NLP, איך
לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום
ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים
לשכנוע לקוחות, טריקים
לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף?
טכניקות לשכנוע, כושר
שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני ... מהדבר עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל
ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמא:
כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את ... כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של
הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה ... באמת זה טוב לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק
לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של ... אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים
לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב ... יתרון, ומחויב שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך
שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל ... בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי
הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט ... את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל -
לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה".
ניתוח דברי
הלקוח:
הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה ... רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של
הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? ... החדש שלי"), אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמא -
לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי" ... פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y". בשלב זה, המוח של
הלקוח (הקונה) מדמיין ומשלים את הסיפור בראש שלו, הוא ... חדשה בסלון החדש שלי, ואז החברים יתלהבו ו..." כלומר,
הלקוח מתאמץ ומפעיל את הכוח המדמה שלו, כדי לבדוק אם ... אכן תמלא את רצונו. המוכר לא עשה זאת, המוכר לא המחיש
ללקוח מה יקרה בסוף, אם הוא אכן יקנה את הטלויזיה. לעומת ... להדגיש את הקונספט של חדש). כלומר, המוכר הטוב השלים
ללקוח את הסיפור במוח, את הדמיון, וכן השתמש במושגים של הרצון של
הלקוח (" טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי") שהם ממילא יותר ... דגם X במחיר Y"). וכך ע"י "ההדבקה", נוצרת במוחו של
הלקוח קונוטציה שהוא כן רוצה את מה שהוא בספק לגביו. זאת ... שבפרסומת לרכב חדש, שמים ליד הרכב בחורה יפה. למה? כי
הלקוח בודאות רוצה את הבחורה היפה, כלומר, מדביקים לרכב קונוטציה של "אני רוצה" כדי
שהלקוח ירצה לקנות את הרכב. זה משפיע על הקונה כי מוח האדם ... החדשה שאתה מחפש!". (חזק) - לחזור פעמיים על מה
שהלקוח אמר - "יש פה משהו בשביל הסלון החדש שלך, טלויזיה ...