אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה מסרים ✔לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7

אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא חושב, בלי שהוא יגיד לך את זה, ו / אם תצליח להגיד למישהו את מה שהוא רוצה להגיד לך, עוד לפני שהוא יאמר לך את זה, זה יגרום לו להרגיש שאתה מבין אותו היטב, ויגרום לו להרגיש שאתה קרוב אליו, וממילא לתת בך אמון. אא"כ הוא חושד בך, שאז זה יכול להשיג דווקא את התוצאה ההפוכה, שאתה דווקא אמור לשדר לו, שאין לך עליו מידע מוקדם וכולי.

כמו כן, אם תגרום למישהו להבין את עצמו, בדברים שהוא לא מבין את עצמו ושהוא היה מאוד רוצה להבין את עצמו בהם, ושהוא יחשוב שנתת לו הסבר נכון לגבי עצמו, זה יגרום לו לחשוב שאתה קרוב אליו, ולהרגיש כלפיך תחושת קרבה.


"אתה לא יכול לעשות X" מול הניסוח "אי אפשר לעשות X" - הניסוח השני, יוצר תחושה יותר בלתי אפשרית לביצוע של הדבר.


נניח שאתה רוצה לשכנע מישהו במשהו, באפשרותך להכניס אותו לתחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי דבר כלשהו, על ידי זה שתדמה לו את הדבר, לדבר אחר שבו הוא יותר בטוח שכך הדבר.

לדוגמא, נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X", ואתה רוצה שהוא יאמין לך. אז באפשרותך לומר לו "אי אפשר לעשות X, כמו שאי אפשר לעוף באוויר (או כל דוגמא אחרת) ". והדימוי, יכול להיות שהוא לא נכון. אבל ברגע שהוספת את המידע של "אי אפשר ללכת באוויר, אז המוח של השומע, יש לו עכשיו 3 שאלות במקום שאלה אחת, וזה גורם לו להאמין לך יותר בקלות.

ואסביר: נניח שאתה אומר למישהו "אי אפשר לעשות X". הוא שואל את עצמו, האם באמת אי אפשר לעשות X?!

ונניח שאתה מוסיף "כמו שאי אפשר לעוף באוויר". אז ממילא יש לו עכשיו 3 שאלות. שהן, 1 - האם אפשר לעשות X. 2 - האם אפשר לעוף באוויר. 3 - האם אכן X הוא כמו הדוגמא של לעוף באוויר.

ואז השומע מתמקד בלשאול את עצמו, האם באמת אי אפשר לעוף באוויר? והתשובה שמתקבלת אצלו היא שאכן אי אפשר לעוף באוויר, ואז הוא נכנס לחוויה של דבר שאינו אפשרי. ומכאן הרבה יותר קל לו להאמין, שאכן גם לא אפשרי לעשות את הדבר הראשון. כי הוא כבר בתחושה של הדבר שאינו אפשרי.

והרעיון הוא, שאם תביא דימוי שבו השומע יחשוב שאתה בטוח צודק, זה יגרום לו יותר לחשוב שאתה צודק באופן כללי. ובפרט אם תביא לו דימוי, שיצור אצלו את התחושה שאתה רוצה שהוא ירגיש לגבי הדבר הראשון שעליו הוא מהסס.

לדוגמא "אנחנו חייבים לעשות X, כמו שאנחנו חייבים לאכול כדי לחיות". שגם יש הסכמה של השומע לחלק השני של המשפט. וגם כאשר הוא מסכים למשפט, הוא כבר נכנס לחוויה שהוא אכן חייב לעשות משהו. ואז קל לו יותר להאמין שגם את הדבר הראשון הוא חייב לעשות.

ולמה זה עובד ככה? אז ראשית ככל שיש לשומע יותר מידע, כך קשה לו יותר לנתח את המידע. והמידע של "אנחנו חייבים לאכול כדי לחיות", הוא סוג של מידע הסחה, שמטרתו היא גם כדי להסיט את דעתו של השומע מהתחלת המשפט ולשאול את עצמו, האם זאת האמת, על סוף המשפט, במקום לעשות זאת באופן נייטרלי על התחלת המשפט ובלי הסחה כלשהי.

אבל בנוסף, כאשר המוח של השומע נמצא בחוויה כלשהי, אז למוח האנושי יותר קל להישאר באותה החוויה והתחושה, מאשר לעבור לחוויה הנגדית שלה. כי זה כרוך במאמץ מחשבתי גדול יותר.

ז"א אם לדוגמא יש לך רצף של שאלות של כן / לא, ואתה עונה עליהן "כן" לחלק מהשאלות ברצף, כי אתה חושב שאכן התשובה היא כן, ופתאום מופיעה שאלה שאתה לא בטוח לגביה, אז הרבה יותר קל להמשיך את המגמה של ה"כן", מאשר לעבור למגמה נגדית של לענות "לא". כי המוח מתעייף כשהוא עובר מדעה אחת לדעה הנגדית שלה. ולהישאר באותה הדעה, זה כאילו נעשה בצורה אוטומטית ביותר קלות.

אבל יש לדעת, שלפעמים דווקא אם תביא לשומע דוגמא שהוא יסכים עליה, דווקא זה יגרום לו לא להסכים איתך על התחלת המשפט. ומתי זה יכול לקרות? תשובה: כאשר התחושה שהוא יקבל מהדוגמא, תהיה רעה שהוא ירצה להתנגד לה. ואז הוא יממש את ההתנגדות שלו, על הטענה העיקרית שלך, מאחר שהוא לא יכול להתנגד לדוגמא.

ואתן דוגמא מחינוך ילדים. לדוגמא "אתה חייב לעשות שיעורים, כמו שאתה חייב לא לאחר לבית הספר". אז נניח שהילד מסכים שהוא חייב לא לאחר לבית הספר, אבל זה יכול לגרום לו להרגיש רע, ודווקא לרצות לומר, אם אני לא יכול לאחר לבית הספר, אז לפחות אני כן יכול לא לעשות שיעורים.

ז"א, שאם הילד מסוגל להרגיש שהוא חייב לעשות משהו בכמות כלשהי, אז אם היית אומר לו "אתה חייב לעשות שיעורים", יכול להיות שהייתה לו יכולת להכיל את המידע הזה ולהסכים איתו. אבל התוספת של "כמו שאתה חייב לעשות דבר אחר", גורמת לכך שהוא יבזבז אצל עצמו את היכולת שלו להרגיש שהוא חייב לעשות דברים, ואז דווקא הוא יתנגד למה שאמרת לו לעשות. כי עכשיו הוא דווקא רוצה להתנגד לטענה המרכזית שלך, בגלל שהדוגמא שנתת, יצרה אצלו את הרצון להתנגד לטענה שלך.

ולכן, צריך לדעת, מתי אם תביא דוגמא זה יגרום לשומע להסכים איתך יותר ומתי זה יגרום לו להסכים איתך פחות.


לפעמים אתה רוצה להעביר למישהו מסר מסוים, אבל אתה חושד שאם תאמר לו את המסר, הוא יחשוד בך שאתה מנסה לעשות עליו מניפולציה כלשהי, ושאתה אומר את המסר הזה, לא בגלל שהוא אכן האמת, אלא בגלל שנוח לך יותר עם המסר הזה.

במקרה כזה לדוגמא, באפשרותך לעשות דווקא את ההפך. דהיינו, לומר לשומע דווקא את מה שהוא לא היה מצפה שתאמר, דהיינו, לנקוט בעמדה הפוכה ומנוגדת לעמדה שהוא חושב שנוח לך יותר לנקוט בה. ואח"כ להוסיף / לשלב את העמדה המקורית שאתה רוצה לומר אותה.

כך אתה מעביר לשומע את התחושה, שאתה לא רץ להביע את העמדה שהוא חושב שאתה תרצה להביע, אלא אתה בכלל מביע את העמדה הנגדית. ורק אח"כ אתה מביע את העמדה המקורית, רק משום שהיא אכן האמת.

לדוגמא: נניח שאתה רוצה לומר ללקוח, שהמוצר הוא מוצר זול, כדי שהוא יקנה אותו. אלא, שאם תאמר לו בצורה ישירה שהמוצר הוא זול, הוא יחשוב שאתה אומר כך, כדי לשכנע אותו. ולכן באפשרותך לומר לו, "תראה, המוצר הזה לא הכי זול, אבל בתכלס, ביחס למה שאתה מקבל כאן, המוצר הזה מאוד מאוד זול".

ובניסוח כזה לדוגמא, בהתחלה אתה נוקט בעמדה שנשמעת פחות נוחה לך. אבל אח"כ אתה נוקט בעמדה שיותר נוחה לך, ומשדר יותר אמינות. כי אתה כאילו אובייקטיבי, שלא מפחד לנקוט בעמדה שפחות נוחה לו.


כל אירוע שקורה לך, טוב או רע, תמיד באפשרותך בצורה כלשהי לקחת עליו אחריות, ותמיד באפשרותך בצורה כלשהי, להסיר מעצמך אחריות ולומר שמישהו אחר אחראי לטוב / רע שקרה.

והרעיון הוא, שהאדם מול עצמו, עליו לקחת אחריות על הכישלונות שלו, וגם אם נראה לו שזה לא בגללו הטעות שקרתה, כדאי לאדם לנסות למצוא למה זה כן בגללו מה שקרה. כי זה מאפשר לאדם לשלוט במצב, וללמוד איך בפעם הבאה הוא יכול למנוע את הטעות פעם נוספת. אלא, שזה נכון רק ביחס של האדם כלפי עצמו.

אבל כלפי חוץ, בד"כ כאשר אתה מואשם במשהו, כדאי לגלגל את האחריות על מישהו אחר. וצריך לשים לב, מתי אתה לוקח אחריות מול עצמך, ומתי אתה מסיר אחריות, כאשר מאשימים אותך במשהו, כלפי חוץ.

וכמובן, שיש מקרים שבהם דווקא יש אינטרס לקחת אחריות גם על טעות, כדי לשדר סוג של אחריות אישית וכיו"ב.

וכמובן שבדברים טובים, רצוי לקחת אחריות כלפי חוץ. אא"כ מדובר על מקרים שבהם כדאי להעביר את האחריות למישהו אחר ולתת קרדיט למישהו אחר, כדי לשדר שאתה יודע לפרגן וכולי. והכל לפי ההקשר, אבל צריכים להיות מודעים לכל ההיבטים האלו...


אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו, אתה צריך ליצור אצלו אינטרס לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ולפעמים, האינטרס יכול להיות רגשי, כגון לדוגמא העלאת הערך העצמי של האדם השני, מולך. ואת זה ניתן לעשות, על ידי זה שאתה משדר לאדם השני, כאילו הוא עושה לך טובה, שהוא "עוזר" לך לעשות את מה שאתה רוצה שהוא יעשה.

ואסביר: כאשר אתה מבקש ממישהו לעשות משהו, אוטומטית, המוח של השומע מרגיש שמישהו נתן לו הוראה / ציווי / בקשה לעשות משהו, ואז ממילא הוא מרגיש שהוא נמצא בעמדת נחיתות, מול המבקש. כי הוא כאילו העבד, שעושה את מה שהמלך אומר לו לעשות. ואז אוטומטית, המוח של השומע, מעדיף דווקא לסרב ולא לעשות את מה שאתה מבקש ממנו לעשות, כי הוא מרגיש סוג של השפלה, שאומרים לו מה לעשות. כי החזק, אומר לחלש מה לעשות.

לעומת זאת, אם תשדר לשומע, שכאילו אתה צריך אותו, ושהוא כאילו עושה לך טובה שהוא יעשה כך או אחרת, זה בעצם מפרגן לאגו של השומע, ואז קודם כל הוא מרגיש יותר בנוח לעשות את מה שאתה מבקש ממנו. כי זה מעיד על חוזקה ולא על חולשה. ובנוסף, זה סוג של לשתול מחשבה של פיתוי לתת מודע, שכאילו אומר לשומע, אם תעשה כך, אני אעריך אותך יותר, ואתה תרגיש שאתה חזק יותר ובעל יותר ערך, כי עשית לי טובה. ואם לא תעשה את זה, ממילא תפסיד את ההזדמנות שלך להרגיש חזק.


אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו, עליך לשאול את עצמך, מהם הרעיונות שאם הוא היה מסכים איתם, הוא היה עושה את מה שאתה רוצה שהוא יעשה. ועליך לטפטף אצל השומע את הרעיונות האלו, שממילא יובילו אותו לעשות את מה שאתה רוצה.

וכמובן, שבאפשרותך לשאול את עצמך...

למידה סוג של פיתויים יכולת להכיל דימוי עצמי חיובי כישלון ללמוד העלאת הערך העצמי רוצה להבין כיצד לנהל אפשרית nlp איך איך ל איך לנהל איך לנהל שיחה איך לנהל שיחה משכנעת איך לתקשר עם אנשים איך לתת מחמאה איך לתת מחמאות איך מנהלים שיחה אמון אמונה אנשים דיבייט דיבייטינג העברת מסר העברת מסרים טוב טכניקות טכניקות שכנוע יכולות יכולת יכולת רטורית יצירת אמון כיצד לנהל להחמיא להעביר מסרים לנהל לנהל שיחה לנהל שיחה משכנעת לפרגן לפתח שיחה לשכנע לתקשר עם לתקשר עם אנשים לתת לתת מחמאה לתת מחמאות מחמאה מחמאות מנהל מנהלים מסרים משכנע נאמנות ניהול ניהול שיחה נלפ פיתוח שיחה רטוריקה רכישת אמון שיחה שיחה טובה שיחה משכנעת שכנוע
חלק 1
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 1 להלן רשימת טיפים לשכנוע ועקרונות שכנוע / חוקי שכנוע / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכולי, שנכתבו כניתוח של שיחת שכנוע, שבוצעה כדי לשכנע מישהו לחשוב ולעשות דברים כלשהם. הטיפים לשכנוע, לא נכתבו כאן ע"פ סדר החשיבות שלהם, אלא הם מוצגים ע"פ ...
חלק 2
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים ...
חלק 3
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך ... - חלק 3 אם אתה רוצה להעביר למישהו מסר ואתה רוצה שהוא יאמין לך ויסכים איתך עליו, בעיקר כאשר מדובר על מסר שעלול לעורר אצלו התנגדות כלשהי, עליך להתחיל להעביר לו מסרים שהוא יסכים איתם / ירצה להסכים איתם / ישמח שהוא מסכים איתך / ירגיש טוב מכך שהוא מסכים איתך. זה יקל עליו להסכים ... האדם. ובאופן כללי המסר הוא, שכאשר האדם חושב שהדבר בשליטתו, יש סיכוי גדול יותר שהוא ישנה אותו. ואם להיפך, אז להיפך. ובצורת הדיבור, אפשר לשתול מחשבה ולהעביר מסרים תת הכרתיים, שיגרמו לשומע לחשוב שהדבר לא תלוי בו. אם ברצונך ליצור תחושת קרבה בינך לבין האדם השני, תנהג כלפיו בצורה ...
חלק 4
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / ...
חלק 5
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת ...
חלק 6
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / ...
חלק 8
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות ...
חלק 9
... / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת ...
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
... / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה וכאן אבאר עוד אחת מהדרכים איך באפשרותך להעביר מסרים ולשכנע במסרים שונים, באמצעות שימוש בהומור / קומדיה / בצחוק וכיו"ב. וכפי שכבר ביארתי, כל רעיון בעולם, אפשר להתייחס אליו כאל רעיון מחוייב או כאל רעיון אפשרי. ורעיון ... דהיינו, לומר משהו בהומור, זה כאילו לומר שהוא נכון, וגם לומר שהוא לא נכון בו זמנית. וכאשר רוצים לגרום לשתול מסרים לתת מודע של מישהו, מסרים שיגרמו לו להתחיל לחשוב ברצינות, על משהו שהוא לא חושב עליו אפילו לא בצחוק, עושים את זה על ידי זה שמדברים עם אותו האדם על אותו הנושא, אבל עושים זאת בצורה מצחיקה. דהיינו, ...
NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך ... זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחוייבים? ומהן הנחות יסוד סמויות ומהן הנחות יסוד ... כי יש שני סוגים של מסרים סמויים. יש מסרים סמויים מחוייבים ויש מסרים סמויים אפשריים. ומסרים סמויים אפשריים, פירושו שהמסר הסמוי שלך ... המסר שלך. אבל יש גם מסרים סמויים מחוייבים. שפירושו, שהמסר הסמוי שלך משולב בסיפור בצורה ... שותל בתוך הסיפור עוד מסרים סמויים נוספים, בדיוק באותה הצורה שהסברתי לעיל. אבל אתה שותל מסרים סמויים, שאתה יודע מראש שהאדם השני חושב שהם אמת. לדוגמא: המוצר ... בסיפור, כאילו הן מסרים סמויים. ובתוך כל הסיפור הזה, אתה משלב גם את המסר הסמוי שלך. ...
פחד מכישלון, איך נכון לומר? תנסה מקסימום תצליח, תנסה מקסימום תיכשל, מסרים חיוביים, מסרים שליליים, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, אופטימיות, פסימיות, חינוך ילדים, העברת מסרים
... מכישלון, איך נכון לומר? תנסה מקסימום תצליח, תנסה מקסימום תיכשל, מסרים חיוביים, מסרים שליליים, חשיבה חיובית, חשיבה שלילית, אופטימיות, פסימיות, חינוך ילדים, העברת מסרים וכאן תתבאר עוד מניפולציה מטופשת של מאמני מכירות, שמנסים להישמע חכמים ויצירתיים, כדי למכור ... המינימום הוא הצלחה, אבל המקסימום הוא הכישלון. ואז באה הטענה המטופשת שאומרת, הרי כולם מסכימים שעדיף לשדר אופטימיות יותר מפסימיות, ועדיף להעביר מסרים חיוביים בחשיבה חיובית, יותר מאשר מסרים שליליים בחשיבה שלילית, ולכן עדיף לומר לאדם, "תנסה, מקסימום תצליח". וזאת לכאורה חשיבה ...
מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים גרושים, טעויות בחינוך ילדים, אחדות מול הילדים, חינוך ילדים
מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים גרושים, טעויות בחינוך ילדים, אחדות מול הילדים, חינוך ילדים
מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים גרושים, טעויות בחינוך ילדים, אחדות מול הילדים, חינוך ילדים הרצאה על מסרים סותרים מההורים לילדים, מסרים סותרים בחינוך ילדים, להגן על הילד מההורה שלו, יחסי הורים וילדים, עקביות בחינוך ילדים, מסרים מנוגדים בחינוך הילדים, ילדים להורים ...
NLP / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות
... / משמעות סדר המילים במשפט / משמעות של מילים / ריבוי משמעויות - שכנוע התת מודע / מסרים לתת מודע / איך לשתול מחשבות / סוגסטיה / העברת מסרים / שתילת מחשבות וכאן אתן דוגמא, כיצד הסדר של המילים במשפט, משנה את משמעות המשפט, למרות שכלפי חוץ נראה שהמשמעות של המשפט זהה. מה ...
איך לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
... לשתול מחשבות? איך פועלים מסרים תת הכרתיים? איך לגרום למישהו לעשות מה שאתה רוצה? פלרטוט, טיזינג, מסרים כפולים, ריבוי משמעויות, מסר תת הכרתי, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשתול מחשבות בתת המודע של ... האדם מבין ומפרש את מה שהוא שומע ואת מה שהוא רואה שקורה? ואבאר גם כיצד נשתלים מסרים תת הכרתיים במוח של האדם? וכיצד להשתמש במסרים כפולים כדי לשתול מחשבות בתת המודע של האדם? ואבאר גם, איזה פרדוקס ואתגר יש כאשר מנסים לשתול ... שרוצים שהוא יחשוב עליו. כי אם לא עושים זאת, אז יכול להיות שמעבירים לאדם מסרים תת הכרתיים, והוא כמעט ולא מבין אותם כלל. בגלל שיש בתת המודע שלו, התנגדות מאוד חזקה לקבל את המסר הזה. ומאחר שהוא חושב שהרעיון הוא לא אפשרי ... המודע שלו בצורה מניפולטיבית, שזה יכול להרוס את כל המהלך. ועוד אוסיף, כי העברת מסרים תת הכרתיים באמצעות שימוש במסרים בעלי ריבוי משמעות וכיו"ב, אפשר לעשות זאת, לא רק באמצעות שימוש במילים ובמשפטים של השפה. אלא גם באמצעות ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית הרגע שאלת למה או ניסית להבין ... אבל התמונה מזכירה לך משהו קר. עכשיו לפעמים מעבירים לך מסרים באמצעות דברים ויזואליים זאת אומרת שנגיד יכולים להשתמש באותיות מסוימות שמשדרות רוגע הצבע שלהם יכול לשדר לך תחושה מסוימת כי במוח. ש: זה בתת ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשכנע / NLP / טכניקות שכנוע / העברת מסרים / יצירת אמון / רכישת אמון / איך לתת מחמאה / איך לנהל שיחה משכנעת / טכניקות לשיחה טובה / איך לתקשר עם אנשים / איך מנהלים שיחה / יכולת רטורית / רטוריקה / דיבייטינג - חלק 7
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: מסרים, איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: מסרים, איך להיגמל מהימורים? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להיות מאושר ושמח? איך לנהל את הזמן? איך לשתול מחשבות? איך לשפר את הזיכרון? איך למצוא זוגיות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לקבל החלטות? איך לחנך ילדים? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לא להישחק בעבודה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להעריך את עצמך? איך לפרש חלומות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם גירושין? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם הכל אפשרי? איך להיות מאושר? האם יש בחירה חופשית? האם אפשר לדעת הכל? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? מי ברא את אלוהים? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי להרזייה, מטפל רוחני, מאמן אישי לילדים בנושא מסרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.7031 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 11:20:28 - wesi1