אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אפשרויות בחירה ללקוח ✔אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






7:06אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
מספיק טובים אתה רוצה מוח עולם אידיאלי גורמים יכול להיות ש למכור מוצר יש עוד אפשרות תשובה יתרון או חיסרון התשובה איך איך ל איך לגרום ל איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות אפשרויות אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרות אפשרות בחירה אפשרות הבחירה אפשרות לבחור בחירה בחירה טוב או רע בחירה ללקוח הבחירה טוב טוב או רע טוב ורע לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לקנות לגרום ללקוחות ללקוח לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לקנות לשכנע לקוחות לתת לתת ללקוח לתת ללקוח אפשרות לתת ללקוח אפשרות בחירה לתת ללקוח אפשרות לבחור לתת ללקוחות מכירה רע רע או טוב רע וטוב שיטה לשכנוע שיטות שיטות לשכנוע שיטות מכירה שיטות שכנוע שיטת מכירה שיטת מכירות שיטת שכנוע שכנוע
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט?
אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על הלקוח? איך הנחה משפיעה על הלקוח? איך הלקוח מחליט? הרצאה על אפשרויות בחירה ללקוח, הנחות, חבילות ומבצעים, איך לעזור ללקוח לקבל החלטה לקנות? איך לגרום ללקוח להחליט לקנות? איך למכור מוצר גרוע? למה הלקוח קונה? למה הלקוח לא קונה? איך מבצע משפיע על ...
אפשרויות בחירה בתהליך רכישה, פחד מהחמצה של לקוח, FOMO של לקוח, קבלת החלטות בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה
... בזמן רכישה, לתת ללקוח לבחור, לתת ללקוח להחליט, אפשרויות בתהליך מכירה, אפשרויות בתהליך רכישה, האם להציג ללקוח אפשרויות בחירה? לבחור לקנות, האם לתת אפשרויות בחירה ללקוח? בחירה בתהליך מכירה, אפשרויות בחירה בתהליך מכירה כאשר באים למכור ...
בחירה / בחירה חופשית - הכל כולל הכל על בחירה / בחירה חופשית - רשימת כל הנושאים
... אין לי בחירה חופשית אין לך בחירה אין לך בחירה חופשית אין רצון אם אין בחירה אין שום בחירה חופשית אם חד הורית מבחירה אם יש בחירה אפשרויות בחירה אפשרויות בחירה ללקוח אפשרות בחירה אפשרות הבחירה בבחירה חופשית בבחירה חופשית מלאה בבחירה מלאה ביטול הבחירה ביטול הבחירה ...
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
הדרכת מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח
... מכירות, איך למכור נכון? איך למכור מוצר? איך לגרום ללקוח לקנות? קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, אימון אנשי מכירות, מחליק שיער, איך למכור ללקוחות? איך למכור יותר? יצירת ערך ללקוח - פרומו ש: אוקי, איך אני מלביש את הרצון שלי על האדם שמולי ... להגיד בשבילך, במקום להגיד "אני רוצה שהוא ירצה את מה שאני רוצה" תגידי "אני רוצה לגרום לו לרצות רצון שיתאים למה שאני רוצה". אם התפיסה שלך "איך אני ... מסכים תסכים ואם לא תגיש התנגדות, לא אכפת לך מה איתו. אני מסביר עוד פעם, תתרכזי טוב טוב, בניסוח שאת ניסחת את השאלה את אמרת "אני ... לא, "איך אני נותן לו, מה זה נותן לו, לא מה זה נותן לי", "מה זה נותן לי, לא רוצה לתת לך", "מה זה נותן לו". טוב תתחיל את השאלה מהתחלה. ש: איך אני גורמת לו, לא סליחה. איך ... את מה שהוא רוצה מה זאת אומרת. ש: איך אני מביאה אותו. אליעד: מי זה אותו? ש: את הלקוח. אליעד: איך אני גורמת ללקוח, מביאה את הלקוח למצב... ש: למצב שהוא ירצה את מה שאני רוצה. אליעד: על ידי ... הזה בלי קשר אלייך, את הבנת? ש: כן. אליעד: "את מה שאני רוצה" תורידי, תקשיבי טוב טוב תראי, מה את רוצה שהוא יקנה, את איתי? ש: ... להשאיר את זה? אליעד: אבל תתרכזי, בלי עט, תשימי אותו פה, תקשיבי מה את רוצה לגרום ללקוחה לקנות מחליק לשיער נכון? ש: ואני רוצה לגרום לך להבין. אליעד: לא לי, ללקוח. ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: אז תסבירי לו למה זה טוב בשבילו, אבל את לא אמרת את זה, את אמרת איך אני גורמת לו. ש: לי דרכו, זאת אומרת לגרום לי להרגיש שזה טוב בשבילי ואז אני אהיה יכולה למכור לו את זה. אליעד: מה את רוצה? ש: לגרום ללקוח להבין שזה טוב בשבילו. אליעד: את קמצנית, את אמרת "איך אני גורמת לו בהתחלה להוציא 10,000 שקל", לא "איך אני גורמת לו להבין שזה טוב בשבילו", מה זה טוב בשבילו? טוב בשבילו משמש 2 שקל. ש: להוציא על זה 10,000 שקל. אליעד: יפה ... מכרת מוצר? ש: מכרתי כן. אליעד: איך מכרת? מה זאת אומרת את לא יודעת ליצור ערך ללקוח, מה זאת אומרת את מסבירה לו כמה זה טוב וכמה זה יכול לעשות לו
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע עיסקה? כי הוא חושב שמה שהוא יקבל, שווה יותר עבורו ... כמה תועלת האדם חושב שהוא יקבל, מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמא: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו את השקל (אם זה כרוך רק במאמץ קטן של למסור לו את ... אולם, לפעמים יש מצב של סיכון - חוסר ודאות אם באמת תקבל את היתרון, או כמה באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי הודאות אם זה באמת יתרון. לדוגמא: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה שהוא יקבל זה יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ("חדש")? רוצה להרגיש שהוא עושה דברים חדשים ("שלי")? ... שלו ("טלויזיה חדשה", "לסלון החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמא - לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי" מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y". בשלב זה, המוח של ה
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
איך לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP
... לגרום ללקוח לקנות? איך ליצור הסכמה? שכנוע ברמת הפוטנציאל, איך להגדיל סיכוי לשכנע? איך להגדיל סיכוי למכור? האם אתה יכול? הגדלת הפוטנציאל להסכמה, טיפול בהתנגדות לקוח, לימודי NLP שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע שיווק מכירות וכו', וזה הולך ככה בגדול בעולם שלנו יש יותר פוטנציאל ואפשרויות מאשר דברים בפועל, מה זאת אומרת לדוגמא נגיד ניקח חדר יש יותר אפשרויות מה יכול להיות בחדר ויש יותר פוטנציאל לכמות הדברים שיכולים להיות בחדר מאשר כמות הדברים שנמצאים בחדר בפועל לדוגמא יש אפשרות שיהיה בחדר זה וזה אבל בפועל יש בחדר זה וזה זה הכל. ולכן שימו לב עוד פעם לעיקרון העיקרון ... ככה יש יותר פוטנציאל ויותר אפשרות תיאורטית מאשר כמות הדברים שנמצאים בפועל. עכשיו איך לוקחים את זה לנושא של שכנוע? מאוד פשוט כאשר לדוגמא נגיד רוצים לשכנע מישהו במשהו ואנחנו יודעים שיכול להיות שהוא יגיד לנו לא, דהיינו, אם אנחנו חושבים שהוא ... כי זה יכול דווקא להחליש את המכירה תכף תראו מה הכוונה. אז אם יש לנו מחשבה שאולי הוא יגיד לנו לא אז במקום לשאול אותו את ... יכולה להתאים לך, האם יש אפשרות שהדירה הזאת תתאים לך, האם אתה יכול לראות את עצמך שהדירה הזאת טובה לך?". שימו לב להבדלים כשאומרים לבן אדם "האם הדירה הזאת מתאימה לך?" זה כמו לשאול אותו ... הזאת יכולה להתאים לך, יש אפשרות שהדירה לא תתאים לך?" בעצם דיברנו בצורה של אפשרי ולא מחויב. מחויב זה בעצם להגיד "האם אתה ... כששואלים בן אדם "תגיד יש אפשרות שככה וככה?" יש יותר סיכוי שהוא יגיד כן מאשר שהוא יגיד לא, למה כי אפשרות יש יותר מאשר כמות הדברים שקורים בפועל. אוקי אז העיקרון היה עוד פעם די פשוט אנחנו רוצים ... שאנחנו רוצים למכור באמצעות האפשרות. נגיד אומרים לילד "לך תעשה שיעורים", "לא רוצה לעשות שיעורים", "תגיד יכול להיות שיבוא לך ... של הפוטנציאל דרך הרובד של האפשרות דרך זה בעצם דוחפים. עכשיו כפי שאמרתי בהתחלה צריך לשים לב להשתמש בזה רק במקרה שחושבים שהלקוח הולך להגיד לא או שיש סיכוי שהוא יתנגד, למה? כי אם לדוגמא נגיד אנחנו חושבים שזה מתאים ללקוח ואנחנו נגיד לו "תגיד לי יכול להיות שאתה רוצה שנסגור את העסקה הזאת?" והוא כבר רצה לסגור ... לך אתה תרצה לחתום?" לא טוב, למה לא טוב? כי בעצם החלשנו אותו הוא כבר היה ברובד של המחשבה שלו ב - "זה מתאים" ועכשיו העברנו אותו ... עוד פעם כשאנחנו חושבים שהלקוח אולי יביע התנגדות או יש סיכוי שהוא יביא התנגדות אחת הדרכים להתמודד עם זה היא על ידי ... העסקה הזאת שהדירה הזאת לא טוב לי?" לעומת זאת אם אנחנו אומרים ללקוח "תגיד לי הדירה הזאת יכולה להתאים לך?" מהיבט מסוים ה
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
יקר לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות
... לי, לך תקנה אצל המתחרים, טעויות בטיפול בהתנגדות לקוח, שם יוצר זול, למה זה כל כך יקר? המחיר שלך יקר לי, איך לא לשתול מחשבה שלילית? איך לגרום ללקוח לקנות אצלך? הדרכת מכירות, טיפים למכירות עכשיו ... אותו מה הכוונה יקר לי למה יקר לי להיות בטוח שזה אותו מוצר ולהיות בטוח שזאת אותה איכות להסביר לו ששלך זה לא כמו ששם מכיר את כל הסיפורים האלה. טוב בוא ניתן לכם את התשובה התשובה היא כזאת ברגע שאתה אומר למישהו אם ... תגיד לו אם שם יותר זול לך תקנה שם תגיד לו תראה אני לא יודע מה קורה שם אבל כנראה שזה לא בדיוק אותו דבר לי יש את היתרונות שלי עליהם, עכשיו למה זה טוב גם אם אתה בטוח שבאמת מוכרים שם בחמש מאות למה כי אז אתה משאיר לו ... השיחה היא שהצורה שאתה אומר לו את לך תקנה שם יכול להיות שהוא לא יקנה לא כי הוא קנה שם אלא כי לא רוצה לצאת שקרן מולך. ש: נכון בסדר אבל מצד שני זה יכול לגרום לו לקנות ממני זה ששלחתי אותו לשם. אליעד: עכשיו אני אגיד לך משהו ... זה בשלוש מאות? ש: כן. אליעד: יכול להיות אולי שם בכלל גנבו ממך אתה זוכר שגנבו ממך אתמול כמה שולחנות הם גנבו את זה מוכרים בשלוש מאות יכול להיות יש אפשרות עכשיו אבל יש מוצרים שזה לא בדיוק אותו דבר זה לא יכול להיות אף ... לפי המחיר שאני נוקב. אליעד: בדיוק כי בדרך כלל כשאתה אומר למישהו נגיד זה עולה אלף למה זה עולה אלף שם מוכרים בשלוש מאות אתה אומר לו כי פה זה יותר טוב אז מה הנחת היסוד שאם הוא היה מוכן לשלם אלפיים הוא היה יכול לקבל יותר טוב אם הוא מוכן לשלם עשרת אלפים הוא היה יכול לקבל יותר טוב אבל כשאתה נגיד מוכר את המוצר שלך בהנחה שהוא טוב והוא לא מוצר מדף אז לא רק שאי אפשר לקנות אותו ביותר זול גם אי ... אליעד: לא יודע תהיה מודע לזה כשמישהו אומר לך שמה זה עולה יותר זול אז אתה יכול להסביר לו לא רק ששמה, אז מה האינטואיטיבי אומר תראה שמה זה פחות טוב לא גם אם שמה זה עולה יותר יקר זה פחות טוב זה לא משנה זה מה שאני מסביר לך הבנת, עוד פעם אם זה מוצר ממשי ... במקום אחר יכול להיות רוב הסיכויים אבל שאם השולחן שלך עולה אלף ואם הוא היה מוכן להוציא עשרת אלפים הוא כנראה יוכל לקנות שולחן יוכל לקנות שולחן יותר טוב משלך כנראה נכון. ש: כן. אליעד: יפה אני אומר אבל בהנחה שאתה באמת ...
חופש הבחירה - מי רוצה בחירה חופשית? בחירה טוב או רע?
חופש הבחירה - מי רוצה בחירה חופשית? בחירה טוב או רע?
... הבחירה - מי רוצה בחירה חופשית? בחירה טוב או רע? הפעם אדבר על הנושא, האם יש או אין בחירה חופשית? מה ז"א, אנשים מתלבטים, האם יש או אין לאדם בחירה חופשית. וצריך לחפש את האמת, ללא אינטרסים אישיים. וללא אינטרס אישי, זה האדם יודע רק לאחר השיקולים שיש לו לאחר חיפוש ... ושואל את עצמו האם אלוהים או העולם הזה הוא טוב או רע? הוא צריך להבין, שיש לו אינטרס לכאורה לומר שאלוהים הוא טוב, כי יותר קל לחיות לכאורה בעולם שאלוהים טוב ורוצה להיטיב, מאשר בעולם שמישהו רע רוצה להרע לך, ז"א שלאדם יש אינטרס באחת מהתשובות, הוא מעדיף שהתשובה תהיה כך ולא אחרת. לכן האדם צריך לדעת מה האינטרסים ... מה הוא בעצם מעדיף שהתשובה תהיה. אז לגבי שאלת הבחירה החופשית, השאלה היא איזה אינטרסים יש לו לאדם לגבי זה שתהיה לו בחירה חופשית? שיבדוק לפני הבדיקה האם יש לו או אין לו לאדם בחירה, איזה אינטרס יש לו שתהיה לו בחירה חופשית! וברגע שהאדם מודע לאינטרס שלו לגלות שיש לו בחירה חופשית, הוא בעצם יכול להתבונן טוב יותר עד כמה הוא מחפש את האמת. האם האדם רק מונע מתוך הרצון שלו, להבין שיש לו בחירה חופשית? וכמובן שאף אחד לא מתווכח עם כך שיש לאדם תחושה שיש לו בחירה חופשית. גם האדם יכול לישון לחלום חלום, ולדמיין שקורים דברים מסוימים, אבל הם לא קורים! לדוגמא, בן אדם חושב שמנסים לעשות לו רע, ובכלל מנסים לעשות לו טוב. אז זה שהוא חש שמנסים לעשות לו רע, אף אחד לא מתווכח עם התחושה. השאלה האם התחושה הזו, אכן משקפת את המציאות? האם התחושה שיש לאדם שיש לו בחירה חופשית, האם היא משקפת את האמת האובייקטיבית של המציאות שיש לאדם בחירה חופשית או שלא. ואם נתבונן אנחנו נראה שלאדם יש אינטרס מאד רציני, להגיע למסקנה שיש לו בחירה חופשית, והסיבה היא בגלל הטיפשות של האדם, והאינטרס לשקר ולהגיד שיש לו בחירה חופשית, זה בגלל האגו והגאווה. זה נכון שהאגו והגאווה בסופו של דבר מתעללים באדם, כי האגו של האדם זה העונש שלו! וזה שיהיה לאדם בחירה חופשית זה בכלל רע, לאדם אמור בכלל שיהיה לו אינטרס שלא תהיה לו בחירה חופשית. בכל מקרה הדבר המשפיל ביותר שאפשר לעשות לבן אדם, זה לקחת את החרות שלו! מי רוצה שיקחו לו את החרות שלו, אף לא ... לדבר הנשגב בעולם. ומה ההבדל ביניהם? מלך יש לו בחירה חופשית גדולה, ועבד אין לו בחירה חופשית גדולה. למה האדם עובד להרוויח עוד כסף? מה האינטרס שלו? האדם רוצה להרויח עוד כסף... כדי להגדיל את יכולת הבחירה החופשית שלו, הוא אומר, עכשיו אני יכול
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות
... את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות הרצאה על למכור את עצמך ללקוח, למכור את עצמך ולא רק למכור את המוצר שלך, איך למכור את עצמך בשיחת מכירה? למה חשוב ללקוח מי המוכר? איך לגרום ללקוח לקנות ממך? למה חשוב ליצור אמון עם לקוח? איך לגרום ללקוח לסמוך עליך? הדרכת מכירות ועוד הלקוח קונה אותך ולא רק את המוצר שלך, למה ללקוח חשוב ממי הוא רוכש את המוצר? למה חשוב למכור את עצמך ללקוח? מה הכוונה למכור את עצמך ללקוח? איך לדבר נכון עם לקוח? הדרכת אנשי מכירות ...
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, להגיד למישהו מה לעשות, לכל דבר יש מחיר
... סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, ... 2 סוגים של עצות ללא אחריות, לתת אחריות על עצות, 2 סוגים של יועצים, איך לייעץ למישהו מה לעשות? איך לייעץ עצות טובות? איך לתת עצות טובות? לתת אפשרויות בחירה, אחריות של יועץ, בחירת יועץ, ... וחסרונות, בכל דבר יש טוב ורע, בכל עצה יש טוב ורע, בכל עצה יש חסרונות, החסרונות של כל ... היועץ, להאשים את נותן העצה, איך לקחת אחריות על עצות, מה לייעץ למישהו, איזו עצה לתת, איך לתת עצה טובה
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על אפשרויות בחירה ללקוח, לתת ללקוח אפשרות בחירה, לתת ללקוח אפשרות לבחור, שיטות מכירה, שיטות שכנוע, לשכנע לקוח, לגרום ללקוח לקנות, אפשרות הבחירה, בחירה טוב או רע, איך לשכנע לקוח?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אפשרויות בחירה ללקוח, איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אפשרויות בחירה ללקוח, איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להיגמל מהימורים? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בראיון עבודה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להעביר ביקורת בונה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך להאמין בעצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיות מאושר ושמח? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש אמת מוחלטת? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? בשביל מה לחיות? למה יש רע בעולם? איך נוצר העולם? למה לא להתאבד? האם יש או אין אלוהים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך להנות בחיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? איך להיות הכי חכם בעולם? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא אימון אישי לבני נוער, מנטור, קאוצינג בתחום אפשרויות בחירה ללקוח - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.3047 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 21:17:44 - wesi1