אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשתול מסרים ✔NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?

וכאן אבאר עוד טכניקה ועוד שיטה, כיצד באפשרותך לשתול מחשבות אצל אדם אחר. והפעם אבאר את השיטה לשתילת מחשבות, באמצעות שילוב ושתילה של המחשבה בתת המודע של השומע, על ידי זה שאתה משלב אותה עבורו בתוך סיפור אחר, שבו אתה שותל את המחשבה שאתה רוצה שהוא יאמין לה, כחלק מסיפור אחר. ואבאר כאן כיצד לעשות זאת בצורה יעילה?

ואבאר גם, רמות עומק שונות ורמות תחכום שונות ורמות מניפולציה שונות ודרכים שונות לעשות זאת... ואסביר, מהם מסרים סמויים ואיך לשתול אותם? ואיזה סוגים של מסרים סמויים יש? ומהם מסרים סמויים אפשריים ומהם מסרים סמויים מחוייבים? ומהן הנחות יסוד סמויות ומהן הנחות יסוד גלויות? ואבאר גם מהן אמיתות מקבילות שמחזקות את המסרים הסמויים שלך? ואבאר טכניקות שכנוע מתקדמות ואיך לגרום למישהו להאמין לך? ועוד...

וראשית אסביר את הרעיון באופן כללי. והרעיון הוא, שאם ברצונך לגרום למישהו להאמין למשהו כלשהו (בין אם הוא נכון או לא נכון), באפשרותך לעשות זאת על ידי זה שאתה לוקח את הרעיון שאתה רוצה שהוא יאמין בו, ואתה משלב אותו בתוך סיפור אחר כלשהו.

לדוגמא: נניח שאתה רוצה לגרום למישהו להאמין שהמוצר שלך הוא טוב. אז יש כמובן את הדרך לומר לו באופן ישיר, שהמוצר שלך הוא טוב. אבל אז הוא גם יטיל ספק באופן ישיר, האם המוצר שלך הוא טוב או לא.

וקיימת גם דרך נוספת, שאומרת שאם ברצונך לדוגמא לגרום לאדם כלשהו להאמין שהמוצר שלך הוא מוצר טוב, אז עליך לספר לו סיפור כלשהו בנושא כלשהו, ולצורך העניין לא ממש משנה הסיפור שתספר לו / הנושא שלו וכיו"ב. אבל כן משנה, שבתוך הסיפור שתספר לו, בתוך הסיפור תשלב בתוכו את הרעיון שאומר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב.

שזה בעצם אומר, שאתה לא אומר לו באופן ישיר שהמוצר שלך הוא מוצר טוב כמסר גלוי, אלא אתה באופן עקיף, אומר לו שהמוצר שלך הוא מוצר טוב כמסר סמוי. ואתה עושה את זה, כאילו בדרך אגב וכאילו בצורה תמימה, בתוך סיפור אחר כלשהו. וזה כמובן הרעיון הבסיסי והמבנה הבסיסי של טכניקת השכנוע הזאת, שאומר, אתה לא חייב להציב את הרעיון שלך בצורה ישירה מול האדם השני, אלא באפשרותך לעטוף לו את הרעיון שלך, בצורה פחות ישירה, בתוך סיפור אחר.

ועכשיו אסביר רמות עומק שונות וטכניקות מתקדמות שונות, כיצד באפשרותך לעשות זאת בצורה כמה שיותר מוצלחת.

והנקודה הראשונה שאבאר, היא שצריך לשים לב, עד כמה המסר הסמוי שלך, עד כמה הוא באמת סמוי ועד כמה הוא באמת גלוי. ז"א שלפעמים המסר הסמוי שלך, הוא יותר מידי סמוי. ולפעמים המסר הסמוי שאתה רוצה לשתול אותו בתת ההכרה של האדם האחר, הוא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך. והשומע כמעט ולא שם לב לכך שהזכרת את המסר הסמוי שלך. ולכן עליך לשים לב לכך, שהמסר הסמוי שלך, שהוא לא יותר מידי סמוי בתוך הסיפור שלך.

שזה כמובן אומר, שברמה העקרונית, ככל שהמסר הסמוי שלך הוא יהיה יותר מסר גלוי, כך בעצם אתה מגדיל את הסיכוי לכך שהאדם השני, באמת ישים לב למסר שלך ושלא יהיה מצב שהמסר הסמוי שלך, נשאר סמוי ושהוא נעלם בתוך הסיפור הכללי. כגון לדוגמא, כאשר אתה חוזר ומשלב את המסר הסמוי שלך כמה פעמים בתוך הסיפור, שאז המסר הופך להיות יותר מסר גלוי ופחות מסר סמוי. וכמובן שצריך לשים לב, שהמסר הסמוי, עדיין נשאר מסר סמוי, ושהוא לא הופך להיות מסר גלוי ומאבד את היתרון שיש בהעברת מסר סמוי.

ובפועל, קיימת עוד אפשרות כיצד באפשרותך להציג מסר סמוי בצורה גלויה, ושעדיין הוא יישאר מסר סמוי. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מציג את המסר הסמוי בצורה כזאת, שהיא הכרחית לצורך הבנת הסיפור עצמו. דהיינו, שאתה מציג את המסר הסמוי שלך בצורה כזו, שבה הבנת הסיפור התמים שלך בפני עצמו, תלויה בהבנת ובתשומת לב למסר הסמוי שלך.

ז"א שאתה לא חייב להזכיר את המסר הסמוי שלך מספר פעמים בתוך הסיפור עצמו, כדי לגרום לו להיות יותר גלוי. אלא מספיק שתספר לאדם השני סיפור, שכדי שהוא יבין אותו, לשם כך הוא יהיה חייב לשים לב למסר הסמוי שלך.

דהיינו, בפועל עליך לקחת את המסר הסמוי שלך, ולבנות סביבו סיפור, שאפשר להבין את הסיפור הזה, רק כאשר השומע מסכים עם הנחת היסוד של המסר הסמוי שאתה משלב בתוך הסיפור. דהיינו, אתה הופך את המסר הסמוי, למסר מחוייב, ולא רק למסר אפשרי בלבד.

כי יש שני סוגים של מסרים סמויים. יש מסרים סמויים מחוייבים ויש מסרים סמויים אפשריים. ומסרים סמויים אפשריים, פירושו שהמסר הסמוי שלך נשתל בתוך הסיפור, אבל הוא לא הכרחי לצורך הבנת הסיפור. ז"א שאפשרי שהאדם יבין את הסיפור / את רוב ככל הסיפור / יחשוב שהוא מבין את הסיפור, גם בלי לשים לב וגם בלי להסכים עם המסר שלך.

אבל יש גם מסרים סמויים מחוייבים. שפירושו, שהמסר הסמוי שלך משולב בסיפור בצורה כזו, שכדי שהאדם יבין את הסיפור שלך, לשם כך הוא חייב לשים לב למסר הסמוי שלך, שהוא מוזכר בצורה עקיפה בתוך הסיפור. והוא גם חייב להסכים לכך שהמסר הסמוי שלך הוא אכן אמת, כהנחת יסוד לצורך הבנת הסיפור שלך.

דהיינו, שהמסר הסמוי שלך, משולב בסיפור בתור הנחת יסוד מחוייבת, לצורך הבנת הסיפור ולצורך אמיתות הסיפור. ולא רק כהנחת יסוד אפשרית, בצורה שבה המסר שלך כאילו סתם "זרוק" בתוך הסיפור כדרך אגב בלבד. ועדיין, בכל מקרה המסר שלך מועבר כמסר סמוי בצורה עקיפה, כי הוא רק הנחת יסוד של סיפור אחר, שהוא מרכז תשומת הלב של השומע.

ועכשיו אבאר עוד רמת עומק נוספת, והיא, שאם ברצונך לגרום למישהו להאמין לך, לשם כך עליך לשלב את המסר הסמוי שלך, בתוך סיפור שאתה יודע מראש, שהשומע חושב שהסיפור שלך הוא אכן אמת, גם בלי זה שתספר לו את הסיפור.

ז"א קח משהו שאתה יודע שהשומע שלך כבר יודע אותו ושהוא חושב שהוא אמת. ותספר לשומע שלך את מה שהוא כבר יודע לפני שאתה מספר לו אותו. אבל בתוך זה שאתה מספר לו את מה שהוא כבר חושב שזה אמת, בתוך זה תשלב לו את המסר הסמוי שאתה רוצה להעביר לו, בצורה שבה הוא יהיה חייב לשים לב / להסכים עם הנחת היסוד הסמויה שלך, כדי להבין את הסיפור שאתה מספר לו.

והרעיון הוא, שאתה עוטף את המסר הסמוי שלך, בתוך עובדות שהאדם השני כבר חושב שהן אמת. שזה אומר, לעטוף את האפשרי בתוך מחוייב.

לדוגמא: נניח שאתה לוקח מוצר שאתה יודע שהלקוח חושב שהוא מוצר טעים ומתוק. ואתה אומר ללקוח, המוצר הזה עשוי מחומרים בריאים ואיכותיים, שגורמים לטעם שלו להיות כ"כ מתוק וטעים בצורה כ"כ איכותית.

שבעצם אתה מנצל את זה שהאדם יודע שהמוצר הזה הוא X = מתוק וטעים. ואתה שותל לו את המחשבה ומעביר לו מסר סמוי, שאתה כאילו מדבר איתו על הטעם ועל המתיקות של המוצר, כאשר בפועל אתה מעביר לו מסר סמוי, שהמוצר הזה הוא עשוי מחומרים בריאים ואיכותיים.

ומי שיעמיק בדוגמא הנ"ל וכיו"ב, יראה שיש כאן עוד רמת עומק. והיא שאם אתה רוצה שהמסר שלך יהיה יותר בולט בסיפור, אז אתה לא יכול לספר לשומע, סיפור שהוא כבר יודע את כולו, גם בלי שתספר לו אותו. אלא אתה חייב להוסיף לסיפור עוד איזה משהו, שהוא ישמע אותו רק ממך, ושכדי להבין אותו, לשם כך הוא יצטרך לשים לב למסר הסמוי שלך.

ואסביר: נניח שמישהו יודע שהמוצר שלך הוא טעים ומתוק. ואתה רוצה לשתול לו את המסר שאומר שהוא גם בריא ואיכותי. עכשיו, אם תאמר לו, המוצר שלי הוא טעים בריא ואיכותי / המוצר שלי הוא בריא איכותי טעים ומתוק, בעצם המסר הסמוי שלך, הוא לא כ"כ סמוי, אלא הוא די גלוי.

ולכן בעצם יש לבנות רעיון שאומר, המוצר הזה הוא טעים ומתוק, בגלל שהוא איכותי ובריא. שבעצם במשפט כזה, הנושא המרכזי שלו הוא זה שהמוצר הוא טעים ומתוק, והמסר הסמוי שבו, הוא שהמוצר הוא איכותי ובריא. אבל במשפט כזה, המסר הסמוי, הוא לא ממש גלוי והוא לא ממש בולט. ולמה?

כי כפי שהסברתי, המסר הסמוי צריך להיות משולב בסיפור בצורה כזו, שבה השומע יהיה חייב לשים לב למסר שלך, כדי להבין את המסר המרכזי שלך. ומאחר שהשומע כבר יודע שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק גם בלי שהוא יסכים / ידע על המסר הסמוי שלך, הרי שבעצם הוא יכול להמשיך לחשוב ולהבין את המסר המרכזי שלך, שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, גם בלי שהוא חייב להבין שהמוצר הוא איכותי ובריא.

ולמה? כי הוא יודע שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, באמצעות ודרך סיבות נוספות אחרות, שבזכותן הוא יכול להבין שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק. והוא לא צריך להבין שהמוצר הזה הוא בריא ואיכותי, כדי להבין שהוא בריא ומתוק. ולכן בעצם המסר הסמוי שלך, הוא מסר סמוי אפשרי ולא מסר סמוי מחוייב.

וככל שהאדם כבר מכיר את הסיפור שאתה רוצה לספר לו, וככל שהוא כבר חושב שהסיפור הזה הוא נכון מסיבות אחרות, כך בעצם יש את הקושי לגרום למסר הסמוי שלך, להיות מסר סמוי מחוייב, שהאדם יהיה חייב להסכים איתו, כדי להבין את הסיפור.

ולכן, עליך לקחת את מה שהאדם כבר יודע כאמת, כגון שהמוצר הוא טעים ומתוק. ועליך להוסיף על זה אינפורמציה נוספת, כגון לדוגמא שהמוצר הזה הוא טעים ומתוק, יותר משאר המוצרים המקבילים שלו / שהוא מתוק וטעים בצורה מיוחדת ולא רגילה וכיו"ב, שאת זה בעצם האדם יודע שזה נכון, רק בצורה חלקית. ועכשיו עליך לשתול את המסר הסמוי שלך, בצורה כזו שהשומע יהיה חייב להסכים איתו, כדי להסכים עם המסר שלך.

כגון: המוצר הזה הוא כ"כ מתוק (האדם כבר יודע שזאת אמת) יותר ממוצרים מקבילים / דומים / אחרים (האדם לא יודע שזאת האמת), משום שהוא עשוי מחומרים איכותיים יותר ובריאים יותר, שזה המסר הסמוי, שהאדם חייב לשים אליו לב, כדי להבין את המסר המרכזי, שמדבר על זה שהמוצר הזה יותר טעים ממוצרים מקבילים.

או במילים אחרות, ככל שהסיפור שלך כבר מוכר יותר לשומע, כך ממילא המסר הסמוי שלך נבלע יותר בתוך הסיפור ומוסתר יותר בתוך הסיפור בכל המובנים לטובה ולרעה. וכדי שהמסר הסמוי יהיה יותר גלוי, לשם כך הסיפור שאתה מספר לשומע, לא יכול להיות ברור מאליו לשומע בלי שתחדש לו משהו. ורצוי שהמשהו שתחדש לו, רצוי שהוא יהיה חייב להבין ולהסכים עם המסר הסמוי שלך, כדי להבין את התוספת שאתה מוסיף למה שהוא כבר יודע וכבר חושב שזאת אמת.

ועוד אוסיף ואומר באופן כללי, שככל שתשלב בסיפור שלך יותר אמיתות מקבילות למסר הסמוי שלך, כך יש סיכוי גדול יותר שהאדם יקלוט את המסר הסמוי שלך.

ואמיתות מקבילות פירושו, שאתה בונה את הסיפור בצורה כזו, שבה אתה שותל בתוך הסיפור עוד מסרים סמויים נוספים, בדיוק באותה הצורה שהסברתי לעיל. אבל אתה שותל מסרים סמויים, שאתה יודע מראש...

סיכוי מחויבים טכניקות טכניקות מתקדמות מוצר טעים אינפורמציה לא יודעים רצוי באמת מסרים סמויים לשים לב ל nlp איך איך ל איך לגרום ל איך להעביר איך להעביר מסר איך להעביר מסרים איך להעביר מסרים תת הכרתיים איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך לשכנע איך לשכנע אנשים איך לשתול איך לשתול מחשבות איך לשתול מסרים איך לשתול מסרים בתת מודע איך לשתול מסרים סמויים איך לתכנת את התת איך לתכנת את התת מודע אנשים את התת מודע בתת מודע העברת מסרים התת מודע כיצד לשכנע אנשים לגרום לאנשים להעביר להעביר מסר להעביר מסרים להעביר מסרים תת הכרתיים להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים לשכנע לשכנע אנשים לשתול לשתול מחשבות לשתול מסרים לשתול מסרים בתת מודע לשתול מסרים סמויים לתכנת את התת לתכנת את התת מודע מודעות מחשבות מסרים מסרים בתת מודע מסרים סמויים מסרים תת הכרתיים נלפ שכנוע שתילת מחשבות תת הכרתי תת הכרתיים תת מודע
הומור / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה
... / צחוק / סטנדאפ - איך לשכנע באמצעות הומור? איך להעביר מסרים באמצעות צחוק? איך לשתול מסרים באמצעות סטנדאפ? לגיטימציה / מניפולציות / מסרים לתת מודע / בידור / קומדיה וכאן אבאר עוד אחת מהדרכים איך באפשרותך ... אבל גם בעצם שולל אותו, בכך שהוא אומר שזה רק בהומור ולא ברצינות. דהיינו, לומר משהו בהומור, זה כאילו לומר שהוא נכון, וגם לומר שהוא לא נכון בו זמנית. וכאשר רוצים לגרום לשתול מסרים לתת מודע של מישהו, מסרים שיגרמו לו להתחיל לחשוב ברצינות, על משהו שהוא לא חושב עליו אפילו לא בצחוק, עושים את זה על ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ...
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים?
איך לגרום למישהו לא לעשות משהו? איך לגרום למישהו להפסיק לעשן? צריכת סמים, איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? הפסקת עישון, איך לגרום למישהו לעשות משהו? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? - פרומו מה אתה אומר? ש: מקרה, אדם מסוים יש לו חיים בוא נקרא להם מושלמים, עבודה טובה, אישה מקסימה. אליעד: שנחשבים למושלמים. ש: נחשבים, כל זה ... ש: להגדיל את הפחד הזה. אליעד: איזה? ש: שהוא מפחד שיתפסו אותו. אליעד: או? או מה לעשות, או? או ההפך להקטין את הפחד של מה שיקרה לו אם הוא לא יעשן. שני אנשים מאיימים עליו אחד אומר לו "תקשיב, אם אתה לא מעשן אני נותן לך עונש", השני אומר לו "תקשיב, אם אתה מעשן אני נותן לך עונש". בסוף הוא יעשן או לא? ש: מה ... הפחד? אז מדברים איתו, שוטפים לו את המוח, כמה גרוע זה יהיה אם הוא יעשן ולגבי להקטין לו את הפחד, להפחיד אותו. אתה יודע להפחיד? מה אתה רוצה, שאני אסביר לך איך להפחיד אותו או שאני אסביר לך איך להפחיד אותו "מה יקרה אם הוא יעשן", או איך לגרום לו פחות לפחד "ממה יקרה אם הוא לא יעשן". תראה יש לבן אדם שתי סיטואציות, יש לו שתי תמונות בראש. עכשיו נגיד השעה "X" יש לו שתי תמונות, אחד ... "הלא מעשן" הוא צריך בעצם לחשוב שהתמונה של "המעשן" היא מאוד מאוד מפחידה. שאתה אמור להצליח את הפחד פה לעלות ואת הפחד פה להוריד. מה אתה רוצה שאני אסביר לך איך לעלות את הפחד של "המה יקרה אם הוא יעשן" או איך להוריד את הפחד של "המה יקרה אם הוא לא יעשן"? ש: בא נלך על זה שהוא לא מעשן. כאילו את הפחד של הלחץ, להקטין את הפחד של העישון. אליעד: אז אתה שואל ... לי מה ההבדל לאחרי שאתה מעשן ל - לפני שאתה מעשן בתחושה שלך, מה ההבדל? מה אתה מרגיש?", ואז הוא יגיד לך "לפני שאני מעשן אני מרגיש..." ש: לחוץ, זה, רע לי, מחשבות, לחצים. אליעד: אז אתה אומר לו, אז מה אתה אומר לו? "אוקי, האם אתה מסכים איתי שהעישון בעצם גורם לך להרגיש לא לחוץ", "כן", "עכשיו אני אסביר לך שיש ... ואז אתה אומר לו "בוא ננסה להבין למה רע לך, כי אתה מפחד מזה שלא יהיה לך כסף ואתה מפחד מזה שככה, בא נדבר על זה, בוא נמצא פתרון איך אפשר שכל פעם שעולה לך מחשבה, שאני מפחד שלא יהיה לי, איך אתה יכול לפתור את זה, במקום סמים משהו אחר". וזהו קודם כל אתה מוריד את הלחץ של העישון. ולהפחיד אותו זה פשוט להפחיד ...
דמיון ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
דמיון ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
... ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע הרצאה על דמיון ותת המודע, כוח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע ועוד איך לשתול לעצמך מחשבות, אוטוסוגסטיה, תת מודע דמיון מודרך, תקשור עם התת מודע, דמיון ומציאות, איך לעשות את מה שאתה רוצה, איך לא לעשות את מה שאתה לא רוצה, להוציא מכח אל הפועל, דמיון מודע
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP - איך לשתול מסרים סמויים? איך לשתול מחשבות? איך להעביר מסרים תת הכרתיים? איך לשתול מסרים בתת מודע? איך לתכנת את התת מודע? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשתול מסרים, מועקות נפשיות וייאוש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם בדידות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשתול מסרים, איך לפתח יכולות חשיבה? איך להעביר ביקורת בונה? איך להצליח בראיון עבודה? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשנות תכונות אופי? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך למצוא זוגיות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לא להישחק בעבודה? איך להתמודד עם גירושין? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לשתול מחשבות? איך להיות מאושר ושמח? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך לפרש חלומות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לחנך ילדים? איך לשפר את הזיכרון ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש או אין אלוהים? מה המשמעות של החיים? אולי אנחנו במטריקס? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מי ברא את אלוהים? למה העולם קיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? איך נוצר העולם? האם יש אמת מוחלטת? האם לדומם יש תודעה? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם אפשר לדעת הכל? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש בחירה חופשית? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג, מומחה, קואצ'ינג אישי בנושא לשתול מסרים - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2500 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 10:19:54 - wesi1