אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה התנגדויות בשיחת מכירה ✔טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה

וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשנות עמדות של אנשים, עם כמה שפחות מאמץ. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה עם ההתנגדות של האדם השני, מכיל אותה, מסביר אותה (את ההתנגדות) לצד השני, מכניס אותה לפרופורציה, מקטין אותה, מאפשר לה להתקיים לצד הדעה הנגדית שלה, שהיא בעצם הדעה שבה אתה רוצה לשכנע את האדם השני. ולאחר מכן אתה מגדיל את הדעה המקורית שלך, שבה אתה רוצה לשכנע את האדם השני.

והרעיון הוא, שכאשר מישהו מציג את העמדה שלו, ואתה מציג את הדעה המנוגדת לדעה שלו, הדבר הזה יוצר אצל השומע את הרצון להגן על העמדה שלו. כי הוא מרגיש שאתה מבטל אותו ואת הדעה שלו. ולא רק זה, אלא שלפעמים האדם השני מרגיש שאם הוא יסכים איתך, אז זה בעצם חוסר צדק כלפי הדעה האישית שלו.

דהיינו, אם האדם לא באמת מבין למה הוא חושב איך שהוא חושב, יהיה לו הרבה יותר קשה לשנות את העמדה שלו. כי הוא מרגיש שהוא בוגד בדעה המקורית שלו. אבל ברגע שהאדם מבין למה הוא חושב כך ולא אחרת, אז קל לו יותר להתייחס למחשבה שלו בצורה פרופורציונאלית, ולהכיל גם את העמדה הנגדית.

כגון לדוגמא אדם שמתלונן עליך שפגעת בו. ונניח לצורך העניין, שהתלונה שלו היא תלונת שווא ותלונת סרק. כגון לדוגמא אדם שמקצין דברים, אדם שנהנה להתלונן עליך, אדם שחושב בחשיבה שלילית, אדם שמפרש את המציאות לרעה, אדם שמחפש אותך ומנסה להראות לך שאתה טועה. שאדם כזה נניח לדוגמא שהוא מתלונן עליך תלונת שווא ותלונת סרק.

עכשיו, בהנחה שאתה רוצה לעשות שלום עם אותו אדם, ובהנחה שחשוב לך, להמשיך להיות בתקשורת עם אותו האדם, אז אם תתקוף אותו על זה שהוא תוקף אותך, גם אם אתה צודק בכך, הדבר הזה בד"כ יצור סוג של מתקפת נגד, ויגדיל את המריבה.

ולכן במקרה כזה לדוגמא מומלץ, שגם כאשר מישהו מאשים אותך בתלונת שווא ובתלונת סרק, אל תשלול מיד את הדעה שלו ואת התלונה שלו, אלא תנסה לחפש ולהתבונן, היכן אתה לא מושלם והיכן כן יש לתלונה שלו, אחיזה כלשהי במציאות שלך. דהיינו, חפש את האמת שמסתתרת בתוך תלונת השקר של האדם השני.

ולא, אתה לא צריך להאשים את עצמך על זה שאתה לא מושלם. אבל אתה כן צריך להבין גם את האדם השני שמחפש להאשים אותך, אם ברצונך להגיע איתו לשלום וליצור איתו שלום. ועליך לאתר את נקודת האמת שיש בתלונה. כאשר עיקר הדגש הוא, שעליך לנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט של זה שמתלונן עליך.

ואחרי שאתה חושב שהבנת את הצד השני, עכשיו עליך להביע הזדהות, עם הדעה שלו, שהיא מנוגדת לדעה שלך. דהיינו, עליך להראות לו שאתה מסכים גם עם הדעה שלו, שהוא טוען שהוא נפגע וכיו"ב. ואפילו באפשרותך להתנצל על זה שהוא נפגע ממך, כדי להביע הזדהות עם התלונה שלו.

אבל, כדי לגרום לו לשנות את דעתו ולהתייחס למציאות בצורה מאוזנת, שבה הוא רואה את כל הצדדים, לשם כך עליך לגרום לו להבין (בדרך כזו או אחרת) את עצמו. דהיינו, מוכרח ומחוייב שתגרום לאדם השני שחושב בצורה שגויה בעיניך, להבין את עצמו. דהיינו, להבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת, ומה באמת מפריע לו. והאם זאת כל האמת? והאם זאת אך ורק האמת כולה?

והרעיון הוא, שאם ישר תשלול את הדעה של האדם השני, זה יכול לזעזע אותו מידי, ולגרום לו להרגיש רחוק ממך (שגם זה שימושי במקרים מסוימים, שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו להבין את עצמו. ולהבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת. ולגרום לו לראות את כל התמונה המלאה כולה, שהיא כמובן כוללת גם את הצד שלך.

והרעיון הוא, שלמטבע יש שני צדדים. וכאשר אתה רוצה לגרום לאדם אחר לראות גם את הצד שלך, או אפילו לגרום לו לראות רק את הצד שלך, לשם כך באפשרותך לשלול לגמרי את הצד הנגדי, ולגרום לאדם השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו.

אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע הזדהות עם הדעה הנגדית, ולנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט הנגדית לדעה שלך. ואפילו להראות לאדם השני, שגם אתה מסכים איתו ברמה כזו או אחרת. שזה אומר או שאתה מראה לו שאתה גם מסכים איתו וגם חושב שהוא טועה. או שאתה מראה לו, שאתה חושב שהוא צודק לגמרי ושהוא רק צודק. אבל גם הדעה שלך צודקת, והיא לא סותרת את הדעה שלו (ולכל תצוגה של הדברים, יש יתרונות וחסרונות משלה).

ואז אחרי שהאדם רואה שאתה מזדהה איתו, אז האגו הקטן שלו הופך להיות יותר גדול. והוא מפחד פחות לגלות שהוא טועה, כי הוא רואה שאתה מסכים איתו שהוא צודק. ואז הוא פתוח יותר להקשיב לכך, שמה שהוא רואה, זה רק צד אחד של מטבע אחת שיש לה כמה צדדים שונים. והוא פחות מרגיש שהוא צריך להגן על העמדה שלו, כי כבר הסכמת איתו שגם הוא צודק. ועכשיו הרבה יותר קל לשכנע את האדם לראות גם את הצד הנגדי, כי הוא פחות מאוים וכולי.

ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק טועה. ואם לא תצליח להבין, למה גם הצד השני צודק, זה יקשה עליך מאוד לגרום לשני להסכים איתך. כי אתה בעצם שולל את הקיום שלו, ומאיים על האגו שלו.

ואם אתה רוצה לגרום לו לחשוב שגם אתה צודק / רק אתה צודק, הכי קל זה קודם כל להבין אותו. אח"כ לגרום לו להבין את עצמו. ולגרום לו להבין שהוא רואה רק חלק מהתמונה המלאה. ושיש עוד צדדים למטבע. ואז אחרי שהוא רואה גם את הצד שלך, עכשיו באפשרותך לנסות להפעיל לחץ נוסף, ולגרום לו לחשוב שהדעה שלך מחוייבת, ושרק אתה צודק. ע"פ השיטות של הפיכת האפשרי למחוייב, שכבר ביארתי אותן במקומות אחרים.

ועוד אוסיף, כי ההזדהות שלך עם הצד הנגדי, גורמת לצד הנגדי להרגיש, שהוא זה אתה. כי אם אתה מראה לו שאתה לא מסכים איתו, זה מרחיק אותו ממך והוא מרגיש שאתה והוא אלו שתי ישויות נפרדות. וההסכמה שלך איתו, גורמת לו להרגיש, שאתה והוא זאת ישות אחת. ושה"אני" שלו, מחובר אליך. ואם אתה מסביר לו את עצמו וגורם לו להבין את עצמו ולחזק את דעתו, אז בכלל הוא מרגיש שה"אני" שלו, מדבר מגרונך. ואז קל יותר אח"כ לגרום לו לשנות את דעתו. כי הוא חושב, שגם התוספת של מה שאתה מוסיף אח"כ, שגם היא המשך של הדעה האישית שלו, כי ה"אני" שלו והאני שלך, נראים לו מחוברים וכולי כנ"ל.

ועוד אוסיף, כי לפעמים יש גם חיסרון בכך שאתה מביע הזדהות עם הצד השני. והחיסרון הוא בכך, שלפעמים זה גורם לו עוד יותר להתחפר ולהיאחז בדעה שלו. ולפעמים האדם עצמו לא מאמין לעצמו, ואם הוא רואה שאתה...

לטפל בהתנגדות התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות מכירות בטלפון למה הוא חושב חוסר הסכמה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון כמה קושי עצמך מאבק התנגדות מכירות איך איך ל איך להביע איך להביע הזדהות עם ההתנגדות איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות בהתנגדויות במכירות הבעת הזדהות הבעת הזדהות עם ההתנגדות הבעת הזדהות עם התנגדות הזדהות הזדהות עם הזדהות עם ההתנגדות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות במכירות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדות טיפולים להביע להביע הזדהות להביע הזדהות עם ההתנגדות להזדהות להזדהות עם לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לקוח לקוחות מטופל מטפל מכירה מכירות רטוריקה
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
איך לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח
... לטפל בהתנגדויות קניה? טיפול בהתנגדויות לקוח, טיפול בהתנגדויות מכירה, אסטרטגיית מכירות, אסטרטגיית שכנוע, סילוק התנגדויות מכירה, התנגדויות בשיחת מכירה, טיפול בהתנגדויות של לקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר ברמה העקרונית לגבי טיפול בהתנגדויות של לקוחות, אוקי בן אדם מנסים למכור לו ... כן יקנה את המוצר ולכן ברמה הלוגית כאשר נגיד עושים סימולציה טיפול בהתנגדויות של הלקוח, כאשר מתכוננים מראש למשא ומתן מה ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 1 וכאן אבאר נוסחא, איך עליך לחקור ולהבין תהליכים באופן כללי ותהליכי מכירה באופן ספציפי. וממילא לדעת בין השאר, איך לטפל בהתנגדויות של לקוחות, באמצעות הצבת ההתנגדות של הלקוח בנוסחא הבאה, והסקת המסקנות המתבקשות בהתאם. כמובן שהדבר נכון גם לטיפול בהתנגדויות בנושאים נוספים, בכל פעם שברצונך לשכנע מישהו במשהו. או אפילו כאשר ברצונך ... ש צריך לשאול אותן, כדי להצליח לטפל בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא: האם אכן הלקוח באמת אמר שהמוצר יקר לו? האם אני המוכר בטוח שאכן זה בדיוק מה שהלקוח אמר? אולי הוא אמר משהו דומה? באיזה מילים הוא השתמש בדיוק? האם ... להגדיל את הסיכוי למכור ללקוח, למרות ההתנגדות של הלקוח. והעיקר הוא, שהאדם ילמד לשאול את כל השאלות הנכונות, בעיקר על ידי זה שילמד לחקור את הסיבתיות של תהליכים. וילמד כל הזמן לחקור את הנחות היסוד של דברים. וילמד ...
איך לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות
... לטפל בהתנגדויות? התנגדויות בשיחת מכירה, התנגדויות במכירה, התנגדויות של לקוח, התמודדות עם התנגדויות לקוח, סילוק התנגדויות, טיפול בהתנגדויות לשינוי, התנגדות למכירה, רטוריקה, שיטות שכנוע, אימון לאנשי מכירות וכאן אבאר עוד מספר טכניקות טיפול בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות וחוסר הסכמה של אנשים באופן כללי. ואיזה שאלות עליך לדעת לשאול את עצמך, כדי דרכם לגלות איך להשפיע ולשכנע את האדם ... מסוימים. וכאשר אתה כאיש מכירות, תשאל את עצמך, האם הלקוח חושב שהמוצר הוא רק יקר או גם יקר, ממילא בד"כ תגלה שזה אף פעם לא אך ורק מוחלט, אלא זה תמיד גם וגם. שההתנגדות של הלקוח, היא רק מהיבט מסוים, ושניתן להמשיך את תהליך המכירה. בדיוק אותו הדבר ניתן לעשות גם בצורה נוספת, והיא, שעליך כאיש מכירות לשאול ...
נוסחא לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2
... לטיפול בהתנגדויות מכירה, איך לטפל בהתנגדויות של לקוח? שאלות להתנגדויות לקוחות, שאלות להתנגדות מכירה, שאלות לטיפול בהתנגדויות לקוחות, שאלות לטיפול בהתנגדות של לקוח, טיפול בהתנגדות לקוח, טיפול בהתנגדויות בתהליך מכירה, התמודדות עם התנגדויות בשיחת מכירה, למכור מוצר יקר, המוצר יקר ללקוח, הלקוח אומר יקר לי, טכניקות לטיפול בהתנגדות קניה, תשובות להתנגדויות מכירה, תגובה להתנגדויות קניה - חלק 2 וכאן אתן מספר שאלות שעליך כאיש מכירות ללמוד לשאול את עצמך, כאשר אתה שומע התנגדות מהלקוח, שהוא לא רוצה לקנות את המוצר אז ראשית, להלן רשימה של התנגדויות מכירה נפוצות אצל לקוחות, שלא רוצים לקנות כרגע את המוצר ממך, משום שלטענתו של הלקוח: המוצר יקר לי, המוצר לא מתאים לי, שמעתי ...
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
לשכנע אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים
... אנשים, שיחת מכירה, משא ומתן, אומנות המכירה, צרכי הלקוח, התנגדות לקוח, שכנוע אנשים אז הנושא הוא "איך צריך לפתור וויכוחים". דבר ראשון צריך לדעת שאין פתרון דבר שני צריך להגיד "טוב מאוד שאין ...
מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
... - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך ... ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, ... שלך. ז"א אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה ... הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת "למה" בהתחלת המשפט. וזה ... בכל תהליך של טיפול בהתנגדויות לקוח וטיפול בהתנגדויות מכירה. וכך גם צריך ואפשר לעשות בכל תהליך שבו מנסים ...
טיפול בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע
... בהתנגדות לקוח / סוגסטיה / לשכנע לקוח - להפוך את האובייקטיבי לסובייקטיבי - התנגדות אובייקטיבית / התנגדות סובייקטיבית - NLP, לשתול מחשבות, למכור, להגדיל מכירות, לשכנע כאן במאמר אבאר, איך אפשר ואיך צריך לטפל בהתנגדות של לקוח. כי לפעמים הלקוח מתנגד לדעה שלך, וברצונך לשכנע אותו להסכים איתך ולחשוב כמוך. והשאלה היא, איך מטפלים בהתנגדות לקוח? והתשובה לכך היא, שהדרך לטיפול בהתנגדות של לקוח, היא על ידי זה שהופכים את האובייקטיבי לסובייקטיבי. ז"א שגורמים ללקוח להבין, שההתנגדות שלו, היא רק סובייקטיבית בלבד, אך היא לא התנגדות אובייקטיבית ...
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח?
התנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדות לקוח - להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח - הטלת ספק גלויה / הטלת ספק סמויה - סוגסטיה, NLP, שכנוע, מכירות, איך לשכנע לקוח? איך לטפל בהתנגדות לקוח? וכאן אבאר, איך באפשרותך לגרום למישהו לשחרר את האחיזה שלו בדעה שלו. ובמקרה של לקוח, איך אפשר לגרום ... צריך לומר לו "למה אתה לא רוצה את המוצר הזה?". והמילה למה, היא בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. וככל שמטילים ספק גדול יותר בהתנגדות של הלקוח, כך מגדילים את הסיכוי, לכך שהלקוח ישחרר את ההתנגדות שלו, ושהוא יסכים עם דעתך. ונחדד, כי לפעמים, אין צורך להטיל ספק בהתנגדות של הלקוח. ואפשר פשוט לבדוק, איפה הלקוח כן מסכים איתך, ודרך זה לבצע את המכירה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא ... פשוט לשאול אותו "איזה מוצר אתה כן רוצה". דהיינו, לא חייבים לרוץ מיד להטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. אלא אפשר לנסות ולחפש נקודות התאמה, בין דעתך, לבין דעתו של הלקוח. אבל, לפעמים מגיעים למצב, שכבר לא ... לו לרכוש מוצר כלשהו, למרות שהוא כן רוצה לרכוש מוצר אחר. ובמקרה כזה, הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח, היא הדרך הטובה ביותר לשחרר את האחיזה שלו בהתנגדות שלו. כי כאשר מטילים ספק בהתנגדות של הלקוח, מצד אחד זה חיובי. כי זה גורם ללקוח להסס, ולהיות מוכן לרכוש את המוצר. אבל מצד שני, זה גם יוצר אצל ... ההתנגדות שלו, שאלת הבהרה. כאשר בעצם בתוך שאלת ההבהרה, בתוכה יש בעצם הטלת ספק בהתנגדות של הלקוח. לדוגמא, הלקוח אומר שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. עכשיו, אם נאמר לו "למה אתה לא רוצה לקנות את המוצר", ... של הבהרה על ההתנגדות שלו לרכישת המוצר (ואז ממילא גם אפשר לגלות נקודות טורפה בהתנגדות של הלקוח - כפי שביארתי במקום אחר). ובהוספת המידע, הוא בעצם יסביר טוב יותר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר. ואם הלקוח ... את המוצר". ואת המילה "למה" הסתרנו אותה בתוך המילים "מה הסיבה". ובעצם הטלנו ספק בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שביקשנו ממנו סיבה להתנגדות שלו. והטלת הספק היא הטלת ספק סמויה באופן יחסי. כי היא בצורה ... למה הוא לא רוצה את המוצר, אז לפעמים אפשר להטיל ספק גם בסיבות עצמן. כדי לגרום להתנגדות של הלקוח להתבטל. או על כל פנים, להפוך להיות התנגדות סובייקטיבית במקום התנגדות אובייקטיבית. והמסר הכללי הוא, שכאשר רוצים להחליש דעה והתנגדות של לקוח, צריך לגרום לו להטיל ספק במה שהוא אומר. כי הטלת הספק, דהיינו, הצורך להסביר למה הדבר הוא כך ולא אחרת, ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לחזור על ההתנגדות, בלי לחזור על הסיבה שלה / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, איך אפשר לטפל בהתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמחלישים את ההתנגדות של הלקוח. וכדי להחליש את ההתנגדות של הלקוח, לשם כך יש להבין, מהיכן ההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה. וההתנגדות של הלקוח שואבת את כוחה, מהסיבה שלה. ז"א אם הלקוח אומר לדוגמא "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי הוא יקר". אז במקרה כזה, ההתנגדות של הלקוח, היא שהוא לא רוצה לקנות את המוצר. והסיבה להתנגדות שלו, היא שהמוצר הוא יקר בעיניו. ז"א ההתנגדות של הלקוח, נובעת והכוח שלה נמצא בסיבה שלה, שהיא המחיר של המוצר. או לדוגמא הלקוח אומר "המוצר לא מתאים לי, כי אני לא צריך אותו כרגע". אז ההתנגדות של הלקוח, היא שהמוצר לא מתאים לו. והסיבה לכך היא, שהוא אומר שהוא לא צריך כרגע את המוצר. והרעיון הוא, שהסיבה להתנגדות שלו, היא מקור הכוח של ההתנגדות שלו. ויש ... הסיבה שהלקוח הסביר למה הוא מתנגד לרכישת המוצר, הרי שבכך בעצם מחזקים את ההתנגדות של הלקוח למוצר. וזה בעצם אומר, שאם הלקוח אומר שהוא מתנגד לרכישת המוצר מסיבה כלשהי, אז לפעמים רצוי מאוד להמשיך לנהל איתו את השיחה, כאשר אפשר לחזור על ההתנגדות ... ללקוח שמתנגד לרכישת המוצר. והמסר שלי הוא, שגם אם אתה מוכרח לחזור על ההתנגדות של הלקוח. תשתדל מאוד שלא לחזור על הסיבה שבגללה הוא הביע את ההתנגדות שלו לרכישת המוצר. כי ברגע שחוזרים אחרי סיבה כלשהי, זה הופך את התוצאה שלה לחזקה יותר. ואם ... שלו, היא עובדה ברורה בשטח, בלי שום אפשרות לערעור. כי ברגע שמצמידים להתנגדות של הלקוח, את הסיבה להתנגדות, זה בעצם אומר, שההתנגדות היא רק התנגדות אפשרית, בגלל סיבה כלשהי. אבל היא לא התנגדות מחוייבת שאינה צריכה סיבה, אלא היא כן צריכה ...
טיפול בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה
... בהתנגדויות לקוח - לשנות את הסיבה של ההתנגדות / להחליש את ההתנגדות של הלקוח - כושר שכנוע / טכניקות מכירה / שיטות שכנוע / NLP / דמיון מודרך / שיטות מכירה / סוגסטיה וכאן אבאר, עוד דרך ועוד שיטה איך אפשר להחליש את ההתנגדות של הלקוח לביצוע העסקה. וכפי שכבר ביארתי, ההתנגדות של הלקוח, שואבת את כוחה, מהסיבה שעליה היא מבוססת. לדוגמא שהלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כסף לקנות את המוצר". שאז ההתנגדות של הלקוח לרכישת המוצר, מבוססת על הסיבה, שאין לו כסף לרכישת המוצר. או לדוגמא לקוח שאומר, "המוצר הזה לא מתאים לי, כי אין לי מקום בבית / אשתי לא רוצה את המוצר הזה בבית" וכיו"ב. שאז ההתנגדות של הלקוח היא, חוסר התאמה של המוצר עבורו. והסיבה לכך היא, ההתנגדות של אשתו / חוסר מקום בבית וכיו"ב. וכפי שכבר ביארתי, הכוח של ההתנגדות, תלוי בסיבה שלו. וככל שהסיבה היא יותר חזקה, כך ההתנגדות של הלקוח היא יותר חזקה. ויש דרך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, על ידי זה שמשנים את הסיבה של ההתנגדות שלו. ז"א שגורמים ללקוח לחשוב, שהוא מתנגד לרכישת המוצר, מסיבה אחרת שהיא חלשה יותר ... העסקה, על ידי זה שמחלישים את הסיבה של ההתנגדות שלו לביצוע העסקה. והמסר שלי הוא, שעליך להבין, שהכוח של ההתנגדות של הלקוח, נמצא בכוח של סיבת ההתנגדות של הלקוח. ואם ברצונך להחליש את ההתנגדות של הלקוח, עליך להחליש אצל הלקוח, את הסיבה שבגללה הוא מתנגד למוצר שלך. ואת זה אתה יכול לעשות, על ידי זה שאתה מוצא סיבה אחרת ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: התנגדויות בשיחת מכירה, איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לפרש חלומות? איך לשתול מחשבות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשנות תכונות אופי? איך לשפר את הזיכרון? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך לקבל החלטות? איך להעביר ביקורת בונה? איך להיגמל מהימורים? איך להתמודד עם גירושין? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לא להישחק בעבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לחנך ילדים? איך להאמין בעצמך? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך ליצור אהבה? איך להצליח בזוגיות? איך למצוא זוגיות? איך להיות מאושר ושמח ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: התנגדויות בשיחת מכירה, איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם עצבות? דיכאון? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? כעס ועצבים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: למה יש רע בעולם? איך להנות בחיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש או אין אלוהים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? אולי אנחנו במטריקס? למה יש רע וסבל בעולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מה יש מעבר לזמן ולמקום? בשביל מה לחיות? מהי תכלית ומשמעות החיים? איך להיות הכי חכם בעולם? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם לדומם יש תודעה? למה העולם קיים? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? מה המשמעות של החיים? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך נוצר העולם? איך להיות מאושר? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם הכל אפשרי? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, מאמן אישי לימודים, מאמן אישי בטלפון בנושאי התנגדויות בשיחת מכירה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.7188 שניות - עכשיו 24_04_2024 השעה 20:35:27 - wesi1