אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אמת בפרסום ✔מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי

וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמא התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת השכנוע שעומדת מאחוריה.

וראשית אקדים ואומר, שמי שמכיר את נושא המסחר במטח באמת, יודעי כי המסחר במטח, בפרט המסחר הספקולטיבי במטח, אין הרבה סוגי מסחר והשקעה שיותר מסוכנים ממנו. ובדיוק כמו שאתה יכול להרוויח במקרה הטוב, כך בדיוק אתה גם יכול להפסיד במקרה הרע. ולפעמים עוד ישנם מצבים, שבהם חברת המסחר במטח שדרכה האדם סוחר, יש לה אינטרס אישי שהלקוח שלה יפסיד את כספו, או יותר מדויק, יפסיד את כל כספו, שאז היא מרוויחה יותר כסף עבור עצמה. כך שלא רק שיש את הסיכונים הרגילים של מסחר במטח, שהאדם יכול להפסיד את כל כספי ההשקעה שלו תוך כמה דקות, אלא שלפעמים גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם.

ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמא למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ רוב חברות הforex השונות, המסרים השכנועים שלהן וטכניקות השכנוע שלהן, כולן זהות אחת לשנייה ועובדות על אותה טכניקת שכנוע.

ואתן מספר דוגמאות לפרסומות של חברות forex:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" / "השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו" / "מחיר הזהב השתולל, ואני גרפתי 5,750 ש"ח בתוך 10 דקות" / "הרווחתי ב 8 דקות, 6,400 ש"ח" / "חברת המסחר, ששמה אותך במקום הראשון" / "שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה" / "בא לשמוע כיצד ניתן להניב תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" / "כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" / "מתחילת השנה, השגתי תשואה של 78% על הכסף שלי" / "החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר!" / "גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים...

ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה כסף בזמן כ"כ קצר?!

והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא שכן! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית.

אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר.

ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש הבדל ממשי, בין האפשרות והפוטנציאל של הדבר, לבין המימוש הממשי בפועל של הדבר. וכאשר יש לך את האפשרות להיות עשיר, זה עדיין לא הופך אותך להיות עשיר בפועל. ולמה?

כי ברמה המהותית, כל אפשרות שקיימת, קיימת גם האפשרות הנגדית שלה. וברמת הפוטנציאל של המציאות, כאשר קיימת אפשרות להרוויח X כסף, הרי שברמת האפשרות קיימת גם האפשרות להפסיד X כסף. וכאשר קיימת אפשרות להתעשר בזמן קצר, הרי שגם קיימת האפשרות להפסיד את כל כספך ולהיות עני, תוך זמן קצר.

ומה האמת לגבי המסחר במטח וחברות הforex? האמת היא, שאכן במסחר במטח קיימת האפשרות להתעשר בזמן מאוד מהיר. אבל בדיוק באותה המידה ממש, קיימת גם האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש...

ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל.

דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול להפסיד כסף בדיוק או לפחות כמו שאתה יכול להרוויח כסף. וכאשר האדם רוצה לסחור במטח, אם הוא היה יודע מראש שהוא יכול להפסיד, בדיוק כמו שהוא יכול להרוויח, כל שכן אם הוא היה יודע שלפעמים יש אינטרס של חברת המסחר במטח, לגרום לכך שהוא יפסיד, כך שיש סיכוי גדול יותר שהוא יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק.

וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחוייב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו אתה תתעשר מהר. במקום להציג את האמת, שאומנם אתה יכול להתעשר מהר, אבל בדיוק באותה המידה ממש, אתה יכול להפסיד את כספך מהר מאוד.

וטכניקת השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ולא מציגים ולא מראים לו את המקרים, של כל אותם אנשים שגם הפסידו את כספם, תוך כמה דקות...

ומהות העניין היא, שלוקחים מימוש של פוטנציאל אפשרי, דהיינו, מצב שבו אדם הרוויח כסף, מתוך האפשרות שהייתה לו להרוויח או להפסיד את הכסף, ומנסים לעשות מניפולציה, שמערבבת בתוך המחשבה של האדם, את ההפרדה הברורה שבין האפשרות להרוויח ולהפסיד באותה המידה, לבין זה שאתה בפועל מרוויח ולא מפסיד.

כי כל הפרסומת מראה אנשים שהרוויחו כסף בזמן מהיר. אבל זה שיש כאלו שהרוויחו בפועל, זה הוכחה לכך שאכן אפשר להרוויח ברמת האפשרות בלבד!. אבל זה שאנשים הרוויחו, זה עדיין לא הוכחה לכך שאכן כולם מרווחים בפועל, או לכך שיותר אנשים מרוויחים מאשר מפסידים בפועל. ולוקחים דבר שהוא אפשרי בלבד, שקיימת גם האפשרות הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחוייבת.

ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט:

"אצלנו הלקוחות קיבלו תשואה של 47% מתחילת שנה" - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות שקיבלו תשואה כזו? האם זה חד פעמי מסיבות כלשהן, או שיש כאן משהו מגמתי?

והיה יותר נכון לומר "יש אצלנו לקוחות שקיבלו תשואה X בשנה, אבל יש גם כאלו שהפסידו אחוז X מההשקעה שלהם בשנה".


"השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו" - האם השער הוא רק להצלחה, או שהוא גם השער שלך להפסיד את כספך במהירות?

והיה נכון יותר לומר, "השער שלך לאפשרות להצלחה או לכישלון הגדולים, מתחיל כאן ועכשיו".


"מחיר הזהב השתולל, ואני גרפתי 5,750 ש"ח בתוך 10 דקות" - באמת? אז למה רק 5,750? האם אתה עצמך עשית את זה כל יום כל היום והפכת להיות עשיר במיליארדים? או שזה היה אירוע חד פעמי בדיוק כמו לזכות בלוטו? והאם ישנם אנשים שיכולים בדיוק באותה המידה לומר, מחיר הזהב השתולל ואני הפסדתי X ש"ח בתוך 10 דקות?!

והיה נכון יותר לומר, "מחיר הזהב השתולל, ובמקרה במקום להפסיד X כסף, הרווחתי Y כסף, בתוך 10 דקות".


"הרווחתי ב 8 דקות, 6,400 ש"ח" - מה לגבי אלו שהפסידו סכומים גדולים תוך כמה דקות?!


"חברת המסחר, ששמה אותך במקום הראשון" - מה לגבי זה שקיימת האפשרות שחברת המסחר הזאת תשים אותך גם במקום האחרון כאשר תפסיד את כספך?

והיה נכון יותר לומר "חברת המסחר, ששמה לך את האפשרות להיות במקום הראשון וגם במקום האחרון".


"שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה" - מה עם האפשרות להיכשל?

והיה נכון יותר לומר, "שימוש בטכנולוגיה, ככלי להצלחה או כישלון"


"בא לשמוע כיצד ניתן להניב תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" - מה עם האפשרות גם להפסיד סכומי כסף גדולים?

והיה נכון יותר לומר, "בא לשמוע כיצד ניתן להניב תשואה או הפסד של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ".


"כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" - מה עם ההוא שהפסיד 10,000 ש"ח, בתוך שעתיים בדיוק.

"מתחילת השנה, השגתי תשואה של 78% על הכסף שלי" - מה עם ההוא שהפסיד את הסכום הזה...

כסף גדול לשאול שאלות להישרף באש לעשות הפוטנציאל איך לעשות כסף טעויות כישלון לסחור במטח מסחר במטח דוגמא forex איך להיות מיליונר איך להיות עשיר איך להרוויח כסף איך להתעשר איך לעשות כסף איך מרוויחים כסף איך עושים כסף אמיתי אמת אמת בפרסום בפרסום בפרסומות דרך דרך מהירה להתעשר חוסר אמת חוסר אמת בפרסום טכניקות טכניקות מניפולציה טכניקות שכנוע ייצור הכנסה להיות מיליונר להיות עשיר להרוויח כסף להתעשר לייצר הכנסה לסחור במטח לעשות כסף מניפולציה מניפולציות מניפולציות במסחר במטח מניפולציות בפרסום מסחר מסחר במטח מצג שווא מצג שווא בפרסום מרוויחים כסף עושים כסף פרסום אמיתי פרסום שקרי שכנוע שקר
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות ... ואתה שואל מה השכל שיש בדבר. עכשיו מה שאני הסברתי לך קודם שזה רלוונטי גם לזה במוח כל צורה יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של הקור גם דרך הצורה של האותיות, זאת אומרת אומרים לך "זה קר זה ... אבל לא רק כי אומרים לך "זה הכי קר" רוצים שגם הצורה של האותיות תזכיר לך קור ולכן ציירו לך אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את ... אולי כדי להגיד לך שזה לא סטנדרטי כדי למשוך את תשומת ליבך לא בהכרח שזה קשור לזה, אני אומר שלפעמים העיצוב עצמו של צורת האותיות מנסה להעביר לך מסר דרך צורת האותיות. ש: פה נגיד הצורה הזאת כאילו אתה ... לא בהכרח יכול להיות שהקווים עשו את זה בצורה כזאת. ש: לא התכוונתי לאלה. אליעד: כן אם הייתי שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה ... והיא כזאת" מתחיל לנתח אותה לפי זה הוא מביא לך בסוף מה הפירוש, הוא עוד נותן לך תחושה ואז התחושה מתלבשת על הטקסט ואז אתה כאילו מקבל את התוכן גם דרך הטקסט וגם דרך האפקטים הוויזואליים. הבנו? ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת ... ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ... דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך ... האדם יעלה על דעתו שה"דבר הזה" יכול לנסוע בכביש במהירות גבוה? תשובה: לא. אין לאדם שום סיבה להניח שהדבר הזה, יכול לעשות את מה שהוא באמת יכול לעשות. ואם אותו האדם יראה את ... שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית. כי ישנם מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ... ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם ... הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה. אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את ... החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ואחד ... מאותה המילה את אחת האותיות. והמוח של האדם משלים את האות החסרה. או אפילו לפעמים המוח של האדם קורא את המילה הנכונה, למרות שהיא לא באמת כתובה נכון, אלא היא כתובה עם ...
איך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים?
... שהוא לא אוהב? איך לגרום לילד לאהוב ירקות? איך לשנות התניה של מישהו? איך לגרום למישהו לרצות משהו שהוא לא רוצה? איך להפוך שנאה לאהבה? בחורה בפרסומת, איך לשנות דעות? איך להשפיע על אנשים? אם ברצונך לגרום למישהו לאהוב משהו שהוא לא ממש אוהב אותו, אם ברצונך לגרום למישהו להיקשר למשהו, נסה לשלב את המשהו הזה, בתוך משהו אחר טוב, ... רע. לכן אנשים קונים מוצרים שממותגים טוב. כי המיתוג גורם להם להרגיש כ"כ טוב, עד שהם לפעמים מוכנים לשלם מחיר גבוה מידי. או לדוגמא שהבחורה בפרסומת, גורמת לאדם להרגיש טוב, שהוא לא שם לב לרע שבמוצר. אז שים לב, שלא יעבדו עליך, על ידי זה שידחפו לך דבר רע, תוך כדי משהו טוב. או לחלופין, תעזור לעצמך לאהוב דברים רעים, על ידי זה ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2 או ... ונמצא אם כן, כי אם תצליח לגרום לאדם לחשוב בצורה מסוימת, כגון לדוגמא לחשוב שאתה דובר אמת, הרי שגם כאשר יהיה לו ספק לגבי אמיתות הדברים שלך, גם אז האינסטינקט הראשוני של המוח שלו יהיה, לפרש שאתה דובר אמת. ואיך באפשרותך לגרום לאדם לחשוב שאתה דובר אמת? תשובה: על ידי זה שאתה יוצר אמון מולו. כגון לדוגמא על ידי זה שאתה נותן לו "לבדוק" אותך במקומות שבהם אתה יודע שהוא ... יאמר שאכן אתה צודק. ואז המוח של האדם השומע, נמצא במצב שבו הוא חושב שאתה אומר לו את האמת. ואז אתה אומר לו משפט שהוא לא בטוח ב 100% שאתה צודק. ואח"כ אתה עוד יכול להוסיף ולשאול אותו עוד שאלה נוספת, שאתה ... ברצונך לגרום למישהו לפרש מידע כלשהו בצורה כלשהי, למרות שלא בהכרח שאכן זה הפירוש האמיתי, באפשרותך לעשות זאת, על ידי זה שאתה "מחבר" אותו קודם לכן וגם אחרי כן, למצב מחשבתי שבו הוא חושב בצורה שבה המוח שלו ... לא אוהב להתאמץ. ולא תמיד האדם גם מספיק מרוכז כדי להיות מסוגל להתאמץ להטיל ספק ולאמת את הוודאות של כל המשמעויות שהוא מייחס למה שאמרו לו. ואז, לא רק שהמוח של האדם קודם כל מבין ומפרש את מה שהוא ראה ... סוג של הסחת הדעת, בכל מקרה כאשר רמת הריכוז של האדם יורדת, אז המוח של האדם, פחות מאמת את הפירושים שהוא נותן לדברים שהוא לא בטוח בהם. ואז במקרה כזה, האדם יותר מאמין לפירוש הראשון שקופץ לו למחשבה שלו, ... יפרש את שאר המידע שהוא שומע, כדי שהוא יתאים עם מה שהוא מאמין, וכפי שהוא רואה אותו, דרך נקודת המבט שגרמת לו להסתכל דרכה על המציאות. תן לאדם תחושה שהמציאות היא X, והוא יפרש את כל מה שהוא יראה / ישמע, דרך אותה נקודת מבט, גם אם זו לא האמת. ז"א גם אם האמת היא שהמוצר הוא לא תקין, אם הוא יהיה בתחושה שהכל תקין באופן כללי, הוא יניח וישער ויאמין שגם המוצר תקין. אם הוא יהיה ... כלשהו, כאשר הוא שומע מידע כלשהו. כגון לדוגמא האדם יכול להיות בחוויה של "אכן זו האמת" ואז הוא ישליך את החוויה הזאת, גם על מה שאתה אומר לו. לדוגמא: אתה אומר לאדם משפטים, שהוא רוצה לחשוב שהם אמת. כגון לדוגמא משפטים שגורמים לאדם להרגיש טוב עם עצמו ועם הסביבה שלו. וכאשר אתה אומר לאדם משפטים כאלו, הוא נכנס למצב רגשי, שבו הוא מרגיש שהוא רוצה לחשוב שמה שאתה אומר לו, זאת אכן האמת. ואז אם הוא ישמע ממך דבר שהוא לא יהיה בטוח שזאת האמת, אז הרשימו (רושם / זיכרון) של החוויה שלו שהוא רוצה שדבריך יהיו נכונים, זה יגרום לו לפרש את המשך דבריך, שגם הם ... שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש ... מנקודת מבט שאומרת, שהחיים הם קשים. שאז, אם יגידו לו איזה דבר כלשהו, הוא יפרש אותו דרך נקודת המבט האחרונה שדרכה הוא פירש את המציאות. ויש גם רשימו רגשי. שהאדם מרגיש כלפי הדבר שהוא לא יודע מה להרגיש ... שהוא רוצה את הדבר. והוא צריך להיות בחוויה שהוא רוצה שמה שאני אומר לו שיקרה, שזה באמת יקרה. שאז הוא גם ירצה את המוצר. ואז לדוגמא אתה יכול לומר לו איזה דבר, כגון: אתה רוצה לשמור על הבריאות שלך, אתה לא ... רוצה להיפגע ולהיות חולה", ואז הוא נמצא במצב רגשי של רוצה להסכים איתך, ואז יותר קל לשכנע אותו בהמשך של המשפט. ויש גם רשימו שכלי. לדוגמא מה הלקוח צריך לחשוב, כדי שהוא ירצה לרכוש את המוצר? תשובה: הלקוח ... הזה יש עליו אחריות מלאה ושירות מלא עד בית הלקוח. עכשיו, יכול להיות שזו לא בדיוק האמת. אבל אם תספר לו על מוצרים אחרים שלך, שבהם באמת יש עליהם אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב, זה יגרום ללקוח לחשוב, שגם במוצר הזה, יש אחריות מלאה עד בית הלקוח וכיו"ב. ... ומפרש משהו בצורה כלשהי, האם אתה מבין זאת בצורה ישירה או בצורה עקיפה? ועד כמה אתה באמת בטוח שהפירוש שאתה מבין את הדברים, שהוא אכן אמת? אולי הוא רק פירוש בלבד, בגלל מניפולציה כזו או אחרת, שאולי אתה בעצמך מבצע על עצמך מסיבות כאלו ואחרות? ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אמת בפרסום, איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך למצוא זוגיות? איך לעשות יותר כסף? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בזוגיות? איך להיגמל מהימורים? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להיות מאושר ושמח? איך לפרש חלומות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לקבל החלטות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשפר את הזיכרון? איך לשנות תכונות אופי? איך לחנך ילדים ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: אמת בפרסום, איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? דיכאון? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? איך נוצר העולם? מה המשמעות של החיים? האם יש משמעות לחיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? האם באמת הכל לטובה? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? איך נוצר העולם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם לדומם יש תודעה? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות מאושר? אולי אנחנו במטריקס? האם יש או אין אלוהים? למה יש רע וסבל בעולם? למה לא להתאבד? האם יש אמת מוחלטת? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי טלפוני, מאמן רוחני, יועץ פילוסופי בתחום אמת בפרסום - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2656 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 15:10:05 - wesi1