...
למנהלים, פיטור
עובדים, לפטר
עובדים, בעיות עם עובדים, בעיות משמעת אצל
עובדים, לנהל עובדים, בעיות בעבודה, ללמוד
לנהל עובדים, יתרונות וחסרונות בכל דבר, אימון
למנהלים ש: יש לי
עובד בייצור שהוא מאוד חוצפן הוא מתנהג בצורה עקבית בצורת חוסר משמעת וביום חמישי מה שנקרא הגיעו מים עד נפש ומתפרץ כלפי
מנהל הייצור מול כל אנשי הייצור ואמר לו. אליעד: מה שאמר לו. ש: בעצם את המשפט הבא אבל
המנהל הייצור אמר לו שתשאר שעות נוספות בלשון עדינה. אליעד: "אני רוצה" או "אני מעוניין" או "צריך ... אומר ש...", הלאה. ש: כן אני לא יודע מה בדיוק היה הטקסט אבל
העובד אמר לו "אני בשעה 17:00 הופ הביתה, אתה רוצה תישאר אתה" מול כולם. ניסיתי למצוא מה טוב בלהשאיר אותו להמשיך
לעבוד בייצור כאילו לא קרה כלום. אליעד: אם באופן יחסי עד השעה 17:00 הוא עושה את
העבודה טוב גם זה דהיינו, הלוואי שכולם יעשו את
העבודה טוב עד שעה 17:00 וב17:00 ילכו הביתה אבל צריך להישאר שעות נוספות כי אם לא עושים את
העבודה טוב עד 17:00. ש: כן אבל ההתנהגות זה לא אומר שהוא לא
עובד טוב. אליעד: אבל מי עשה את הטעות גם
המנהל למה הוא אמר לו את זה ליד כולם לא יכל להגיד לו בצד "תקשיב אני רוצה שתישאר שעות נוספות" הוא לקח סיכון ברגע שהוא אומר לו ליד
עובדים אחרים "אתה צריך להישאר" הוא לקח את הסיכון שהוא יגיד לו "אני לא רוצה להישאר" גם
המנהל עשה טעות פה. ש: נכון יכול להיות. אליעד: למה יכול להיות למה אתה אומר נכון? ש: אמרתי יכול ... איך שזה נראה מטרת העסק היא להצליח, להצליח צריך משאבים
העובדים הם חלק מהמשאבים
העובדים צריכים להקשיב
למנהל הוא גרם
לעובדים להבין שלא חייבים להקשיב
למנהל, מההיבט הזה בהנחה שזאת האמת שזה מה שהיה וזה מה שמשתמע וכו' מההיבט הוא מחויב מצד ההגדרות. ש: מי זה? אליעד:
העובד הזה הוא מחויב מצד ההגדרות שהוא לא טוב לעסק. ש: זה היתרון בלהוציא אותו מה היתרון בלהשאיר ... לי שום הנחת יסוד" מה היתרון בזה אומר לך מה היתרון שיהיו לך
בעיות במפעל ואז אתה תצטרך למצוא דרך יותר טובה
לעבוד ואז תוכל להביא רובוטים שיעשו את
העבודה במקומו ואז תגיד "הכל בזכות זה שהוא עשה". אני יכול להביא לך סתם למצוא לך יתרונות, ...