אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה

וכאן אבאר עוד דרך כיצד באפשרותך לשנות עמדות של אנשים, עם כמה שפחות מאמץ. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מזדהה עם ההתנגדות של האדם השני, מכיל אותה, מסביר אותה (את ההתנגדות) לצד השני, מכניס אותה לפרופורציה, מקטין אותה, מאפשר לה להתקיים לצד הדעה הנגדית שלה, שהיא בעצם הדעה שבה אתה רוצה לשכנע את האדם השני. ולאחר מכן אתה מגדיל את הדעה המקורית שלך, שבה אתה רוצה לשכנע את האדם השני.

והרעיון הוא, שכאשר מישהו מציג את העמדה שלו, ואתה מציג את הדעה המנוגדת לדעה שלו, הדבר הזה יוצר אצל השומע את הרצון להגן על העמדה שלו. כי הוא מרגיש שאתה מבטל אותו ואת הדעה שלו. ולא רק זה, אלא שלפעמים האדם השני מרגיש שאם הוא יסכים איתך, אז זה בעצם חוסר צדק כלפי הדעה האישית שלו.

דהיינו, אם האדם לא באמת מבין למה הוא חושב איך שהוא חושב, יהיה לו הרבה יותר קשה לשנות את העמדה שלו. כי הוא מרגיש שהוא בוגד בדעה המקורית שלו. אבל ברגע שהאדם מבין למה הוא חושב כך ולא אחרת, אז קל לו יותר להתייחס למחשבה שלו בצורה פרופורציונאלית, ולהכיל גם את העמדה הנגדית.

כגון לדוגמא אדם שמתלונן עליך שפגעת בו. ונניח לצורך העניין, שהתלונה שלו היא תלונת שווא ותלונת סרק. כגון לדוגמא אדם שמקצין דברים, אדם שנהנה להתלונן עליך, אדם שחושב בחשיבה שלילית, אדם שמפרש את המציאות לרעה, אדם שמחפש אותך ומנסה להראות לך שאתה טועה. שאדם כזה נניח לדוגמא שהוא מתלונן עליך תלונת שווא ותלונת סרק.

עכשיו, בהנחה שאתה רוצה לעשות שלום עם אותו אדם, ובהנחה שחשוב לך, להמשיך להיות בתקשורת עם אותו האדם, אז אם תתקוף אותו על זה שהוא תוקף אותך, גם אם אתה צודק בכך, הדבר הזה בד"כ יצור סוג של מתקפת נגד, ויגדיל את המריבה.

ולכן במקרה כזה לדוגמא מומלץ, שגם כאשר מישהו מאשים אותך בתלונת שווא ובתלונת סרק, אל תשלול מיד את הדעה שלו ואת התלונה שלו, אלא תנסה לחפש ולהתבונן, היכן אתה לא מושלם והיכן כן יש לתלונה שלו, אחיזה כלשהי במציאות שלך. דהיינו, חפש את האמת שמסתתרת בתוך תלונת השקר של האדם השני.

ולא, אתה לא צריך להאשים את עצמך על זה שאתה לא מושלם. אבל אתה כן צריך להבין גם את האדם השני שמחפש להאשים אותך, אם ברצונך להגיע איתו לשלום וליצור איתו שלום. ועליך לאתר את נקודת האמת שיש בתלונה. כאשר עיקר הדגש הוא, שעליך לנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט של זה שמתלונן עליך.

ואחרי שאתה חושב שהבנת את הצד השני, עכשיו עליך להביע הזדהות, עם הדעה שלו, שהיא מנוגדת לדעה שלך. דהיינו, עליך להראות לו שאתה מסכים גם עם הדעה שלו, שהוא טוען שהוא נפגע וכיו"ב. ואפילו באפשרותך להתנצל על זה שהוא נפגע ממך, כדי להביע הזדהות עם התלונה שלו.

אבל, כדי לגרום לו לשנות את דעתו ולהתייחס למציאות בצורה מאוזנת, שבה הוא רואה את כל הצדדים, לשם כך עליך לגרום לו להבין (בדרך כזו או אחרת) את עצמו. דהיינו, מוכרח ומחוייב שתגרום לאדם השני שחושב בצורה שגויה בעיניך, להבין את עצמו. דהיינו, להבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת, ומה באמת מפריע לו. והאם זאת כל האמת? והאם זאת אך ורק האמת כולה?

והרעיון הוא, שאם ישר תשלול את הדעה של האדם השני, זה יכול לזעזע אותו מידי, ולגרום לו להרגיש רחוק ממך (שגם זה שימושי במקרים מסוימים, שצריך לזעזע את האדם השני, כדי להעיר אותו מהשינה שלו). ולכן עליך להביע הזדהות עם הדעה הנגדית של האדם השני. ועליך לנסות לגרום לו להבין את עצמו. ולהבין למה באמת הוא חושב כך ולא אחרת. ולגרום לו לראות את כל התמונה המלאה כולה, שהיא כמובן כוללת גם את הצד שלך.

והרעיון הוא, שלמטבע יש שני צדדים. וכאשר אתה רוצה לגרום לאדם אחר לראות גם את הצד שלך, או אפילו לגרום לו לראות רק את הצד שלך, לשם כך באפשרותך לשלול לגמרי את הצד הנגדי, ולגרום לאדם השני, לחיות בהכחשה ובהדחקה של הדעה שלו.

אבל בו זמנית באפשרותך גם, להביע הזדהות עם הדעה הנגדית, ולנסות לראות את המציאות, מנקודת המבט הנגדית לדעה שלך. ואפילו להראות לאדם השני, שגם אתה מסכים איתו ברמה כזו או אחרת. שזה אומר או שאתה מראה לו שאתה גם מסכים איתו וגם חושב שהוא טועה. או שאתה מראה לו, שאתה חושב שהוא צודק לגמרי ושהוא רק צודק. אבל גם הדעה שלך צודקת, והיא לא סותרת את הדעה שלו (ולכל תצוגה של הדברים, יש יתרונות וחסרונות משלה).

ואז אחרי שהאדם רואה שאתה מזדהה איתו, אז האגו הקטן שלו הופך להיות יותר גדול. והוא מפחד פחות לגלות שהוא טועה, כי הוא רואה שאתה מסכים איתו שהוא צודק. ואז הוא פתוח יותר להקשיב לכך, שמה שהוא רואה, זה רק צד אחד של מטבע אחת שיש לה כמה צדדים שונים. והוא פחות מרגיש שהוא צריך להגן על העמדה שלו, כי כבר הסכמת איתו שגם הוא צודק. ועכשיו הרבה יותר קל לשכנע את האדם לראות גם את הצד הנגדי, כי הוא פחות מאוים וכולי.

ואוסיף, כי לפעמים נראה לך, שאין שום אפשרות בעולם שאתה תביע הזדהות עם הצד הנגדי. ולפעמים נראה לך שהצד הנגדי הוא רק טועה ושאין שום דרך בעולם שתזדהה איתו. ובמקרה כזה, עליך לדעת, שאף אחד בעולם לא רק טועה. ואם לא תצליח להבין, למה גם הצד השני צודק, זה יקשה עליך מאוד לגרום לשני להסכים איתך. כי אתה בעצם שולל את הקיום שלו, ומאיים על האגו שלו.

ואם אתה רוצה לגרום לו לחשוב שגם אתה צודק / רק אתה צודק, הכי קל זה קודם כל להבין אותו. אח"כ לגרום לו להבין את עצמו. ולגרום לו להבין שהוא רואה רק חלק מהתמונה המלאה. ושיש עוד צדדים למטבע. ואז אחרי שהוא רואה גם את הצד שלך, עכשיו באפשרותך לנסות להפעיל לחץ נוסף, ולגרום לו לחשוב שהדעה שלך מחוייבת, ושרק אתה צודק. ע"פ השיטות של הפיכת האפשרי למחוייב, שכבר ביארתי אותן במקומות אחרים.

ועוד אוסיף, כי ההזדהות שלך עם הצד הנגדי, גורמת לצד הנגדי להרגיש, שהוא זה אתה. כי אם אתה מראה לו שאתה לא מסכים איתו, זה מרחיק אותו...

התנגדות במכירה חפש את ה תלונת שווא לחיות יתרון או חיסרון תמונה מלאה חיפוש האמת הזדהות עם ההתנגדות שגויה להאמין שלום איך איך ל איך להביע איך להביע הזדהות עם ההתנגדות איך לטפל איך לטפל ב איך לטפל בהתנגדויות איך לטפל בהתנגדות בהתנגדויות במכירות הבעת הזדהות הבעת הזדהות עם ההתנגדות הבעת הזדהות עם התנגדות הזדהות הזדהות עם הזדהות עם ההתנגדות התנגדויות התנגדויות ב התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות במכירות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדות טיפולים להביע להביע הזדהות להביע הזדהות עם ההתנגדות להזדהות להזדהות עם לטפל לטפל בהתנגדויות לטפל בהתנגדות לקוח לקוחות מטופל מטפל מכירה מכירות רטוריקה
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן
איך לטפל בהתנגדויות? טיפול בהתנגדויות, להקדים תרופה למכה, התנגדות מהסיבה הלא נכונה, לשתול מחשבות, שכנוע למתקדמים, שיטות שכנוע, הבעת אמפטיה, הבעת הזדהות, ניהול משא ומתן - פרומו שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ לגבי נושא של שכנוע, להסביר איך המוח משתכנע איך אפשר לשכנע אחרים, איך לשים לב שלא יעבדו עליכם. אוקי אז הנושא הוא כדלקמן אם רוצים לבקש מהבן אדם לעשות משהו מסוים אם רוצים לגרום לבן אדם לחשוב משהו מסוים, אוקי ומראש יודעים שהוא הולך להביע התנגדות מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בגדול כדי לשכנע בן אדם לעשות משהו לחשוב משהו, לחשוב משהו זה בעצם למכור לו רעיון מסוים לשם כך צריך כמובן להראות לו את היתרונות של מה שאנחנו רוצים שהוא יעשה או ... שצריך לעשות זה להסביר לו למה המוצר הזה טוב. עכשיו מה קורה אם אנחנו יודעים מראש שאותו בן אדם הולך להביע בהתנגדות או שהוא עלול להביע התנגדות? אז אחת הדרכים להתמודד עם כזה מצב היא על ידי זה שמביעים התנגדות בשמו לפני שהוא יביע אותה ומכילים אותה. מה זאת אומרת? אני אתן קודם כל את המבנה נגיד ... אומר אם אנחנו רוצים שהוא יעשה פעולה תגיד לו "תעשה את הפעולה" אבל אם אנחנו יודעים מראש שהוא יכול להביע התנגדות אז במקרה כזה מה שצריך לעשות זה מבחינת המבנה להגיד כזה דבר "אני יודע ... אומר לך, אני יודע שאולי אתה חושב אחרת אבל תעשה ככה וככה" ממילא הדחף האינסטינקטיבי של הבן אדם להתנגד למה שאמרו לו מהיבט מסוים הדחף הזה יורד, למה? כי הוא כבר שמע את ההתנגדות. זאת אומרת אם אומרים לילד "לך תעשה שיעורים" הוא אומר "לא רוצה לעשות שיעורים", איך ... אז הנה אני כן צריך לעשות שיעורים". אז אני אסביר עוד פעם את הלוגיקה אוקי אם אנחנו יודעים שבן אדם להביע התנגדות דהיינו, אומרים לבן אדם משפט ואנחנו יודעים שאוטומטית יקפוץ לו "מי אמר אני לא רוצה אני לא מעוניין, אני לא צריך" וכו' מה שאפשר לעשות זה להכיל את ההתנגדות שלו לפני שאנחנו אומרים לו מה לעשות או מה לחשוב גם אם אומרים לו "אני מבין שאולי אתה ... וככה" ואז אוטומטית מהיבט מסוים המוח שלו מתחיל לחשוב "הבן אדם שאמר לי מה לעשות הוא כבר הכיל את ההתנגדות, דהיינו, יכול להיות שהוא כבר לקח את זה בחשבון והוא כבר עשה את החישוב במקומי וחישב ... חושב אחרת". עכשיו מה היתרון ומה החיסרון בלהפעיל את השיטה הזאת? היתרון הוא שבעצם אנחנו הכלנו את ההתנגדות של הבן אדם עוד לפני שהוא הביע אותה כבר אמרנו "תקשיב אנחנו יודעים שאולי אתה תחשוב ככה וככה כי ככה וככה אבל אתה לא צריך לחשוב את זה כי ככה וככה" כבר הכלנו את ההתנגדות שלו מראש. מה החיסרון? שיכול להיות מצב שאנחנו חיזקנו את ההתנגדות שלו שהוא לא היה מתנגד לנו כל כך, בגלל שאמרנו לו אולי לא בא לך "נכון לא בא לי" ולכן ... לשים לב מה אנחנו חושבים שיש יותר סיכוי שאם אנחנו נגיד לו את מה שאנחנו רוצים באופן פוזיטיבי בלי להביע התנגדות שאז הוא יביע התנגדות והוא לא יסכים איתנו או שדווקא כן כדאי להביע את ההתנגדות מראש כדי שיש יותר סיכוי שהוא יסכים איתנו אחר כך. זאת אומרת יש יתרונות וחסרונות בזה שמביעים את ההתנגדות לפני שאומרים את מה שרוצים, לדוגמא להגיד לילד "אני יודע שקשה לך לעשות שיעורים לך תעשה ... שיעורים" יכול להיות שהוא היה אומר "בסדר" אמרת לו "קשה לי" הוא אומר "רגע קשה לי" נתנו לו תזכורת להתנגדות שלו. אוקי זה היה היתרון והחיסרון שבטכניקה הזאת וצריך לדעת לפעול לפי הסיטואציה, אז מה הכי טוב לעשות? תשובה לפי הסיטואציה לפי ההקשר וצריך לחשוב בהיגיון ואיך לחשוב זה כבר נושא אחר. מה אנחנו חושבים שיש יותר סיכוי שהבן אדם ישתכנע ולפי זה להסביר לו, עכשיו יש פה עוד היבט מסוים בעניין ברגע שהולכים להביע את ההתנגדות למה שאנחנו רוצים שהבן אדם יחשוב ברגע שהולכים להביע את ה
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים?
איך להביע התנגדות נסתרת? איך להתנגד בצורה מתוחכמת? איך לשתול מחשבות? איך לעשות פסיכולוגיה הפוכה? איך לעשות מניפולציה? איך להשפיע על אנשים? איך לשכנע אנשים? שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא של שכנוע מכירות וכו' והטיפ הולך ככה נניח שמישהו ... בקשה כלשהי, בקש את הבקשה ואתה השומע לא מתאים לך הבקשה הזאת לא בא לך לעשות את זה אבל נניח שאתה לא יכול להתנגד אתה לא יכול להגיד לא, לא יכול לא ... את מה שביקשת" או "אז אני אלך לקנות" או "אני אלך להביא" או מה שזה לא יהיה. אבל עד כאן לכאורה הבענו הזדהות אנחנו בעצם מסכימים עם הרעיון אבל ...
חרטה וטראומה, מהי חרטה? מהי טראומה? איך נוצרת חרטה? איך נוצרת טראומה? איך להתמודד עם חרטה? איך לטפל בחרטה? אני מתחרט, איך להתחרט? איך להביע חרטה? איך להתמודד עם פוסט טראומה? העיקר זה הרגע הזה, הרגע של ההווה
חרטה וטראומה, מהי חרטה? מהי טראומה? איך נוצרת חרטה? איך נוצרת טראומה? איך להתמודד עם חרטה? איך לטפל בחרטה? אני מתחרט, איך להתחרט? איך להביע חרטה? איך להתמודד עם פוסט טראומה? העיקר זה הרגע הזה, הרגע של ההווה
... מהי חרטה? מהי טראומה? איך נוצרת חרטה? איך נוצרת טראומה? איך להתמודד עם חרטה? איך לטפל בחרטה? אני מתחרט, איך להתחרט? איך להביע חרטה? איך להתמודד עם פוסט טראומה? העיקר זה הרגע הזה, הרגע של ההווה הרצאה על חרטה וטראומה, מהי חרטה? מהי טראומה? איך נוצרת חרטה? איך נוצרת טראומה? איך להתמודד עם חרטה? איך לטפל בחרטה? אני מתחרט, איך להתחרט? איך להביע חרטה? איך להתמודד עם פוסט טראומה? העיקר זה הרגע הזה, הרגע של ההווה ועוד איך למחוק זיכרון? איך לשכוח את העבר? איך לשכוח טראומה? איך למחוק טראומה? איך להתמודד עם טראומת אונס? איך להתמודד עם זיכרונות רעים? כוחו של הרגע הזה ...
בגידות בזוגיות, האם לבגוד או לא לבגוד? האם בגידה זאת חוסר אהבה? האם יש בגידה לגיטימית? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, מהי אהבה? איך להביע אהבה? מותר לבגוד, לגיטימי לבגוד, בסדר לבגוד, חלק 1
בגידות בזוגיות, האם לבגוד או לא לבגוד? האם בגידה זאת חוסר אהבה? האם יש בגידה לגיטימית? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, מהי אהבה? איך להביע אהבה? מותר לבגוד, לגיטימי לבגוד, בסדר לבגוד, חלק 1
... בזוגיות, האם לבגוד או לא לבגוד? האם בגידה זאת חוסר אהבה? האם יש בגידה לגיטימית? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך? ואהבת לרעך כמוך, מהי אהבה? איך להביע אהבה? מותר לבגוד, לגיטימי לבגוד, בסדר לבגוד, חלק 1 עכשיו בא נשאל את השאלה הבאה בן אדם שבוגד בתוך זוגיות הוא בזוגיות והוא בוגד במובן ...
כבוד מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה
כבוד מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה
... מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה הרצאה על כבוד מסוכן, פרגון משפיל, איך לפרגן בצורה נכונה? איך להביע הערכה בצורה נכונה? איך להעניק אהבה בצורה נכונה? איך לא להשפיל? איך לא לפגוע במישהו? כבוד או השפלה, הכבוד הוא סכנת נפשות, ללמוד לקבל כבוד, ללמוד לקבל הערכה ועוד ללמוד לקבל פרגון, למה אני לא אוהב שמפרגנים לי? למה אני לא יודע לקבל מחמאות? למה אני לא רוצה לקבל מחמאות? איך לאהוב את הילד שלך? איך לחנך ילד נכון? איך לאהוב ילדים? אהבת הורים לילדים, ליקוטי מוהרן ח"א קלא, איך לתת מחמאות? איך להחמיא? ...
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
יצירת כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח
... כימיה עם לקוח, יצירת אוירה נעימה, למכור ללקוח שמח, למכור ללקוח עצוב, יצירת אוירה חיובית, יצירת אוירה שלילית, הבעת הזדהות, שיחת חולין עם הלקוח, להתחבר עם הלקוח, להתיידד עם הלקוח שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר על עוד היבט בנושא של יצירת כימיה עם לקוחות, למכור ללקוחות וזה הולך ככה מה שמלמדים אנשים, שיש בזה גם היגיון תכף אני אסביר את זה יותר לעומק, הוא שבגדול למה לקוח קונה מוצר? כי הוא חושב שהמוצר הזה יעשה לו יותר טוב, זאת אומרת כשלקוח קונה מוצר הוא אמור להיות בתחושה טובה, הוא אמור להיות בתחושה שהולך לקרות לו דבר טוב מה שבעצם אומר שרצוי לנו להכניס את הלקוח לתחושה טובה שתהיה אווירה נעימה. עכשיו בשביל למצוא אווירה נעימה איך בעצם יוצרים אווירה נעימה מול לקוח? אז יש הרבה דרכים ליצור אווירה נעימה. אחת הדרכים אומרת בעצם לדבר עם לקוח על דברים חיוביים כשעושים small talk או שיחת חולין, או משהו עם הלקוח שיחת היכרות, דבר איתו על דברים חיוביים. נגיד הולכים לנהל משא ומתן עם מישהו לפני הפגישה מבלבלים את המוח אחד לשני כי לא רוצים ישר לדבר על ענייני עבודה כאילו "לא ... זה טוב אל תריב עם הלקוח או עם הפרטנר למשא ומתן, אם תעלה דברים של קונפליקט אתה יכול ליצור אווירה לא נעימה ויכול לעלות אחר כך במכירה או למשא ומתן או מה שזה לא יהיה. בקיצור השורה התחתונה היא כפי שנלמדת היא "דבר על הלקוח על דברים חיוביים", אוקי ולא על דברים שליליים אל תיצור אווירה שלילית בחדר. עכשיו מה שאני רוצה להוסיף פה בסיפור הזה שזה נכון באופן חלקי אבל לא ממש נכון, זאת ... מה שנקרא הוא שהלקוח תהיה לו חוויה טובה ונעימה אבל זה לא בהכרח אומר שצריך לדבר רק על דברים חיוביים, למה? כי הרבה מאוד פעמים אפשר לדבר על דברים שליליים לאו דווקא שליליים ברמה של ... אומרים משהו נגד הלקוח", לאו דווקא בהקשר הזה אלא אפשר לדבר על דברים שליליים שזה עצמו יצור ללקוח תחושה טובה. זאת אומרת לדוגמא אם נגיד אתה יודע שהלקוח שונא מישהו ואתה יכול לדבר איתו על דברים רעים על הבן אדם שאותו הוא שונא, עכשיו כמובן שמהיבט מסוים צריך לשים לב לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע, לא להתחיל לדבר איתו עכשיו ברמה שהלקוח או הבן אדם, או הפרטנר או מי שזה לא יהיה ברמה שהוא ממש יתחיל להרגיש רע ומה שזה לא יהיה ואז לא יהיה לו חשק לעשות את העסקה הוא יגיד "עזוב לא בא לי להתעסק עם ... לאו דווקא לדבר עם הלקוח על דברים טובים המחויב הוא, הדבר ההכרחי הוא לדבר עם הלקוח על דברים שיעשו ללקוח טוב ולכן גם לדבר עם הלקוח על דברים רעים גם זה עושה טוב, זה יכול להיות שקרה משהו רע בחדשות שסיפרו אחד לשני שקרה משהו ויכול להיות שאתה יודע שהלקוח הסתבך באיזה משהו, זה יכול להיות הרבה מאוד עניינים והשורה התחתונה היא שכן בהחלט אפשר לדבר גם על דברים רעים. כאשר עוד פעם צריך לשים לב מהיבט מסוים לא להכניס את הלקוח למצב רוח רע כי אם הוא יהיה במצב רוח רע יכול להיות שהוא יגיד "עזוב לא בא לי לקנות את המוצר", למרות שגם פה במאמר מוסגר או לא במאמר מוסגר צריך לשים לב שהרבה פעמים ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על טיפול בהתנגדויות - איך לטפל בהתנגדויות, ע"י הבעת הזדהות עם ההתנגדות? איך להביע הזדהות עם ההתנגדות ולנטרל אותה? טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / טיפול בהתנגדויות במכירות / רטוריקה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: הבעת הזדהות עם ההתנגדות, איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: הבעת הזדהות עם ההתנגדות, איך להעריך את עצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לנהל את הזמן? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לשפר את הזיכרון? איך להיות מאושר ושמח? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לפרש חלומות? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לא להישחק בעבודה? איך להאמין בעצמך? איך לשנות תכונות אופי? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשתול מחשבות? איך למצוא זוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור אהבה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להיגמל מהימורים? איך לעשות יותר כסף? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך למכור מוצר ללקוחות ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: בשביל מה לחיות? מי ברא את אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם יש או אין אלוהים? למה לא להתאבד? למה יש רע בעולם? האם הכל אפשרי? האם המציאות היא טובה או רעה? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? למה יש רע וסבל בעולם? מה המשמעות של החיים? האם אפשר לדעת הכל? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש משמעות לחיים? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם באמת הכל לטובה? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? אולי אנחנו במטריקס? איך להיות מאושר? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך נוצר העולם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך להיות הכי חכם בעולם ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי רוחני, מאמן אישי, מאמן אישי למנהלים בנושא הבעת הזדהות עם ההתנגדות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 1.8594 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 12:51:27 - wesi1