חשדנות / בניית
אמון / יצירת
אמון - איך ליצור
אמון, על ידי
נתינת אמון? איך בונים
אמון? איך לבנות
אמון? ניהול משא ומתן / לשכנע לקוחות / לשכנע
אנשים / בניית
אמון / סוגסטיה / יצירת הזדהות וכאן אבאר עוד דרך, כיצד באפשרותך ליצור
אמון עם אדם אחר, כגון לקוח או סתם מישהו שאתה רוצה לשכנע אותו. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מראה לו, ש אתה עצמך נותן בו
אמון! דהיינו, על ידי זה שאתה מראה לו שאתה
מאמין לו, הדבר הזה גורם לכך שהוא יותר יאמין בך. והסיבה לכך היא, כי אדם זר שמדבר איתך, הוא חש תחושה בסיסית של זרות ושל חוסר התאמה בינך לבינו. ומטבע הדברים, אדם אחר יתנהג כלפיך
בחשדנות כלשהי, משום שהוא מרגיש שאתה והוא שני
אנשים זרים, ושלא בטוח שיש לכם אינטרס משותף, אלא אולי יש ניגוד אינטרסים וכיו"ב. וכאשר אתה גורם לאדם האחר להבין שאתה עצמך כן נותן בו
אמון, אתה בעצם משדר
לתת המודע שלו את המסר שאומר, שאתה חושב שיש לכם אינטרס משותף ושאתה עצמך לא מרגיש שהוא אדם זר, אלא אתה מרגיש שהוא אדם קרוב, שאתה יכול לסמוך עליו. ועיקר המסר שעובר
לתת המודע של האדם השני, הוא המסר שאתם לא
אנשים זרים, ושאין ביניכם ניגוד אינטרסים, אלא שאתם שני
אנשים קרובים, ושיש לכם אינטרס משותף. והמסר הזה עובר על ידי זה שאתה משדר לצד השני שאתה סומך עליו. שהמשמעות של זה היא, שאתה בעצם אומר לו, שתפישת המציאות שלך, היא שאתם
אנשים קרובים שיכולים לסמוך אחד על השני. ואם אתה משדר לאדם השני ביטחון מלא, דהיינו, שאתה בוטח בו באופן מלא. הרי שבכך בעצם ... כי האדם השני, יש לו שתי אפשרויות איך להתייחס אליך. האם להתייחס אליך
בחשדנות, או
לתת בך
אמון. ואפשרויות האלו נשענות על
הספק הטבעי שיש לאדם, האם יש לכם אינטרס משותף ואתם פועלים כישות אחת שרוצה בטובת עצמה. או שמא יש ביניכם ניגוד אינטרסים, שאז כל צד צריך להגן על עצמו. וכאשר אתה מראה ומשדר לאדם השני שאתה נותן בו
אמון ללא
ספקות כלשהם, הרי שבכך אתה בעצם משדר
לתת המודע שלו, שלפחות מבחינתך, תפישת המציאות הנכונה, היא תפישת המציאות שיש ביניכם הסכמה הדדית ושיש ביניכם אינטרס משותף. ... עיניו, שאתה כאדם זר, מתייחס אליו כאל אדם קרוב, דהיינו, שאתה נותן בו
אמון וכיו"ב, על ידי זה בתת המודע של האדם השני, מתחזקת תפישת המציאות שאומרת, שאתם
אנשים קרובים, ושממילא הוא כן יכול לסמוך עליך. וכמובן, שאם אתה מראה
חשדנות מול האדם השני, הרי שזה גורם גם לאדם השני
לחשוד בך. כי האדם לא חושד בעצמו. דהיינו, האדם בהחלט נותן