NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, ... למה שיושב לו כרגע בצורה יותר מודעת. ונמצא אם כן, כי אם תצליח לגרום לאדם לחשוב בצורה מסוימת, כגון לדוגמא לחשוב שאתה דובר אמת, הרי שגם כאשר יהיה לו ספק לגבי אמיתות הדברים שלך, גם אז האינסטינקט הראשוני של המוח שלו יהיה, לפרש שאתה דובר אמת. ואיך באפשרותך לגרום לאדם לחשוב שאתה דובר אמת? תשובה: על ידי זה שאתה יוצר אמון מולו. כגון ... משהו שאתה יודע מראש שבוודאות שהוא יאמר שאכן אתה צודק. ואז המוח של האדם השומע, נמצא במצב שבו הוא חושב שאתה אומר לו את האמת. ואז אתה אומר לו משפט שהוא לא בטוח ב 100% שאתה ... לגבי מה שאתה אומר לו. ומהות הרעיון היא, שאם ברצונך לגרום למישהו לפרש מידע כלשהו בצורה כלשהי, למרות שלא בהכרח שאכן זה הפירוש האמיתי, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה ... יבין ויחשוב. ועוד אוסיף ואעמיק, כי המוח לא אוהב להתאמץ. ולא תמיד האדם גם מספיק מרוכז כדי להיות מסוגל להתאמץ להטיל ספק ולאמת את הוודאות של כל המשמעויות שהוא מייחס למה שאמרו ... הרגע. אלא גם לפעמים האדם לא מספיק מרוכז, כדי להתאמץ ולנתח ולהבין למה הוא מבין דבר כזה או אחר. ואז האדם פשוט מאמין לפירוש הראשון שקפץ למחשבה שלו, בגלל שהוא לא מבין שהפירוש הזה הגיע לשם, רק בגלל דימוי שגוי שהוא עושה, בין ... זה בגלל שמשהו מטריד את המחשבה של האדם, סוג של הסחת הדעת, בכל מקרה כאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, אז המוח של האדם, פחות מאמת את הפירושים שהוא נותן לדברים שהוא לא בטוח בהם. ואז במקרה כזה, האדם יותר מאמין לפירוש הראשון שקופץ לו למחשבה שלו, לפי המצגת שיצרו לו ... דרכה על המציאות. תן לאדם תחושה שהמציאות היא X, והוא יפרש את כל מה שהוא יראה / ישמע, דרך אותה נקודת מבט, גם אם זו לא האמת. ז"א גם אם האמת היא שהמוצר הוא לא תקין, אם הוא יהיה בתחושה שהכל ... שהוא לא בטוח בהם. ועכשיו אסביר עומק נוסף של העניין, והוא העניין של זיכרון רגשי / אסוציאציה רגשית, שגם הם משפיעים על הפירוש שבו האדם מפרש את מה שאומרים לו. והרעיון הוא, שהאדם נמצא במצב רגשי כלשהו, כאשר הוא שומע מידע כלשהו. כגון לדוגמא האדם יכול להיות בחוויה של "אכן זו האמת" ואז הוא ישליך את החוויה הזאת, גם על מה שאתה אומר לו. לדוגמא: אתה אומר לאדם משפטים, שהוא רוצה לחשוב שהם אמת. כגון לדוגמא משפטים שגורמים לאדם להרגיש טוב עם ... שלו. וכאשר אתה אומר לאדם משפטים כאלו, הוא נכנס למצב רגשי, שבו הוא מרגיש שהוא רוצה לחשוב שמה שאתה אומר לו, זאת אכן האמת. ואז אם הוא ישמע ממך דבר שהוא לא יהיה בטוח שזאת האמת, אז הרשימו (רושם / זיכרון) של החוויה שלו שהוא ... איתו על מוצר כלשהו, והחוויה של האהבה שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא ... בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של "אני רוצה", על ידי זה שמציגים בפניו איזו בחורה יפה וכיו"ב. שאז המוח של האדם כאשר הוא רואה את הבחורה, ... בגלל שהזיכרון הרגשי שלו, הוא זיכרון שלילי ולא זיכרון חיובי. וסוד העניין הוא, כי יש רשימו רגשי ויש רשימו שכלי. ורשימו פירושו, רושם / סימן / זיכרון. כגון אדם שנכנס לחנות ... את המוצר. לדוגמא: הלקוח צריך להרגיש שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת יקרה. שאז הוא גם ירצה את המוצר. ואז לדוגמא אתה ... המוצר? תשובה: הלקוח צריך לחשוב שהמוצר הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב, זה ... רוצה וכיו"ב. ואתה, כאשר אתה עצמך מבין ומפרש משהו בצורה כלשהי, האם אתה מבין זאת בצורה ישירה או בצורה עקיפה? ועד כמה אתה באמת בטוח שהפירוש שאתה מבין את הדברים, שהוא אכן אמת? אולי הוא רק פירוש בלבד, בגלל מניפולציה כזו או אחרת, שאולי אתה בעצמך מבצע על עצמך ...