה שאתה מציג, כתיאוריה שנוגעת לעוד הרבה
אנשים וכתיאוריה כלל עולמית שקשורה גם לעוד הרבה
אנשים אחרים. כך השומע חושב שמדובר על משהו כללי שנכון באופן כללי, גם בלי קשר אישי אליו. כאשר שומע חושב שתיאוריה נכונה רק לגבי המקרה האישי ... כך שהצגת טענה כעובדה, שאם היית מציג אותה כמוחלטת, היה יותר קל
להבין שהיא אינה נכונה. אך כאשר אתה אומר שרק בד"כ / כמעט תמיד זה כך או אחרת, אז השומע שחושב לעצמו על המקרים שבהם מה שאתה אומר, זה לא נכון, ... המשפט וכיו"ב. כאשר אתה משתמש בשם של האדם, זה הופך את השיחה ליותר
אישית ופחות כללית. מה שאומר בעצם, שלפעמים אם ברצונך ליצור ריחוק מהשומע, תשתדל לא לקרוא לו בשם האישי שלו ולא לדבר איתו בגוף ראשון, אלא רק ... עליך להחליף את זה ל"כעסת על X", שזה בעצם מעביר את האחריות
האישית לשומע ולא לכוח חיצוני לו. וזה בעצם אומר גם את ההפך. דהיינו, אם ברצונך לגרום למישהו לא לעשות משהו, עליך לגרום לו לחשוב שהדבר לא ... לבינו. אם אתה רוצה לגרום למישהו לשנות את החשיבה שלו, עליך לברר
ולהבין, מהי התועלת הרגשית שהוא מקבל מכך שהוא חושב כפי שהוא חושב כרגע. בכל צורת חשיבה, יש תועלת רגשית כלשהי. ואם תגלה מהי התועלת הרגשית ...