...
ללקוחות / הדרכת מכירות - הנחה
ללקוח - האם לתת הנחה
ללקוח? מתי לתת הנחה
ללקוח? למה
לקוח מבקש הנחה? איך לענות
ללקוח שמבקש הנחה? למה לא לתת הנחה
ללקוח? איך לתת הנחה
ללקוח? מחיר השוק של מוצר, איך לתמחר מוצר? מחיר אובייקטיבי, מחיר סובייקטיבי, מחיר שמותאם אישית
ללקוח, כמה כסף לבקש
מלקוח? מחיר שוק של מוצר וכאן אתן עוד נקודת מבט שצריכים לקחת בחשבון כאשר
לקוח מבקש לקבל הנחה. וצריכים להבין למה בעצם
הלקוח מבקש לקבל הנחה. כאשר האפשרות הפשוטה היא,
שהלקוח רוצה לקבל הנחה כי אם
הלקוח יקבל הנחה זה יעשה
ללקוח יותר טוב. וזה יכול להיות ממגוון רחב של סיבות. בפשוטם של דברים, אולי
ללקוח באמת אין מספיק כסף והוא חייב לקבל הנחה על המחיר של המוצר כדי שהוא יוכל להרשות לעצמו לרכוש את המוצר. או שסתם כך
הלקוח רוצה לשלם פחות כסף? כדי שיישאר לו עוד כסף לדברים אחרים. או
שהלקוח חושב שהמוצר לא שווה את המחיר שלו ולכן הוא רוצה לקבל הנחה וכיו"ב. כל הסיבות שלעיל, מובילות אותנו להבנה, שאם אנחנו רוצים לעשות
ללקוח טוב ולסגור עם
הלקוח את העסקה, עלינו לתת
ללקוח הנחה. איזו הנחה? כמה הנחה? זאת שאלה אחרת, אבל כל הנ"ל מוביל אותנו למסקנה,
שהלקוח רוצה לקבל הנחה, כי ההנחה תעשה לו
ללקוח יותר טוב. האם כדאי לתת
ללקוח הנחה? איך ההנחה שניתן לו תשפיע על
לקוחות אחרים? האם ואולי אם ניתן הנחה נפסיד כסף? האם אנחנו בכלל יכולים לתת הנחה? אולי כדאי למכור
ללקוח אחר במחיר גבוה יותר? איך כדאי לתמחר את המוצר כדי שגם אחרי הנחה נרוויח יותר כסף? כל ... אבל כאן אני רוצה להוסיף את נקודת המבט הבאה והיא, שלפעמים
הלקוח מבקש לקבל הנחה, לא בגלל שהוא רוצה הנחה, אלא בגלל שהוא רוצה להיות בטוח שאין הנחה ... עושה את העסקה במחיר הטוב ביותר שהוא יכול לקבל. כי לפעמים
ללקוח לא חסר כסף ולפעמים
הלקוח לא צריך את ההנחה בשביל ללטף לו את האגו, אבל
הלקוח כן רוצה להיות בטוח, שהוא עושה עסקה טובה ושלא דופקים אותו במחיר, ביחס ל