אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תחושה של הנאה ✔הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת

וכאן אבאר עוד דרך איך באפשרותך להשפיע על לקוחות ולבנות אמון עם הלקוח שלך. והדרך לכך היא על ידי זה שאתה שם לב למילים שבהם הוא מתאר את הצרכים שלו. ועל ידי זה שלאחר מכן, כאשר אתה מציג את הפתרון לבעיה שלו, אז אתה משתמש גם באותן המילים בדיוק שהוא תיאר שהוא רוצה אותן, וגם במילים המנוגדות למילים שהוא הביע התנגדות אליהן.

ואסביר: בשלב הראשון עליך לאסוף מידע על הלקוח. כאשר המידע שאתה צריך לאסוף על הלקוח, זה אילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של הזדהות ושל אהבה. ואילו מילים כאשר הלקוח שומע אותן, הוא חש כלפיהן תחושה של ניכור ושל שנאה. כי כל אדם, יש מילים שגורמות לו להרגיש יותר טוב, ויש מילים שגורמות לו להרגיש יותר רע.

והדרך שלך לדעת איזה מילים גורמות ללקוח שלך להרגיש יותר טוב, היא על ידי זה שאתה מבקש ומעודד את הלקוח שלך, לספר לך כמה שיותר על הצרכים ועל הרצונות שלו. מה שנקרא בירור צרכי הלקוח / איתור צרכי הלקוח. שהלקוח מספר לך על מה שהוא רוצה ועל מה שהוא צריך.

וכאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה וצריך, עליך להתנהג כמו מומחה מכירות, שלא רק שהוא מקשיב למהות של מה שהלקוח ביקש, אלא שהוא מקשיב גם לצורה שבה הלקוח ביקש את מה שהוא ביקש. כי אח"כ באפשרותך לעטוף ללקוח את המהות של מה שהוא ביקש, בדיוק בצורה של מה שהוא ביקש, ולגרום ללקוח לרצות את מה שאתה מציע לו.

כי הלקוח כאשר הוא מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עושה שני דברים. הדבר הראשון הוא, שהוא מספר לך על מה שהוא צריך בפועל. כגון לדוגמא שהלקוח אומר אני מתעניין ברכישת טלביזיה לסלון וכיו"ב. שמהות הדבר שאותו הלקוח צריך, זה טלביזיה לסלון שלו. ואז, או שיש לך את מה שהוא צריך, או שלא.

אבל, כאשר הלקוח מספר לך מה הוא רוצה, הוא בעצם עוטף את המהות של מה שהוא רוצה, בעטיפות שונות שמורכבות ממילים שונות. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני רוצה טלביזיה לסלון, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה". שכאן בעצם הלקוח אמר שהוא רוצה טלביזיה. אבל הוא עטף את הרצון שלו, בעטיפה של "לשבת מולה בכיף, וליהנות ממנה".

דהיינו, הלקוח בעצם גילה לך דבר נוסף עליו, והוא שהוא אוהב תחושה של כיף / תחושה של הנאה ושהוא אוהב לשבת מול הטלביזיה בכיף וליהנות ממנה. וזה בעצם אומר, שכאשר אתה מציג את הטלביזיה ללקוח, אז מומלץ שלא רק תגיד לו, הנה יש לי טלביזיה מומלצת בשבילך, אלא שתעטוף את מהות הרצון של הלקוח, דהיינו, תעטוף את הטלביזיה שהלקוח רצה, בעטיפה שבה הלקוח רצה לקבל את הטלביזיה שלו, דהיינו, תאמר ללקוח "הנה יש לי כאן טלביזיה במיוחד עבורך, שאתה תשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כאשר בעצם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והצגת ללקוח את מה שהוא ביקש, בעטיפה שהוא רצה לקבל אותה.

ולא רק זה, אלא גם לקחת את העטיפה שהלקוח ביקש, והפכת אותה מבקשה בזמן עתיד, לעובדה בזמן הווה. ז"א הלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". כאשר הניסוח של " כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" הוא ניסוח בזמן עתיד, סוג של הבעת בקשה.

וכאשר אתה עוטף בחזרה את המוצר ללקוח, בעטיפה של מה שהוא ביקש, אז יש אפשרות לומר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" שזה בעצם לחזור כמעט בדיוק על מה שהלקוח אמר, שזה כמובן טוב מאוד, אבל זה משאיר את הבקשה של הלקוח, בגדר של בקשה בלבד. ובמקום זה אפשר לומר "הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". דהיינו, הפכת את הבקשה שלו, למילוי של הבקשה שלו. הוא רצה לשבת, ואתה כבר מציג את זה כעובדה, שהוא כבר יושב מול הטלביזיה. הוא רצה ליהנות מהטלביזיה, ואתה אומר לו שהוא כבר נהנה מאותה טלביזיה.

ואעפ"כ אוסיף, שלפעמים ישנם מצבים, שאם אתה משנה קצת את הניסוח המקורי שבו הלקוח הציג את הרצון שלו, זה דווקא עלול ליצור התנגדות. דהיינו, לפעמים יש מצבים, שיותר טוב שתאמר ללקוח "הנה טלביזיה, שתוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה" בדיוק כמו שהלקוח אמר, ושלא תשנה את זה ל"הנה טלביזיה, שתשב מולה בכיף ותהנה ממנה". כי לפעמים שינוי המילים אפילו לטובה, משנה את המשמעות, למשמעות שהלקוח לא ממש היה רוצה להיות בה.

כגון לדוגמא כאן, שהלקוח אמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה". והמילים כדי שאוכל, מאוד יכול להיות שהם מבטאות את זה שהלקוח לא רוצה לשבת יותר מידי מול הטלביזיה, אלא הוא רק רוצה להיות מסוגל לשבת מול הטלביזיה וליהנות ממנה. ואם אתה הופך את הבקשה שלו להיות מסוגל לשבת ליד הטלביזיה, אם אתה הופך את הבקשה הזאת לעובדה, דהיינו, למצב שבו הוא כבר יושב מול הטלביזיה, אז יכול להיות שזה יצור אצל הלקוח התנגדות, בכך שהפכת את האפשרי שלו, למחוייב עבורו. דהיינו, בכך שלקחת צעד אחד קדימה את מה שהוא ביקש. כי לפעמים הלקוח רוצה להישאר בניסוח של מה שהוא ביקש, ושלא תשנה לו את הניסוח שלו.

או לדוגמא יכול להיות, שהלקוח שאמר "אני רוצה טלביזיה, כדי שאוכל לשבת מולה בכיף וליהנות ממנה", בעצם בכלל כמעט ולא מתכוון לשבת מול הטלביזיה, כי הוא אדם עסוק וכולי. והוא התכוון לומר לך "אני רוצה טלביזיה, כדי אלו שבאים אלי הביתה, יחשבו שיש לי טלביזיה שאני יושב מולה בכיף ונהנה ממנה". ובגלל שלא היה נעים לו לומר לך את מה שהוא באמת רוצה, אז הוא ניסח את עצמו, בניסוח שהוא לא באמת מבטא את הרצון הסופי שלו. ואז זה אומר, שאם היית משאיר את הניסוח המקורי שלו, אז הניסוח המקורי של הלקוח, היה הרבה יותר קרוב למה שהלקוח באמת רוצה, מאשר למה ששינית את הניסוח של הלקוח.

דהיינו, הלקוח בעצם מציג את מה שהוא רוצה, בצורה כלשהי. והצורה מבטאת בעצם את הרצון הסופי של הלקוח. שהלקוח רוצה שבסופו של דבר, הוא ישתמש במהות הדבר, כדי להשיג את הרצון הסופי שלו. ומצד אחד, זה אומר שכדאי שתעטוף ותציג ללקוח את המוצר שהוא רוצה, בעטיפה של הרצון הסופי שלו כנ"ל.

אבל ישנם מקרים, שבהם הלקוח מציג את מהות הדבר שהוא רוצה, והוא עוטף אותה ומציג אותה בצורה כלשהי. כאשר הצורה הזאת, היא רק חיפוי וכיסוי למה שהלקוח באמת רוצה להשיג מהמהות של מה שהוא מבקש. וזה אומר, שהלקוח בעצם חושב, שהצורה שבה הוא הציג לך את הדברים שלו, היא קרוב ביותר בעיניו, למה שהוא באמת רוצה להשיג. ואז אם תשנה את העטיפה של מה איך שהוא הציג את הרצון שלו, אז בעצם התרחקת ממה שהוא באמת רוצה.

דהיינו, אם אתה יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג בסופו של דבר מהמוצר שלך, אז רצוי שתעטוף לו את המוצר שלך, בעטיפה של מה שהוא רוצה להשיג בסופו של דבר. דהיינו, תציג ללקוח את המוצר שלך, עם תיאור של מה שהלקוח עצמו רוצה שיקרה בסופו של דבר עם המוצר שלך. אבל עליך לזכור, שלפעמים אתה לא באמת יודע מה באמת הלקוח רוצה להשיג מהמוצר שלך. והוא אומר דבר אחד, אבל הרצון האמיתי שלו, הוא יכול להיות רצון אחר לגמרי. ואז, אם תשנה את הניסוח המקורי של הלקוח, אז יצרת בעצם מרחק גדול יותר, בין המוצר שלך, לבין מה שהלקוח באמת רוצה.

או לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש צעצוע לילד הקטן שלי, כדי שהילד יוכל ליהנות ולהתפתח מהמשחק שלו". אז אפשרות אחת היא לומר ללקוח, הנה יש לי משחק עבורך. כאשר בעצם המשמעות של המילה "עבורך", היא עבור הצורך שלך לרכוש לילד שלך משחק.

אבל בו זמנית אפשר לומר גם כן "הנה יש לי משחק, עבור הילד הקטן שלך, שהוא גם ייהנה ממנו וגם יתפתח ממנו". דהיינו, מציגים את המוצר, בעטיפה שהיא כמה שיותר קרובה וממשית לחוויה שאותה הלקוח רוצה להשיג.

והרעיון הוא, שהלקוח, כאשר הוא מציג את הרצון שלו, הוא משתמש במילים כלשהן, שהוא היה רוצה אותן. ז"א שמהות הרצון של הלקוח, היא צעצוע לילד הקטן שלו. וכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מוסיף מילים (ואם לא, אז תנסה לגרום ללקוח להוסיף את המילים האלו), שמתארות מה הוא רוצה להשיג מהמוצר. מילים שגורמות לו להרגיש אהבה כלפי המוצר.

לדוגמא: המילים "הילד הקטן שלך ייהנה ויתפתח מהמשחק" המילים האלו גורמות ללקוח לאהוב את המוצר שלך. כי הלקוח עצמו השתמש בהן, כדי לספר לך למה הוא רוצה לאהוב את המוצר שלך. כמו אדם שמחפש זוגיות, שאומר מה הוא מחפש בבן / בת הזוג שלו, כך הלקוח שלך אמר, מה הוא מחפש במוצר שלך. וככל שיש התאמה זוגיות גדולה יותר, בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש, כך יש סיכוי לזוגיות טובה יותר.

ועוד אוסיף, שאם לדוגמא הלקוח אומר "אני מחפש משחק עבור הילד שלי", אז ניסוח מדויק לבקשה של הלקוח, תהיה "הנה מצאת / מצאתי לך משחק עבור הילד שלך". אבל ניסוח פחות מדויק יהיה "הנה יש לי בשבילך משחק לילד הקטן שלך". כי הלקוח השתמש במינוח "מחפש" וההיפוך המשלים של "מחפש" זה "מוצא". ואם תשמש בהיפוך המשלים של מה שהלקוח ביקש, זה יוצר התאמה גדולה יותר בין המוצר שלך לבין מה שהלקוח ביקש.

ועוד אוסיף, שלמרות שיש יתרון גדול כאשר משתמשים במילים של הלקוח לתאר לו את המוצר שהוא מחפש, אעפ"כ לפעמים צריך גם לדעת להשמיט ולהסיר מילים שהלקוח משתמש בהן. כי לפעמים הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר אפשרי בלבד. ועליך להשמיט את המילים של הלקוח, שמציגות את המוצר שלך כמוצר אפשרי בלבד. ועליך לדעת להפוך את ההתייחסות של הלקוח למוצר שלך, מכך שהוא מוצר אפשרי עבורו, לכך שהוא יהיה מוצר שהוא חייב אותו.

לדוגמא הלקוח אומר "אני שוקל לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". עכשיו מי שיתבונן במשפט הזה ימצא כמה מילים שמבטאות את זה שהלקוח שומר לעצמו פתחי מילוט מביצוע העסקה. "אני שוקל אולי לצאת לחופש בקרוב, והייתי רוצה לקבל פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לי". דהיינו, לא מדובר על לקוח שכרגע רוצה לצאת לנופש, וכרגע מחפש חבילה שמתאימה לו כדי לצאת לנופש, אלא מדובר עדיין על לקוח פוטנציאלי / לקוח מתעניין, שרק עושה סקר שוק, כדי להשוות מחירים וכיו"ב, בין המוצר שלך לבין המוצרים של המתחרים שלך, כדי שאולי הוא יצא לנופש וכולי.

וכאן לדוגמא אפשר להציג ללקוח את הדברים בצורה של "אני אתן לך פרטים על חבילת נופש שיכולה להתאים לך, אם תחליט לצאת לנופש". אבל אז בעצם בניסוח שלך, אתה שומר על המרחק של הלקוח, מהמוצר שלך. ואם ברצונך לקרב את הלקוח למוצר שלך, אז תשמיט את המילים המרחיקות של הלקוח מהמוצר שלך (וכן, זה סוג של יצירת לחץ על הלקוח).

ולכן תאמר לו "יש לי בשבילך חבילת נופש שמתאימה לך עבור הנופש הקרוב שלך". דהיינו, קח את הניסוח המקורי של הלקוח, תשמיט מתוכו את המילים הבעייתיות, ותחליף אותן בסוג של קביעת עובדה. דהיינו, תעשה ללקוח סוגסטיה ודמיון מודרך, ותקבל את ההחלטה שלו במקומו. ותחליט לו שהוא רוכש את המוצר שלך. ותעשה את זה על ידי זה שאתה הופך את ההתלבטות שלו ואת הספקות שלו, לוודאות ביחס למוצר שלך.

ועכשיו אוסיף עוד רמת עומק גדולה יותר, והיא שימוש במילים מנוגדות למילים שהלקוח השתמש בהן. דהיינו, כאשר הלקוח מציג לך את הרצון שלו, לפעמים הלקוח מבטא, לא רק מה הוא כן רוצה שיקרה, אלא גם מה הוא לא רוצה שיקרה. כגון לדוגמא שהלקוח אומר "אני מחפש משחק לילד שלי, כדי שהוא יוכל לשחק בו ושלא יעשה לי רעש בצהריים כשאני ישן". וכאשר הלקוח הציג את הבקשה שלו, הוא בעצם חשף עוד מידע עליו, והוא, שיש מילים שאותה הוא שונא והיא המילה "רעש".

ז"א שכאשר הלקוח מציג את הרצון שלו, הוא מציג גם מה הוא כן רוצה שיקרה, אבל הוא גם מציג מה הוא לא רוצה שיקרה. ואפשר לקחת את המשפט שהלקוח אמר, ולפרק אותו למילים. וכל מילה שהלקוח אמר, אפשר לדרג אותה בסולם של אוהב ולא אוהב, מול תת המודע של הלקוח. כי כל מילה במשפט שהלקוח אמר, יש ללקוח תחושה של אהבה / שנאה ביחס לאותה המילה.

וכאשר אתה רוצה לקרב את הלקוח למוצר שלך, עליך להשתמש כמה שיותר במילים שאותם תת המודע של הלקוח אוהב לשמוע. וכאשר ברצונך להרחיק את הלקוח ממוצר אחר כלשהו, עליך להשתמש כמה שיותר במילים שהלקוח לא אוהב אותם ושהלקוח רוצה להתרחק מהן.

ובנוסף לכל זה, קיימת גם האפשרות לקרב את הלקוח למוצר שלך, על ידי שימוש במילים מנוגדות, למילים שאותן הוא לא אוהב. ז"א אם לדוגמא הלקוח אמר שהוא לא רוצה רעש, אז תאמר ללקוח שהוא יקבל שקט. אם לדוגמא הלקוח אמר שהוא לא רוצה רכב שזולל דלק, אז תאמר ללקוח שהרכב שלך חסכוני בדלק ולא זולל דלק. דהיינו, קח את המילה שהלקוח אמר שהוא לא אוהב אותה ולא רוצה אותה, חפש את ההפך ואת הניגוד שלה. ותעטוף ללקוח את המוצר שלך, במילים שמנוגדות למילים שמהן הלקוח רוצה להתרחק.

או במילים אחרות, כאשר הלקוח מציג לך את מה שהוא רוצה, תנסה לאתר: 1 - מה הלקוח אמר שהוא רוצה שיקרה. 2 - מה הלקוח אמר שהוא לא רוצה שיקרה. 3 - מה אתה מבין שהלקוח כן רוצה שיקרה, מתוך מה שהוא אמר שהוא לא רוצה שיקרה. 4 -...

מהות הרצון של משמעות של הלקוח מתייחס למוצר מוצר מתאים שינוי למכור ללקוח את המוצר להישאר ההיפוך המשלים היפוך משלים הרגשה של ניכור החלטה איך איך ל איך לגרום ל איך להגדיל איך להגדיל מכירות איך למכור איך למכור יותר איך למכור ל איך למכור ללקוח איך למכור ללקוח את המוצר איך למכור ללקוח את המוצר שלך איך למכור ללקוחות איך לשכנע איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוח לרכוש איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך איך לשכנע לקוחות את המוצר באמצעות באמצעות שימוש במילים מוכרות הדרכת הדרכת מכירות המוצר הצלחה טיפים טיפים ל טיפים למכירה טיפים למכירה מוצלחת טיפים למכירות לגרום ללקוח לגרום ללקוח לרכוש את המוצר לגרום ללקוחות להגדיל להגדיל מכירות ללקוח למכור למכור יותר למכור ללקוח למכור ללקוח את המוצר למכור ללקוח את המוצר שלך למכור ללקוחות למכירה לקוח לקוחות לרכוש לרכוש את המוצר לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוח לרכוש לשכנע לקוח לרכוש את המוצר לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך לשכנע לקוחות מוצלח מוצלחת מוצר מילים מוכרות מכירה מכירה מוצלחת מכירות שימוש שימוש ב שימוש במילים מוכרות שכנוע
שיפור ביצועים. כיצד לשפר את הביצועים והתפוקה בכל תחום?
... היחיד הוא הקיום העצמי = שלמות. כדי לשפר ביצועים בתחום ההנאה על האדם לנסות לחקור את תחושת ההנאה שלו. היינו על האדם לפרק לגורמים את כל האירועים שבהם הוא נהנה / ...
שמחה - מהי מהותה של שמחה? מהו שורש השמחה? איך לשמוח בצורה עוצמתית יותר?
... לו. אחרי זמן כלשהו, האירוע שיצר את תחושת ההנאה בפעם הראשונה, לא יצור יותר את תחושת ההנאה הרצויה, ואז תחושת ההנאה מתחילה לדעוך עד שהיא נעלמת לגמרי. מצב כזה יכול ליצור התמכרות / אובססיה וכיו"ב. מה כן צריך לעשות כדי לשמר + ...
מאמץ / הנאה - ממה נובע מאמץ? איך להתאמץ כמה שפחות? איך לחסוך מאמץ מיותר?
... כך האדם מרגיש יותר תחושה של מאמץ. וככל שהמטרה מתקרבת יותר אל האדם, כך הוא מרגיש פחות תחושה של מאמץ ויותר תחושה של הנאה. וזה בעצם אומר, שאם יצליח האדם להבין, איזה מטרות הוא משיג, מעצם זה שהוא הולך בדרך, הרי שהוא ייהנה גם מהדרך ויחסוך מעצמו תחושה של מאמץ. והדבר דומה, לאדם שנוסע בדרך ונהנה מהנוף ...
עצלנות / עצלות / התאמצות / יעילות - מה *טוב* בעצלנות? איך להתמודד עם עצלות?
... חשוב לו. ועל האדם לנסות ליהנות מעצם מה שהוא עושה. ועל ידי זה, תחושת העצלות נעלמת, ובמקומה מגיעה תחושה של הנאה.
התחדשות / שעמום - מה הופך דבר למעניין ולא משעמם?
... הרי שהאדם מפיק הנאה מהדבר, בגלל דברים שמתרחשים בתוכו בעת ביצוע הפעולה. ולמרות שהאדם לא מבין מה בדיוק עובר עליו, הרי שבתוכו יש תהליכים מסוימים שמתרחשים, שהם אלו שיוצרים אצל האדם את תחושת ההנאה. ובכל דבר שיש בעולם, יש בו שכל מסוים. וכאשר האדם עושה דברים כלשהם, הדברים האלו משפיעים על התת מודע של האדם, וגורמים לתת מודע של האדם, להסתכל על המציאות בצורה חדשה ...
חינוך ילדים - הפרעות קשב וריכוז אצל ילדים, בעיות התנהגות של ילדים - איך לגרום לילד לאהוב ללמוד? איך לחנך ילדים? חלק 1
... כדי זה הוא לומד ללכת. ולילד, יש סקרנות. וכאשר דבר כלשהו מסקרן את הילד, אז הילד מנסה להשיג את המטרה שלו, כדי ליצור אצל עצמו תחושה של הנאה. וכדי להשיג את המטרה שלו ואת ההנאה שהיא תיתן לו, לשם כך על הילד לרכוש כישורים כלשהם. והילד רוכש את הכישורים שלו, תוך כדי זה, שהוא מנסה להשיג את הרצונות שלו, כדי ליצור עבור עצמו ...
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות
איך להצליח במכירות? מה אתה מוכר ללקוח? מה הלקוח מחפש? מה הלקוח רוצה? איך להצליח למכור? מהי מהות המכירה? איך מוכרים ללקוח? איך לשכנע לקוחות? איך משכנעים לקוחות? טיפים למכירות - פרומו מה הדבר הכי חשוב לעשות כדי שהמכירה תצליח? מה מהות של הצלחה במכירה? עכשיו, אתה תגיד לי לגרום ללקוח לחשוב שיש במוצר יותר יתרונות מחסרונות ביחס למה שהוא רוצה, ביחס לאלטרנטיבות שלו, נכון? אז אני לא רוצה את התשובה הזאת. ש: להאמין במוצר. אליעד: לא. ש: לספק את המוצר ללקוח, אם הוא רוצה הוא יקנה. אליעד: קודם כל מה שאמרת זה נכון אבל תסביר את המהות של התשובה. בן אדם שאומר לי "תקשיב, תן לי שיטה איך להצליח במכירות". דבר ראשון מתומצת שממנו נגזור הכל. כמו שאמרנו תביא לי את החוק שממנו נגזור הכל, מה החוק שממנו תגזור הכל? ש: זה כאילו ענית על הצורך של הלקוח. אליעד: במה תלוי הצלחת המכירה? במה תלוי? תראה, כל התיאוריות על מכירה יש מאחוריהן פרנציפ ומה הפרנציפ הזה? נגיד שמישהו אומר "אני עכשיו רוצה לשבת לבד, לבנות שיטה למכירות, לפי מה אני אבנה את השיטה?". מה החוקיות שלפיה אתה צריך לבנות את השיטה? נו, מי יודע? ש: בסוף זה שהלקוח יקנה זאת אומרת הלקוח יקנה בגלל שהוא יראה שיש לו תועלת. אליעד: יש דבר שבו תלוי אם תצליח במכירה או לא הדבר הוא כמה אתה ממוקד במהות של ה
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות
טיפים לשכנוע, טיפים למכירות, רטוריקה, דיבייטינג, איך לנצח בויכוח? טיפול בהתנגדויות לקוח, לשכנע אנשים, מניפולציה על אנשים, לשתול מחשבות, שתילת מחשבות - פרומו ש: יש איזו נקודה שאני רוצה לחדד קצת לבדוק אותה, קראתי את ... לו שהוא קיבל מאה במבחן הזה" אז שיבחת אותו ובעצם אמרת "בשאר המבחנים הוא לא קיבל מאה". ש: הפעם הצליח לך. אליעד: בדיוק "הפעם הצליח לך" נגיד דוגמא, יפה אז נגיד זאת אומרת עצם זה שהוא אמר את המשפט "בפעם הראשונה יש boost" הוא בעצם אמר "ובפעמים אחרות אין, ... איתו. ש: לא, אבל אם זה נגיד על דבר מסוים אם בעיניו זה אז חסר גם את הצד שבעיניו, נגיד "בעיני הלקוחות זה לא טוב" בסדר. אליעד: מה השאלה שלך, מה אתה חושב שאמרתי? ש: אני אומר אז זה שזה אומרים שזה בעיניו זה עדיין לא פתר את ... לא, זה לא פתר את הקושייה שלו, שלו זה לא פתר את הקושייה ברגע שאמרתי לו זה בעיניו. ש: אם אני מוכר ואני מסכים שבעיני הלקוחות המוצר לא טוב אז מה? אליעד: לא אבל אז אני לא חייב להזדהות איתו, שניה עוד פעם זה נכון שכשמישהו מעלה שאלה ואני אומר לו בעיניך ... אמרתי את זה. ש: לא אבל מה המטרה, המטרה היא לבטל את השאלה? אליעד: המטרה היא להחליש את השאלה נגיד שלקוח מתלונן נגיד הוא אומר לך "תקשיב המוצר שמכרת לי הוא מוצר גרוע" אז אתה יכול להגיד לו "אני מבין שזה לא התאים לך" לא מוצר גרוע לך זה לא התאים, אז עדיין לא התאים לו צריך לראות מה עושים נכון אבל זה לא מוצר גרוע או "יכול להיות שלא ידעת להשתמש במוצר נכון" או "יכול להיות שהמוצר שלך" נגיד "המוצר שלך". ש: אין אפשרות שגם עבורו זה טוב? אליעד: יש אפשרות אבל זה יהיה אחר כך, זה שאחר כך אחר כך הוא יגיד לי "למה אתה אומר זה עבורי" אני אגיד לו "בוא נתבונן נראה שעבורך זה בכלל טוב המוצר" יכול להיות אבל אני אומר אינסטינקט קודם כל עבורך שלילי עבורך. ש: אם תבוא ותגיד לו על אותו משקל "לא יש דווקא כאלו שכן ... ממנו" אז הוא יבין שהוא לא היחידי שיש עוד כאלו. אליעד: אבל זה יהיה פחות טוב אם מישהו מתלונן על מוצר. ש: לא ברור שזה יהיה פחות טוב זה משהו לא נורא לבוא להגיד "המוצר הזה על הפנים הוא גרוע" אז אתה אומר לו דווקא יש אנשים שמרוצים. אליעד: לא זה אומר זה פחות טוב להגיד לו. ש: זה מה שאני אומר. ... אתה גם לא מגלה כלפיו אמפתיה הוא מנסה להתלונן אתה אומר לו "תקשיב אתה מטומטם" יכולת להגיד לו "כל הלקוחות מרוצים חוץ ממך אתה הראשון שמתלונן" אז זה גם גרוע, למה כי אתה כאילו אומר לו הדעה שלך לא לגיטימית תגיד לו "אני מבין אותך ...
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
NLP, איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע
... איך לשכנע לקוח לקנות? איך לגרום ללקוח לקנות? איך למכור יותר? טיפים לשכנוע לקוחות, טריקים לשכנוע אנשים, איך להגדיל מכירות? איך לעשות כסף? איך להרוויח כסף? טכניקות לשכנוע, כושר שכנוע - פרומו אליעד: עיסקה, זה בעצם חליפין בין שני אנשים. האדם נותן משהו שלו, כדי לקבל משהו אחר. ולמה שהאדם יבצע ... עליו הוא אמור לשלם. לפעמים אתה לא יכול להגדיל ללקוח את ה"כמה טוב יהיה לו" (תועלת), לכן אתה מנמיך את ה"כמה רע יהיה לו" (עלות). לדוגמא: כשלקוח עושה עסקה - רע לו, כי הוא צריך לשלם. לכן יש את הרעיון של הנחה, בו במקום להגדיל את היתרון (התועלת, הטוב), מנמיכים את החיסרון (העלות, הרע) כדי לשמור על הפער שבו היתרון גדול מהחיסרון. הקונספט הוא להגדיל את היתרון או להקטין את החיסרון, כלומר, ליצור פער בין היתרון לחיסרון (לטובת היתרון כמובן), כדי שהעיסקה תתבצע. הפער הזה תלוי ברמת הודאות של הלקוח לגבי העסקה. אם אתה יודע בודאות של 100%, שאם אתה נותן למישהו שקל, בתמורה, הוא ייתן לך 2 שקל, אז אתה תביא לו ... לך. במקרה כזה, כדי לבצע עיסקה, לא מספיק לשכנע את הלקוח שיש יתרון מעל חיסרון, אלא, יש צורך בפער גדול של יתרון מעל חסרון. העוצמה של הפער לטובת היתרון מכפרת על אי ... אם זה באמת יתרון. לדוגמא: בנאדם לא ימכור את הבית שלו, בשביל לעבור לדירה שהיא אולי יותר טובה (אולי יתרון). אבל בנאדם כן ימכור את הבית שלו, לפעמים בהימורים, בשביל האופציה להרויח במכה אחת את כל הקזינו (יתרון גדול מאד). על כן, אם רוצים לשכנע מישהו לסגור עיסקה, יש להגדיל את היתרון שהוא חושב שהוא יקבל, וכן, את רמת הודאות שלו לגבי היתרון. והכל עד כדי מוחלטות, כלומר, מחויב שמה ... שהוא יקבל את היתרון. ואיך גורמים לכך שהלקוח יחשוב שמה שהוא מקבל זה יתרון, ואכן בודאות יקבל אותו? כשבנאדם בא לקנות מוצר, קודם כל יש לברר את הצורך שלו (צורכי הלקוח), לשאול אותו מה הוא רוצה ואז להקשיב לו, להקליט במוח ולנתח את מה שהוא אומר ומה הכי מחויב שהוא רוצה. למשל - לקוח: "אני רוצה לסלון החדש שלי, טלוויזיה חדשה". ניתוח דברי הלקוח: הלקוח יכול היה לומר זאת אחרת: אני רוצה טלויזיה \ אני רוצה טלויזיה חדשה \ אני רוצה לסלון החדש טלויזיה... מה הכי מחויב במשפט של הלקוח? מה הוא הכי רוצה? את החדש? את הטלויזיה? את השלי? כי מאחורי כל מילה מסתתר מסר - הוא רוצה להרשים ת'חבר'ה ... אחרת, התשובה תשמע טכנית וחלשה. לדוגמא - לקוח: " אני רוצה לקנות טלויזיה חדשה לסלון החדש שלי" מוכר טיפש: "בבקשה, יש לנו פה טלויזית פלזמה דגם X במחיר Y". בשלב זה, המוח של ה
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על הדרכת מכירות - איך לשכנע לקוח, באמצעות שימוש במילים מוכרות? איך למכור ללקוח את המוצר שלך? איך לשכנע לקוח לרכוש את המוצר שלך? איך להגדיל מכירות? איך למכור יותר? טיפים למכירה מוצלחת
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תחושה של הנאה, למה לא להתאבד? איך נוצר העולם? האם המציאות היא טובה או רעה? האם יש הבדל בין חלום למציאות? למה יש רע וסבל בעולם? מי ברא את אלוהים? האם באמת הכל לטובה? למה יש רע בעולם? בשביל מה לחיות? האם יש או אין אלוהים? איך להנות בחיים? האם יש אמת מוחלטת? האם יש בחירה חופשית? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להיות מאושר? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם הכל אפשרי? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? האם לדומם יש תודעה? אולי אנחנו במטריקס? מה המשמעות של החיים? למה העולם קיים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם יש משמעות לחיים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: תחושה של הנאה, איך לשפר את הזיכרון? איך להעריך את עצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך ליצור אהבה? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בזוגיות? איך להעביר ביקורת בונה? איך למצוא זוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיות מאושר ושמח? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיגמל מהימורים? איך להצליח בראיון עבודה? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפתח יכולות חשיבה? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לעשות יותר כסף? איך לקבל החלטות? איך לנהל את הזמן? איך לחנך ילדים? איך לשנות תכונות אופי? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לשתול מחשבות? איך לפרש חלומות ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם אכזבות? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? דיכאון? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי למתבגרים, מורה רוחני מומלץ, ייעוץ אישי בתחום תחושה של הנאה - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2813 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 18:35:31 - wesi1