אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה בפרסומות ✔NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






37:41NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
הרצאה להיות מפורסם איך ל סלבריטאים בפרסומות פרסומות שימוש שימוש בבחורות בפרסומות שימוש בנשים בפרסומות אנשים מפורסמים בפרסומות פרסומת nlp איך איך ל איך לגרום ל איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות איך משכנעים איך משכנעים אנשים אנשים בפרסום בפרסומות התת מודע טלביזיה טלוויזיה טלויזיה לגרום ללקוח לגרום ללקוחות להיות מפורסם להיות סלב להיות סלבריטי להתפרסם לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות מודעות מפורסם מפורסמים מפורסמים בפרסומות משכנע משכנעים אנשים נלפ נשים בפרסומות סלבריטאים סלבריטאים בפרסום סלבריטאים בפרסומות סלבריטי פרסומות פרסומות בטלוויזיה פרסומת שימוש שימוש ב שימוש בבחורות שימוש בבחורות בפרסומות שימוש במפורסמים שימוש במפורסמים בפרסומות שימוש בנשים שימוש בנשים בפרסומות שכנוע שכנוע התת מודע תת מודע
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
NLP, שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית
... שכנוע חזותי, מסרים תת הכרתיים בפרסומות, עיצוב פונטים, העברת מסרים לתת מודע, שכנוע לקוחות, אמצעי שכנוע בפרסומות, דרכי שכנוע בפרסומות, טכניקות שכנוע בפרסומות, תקשורת שכנועית הרגע שאלת למה או ניסית להבין בעצם מה השכל שיש מאחורי עיצוב של פונטים בפרסומות מסוימות, זאת אומרת יש פרסומת ויש לנו אותיות קוראים לזה פונטים עכשיו אפשר לכתוב אותן בהרבה פונטים, פונט זה צורת אותיות ויש עיצובים שונים ואתה ... יש לה אסוציאציות, נגיד הצורה של מה שאתה דיברת איתי בפרסומת מה היא מזכירה לך בצורה? אולי קוביות קרח אולי פה אולי שם, וזה היה פרסומת למה? למשקה קר זה כל הסיפור. זאת אומרת בעצם מנסים להעביר לך את המסר של ... אותיות קפואות אותיות שנראות לך כדבר קפוא. ש: האותיות בפרסומת מעניינת גם נגיד כשכתבו את המשפטים הם לא כתבו את זה בקו ישר הם כתבו את זה ככה כאילו זה הולך ככה. אליעד: אתה מבין זה מתחבר לך מה שאמרתי? ש: כן בא ... שואל אותך למה זה דומה מה היית אומר תנסה להיזכר עכשיו בפרסומת הזאת, אני אומר לך למה דומה העיצוב של האותיות מה היית אומר? ש: אני לא יודע אחרי שאמרת לי כבר אני משוחד. אליעד: בסדר אבל תנסה לראות את זה עכשיו, ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 1 ... ולשתול לו מחשבות? ואיך עובדת מערכת הדימויים והאסוציאציות שיש במוח האנושי? ואיך עובדות פרסומות? ואיך שותלים מסרים תת הכרתיים בפרסום ובפרסומות? ואבאר איך באמצעות הבנת המוח האנושי, ניתן לשתול מחשבות במוח של האדם? ועוד. וראשית כל יש להבין, כיצד המוח חושב וכיצד המוח מפרש את מה שאומרים לו? ומי שיעמיק ... יפרש את הדברים בצורה כלשהי, שהיא לא בהכרח תואמת את המציאות האמיתית. כי ישנם מצבים, כגון לדוגמא כאשר מעבירים מסרים תת הכרתיים בפרסומות וכיו"ב, שבהם גורמים לאדם להבין מסר כלשהו מהפרסומת. למרות שבאמת המוצר בשטח, הוא לא באמת כפי מה שהאדם מבין מהפרסומת. ולא תמיד משקרים לאדם בצורה גלויה ומוסרים לו מידע שגוי. אלא לפעמים יוצרים לאדם סוג של "מצג שווא" וסוג של הטעייה צרכנית (הטעייה בפרסום), בצורה מניפולטיבית ומתוחכמת. שבה גורמים לתת המודע של האדם להבין דבר כלשהו לגבי המוצר. למרות שבאמת המוצר יכול להיות שהוא בכלל הפוך ושונה ממה שהלקוח הבין מהפרסומת. ואת זה עושים באמצעות הדרך שאותה אני מבאר כאן. והרעיון הוא, שכאשר יש לאדם ספק לגבי הפירוש והמשמעות של מה שהוא רואה מולו, כגון לדוגמא בפרסומת וכיו"ב, אז יש תהליך מסוים שגורם למוח של האדם להחליט, איך לפרש את המידע שאותו הוא ראה. ומי שיודע איך התהליך הזה עובד, ממילא הוא יכול לגרום למוח של האדם, להבין ולפרש את ...
NLP, שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך להשפיע על אנשים? איך לעבוד על אנשים? מסרים תת הכרתיים, איך למכור יותר? לשתול מחשבות, אסוציאציות - חלק 2
... שכנוע בפרסומות, איך מוכרים יותר? שכנוע מכירות, טיפים למכירות, תקשורת שכנועית, איך ... אצלו עם החוויה שלו כלפי המוצר שלך. או לדוגמא משימוש בנשים בפרסומות בטלוויזיה. שבה מציגים לאדם מוצר כלשהו, שלא בטוח שהוא בכלל רוצה אותו. ...
אלימות חברתית - ממה נובעת אלימות בחברה? איך לעצור את האלימות בחברה? חלק 2
... זה לא טוב וכולי. אבל מהצד השני, הקמפיין מראה לאדם, כיצד אנשים כן בוחרים להתנהג באלימות. וכאשר האדם רואה בפרסומת אדם שמתנהג באלימות, זה הרבה יותר מחנך אותו להיות אלים, מאשר זה שאמרו לו שזה לא טוב ולא ראוי להיות אלים. ובכל מקרה, האדם מקבל רעיונות חדשים לראש לאיך להיות ...
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
שלמות או חיסרון, חיפוש השלמות יוצר חיסרון, האם יש שלמות, האם הגעת לשלמות, אמונה או שכל, אולי השכל טועה
... טלוויזיה, וכאשר יש פרסומות הוא מעביר לערוץ אחר, למה הוא מעביר לערוץ אחר? כי הוא לא חווה שלמות בפרסומות. השאלה היא מה אתה חווה כאשר אתה מעביר לערוץ אחר? שאלה: את האי שלמות, שזה השלמות עצמה. אליעד: ברמה הפילוסופית ...
פיתוח יצירתיות / חשיבה יצירתית / ללמוד מטעויות - איך לחשוב בצורה יצירתית? איך לחשוב מחוץ לקופסא? איך להמציא רעיונות חדשים? איך להמציא המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית
... המצאות? תרגילי חשיבה יצירתית וכאן אבאר עוד דרך יצירתית וחשיבה יצירתית, איך וכיצד יכול האדם לפתח את החשיבה היצירתית שלו ואת יכולת היצירה שלו. ומדובר כמובן על יצירתיות בכל התחומים, כגון יצירתיות בחינוך / יצירתיות בפרסום / יצירתיות בעבודה / יצירתיות בעסקים וכיו"ב. והטיפ לפיתוח היצירתיות שאדבר עליו הפעם, הוא הנושא של לימוד מטעויות יזומות . דהיינו, ...
מניפולציות בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי
... בפרסום, טכניקות מניפולציה, מניפולציות במסחר במטח, טכניקות שכנוע, חוסר אמת בפרסום, מצג שווא בפרסום, לסחור במטח, forex, דרך מהירה להתעשר, פרסום שקרי, פרסום אמיתי וכאן אראה ואתן דוגמאות למניפולציות שונות שיש בפרסומות שונות, כגון לדוגמא התחום של מסחר במטח. ואראה את המניפולציה, ואסביר את הלוגיקה המניפולטיבית ואת טכניקת ... שלו תוך כמה דקות, אלא שלפעמים גם יש אינטרסים שונים, שעוזרים לאדם להפסיד את כספו, למען ההתעשרות האישית שלהם. ועכשיו לצורך העניין, אתן כאן דוגמא למניפולציות בפרסום שעושות חברות forex. ולצורך העניין אצטט את הנוסח של פרסומות של חברות forex שונות. כאשר בד"כ רוב חברות הforex ... מניבים תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים... ועל פניו במבט ראשון, זה שרואה את הפרסומות האלו, חושב לעצמו, אם אכן הנאמר בפרסומות האלו הוא אכן אמת, הרי שמישהו כאן המציא את הגלגל ואכן יש כאן דרך מהירה להתעשר ודרך קלה לעשות כסף וכיו"ב. וכאשר האדם נחשף לפרסומת שכזו, בד"כ הוא שואל את עצמו ותוהה לעצמו, האם באמת יש אמת בפרסום?! האם באמת יש אנשים שהרוויחו הרבה כסף תוך כמה דקות בלי מאמץ?! האם באמת אפשר לעשות כ"כ הרבה כסף בזמן כ"כ קצר?! והתשובה המפתיעה לשאלה הזאת, היא ש כן ! כי אכן כן יש אפשרות לעשות כ"כ הרבה כסף, בזמן כ"כ קצר ובלי הרבה מאמץ. וכל מה שנאמר בפרסומות האלו, הוא אכן אמת, ויש אמת בפרסום. והפרסום, הוא לא פרסום שקרי, אלא פרסום אמיתי וכל מה שנאמר בו הוא אכן נכון ברמה העובדתית. אז איפה כאן הקאצ' והמניפולציה? והתשובה לכל היא, שאומנם כל מה שנאמר בפרסומות הוא נכון ברמה העובדתית והוא אכן האמת, אלא שהוא לא כל האמת וממילא המסר שמועבר דרך הפרסומות, הוא לא אך ורק האמת, אלא הוא גם שקר. ולמרות שהדברים שהוצגו כעובדה בפרסומות הם אכן אמת, הרי שהמסר של הפרסומת הוא שקר. ועכשיו אסביר את מהות התהליך שבו נעשית המניפולציה בפרסום הזה ושכיו"ב. והעניין הוא, כי במציאות שלנו, יש חלוקה ברורה בין דברים שיכולים לקרות, לבין דברים שקורים. ויש ... האפשרות להפסיד את כל כספי השקעתך בזמן מאוד קצר. ותוך כמה דקות, האדם יכול להפסיד כספים, כמעט באותה המהירות שלוקח לכסף להישרף באש... ואכן כל העובדות שמוצגות בפרסומות של חברות הforex, הן אכן אמת ברמה העובדתית, על אנשים שאכן התעשרו דרך המסחר במטח. אבל המניפולציה בפרסום שנעשית כאן, היא שיש הטעיה שמערבבת את רמת הפוטנציאל עם רמת המימוש בפועל. דהיינו, שברמת הפוטנציאל, אתה יכול ... כך שיש סיכוי גדול יותר שהוא יפסיד, אדם כזה כנראה לא היה מנסה להתעשר, במקום שבו הוא יכול להפסיד את כל כספו במהירות הבזק. וחברות הforex, יוצרות מצג שווא בפרסומת שלהן, בכך שהן הופכות את האפשרי למחוייב. ז"א שהן לוקחות את האפשרות שאתה יכול להתעשר מהר, ומציגות אותה כאילו ... השכנוע וטכניקת המניפולציה היא, שלוקחים דבר שהוא רק אפשרי בלבד, שרק קיימת האפשרות שהוא יקרה, בדיוק כמו שקיימת האפשרות שיקרה ההפך שלו, ומסתירים מהצופה בפרסומת את העובדה שקיימת גם האפשרות הנגדית. ויוצרים לו סוג של מצג שווא, כאילו שמה שיכול לקרות, כאילו שרק הוא קורה. ... נכון יותר לומר " גלה כיצד לקוחותינו מניבים תשואה חלומית או מפסידים את כל כספי השקעתם, ללא מאמץ" בסיכומו של דבר, הראיתי כאן רק דוגמא אחת מני רבות, לחוסר אמת בפרסום ולמניפולציות בפרסום. מניפולציה שלוקחת את האפשרי, ומתייחסת אליו כאילו הוא מחוייב. שלוקחת את האופציה שיש גם אופציה נגדית, ומתייחסת ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על NLP, פרסומות בטלוויזיה, שימוש במפורסמים בפרסומות, שימוש בנשים בפרסומות, שכנוע התת מודע, סלבריטאים בפרסום, סלבריטאים בפרסומות, איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים אנשים?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: בפרסומות, איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לקבל החלטות? איך לעשות יותר כסף? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לחנך ילדים? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיגמל מהימורים? איך להאמין בעצמך? איך להעריך את עצמך? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיות מאושר ושמח? איך להצליח בזוגיות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להצליח בראיון עבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשנות תכונות אופי? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לנהל את הזמן? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: בפרסומות, איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בדידות? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם אפשר לדעת הכל? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם לדומם יש תודעה? האם יש אמת מוחלטת? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? האם הכל אפשרי? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה לא להתאבד? האם באמת הכל לטובה ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן עסקי, מאמן למציאת עבודה, אימון אישי למציאת זוגיות בנושא בפרסומות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4219 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 03:22:20 - wesi1