אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה תת מודע ✔לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה

וכאן אבאר, שיש שני סוגים של השפעה על המודעות של הלקוח. והסוג הראשון הוא, שבו אתה המוכר, משפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח. ויש גם את הסוג השני, שבו המוכר משפיע על המודעות של הלקוח, לא ברמת המודע, אלא ברמת התת מודע. כי יש את המודע ואת תת המודע. והמודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם. ותת המודע פירושו, הדברים שהאדם מודע אליהם, לא בצורה גלויה, אלא בצורה סמויה. דהיינו, רעיונות שנמצאים בתת ההכרה של האדם, גם בלי שהוא עצמו מודע אליהם בצורה גלויה.

וכאן אבאר, מה היתרונות ומה החסרונות שיש, בהשפעה על המודע או על תת המודע של הלקוח. כי יש יתרונות וחסרונות, גם כאשר משפיעים בהשפעה גלויה על המודעות של הלקוח. ויש גם יתרונות וחסרונות, כאשר משפיעים בהשפעה סמויה על תת המודע של הלקוח.

ולהשפיע בצורה גלויה על המודע של הלקוח, פירושו שבצורה גלויה ולא סמויה, גורמים ללקוח לשנות את דעתו, והלקוח מודע לכך שגרמו לו לשנות את דעתו. כגון לדוגמא שהלקוח לא רוצה לרכוש איזה מוצר, ובצורה גלויה הוא אומר שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר הזה, כגון לדוגמא בגלל שהוא טוען שאין לו צורך במוצר. ובמקרה כזה, השפעה על המודע של הלקוח, פירושה, שבצורה גלויה, המוכר משכנע את הלקוח, שהוא כן צריך את המוצר, עד שהלקוח מוכן לקבל את האפשרות שהוא כן צריך את המוצר. וזאת נקראת השפעה גלויה על המודעות של הלקוח.

והיתרונות של צורת השפעה כזאת, שבה הלקוח באופן מודע מבין שגרמו לו לשנות את העמדה שלו, הם שהלקוח בצורה ברורה, מודע לכך שהוא שינה את העמדה שלו. ז"א הלקוח יודע ברמת המודעות שלו, שהוא כרגע חושב שהמוצר כן מתאים לו. ואם משכנעים את המודעות הגלויה של הלקוח, בכך שהוא צריך את המוצר, אז ההיגיון אומר שהלקוח אכן ירכוש את המוצר, כי הוא מודע לכך שהוא חושב שהוא צריך את המוצר.

אבל, כאשר משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, יש לכך גם חיסרון. כי זה נכון שמצד אחד הלקוח אכן מודע בצורה גלויה לכך שהוא חושב כרגע שהוא רוצה את המוצר. אבל מצד שני, הלקוח מודע לכך, שזה שהוא רוצה את המוצר כרגע, המחשבה הזאת, לא הגיעה "מתוכו", אלא היא הגיעה ממקום חיצוני לו, שזה בעצם המוכר ששכנע אותו בצורה גלויה.

וכאשר הלקוח מודע לכך שבעצם המחשבה שאומרת לו שהוא רוצה לקנות את המוצר, שהמחשבה הזאת הגיע ממקום חיצוני לו, אז ממילא זה יוצר תחושה של נפרדות וחוסר הזדהות, בין המחשבה הזאת, לבין הלקוח עצמו. כי ברגע שהלקוח מבין שהמחשבה הזאת לא באה ממנו, ושהמחשבה הזאת היא "לא שלו", אז ממילא הוא מטיל בה ספק, וזה עלול ליצור אצלו חוסר אמון, בינו לבין המחשבה שהוא רוצה לקנות את המוצר.

ולפעמים ישנם אפילו מצבים, שבהם הלקוח באמת צריך את המוצר. והלקוח בטעות חושב שהוא לא צריך את המוצר. ואח"כ אם משכנעים את הלקוח בצורה גלויה, שהוא כן צריך את המוצר. אז לפעמים בגלל שהלקוח זוכר שבהתחלה הוא לא רצה את המוצר, אז הוא מביע התנגדות לכך שהוא כן צריך את המוצר, למרות שהוא באמת צריך את המוצר.

והלקוח עלול להתנגד לכך שהוא צריך את המוצר, למרות שהוא מבין שהוא צריך אותו, כדי לשמור על האגו שלו. או משום שלא נוח לו להודות שהוא טועה. או משום שהוא רוצה לצאת צודק, ואם הוא אכן ישנה את דעתו בצורה גלויה, זה יכול לפגוע לו בתדמית של השיפוטיות שלו וכיו"ב.

כגון לדוגמא בחינוך ילדים. שלפעמים אומרים לילד לעשות משהו. והילד מבין שהוא צריך לעשות את הדבר. ולפעמים הוא מסרב לעשות את אותו הדבר, רק משום שאמרו לו לעשות את זה, ושהוא מרגיש שכאילו הדעה נכפתה עליו ללא בחירה חופשית שלו.

ולפעמים האדם מתנגד לדבר שהוא עצמו מבין שהוא נכון, רק משום שהוא מודע לכך שאותו רעיון, הגיע ממקור חיצוני לו, ושהוא מודע לכך שהוא משנה את דעתו. ולפעמים לא נוח לאדם לקבל את זה שהוא טעה, ושהוא משנה את דעתו. ואז הוא מתעקש לצאת צודק, ואז הוא עלול לסרב לרכוש את המוצר, רק משום שהוא מודע לכך שאותה המחשבה הגיע ממקור חיצוני לו.

ולשם כך, יש עוד שיטת השפעה על המודעות של הלקוח, שהיא השפעה סמויה. והשפעה סמויה על המודעות של הלקוח, פירושה, שכאשר הלקוח לדוגמא אומר שהוא לא צריך את המוצר הזה וכיו"ב, אז לא אומרים לו בצורה גלויה שהוא כן צריך את המוצר. אבל כן גורמים לו להבין מעצמו שהוא כן צריך את המוצר.

לדוגמא: על ידי זה שמסבירים לו פעם נוספת את היתרונות של המוצר, כאילו לא מתוך מטרה גלויה לשכנע אותו. ותוך כדי שמסבירים לו את היתרונות של המוצר, מדגישים לו דברים מסוימים, ושותלים לו מחשבות בתת המודע שלו, שיגרמו לו לרכוש את המוצר.

ולשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח, ולשלוט בתת המודע של הלקוח, היתרון של זה הוא, שהדבר הזה גורם ללקוח לחשוב, שזה הוא עצמו שינה את דעתו שלו עצמו, מתוך בחירה חופשית ומתוך רצונו החופשי. ואז ללקוח יש הזדהות גדולה יותר, עם המחשבה החדשה שלו, שאומרת לו שהוא כן רוצה את המוצר.

כי לפעמים האדם מאמין לעצמו, יותר ממה שהוא מאמין לאנשים אחרים. וכאשר המחשבה שאומרת לו שהוא צריך לקנות את המוצר, כאשר הלקוח חושב שהמחשבה הזאת מגיעה מתוכו בצורה אוטנטית, בלי שהוא מבין שהמחשבה הזאת נשתלה אצלו על ידי המוכר, על ידי זה הוא מביע יותר אמון והזדהות עם אותה המחשבה.

וכמובן שיש גם מקרים הפוכים, כגון בחוסר בטחון עצמי של הלקוח וכיו"ב, שהוא דווקא יותר יאמין למחשבה, אם היא תגיע ממקור חיצוני לו. ובמקרים כאלו, הלקוח לא סומך על עצמו, והוא מעדיף שיגידו לו מה לעשות. וצריך בכל מקרה, להתאים את המסרים, לפי המצב של הלקוח באותו הרגע.

כך ששליטה בתת המודע של הלקוח, יש בה יתרונות כנ"ל. והעיקר שלה הוא, שהלקוח חושב, שהמחשבה שלו מגיעה ממנו ושהוא עצמו רוצה לרכוש את המוצר, ולא שמישהו אחר גורם לו לחשוב כך או אחרת, אלא שהוא עצמו חושב כך או אחרת. ואז הלקוח מביע יותר אמון, באותה המחשבה שאומרת לו לרכוש את המוצר.

אבל, כמובן שיש גם חיסרון בכך ששותלים מחשבות בתת המודע של הלקוח, באמצעות סוגסטיה וכיו"ב. והחיסרון הוא, שלפעמים הלקוח לא מבין כ"כ את המסרים ששותלים לו בתת המודע שלו. ולפעמים בגלל שהלקוח אמר בצורה גלויה שהוא לא רוצה לרכוש את המוצר, אז גם אם שותלים לו מסרים בתת המודע שלו, שהוא כן רוצה לרכוש את המוצר, אז לפעמים קשה מאוד ללקוח להעביר את המסרים האלו, מתת המודע שלו, אל רמת המודעות שלו.

כי לפעמים הלקוח יודע בצורה מודעת וגלויה, שהוא סירב לרכוש את המוצר. ולפעמים זה גורם לכך, שהלקוח מתעלם מהמסרים שיש בתת המודע שלו, שאומרים לו כן לרכוש את המוצר. כי קשה לו להבין שהוא בעצם שינה את דעתו, ושהוא צריך להחליף את המחשבה...

לחזק ביטחון עצמי בצורה מודעת להיות בטוח בעצמך איך ל לקוח של לקוח העצמת הביטחון העצמי ללא בחירה איך להיות בטוח בעצמי מרמה תת מודע nlp בתת המודע בתת המודע של בתת המודע של הלקוח בתת מודע בתת מודע של הטמעת מסרים הטמעת מסרים בתת המודע הטמעת מסרים בתת מודע הלקוח המודע המודע של הלקוח לגרום ללקוח לגרום ללקוחות למכור למכור יותר לקוח לקוחות לשכנע לשכנע לקוח לשכנע לקוחות לשלוט לשלוט ב לשלוט בתת המודע לשלוט בתת מודע לשתול לשתול מחשבות לשתול מחשבות בתת המודע לשתול מחשבות בתת מודע מודע או תת מודע מודעות מחשבות מחשבות בתת המודע של הלקוח מחשבות בתת מודע מסרים מסרים בתת המודע מסרים בתת מודע נלפ סוגסטיה סוגסטיות שינוי שינוי עמדות שינויים שכנוע של הלקוח של לקוח שתילת מחשבות תת המודע תת המודע של תת המודע של הלקוח תת המודע של לקוח תת המודע של לקוחות תת מודע תת מודע או מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע
... התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע הרצאה על שינוי התת מודע, איך לעשות שינוי בתת מודע? לשנות תת מודע, שינוי תת המודע, לשנות את התת מודע, סנכרון בין המודע לתת מודע, ההבדל בין המודע לתת מודע, להשפיע על התת מודע, לתכנת את התת מודע, לתקשר עם התת מודע, לדבר עם התת מודע ועוד שחרור תת מודע, ריפוי תת מודע, חקירת התת מודע, חקר התת מודע, מה זה תת מודע? חוקי התת מודע, הכוח של התת מודע, השפעת התת מודע על המודע, השפעה מיידית על ה
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים
תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים הרצאה על תת מודע מהו, איך נוצר התת מודע? איך התת מודע מנהל אותך? איך להגיע לתת מודע? איך התת מודע משפיע עליך? איך התת מודע משפיע על החיים שלך? אמונות מגבילות בתת מודע, שינוי התת מודע, שינוי מחשבתי, שינוי הרגלים, שינוי מעשים, שינוי בחיים ועוד איך עובד התת מודע? מהו תת מודע? איך להשפיע על התת מודע? איך לשנות את התת מודע? למה חשוב להבין את התת מודע? למה אני מתנהג בדרך כלשהי? התת מודע שלנו, למה אני עושה משהו? מודע ולא מודע, פחדים בתת מודע, איך לשלוט בתת מודע? ריפוי בתת מודע, שיטות טיפול בתת מודע, חסימות בתת מודע, חרדות בתת מודע, חקר התת מודע, מחשבות בתת מודע, תת מודע נפשי, חיבור ל
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי?
תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי? הרצאה על תת מודע והצלחה, איך לשלוט בתת מודע? איך לשתול מחשבות בתת מודע? איך להפוך דמיון למציאות בתת מודע? קומבינות על התת מודע, מניפולציות על התת מודע, התת מודע לא מבדיל בין דמיון למציאות, טעויות של NLP, הסוד, איך לא להשיג ביטחון עצמי? ועוד ביטחון עצמי שקרי, פחד לא הגיוני, ... של NLP, ביקורת על NLP, שקרים של מנטורים, לשחק עם התת מודע
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע?
תת מודע - מהו התת מודע? איך עובד התת מודע? איך להשפיע על התת מודע? תת מודע. התת מודע של האדם = רובד המודעות הפנימי של האדם. תת המודע = אני = תודעה = נשמה = נפש = רוח = הקול הפנימי = הרצון הפנימי לדוגמא: התודעה של האדם בוחרת בחירה כלשהי. הבחירה בוצעה ברובד של המודע. האדם מודע לבחירה שאותה הוא ביצע. אך האם האדם גם מודע לרובד הפנימי יותר שגרם לו לבחור את הבחירה? הגורם שאחראי למה האדם בוחר בחייו, הוא התת מודע של האדם. דוגמא נוספת: האדם רוצה משהו ועושה אותו. האדם מודע לרצון שלו שיצר את העשייה. אם לא היה רצון, לא הייתה עשייה. אך האם האדם מודע גם לרובד הפנימי יותר של התת מודע שלו? התת מודע הוא זה שבו נמצא הרצון הראשון שיצר אצל האדם את הרצון הסופי לביצוע הפעולה. מה ז"א להיות מודע לתת מודע? להיות מודע לתת מודע פירושו שהאדם ברמת המודעות שלו מבין את ההיגיון של התת מודע שלו. להיות מודע לתת מודע = האדם יודע כיצד מהרובד הפנימי ביותר, נוצר הרצון הסופי והבחירה הסופית. התת מודע הוא זה שאחראי למחשבות של האדם. המחשבות של האדם מגיעות מהתת מודע שלו. כאשר האדם מודע לתת מודע שלו, הוא בעצם מבין את השורש של המחשבות שלו. להיות מודע לתת מודע = הבנה של האדם את עצמו = קבלה עצמית = אהבה עצמית = אושר. התת מודע = הרובד הפנימי של התודעה של האדם. התת מודע = מה שגורם לאגו של האדם להיות קיים. הבנת התת מודע הכרחית להבנת האדם את עצמו. איך מגיעים אל התת מודע? תשובה: על ידי חיפוש עצמי פנימה. על האדם להתבונן בשכלו ולחקור את הסיבות שבגללן הוא רוצה את רצונותיו. על האדם לחקור את שורש הבחירה שלו, ולהבין מדוע הוא בוחר X ולא Y. על האדם לחקור ולהבין מדוע הוא חושב על X ולא על Y. בסופו של דבר, האדם מגיע אל תת המודע. מגיע אל התת מודע = הבנה מלאה של האדם את התודעה של עצמו = שלמות. ...
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
איך לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע
... לשתול מחשבות? איך לשכנע לקוח? איך להשפיע על התת מודע? תרתי משמע, ריבוי משמעויות, ללמוד לשכנע, החדרת מסרים לתת מודע, העברת מסרים לתת מודע, ללמוד NLP, כושר שכנוע שלום לכולם הפעם אני רוצה לתת עוד טיפ בנושא ... אחרות איך אפשר לשתול את המחשבה, איך אפשר להעביר לו מסר לתת מודע שהמוצר הזה הוא הכי טוב למרות שהוא לא הכי טוב. והתשובה היא די ... הכי טוב עבורו יותר מ"1... 2... 3" אבל מצד שני הבן אדם בתת מודע שלא כשהוא שומע "המוצר הזה הכי טוב עבורך" אז במוח כפי שהסברתי מפעם ...
הסוד, כח המשיכה, דמיון מודרך, תכנות התת מודע, פנטזיה, אימון התת מודע, לתכנת את התת מודע, חוק המשיכה, יצירת מציאות, כח המחשבה
הסוד, כח המשיכה, דמיון מודרך, תכנות התת מודע, פנטזיה, אימון התת מודע, לתכנת את התת מודע, חוק המשיכה, יצירת מציאות, כח המחשבה
... כח המשיכה, דמיון מודרך, תכנות התת מודע, פנטזיה, אימון התת מודע, לתכנת את התת מודע, חוק המשיכה, יצירת מציאות, כח המחשבה הרצאה על הסוד, כוח המשיכה, דמיון מודרך, תכנות התת מודע, פנטזיה, אימון התת מודע, לתכנת את התת מודע, חוק המשיכה, יצירת מציאות, כוח המחשבה ועוד ...
דמיון ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
דמיון ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני מציאות, איך להשתמש בדמיון? דמיון מונחה, איך לעשות דמיון מודרך? איך עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע
... ותת המודע, כח הדמיון המודרך, דמיון לפני ... עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע הרצאה על דמיון ותת המודע, כוח הדמיון המודרך, דמיון לפני ... עושים דמיון מודרך? איך לתכנת את התת מודע? תכנות תת המודע להצלחה, כוחו של התת מודע, דמיון מודרך לתכנות תת מודע ועוד איך לשתול לעצמך מחשבות, אוטוסוגסטיה, תת מודע דמיון מודרך, תקשור עם התת מודע, דמיון ומציאות, איך לעשות את מה ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על לשתול מחשבות בתת המודע של הלקוח - מודע או תת מודע - לשלוט בתת המודע של הלקוח - הטמעת מסרים בתת המודע - NLP, שינוי עמדות, שכנוע, לשכנע לקוחות, למכור יותר, סוגסטיה
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: תת מודע, האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? איך להיות הכי חכם בעולם? איך נוצר העולם? איך להנות בחיים? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? האם יש בחירה חופשית? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם אפשר לדעת הכל? האם לדומם יש תודעה? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? למה יש רע וסבל בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש הבדל בין חלום למציאות? האם יש או אין אלוהים? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם הכל אפשרי? האם באמת הכל לטובה? איך להיות מאושר? האם יש אמת מוחלטת? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש משמעות לחיים? למה לא להתאבד? האם המציאות היא טובה או רעה? מי ברא את אלוהים? איך נוצר העולם? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...



שקט נפשי אמיתי - הספר על: תת מודע, איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם אכזבות? דיכאון? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם לחץ? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? כעס ועצבים? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: איך לפרש חלומות? איך ליצור אהבה? איך לשפר את הזיכרון? איך להאמין בעצמך? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להעריך את עצמך? איך לקבל החלטות? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך להיות מאושר ושמח? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך לא להישחק בעבודה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לשתול מחשבות? איך לנהל את הזמן? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להיגמל מהימורים? איך להעביר ביקורת בונה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך לפתח יכולות חשיבה? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך להתמודד עם גירושין? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך למצוא זוגיות ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא קאוצינג מומלץ, אימון אישי לילדים נוער והורים, אימון אישי לדיאטה בנושאי תת מודע - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2969 שניות - עכשיו 19_04_2024 השעה 19:32:45 - wesi1