NLP, שכנוע
בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך
להשפיע על אנשים?
איך לעבוד על אנשים?
מסרים תת הכרתיים,
איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה
איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן אסוציאציות ... ואבאר, איך הזיכרון של האדם,
משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו ... שיש במוח האנושי? ואיך עובדות
פרסומות? ואיך שותלים
מסרים תת הכרתיים
בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד ... גשם. וכאשר יש לאדם ספק לגבי
איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה ... מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים
מסרים תת הכרתיים
בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו
מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין
מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה
צרכנית (הטעייה
בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות ... הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין
מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא
בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט,
איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, ... לפי מה באמת מחליט המוח של האדם
איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של ... מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה,
איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר. ... על הצורה שבה המוח מחליט
איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו ... כגון לדוגמא אדם שמעבירים עליו
ביקורת, ושבאמצע
הביקורת אומרים לו מחמאה שהיא יכולה להתפרש גם
כביקורת. שבד"כ האדם יבין שהמחמאה היא המשך של
הביקורת, כי הוא במצב של "לקבל