... התת מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור
הסכמה? איך לגרום למישהו
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר עוד טכניקת מכירות וטכניקת שכנוע, שנעשית בצורה מניפולטיבית על תת המודע של ... איך לשאול שאלות מקדימות / שאלות הכנה שיגרמו לאדם
להסכים איתך? ואבאר מה אסור לך לשאול מישהו לפני שאתה רוצה שהוא יסכים איתך על משהו? ואבאר איך אתה יכול לגרום למישהו להשיב לך בחיוב / בשלילה על מה ... משפיע על זה שהאדם עונה לך בחיוב / בשלילה? ואיך ליצור
הסכמה עם אדם אחר? ואיך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? ועוד. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מכניס את האדם למצב רגשי תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ואפילו מצב כזה, שלא רק שהוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אלא שהוא גם רוצה
להסכים עם כל מה שאתה אומר לו. ואז כאשר האדם נמצא במצב תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ושהוא רוצה
להסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אז ממילא אתה יכול לגרום לו
להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם הוא לא היה עושה את זה בצורה מודעת כאשר הוא מודע לעצמו. והשאלה הנשאלת היא, איך באפשרותך לגרום לאדם למצב רגשי שבו הוא מסכים / רוצה
להסכים איתך? והתשובה לכך היא, שניתן לעשות זאת על ידי זה שלפני שאתה מבקש מהאדם
להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ולפני שאתה שואל את האדם האם הוא מסכים איתך על דבר כלשהו, לפני כן עליך לשאול אותו רצף של שאלות, שאתה ... אותו שאלות שאתה יודע שהוא יסכים איתך ואפילו ירצה מאוד
להסכים איתך, כגון לדוגמא: תרצה מחר לבוא איתי למקום שאתה יודע שהוא ירצה לבוא איתך? תרצה מחר שאקנה לך דבר שאתה יודע שהוא ירצה שתקנה לו? תרצה שאני ... פעמים, אז בכך אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא רוצה
להסכים / מסכים איתך. ואז יש הרבה יותר סיכוי שהוא יסכים איתך גם על הדבר שבלי המניפולציה הזאת, היה פחות סיכוי שהוא יסכים איתך. ואבהיר עוד, שיש שני ... שאכן זאת השעה. שבצורה כזאת לדוגמא, אומנם יצרת עם האדם
הסכמה חיובית עם מה ששאלת, אבל הוא לא נמצא במצב רגשי שבו הוא רוצה
להסכים איתך. כי לא יצאה לו שום תועלת רגשית, מכך שהוא
הסכים איתך. והוא אומנם מוכן
להסכים איתך, אבל לא רוצה ובעל אינטרס
להסכים איתך. או לדוגמא אתה שואל את האדם שאלה, שאתה יודע בוודאות שהוא ישיב עליה בחיוב. אבל זאת שאלה אינפורמטיבית טכנית, שאין לה השפעה על מצב רוחו ... מצד אחד אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא מתרגל
להסכים איתך ולהשיב לך בחיוב, אבל עדיין יש מצב יותר חזק, שבו הוא נכנס למצב רגשי שהוא רוצה
להסכים איתך. ואת זה עושים על ידי שאלות, שאתה יודע שלא רק שהוא ישיב עליהן בחיוב, כי זאת האמת ברמה הטכנית, אלא שהוא ירצה להשיב עליהן בחיוב, כי הן ... האינטרס שלו. ואז האדם נכנס למצב רגשי, שבו הוא רוצה
להסכים איתך באופן אקטיבי. ואז ממצב כזה, הרבה יותר קל ליצור
הסכמה גם על דבר נוסף. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שאחרי שאתה שואל את האדם את הדבר המרכזי שאתה מלכתחילה רצית שהוא יסכים איתך, אז כאשר הוא מסכים ... ספק אצל השומע, מיד כבר הוא נכנס שוב פעם למצב של רצון
להסכים איתך. ויש כאן עוד דרך פעולה נוספת, שאם כאשר שאלת את השאלה המרכזית שלך, לא קיבלת
הסכמה על מה שרצית שהוא יסכים איתך, גם אם קיבלת דחייה וגם אם קיבלת תחושת ספק בלבד. דהיינו, שאתה רואה שהוא מבטא חוסר
הסכמה ברור, או שהוא מבטא תחושה של ספק והתלבטות, במקרה כזה אתה יכול "בצורה טבעית" להתעלם ממה ששאלת אותו וממה שהוא ענה לך, ופשוט להמשיך לשאול אותו רצף שאלות שאתה יודע שהוא ירצה
להסכים איתך, כדי להגדיל אצלו את תחושת הרצון
להסכים איתך. ואז אתה שוב פעם בזהירות מנסה להשיג את
ההסכמה שלו פעם נוספת, למה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. וכמובן שאת כל הנ"ל ניתן לעשות גם בכיוון הנגדי. ז"א שאם אתה רוצה לגרום למישהו להשיב לך בשלילה על ... והוא מסרב. ואז הוא נכנס למצב תודעתי שבו הוא לא רוצה
להסכים איתך. כי הוא הופך להיות חשדן לגבי ההצעות שלך. ואז אח"כ הרבה יותר קשה לשכנע אותו להשיב לך בחיוב על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. ועוד ... על שאלה כלשהי, האם אתה מודע לאיך זה משפיע עליך אח"כ
בהסכמה / חוסר