... שכנוע
בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת ... והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות
פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום
ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב ... מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים
בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו
מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין
מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה ... יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין
מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא
בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה ...