...
למכור בטלפון? לימוד
מכירות בטלפון, טיפים לשיחת
מכירה טלפונית, הכנת תסריט שיחה,
טלמרקטינג, טלמיטינג,
מכירה בטלפון, שיחת
מכירה בטלפון,
מכירות טלפוניות, תסריט שיחת
טלמרקטינג, אימון
למכירות עכשיו בן אדם צריך
למכור למישהו משהו בטלפון, מה אתה
רוצה למכור נגיד בטלפון שירות ל...? ש: אנטנה לאוטו לא משנה. אליעד: אנטנה לאוטו, מה אתה
רוצה למכור בטלפון? ש: שיעברו לסלקום מחברה סלולרית. אליעד: אין בעיה אתה
רוצה לשכנע מישהו מסל כלום לסלקום. הלאה עכשיו השאלה היא מה אתה אמור להגיד בשני המשפטים, מה אמור להיות המבנה של ... מחויב? קודם כל ליצור ריחוק ליצור סמכות מה קשור. ש: רצוי ליצור קרבה. אליעד: אתה נותן תשובה כי זה מה שאמרנו קודם?
טוב בוא ניתן את הפרספקטיבה שלי בסדר. יש אנשים שהגישה שלהם אומרת שבמשפטים הראשונים אתה צריך להציג את עצמך. ש: זה מה שהם עושים בדרך כלל. אליעד: אוקי סבבה יש בזה היגיון, עכשיו יש פרספקטיבה שאומרת שמהמשפט הראשון תנסה
למכור לו את מה שאתה
רוצה מההתחלה תתקוף מההתחלה. ש: קודם כל להכיר את הבן אדם "הגעתי למשה?" סתם שאלה. אליעד: אוקי. ש: לדעת למי הגעתי ... לשלם. אליעד: ליצור לו אינטרס שמה? ש: ישר ליצור לו אינטרס לשוחח איתך ששווה להמשיך את השיחה וזה יגרום לך לאיזה משהו
טוב יותר בעתיד. אליעד: בדיוק אז בא נסביר את זה ככה שיחת
מכירה יש בה שני חלקים יש בה את החלק שאתה מנסה
למכור את המוצר ויש בה את החלק שאתה מנסה
למכור את שיחת
המכירה עצמה, כששיחת
מכירה מתחילה בטלפון כי במציאות בן אדם פחות בורח אבל נגיד בטלפון שהוא מנתק את הטלפון או מה שזה לא יהיה בשיחת
מכירה קודם כל אתה צריך
למכור את שיחת
המכירה עצמה. אתה צריך ליצור לו עניין
לרצות להקשיב לך, המהות היא "איך אני גורם לו
לרצות להקשיב לי שתי דקות בטלפון" זאת השאלה זה לא "איך אני
מוכר לו את המוצר" זה לא "איך אני מציג את עצמי" זה לא מעניין, "מה אני צריך להגיד לו כדי שירצה להקשיב לי שתי דקות" ... אני בא להגיד שלהציג את עצמך או כל הסיפורים האלה זאת לא האמת האמת היא שהתחלת השיחה אמורה, אתה אמור לשאול את עצמך כאיש
מכירות "מה אני אמור להגיד לו במשפטים הראשונים כדי לגרום לו
לרצות להקשיב לי להמשך השיחה" זאת השאלה, אחרי שתפסת אותו עכשיו תספר לו על המוצר על מה שזה לא יהיה. כי הרבה אנשים ...