ניהול זמן של אנשי מכירות, איך
לתעדף לקוחות? לאיזה לקוח למכור קודם? לאיזה ליד לחזור קודם?
איך לנהל יומן עבודה? תעדוף משימות של איש מכירות, איך
לתעדף תהליכי מכירה? טעויות של אנשי מכירות, האם לטפל בהתנגדות לקוח?
תיעדוף לקוחות בתהליך מכירה בתהליך ... והעניין הוא? שלאיש מכירות יש מולו ברגע נתון X לידים / לקוחות לטפל בהם. וכאשר איש מכירות עושה אנליזה
של הזמן שלו ושל תהליכי
העבודה שלו, הוא צריך לעשות ... בין השאלה פר לקוח ספציפי, האם וכמה אני חושב שהלקוח הזה רלוונטי ומה הסיכוי שאני חושב שאפשרי לסגור
עסקה עם הלקוח הזה. שזאת שאלה ... יותר? שהיא, מי הלקוח שהכי רלוונטי לטפל בו מתוך כלל הלקוחות? שאיתו יש את הסיכוי הגדול ביותר לבצע את
העסקה הטובה ביותר. כי לפעמים איש המכירות יותר מיני מתבונן בלנתח לקוח ספציפי, האם וכמה הוא רלוונטי לסגירת
עסקה ואיך הגיוני לטפל ... זה לא אומר שהוא הלקוח האופטימאלי שאנחנו צריכים להתמקד בו, אלא במי שיש יותר סיכוי לסגור איתו את
העסקה הרווחית ביותר. ...