אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בפרסומות ✔NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1

וכאן אבאר עוד דרך ועוד שיטה איך לשתול מסרים תת הכרתיים בתת המודע של האדם? ואבאר, איך עובד המוח האנושי? ואיך המוח מבין ומפרש את מה שהאדם שומע? ואבאר, מהן אסוציאציות באופן כללי ומהי אסוציאציה רגשית? ואיך אסוציאציות רגשיות משפיעות על תת המודע של האדם? ואבאר, איך הזיכרון של האדם, משפיע על המחשבות של האדם? ואבאר איך באפשרותך לעשות מניפולציות על המוח האנושי? ואיך אפשר ליצור אצל האדם הסחת דעת ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד.

וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק בנושא הזה יראה, כי המוח בעצם מקבל המון אינפורמציה כל הזמן. ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה ישירה ויש דברים שהמוח של האדם מבין אותם בצורה עקיפה.

לדוגמא: נניח שאדם רואה בפעם הראשונה בחייו כלי רכב שחונה בחניה. האם האדם יעלה על דעתו שה"דבר הזה" יכול לנסוע בכביש במהירות גבוה? תשובה: לא. אין לאדם שום סיבה להניח שהדבר הזה, יכול לעשות את מה שהוא באמת יכול לעשות. ואם אותו האדם יראה את אותו הרכב, בזמן נסיעה בכביש. אז זה יגרום לאדם להבין בצורה ישירה, שאכן הרכב הזה יכול לנסוע בכביש.

והאדם, שרגיל כל הזמן לראות כלי רכב שנוסעים בכביש, מתחיל להאמין שכל כלי הרכב, אכן יכולים לנסוע בכביש. שזה בעצם אומר, שאם האדם אחרי שהוא "הבין" שכלי רכב נוסעים איתו בכביש, אם הוא יראה כלי רכב חונה במקום כלשהו ולא בזמן נסיעה, האדם בעצם יבין / יאמין, שגם כלי הרכב הזה יכול לנסוע בכביש. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה אך לא בצורה ישירה.

כי האדם לא רואה במו עיניו את הרכב החונה, כאשר הוא נוסע. אבל המוח של האדם מספיק חכם, להשתמש בזיכרון של האדם ולהשתמש במערכת הדימויים והאסוציאציות שיש לו, כדי לראות את התמונה של הרכב החונה. ולהשוות אותה למאגר התמונות שכבר קיימות בתוך המוח. ולהבין בצורה עקיפה, שאם רוב ככל האובייקטיבים שנראים דומים לאובייקט שנצפה כרגע, אם רובם אכן נוסעים בכביש, אז כנראה שגם האובייקט הזה יכול לנסוע בכביש. שזאת בעצם הבנה עקיפה אך לא הבנה ישירה.

והרעיון הוא, שיש דברים שברורים לאדם בצורה ישירה. כגון לדוגמא שהאדם רואה בעיניו את הגשם שיורד מהשמיים. אבל לפעמים האדם שומע רעש של גשם. והאדם מניח, שאם עכשיו זאת עונת החורף ואם יש עכשיו רעש שנשמע כמו רעש של גשם, אז כנראה שגם עכשיו יורד גשם. וזאת בעצם הבנה בצורה עקיפה.

כי יש דברים שהמוח רואה באופן ישיר כנ"ל. אבל יש דברים שהמוח של האדם רואה, אבל יש לו ספק לגבי הפירוש שלהם. דהיינו, שהאדם לדוגמא שומע רעש כלשהו. והאדם לא יודע האם לפרש את הרעש הזה שהוא מעיד על כך שכרגע יורד גשם. או שמא הרעש הזה מקורו במקור רעש אחר, אך לא בכך שכרגע יורד גשם.

וכאשר יש לאדם ספק לגבי איך לפרש את המציאות, אז המוח של האדם בעצם צריך להתחיל לבצע חישובים כאלו ואחרים, כדי לדעת מה הפירוש שנראה לו הכי נכון. וזה בעצם המקום, שבו ניתן לשתול מחשבות אצל האדם. במקום שבו מעבירים לאדם אינפורמציה כלשהי. ואפשר לגרום לאדם להבין את מה שהוא שמע, בצורה לא נכונה, כפי מה שרוצים שהוא יבין. על ידי זה שגורמים למוח שלו, שבמקום שבו יש לו ספק לגבי הפירוש של מה שהוא שמע, שהוא יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית.

כי ישנם מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת.

ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן.

והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את העובדות, לאו דווקא בצורה נכונה, אלא בצורה שקרית ושגויה.

אז לפי מה באמת מחליט המוח של האדם איך לפרש את העובדות, כאשר יש לו ספק לגבי הפירוש של העובדות? וכאן כמובן שיש המון חישובים ושיקולים שונים שאותם מבצע המוח של האדם. וכאן אסביר רק היבט מסוים, מתוך המכלול של החישובים שהמוח של האדם מבצע, כאשר הוא צריך לקבל החלטה, איך לפרש מידע כלשהו שמוטל בספק. והבנת התהליך הזה לעומקו, תשפר לאדם את כושר השכנוע ואת יכולת השכנוע שלו בצורה משמעותית ביותר.

ואחד מהדברים שמשפיעים על הצורה שבה המוח מחליט איך לפרש את המידע שהוא לא בטוח לגבי הפירוש שלו, הוא המצב התפישתי של האדם, ביחס לאפשרויות הפירוש השונות שהוא יכול לתת לאותו הדבר שאותו הוא רואה / שומע וכולי.

לדוגמא: נניח שאדם דובר שתי שפות שונות, כגון עברית ואנגלית. והאדם שומע אדם אחר שאומר לו מילה שיש לה משמעות שונה בעברית ובאנגלית. כיצד יפרש המוח של האדם השומע, את המשמעות של המילה שאותה הוא שמע? תשובה: לפי ההקשר של השיחה. אם הוא לדוגמא נמצא במדינה שבה דוברים את השפה העברית, והאדם שאיתו דובר את השפה העברית, המוח יניח בצורה עקיפה, שכנראה הדובר התכוון לפירוש של המילה בעברית. אבל אם האדם שמדבר איתך, יהיה בעל מבטא אנגלי והוא במקרה מדבר איתך באנגלית וכיו"ב, הרי שאז המוח יפרש את משמעות המילה, לפי הפירוש שלה באנגלית. וכיו"ב ניתן לתת דוגמאות שונות, שבהן המוח של האדם יפרש את הפירוש של המילה שיש לה ריבוי משמעויות וכיו"ב, לפי ההקשר של אותו העניין.

שזה בעצם אומר, שהמוח נמצא במצב של ספק כיצד לפרש את המידע שאותו הוא קלט. והוא מפרש אותו, לפי המצב התפישתי שלו באותו הרגע. כגון בדוגמא הנ"ל, שאם המוח של האדם נמצא במצב של "שפה עברית", הוא יפרש את משמעות המילה בעברית. אבל אם המוח של האדם נמצא במצב של "שפה אנגלית", הוא יפרש את המילה לאנגלית. ואם המוח של האדם נמצא במצב של "שפה מעורבת", כגון שהאדם שמדבר איתך, מערבב מילים בעברית / אנגלית, אז המוח פשוט ישלח את האדם לבקש הבהרה מהדובר, לאיזו משמעות הוא התכוון, במידה והמוח לא יצליח להבין את המשפט ע"פ סימנים אחרים.

והרעיון הוא, שיש במוח של האדם את האפשרות לחשוב בהמון צורות שונות ומנוגדות. ובכל רגע ורגע, המוח של האדם, חושב בצורה אחת, יותר מאשר בצורה אחרת. וברגע שהמוח של האדם מגיע למצב של ספק, אז המוח של האדם בד"כ נוטה לחשוב ולפרש את המידע שמונח בפניו, לפי צורת המחשבה שפעילה אצלו באותו הרגע.

כגון לדוגמא אדם שמעבירים עליו ביקורת, ושבאמצע הביקורת אומרים לו מחמאה שהיא יכולה להתפרש גם כביקורת. שבד"כ האדם יבין שהמחמאה היא המשך של הביקורת, כי הוא במצב של "לקבל ביקורת". ואם אומרים לאדם מחמאות, ותוך כדי זה אומרים לו משהו שיכול להתפרש כביקורת, המוח של האדם יניח שכנראה מדובר בעוד מחמאה.

בפרט כאשר מקיפים לאדם את המידע האפשרי שבפניו, משני הצדדים שלו, במידע שמתפרש לכיוון כלשהו. שאז האדם יאמין יותר, שכנראה הדבר שמוטל בספק, הוא המשך של המידע הקודם ושהוא ההתחלה של המידע שבא אחריו.

כגון לדוגמא אדם שרואה לפניו מילה כלשהי, ושמשמיטים מאותה המילה את אחת האותיות. והמוח של האדם משלים את האות החסרה. או אפילו לפעמים המוח של האדם קורא את המילה הנכונה, למרות שהיא לא באמת כתובה נכון, אלא היא כתובה עם שגיעת כתיב כזו או אחרת (לדוגמא כאן נכתב...

ספקות את המציאות איך להשפיע לראות הטעייה צרכנית לא באמת שקרית הצלחה צרכנות יכולת שכנוע איך המוח מבין nlp איך איך ל איך להשפיע איך להשפיע על איך להשפיע על אנשים איך למכור איך למכור יותר איך לעבוד איך לעבוד על אנשים איך מוכרים איך מוכרים יותר אנשים אסוציאציות בפרסום בפרסומות טיפים טיפים ל טיפים למכירות להשפיע להשפיע על להשפיע על אנשים למכור למכור יותר למכירות לעבוד לעבוד על אנשים לשתול לשתול מחשבות מחשבות מכירות מסרים מסרים תת הכרתיים נלפ פרסומות פרסומת שכנוע שכנוע בפרסום שכנוע בפרסומות שכנוע מכירות שתילת מחשבות תקשורת תקשורת שכנועית תת הכרתי תת הכרתיים
חלק 2
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול ... חווה רגש של אהבה ושל שייכות וכיו"ב. ואז אח"כ אתה מדבר איתו על מוצר כלשהו, והחוויה של האהבה שלו לילדים שלו, מתערבבת אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ואז מכניסים את האדם למצב רגשי שבו הוא ירגיש תחושה של "אני רוצה", על ידי זה ...
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ... נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר ... אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה. אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי? ש: כן ... זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה ...
אלימות חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2
... השני, הקמפיין מראה לאדם, כיצד אנשים כן בוחרים להתנהג באלימות. וכאשר האדם רואה בפרסומת אדם שמתנהג באלימות, זה הרבה יותר מחנך אותו להיות אלים, מאשר זה שאמרו לו שזה לא טוב ולא ראוי להיות אלים. ובכל מקרה, האדם מקבל רעיונות חדשים לראש לאיך להיות ...
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
... זה אומר, הרי זה הפוך. האם אתה חווה את זה? כאשר אדם רואה טלוויזיה, וכאשר יש פרסומות הוא מעביר לערוץ אחר, למה הוא מעביר לערוץ אחר? כי הוא לא חווה שלמות בפרסומות. השאלה היא מה אתה חווה כאשר ...
פיתוח יצירתיות / חשיבה יצירתית / ללמוד מטעויות - איך לחשוב בצורה יצירתית? איך לחשוב מחוץ לקופסא? איך להמציא רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית
... וכאן אבאר עוד דרך יצירתית וחשיבה יצירתית, איך וכיצד יכול האדם לפתח את החשיבה היצירתית שלו ואת יכולת היצירה שלו. ומדובר כמובן על יצירתיות בכל התחומים, כגון יצירתיות בחינוך / יצירתיות בפרסום / יצירתיות בעבודה / יצירתיות ...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
... בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמא התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת השכנוע שעומדת מאחוריה. וראשית אקדים ואומר, שמי שמכיר את נושא ... שלו תוך כמה דקות, אלא שלפעמים גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם. ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמא למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ רוב חברות הforex השונות, המסרים השכנועים שלהן וטכניקות השכנוע שלהן, כולן זהות ... מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים... ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה כסף בזמן כ"כ קצר?! והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא ש כן ! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית. אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר. ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש הבדל ממשי, בין האפשרות והפוטנציאל של הדבר, לבין המימוש הממשי ... גם האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש... ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל. דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול להפסיד כסף בדיוק או לפחות כמו שאתה יכול להרוויח כסף. וכאשר האדם ... יפסיד, כך שיש סיכוי גדול יותר שהוא יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק. וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחוייב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו אתה תתעשר מהר. במקום להציג את האמת, שאומנם אתה יכול להתעשר ... וטכניקת השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ולא מציגים ולא מראים לו את המקרים, של כל אותם אנשים שגם ... נכון יותר לומר " גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית או מפסידים את כל כספי השקעתם, ללא מאמץ" בסיכומו של דבר, הראיתי כאן רק דוגמא אחת מני רבות, לחוסר אמת בפרסום ולמניפולציות בפרסום. מניפולציה שלוקחת את האפשרי, ומתייחסת אליו כאילו הוא מחוייב. שלוקחת את האופציה שיש גם אופציה נגדית, ומתייחסת אליה כאילו היא אך ורק כל האמת. מניפולציה שמסתכלת רק על צד ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: בפרסומות, איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם עצבות ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בפרסומות, איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להתמודד עם גירושין? איך לשתול מחשבות? איך להצליח בזוגיות? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להעריך את עצמך? איך לחנך ילדים? איך לא להישחק בעבודה? איך ליצור אהבה? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך לקבל החלטות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לנהל את הזמן? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה לא להתאבד? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע בעולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם לדומם יש תודעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות מאושר? האם הכל אפשרי? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? אולי אנחנו במטריקס? למה העולם קיים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה יש רע וסבל בעולם? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש או אין אלוהים? האם יש בחירה חופשית? איך נוצר העולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן לכלכלת המשפחה, אימון אישי רוחני, אימון אישי לביטחון עצמי בתחום בפרסומות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2030 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 00:21:00 - wesi1