אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה לשנות את... ✔מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?

וכאן אבאר את אחד מהעקרונות החשובים ביותר, כיצד לטפל בהתנגדויות מכירה ובהתנגדויות של הלקוח? וכיצד אפשר לגרום ללקוח ששונא את המוצר שלך, לאהוב את המוצר שלך? וכיצד אפשר לגרום למישהו שחושב שאתה רק טועה, לחשוב שאתה רק צודק? וכיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את עמדתו ולשנות את דעתו?

ומי שיתבונן בעניין יראה, כי יש 3 נקודות מבט אפשריות, על כל רעיון בעולם. והלקוח יכול להתייחס למוצר שלך, ב 3 דרכים שונות. ונקודת המבט הראשונה היא, נקודת מבט של "רק כן". דהיינו, שהאדם חושב שהרעיון המסוים הוא "רק כן" נכון ושכל שאר הרעיונות ששונים ממנו, הם "רק לא" נכונים.

וזה מצב שבו, הלקוח שלך חושב שהוא צריך רק את המוצר שלך, ושרק המוצר שלך טוב עבורו, ושכל שאר המוצרים של המתחרים, הם רק לא טובים עבורו, והם רעים עבורו, ושרק המוצר שלך, הוא המוצר האחד והיחיד שיכול לעזור לו למלא את הצרכים שלו. שזהו כמובן המצב האידיאלי והטוב ביותר האפשרי.

משום, שבו האדם משוכנע שהמוצר שלך, רק אותו הוא צריך, ושאת כל שאר המוצרים המתחרים, לא רק שהוא לא צריך אותם, אלא שהוא צריך להתרחק מהם כמה שיותר. והמצב הזה נקרא, "מוצר מחוייב". שהלקוח מרגיש, שהוא מחוייב להשיג את המוצר שלך.

ויש גם נקודת מבט נוספת מנוגדת והפוכה, שהיא המצב הגרוע ביותר עבורך כמוכר שמנסה לשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר שלך ולשכנע את האדם ברעיון שלך, והמצב הזה, הוא כאשר הלקוח מתייחס למוצר שלך, בהתייחסות שנקראת "רק לא". דהיינו, שהלקוח מבחינתו חושב שהוא בטוח בדבר אחד, והוא, שהוא צריך להתרחק מהמוצר שלך כמה שיותר. ושאפילו עדיף לו להישאר בלי שום אלטרנטיבה, העיקר שהוא לא ירכוש ממך את המוצר שלך.

וגם מצבים כאלו קיימים, כגון כאשר הלקוח חווה כעס / שנאה / נקמנות וכיו"ב. שלפעמים במקרים כאלו, הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל "רק לא". שזה מצב, שבו הלקוח מרגיש שמחוייב עבורו, שהוא יהיה בלי המוצר שלך. שאז הלקוח הוא לקוח קשה מאוד ואפילו לקוח עוין.

כך שנקודת המבט הראשונה היא: מחוייב + יש + המוצר שלך. דהיינו, שהלקוח חושב שהוא מחוייב שיהיה לו את המוצר שלך. ונקודת המבט הנגדית שלה היא: מחוייב + אין + המוצר שלך. שהלקוח חושב שהוא מחוייב שלא יהיה לו את המוצר שלך.

ואלו שני הקצוות האפשריים שהלקוח יכול להתייחס אל המוצר שלך. בקצה אחד יש אהבה אין סופית למוצר שלך. שזה נקרא מחוייב + יש + המוצר שלך. שהלקוח מרגיש שהוא רק + כן + רוצה את המוצר שלך. ויש את נקודת המבט הנגדית שהיא הגרועה ביותר עבור המוצר שלך, והיא שהלקוח מרגיש שהוא מחוייב + אין + המוצר שלך. דהיינו, רק + לא + רוצה את המוצר שלך.

ובין הטווח הרגשי הזה של ההתייחסות של הלקוח אל המוצר שלך ואל הרעיון שלך, באמצע יש את כל שאר הטווח. דהיינו, שהלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל מוצר שהוא לא "מחוייב" שכן או שלא, אלא שהוא רק "מוצר אפשרי" שכן או שלא. ושהלקוח לא מתייחס למוצר שלך כאל "רק" כן או רק לא. אלא הלקוח מתייחס למוצר שלך, כאל "גם" כן וגם לא. וזאת בד"כ ההתייחסות הנפוצה ביותר של הלקוח אל המוצר שלך.

וכאן יש לשים לב, שסיכויי המכירה להתבצע גדלים יותר, ככל שהלקוח מתקרב יותר אל התפישה של המוצר שלך, כ: רק + מחוייב + יש + המוצר שלך. ככל שהלקוח בטוח יותר ומשוכנע יותר שהוא צריך וחייב רק את המוצר שלך, כך הסיכוי גדול יותר שהוא ירכוש את המוצר.

וכאן נבאר את הסוד ואת הדרך, כיצד אפשר לגרום לאדם שחושב שהוא "רק לא" רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך, להגיע לנקודת מבט, שממנה הוא יחשוב וירגיש שהוא "רק כן" רוצה את המוצר שלך ואת הרעיון שלך.

והשיטה לכך היא, באמצעות שימוש מוגדר וברור של מעבר מ"רק לא" ל"רק כן", דרך האפשרות של "גם כן וגם לא". ז"א כדי לגרום למישהו לשנות את העמדה שלו מ"רק לא רוצה" ל"רק כן רוצה", לשם כך יש לעשות את המעבר בצורה הדרגתית, דרך האפשרות של "גם כן רוצה וגם לא רוצה".

כי כאשר מנסים לגרום לאדם לשנות את עמדתו, מ"רק לא" ל"רק כן", לפעמים, זהו מעבר קיצוני וחד מידי עבור הלקוח ועבור האדם שמנסים לשנות את דעתו. ואם יש התנגדות גדולה ביותר של הלקוח, אפשר לעשות זאת בצורה הדרגתית, באמצעות זה שמשנים את ההתייחסות שלו, מ"רק לא" ל"גם לא" + "גם כן". ואח"כ משם הרבה יותר קל להעביר אותו למצב של "רק כן".

ונחדד, גם אם לא תצליח לגרום ללקוח להתייחס אל המוצר שלך, בהתייחסות של רק כן / חייב שכן, הרי שעדיין, הרבה יותר טוב שהוא יחשוב שגם כן ושאפשרי שכן, יותר מאשר שהוא יחשוב שרק לא ושמחוייב שלא. ונמצא אם כן, כי המעבר מ: "רק לא", ל: "רק כן", תתבצע דרך ה: "גם לא וגם כן".

ולפני שאמשיך להסביר, כיצד בעצם אפשר לגרום למישהו לשנות את דעתו מ"רק לא" ל"גם לא וגם כן", לפני כן נעמיק ונחדד את העניין. שיש הבדל בין "גם לא + גם כן", לבין "גם כן + גם לא".

ז"א שהדרך לעבור מ: "רק לא", ל: "רק כן", היא עוברת דרך: "גם לא" + "גם כן". ואח"כ משם ל: "גם כן" + "גם לא". ואח"כ משם ל: "רק כן". והרעיון הוא, שהלקוח שכרגע חושב ש"רק לא", הרבה יותר קל לשכנע אותו ש"גם לא + גם כן". מאשר לשכנע אותו ש"גם כן + גם לא".

ובפועל זה אומר, שכאשר מנסים לגרום לאדם לחשוב שלא "רק לא", אלא "גם כן", צריך לשים לב לכך, שלא מנסים במכה אחת להכניס את המילה כן ואת המילה רוצה לתוך המחשבה שלו. אלא, קודם כל הופכים את ה"לא רוצה", ל"גם לא רוצה".

ואם נחדד עוד יותר, אז הדרך היא כזאת: "רק לא" >> "גם לא" >> "גם כן" >> "רק כן". כי בהתחלה הלקוח חושב, שהוא רק לא רוצה את המוצר שלך. והאדם חושב שאתה רק לא צודק. ואח"כ מנסים לגרום לו להבין, שאתה לא רק לא צודק, אלא שאתה גם לא צודק. ואח"כ משם מנסים לגרום לו להבין, שאם אתה גם לא צודק, הרי שאתה ממילא גם כן צודק. ואח"כ, כאשר הלקוח רואה שאתה גם כן צודק, משם מנסים לגרום לו להבין, שאתה רק צודק, ושהוא רק רוצה את המוצר שלך.

כי הרבה יותר קל לאדם להזדהות עם מה שהוא כבר יודע, מאשר להזדהות עם הניגוד, של מה שהוא כבר חושב ומרגיש. וכאשר הלקוח מרגיש שהוא רק לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך, אז לגרום לו להבין שהוא גם כן רוצה את המוצר שלך, זה מאוד קשה. ואת זה עושים בצורה הדרגתית כנ"ל. על ידי זה שגורמים לו להבין, שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא שהוא גם לא רוצה את המוצר שלך.

ואת זה הרבה יותר קל לו להבין, כי הוא ממשיך לשמור על העמדה שלו שהוא לא רוצה את המוצר ואת הרעיון שלך. ואח"כ ממילא, ברגע שהוא מבין שהוא לא רק לא רוצה את המוצר שלך, אלא הוא גם לא רוצה את המוצר שלך, עכשיו אפשר לעבור לשלב של לגרום לו לראות היכן הוא גם כן רוצה את המוצר שלך, ואח"כ לשלב של השכנוע, לכיוון שהוא רק רוצה רק את המוצר שלך.

ועכשיו אסביר, כיצד אפשר לגרום לאדם לשנות את העמדה שלו, מ: "רק לא", ל"גם לא" + "גם כן"? והדרך לכך היא, על ידי זה שהופכים את המחוייב לאפשרי. ז"א שהאדם מזדהה עם ההתנגדות שלו למוצר שלך ולרעיון שלך, בהזדהות מחוייבת. ועכשיו צריך להפוך את ההזדהות הזאת, להזדהות שהיא אפשרית בלבד.

ז"א בשלב הראשון, הלקוח יכול להמשיך לשמור על דעתו ועל ההתנגדות שלו למוצר שלך ולדעה שלך. אבל הוא צריך לשנות את ההתייחסות שלו לדעה שלו, מכך שהיא דעה מחוייבת לכך שהיא רק דעה אפשרית בלבד. כי בהתחלה האדם חושב שהוא רק לא רוצה את המוצר. ועכשיו צריך לגרום לו לחשוב, שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר. ואחרי שהלקוח מבין שהוא אולי רק לא רוצה את המוצר, עכשיו אפשר לגרום לו להבין שהוא גם לא רוצה את המוצר וגם כן רוצה את המוצר וכולי.

ואיך הופכים את המחוייב לאפשרי? ז"א כיצד אפשר לגרום למישהו שהוא בטוח במשהו, לשנות את דעתו, ולהתייחס לרעיון שהוא חושב שהוא חייב אותו, כאל רעיון שהוא רק אפשרי בלבד? תשובה: על ידי הטלת ספק גלוי + על ידי הטלת ספק סמוי.

והטלת ספק גלוי, נעשית על ידי שאלת שאלות, על ההתנגדות המחוייבת של הלקוח, שעל ידי זה הופכים אותה, מהתנגדות מחוייבת להתנגדות אפשרית. כגון לדוגמא, השאלה "למה". שמשמעותה היא הטלת ספק במחוייבות של הדבר. שזה אומר, שאם הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך, ושהוא בשום פנים ואופן לא מסכים איתך, עליך לשאול אותו, למה הוא אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר שלך.

ז"א אפשר לקחת את ההתנגדות של הלקוח, ולחזור אחריו מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה למה?! ולא צריך מיד לנסות לגרום ללקוח לחשוב שהוא אולי כן רוצה את המוצר שלך, וגם לא צריך לשאול אותו למה הוא לא חושב שהמוצר שלך, אולי הוא כן טוב עבורו, אלא פשוט אפשר לקחת את ההתנגדות שלו, ולחזור אחריה מילה במילה, ופשוט להוסיף לפניה את המילה "למה".

לדוגמא: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא יקנה את המוצר הזה. פשוט לשאול אותו, למה אתה אומר שאתה בשום פנים ואופן לא תקנה את המוצר הזה. בדוגמא הזאת, פשוט לקחנו את ההתנגדות של הלקוח, והוספנו אליה את השאלת "למה" בהתחלת המשפט. וזה בעצם גורם ללקוח לתהות על הסיבה שבגללה הוא לא רוצה את המוצר. ואז כאשר תת המודע של הלקוח, שומע את המשפט של "למה" הוא לא רוצה את המוצר, זה בעצם הופך את הדעה שלו, מדעה מחוייבת, לדעה שהיא רק דעה אפשרית בלבד.

וכאן יש עוד טקטיקה נוספת. והיא, שלפעמים הלקוח לא מוכן לקבל את השאלה של "למה" הוא לא רוצה את המוצר. כי הוא מרגיש שמטילים ספק בדעה שלו. והוא כ"כ בטוח שדעתו היא מחוייבת, עד כדי כך שהוא לא מוכן אפילו לא לשאול את עצמו, למה הוא לא רוצה את המוצר. ובמקרה כזה, אפשר להוביל את הלקוח לשאלה "למה", דרך השאלה "מה".

ז"א אם רוצים לגרום ללקוח לשאול את עצמו, למה אני כ"כ לא רוצה את המוצר, ואם הלקוח לא מוכן לשאול ולקבל את השאלה "למה" אני לא רוצה את המוצר, אז במקרה כזה, אפשר להחדיר לתוכו את השאלה "למה" דרך השאלה "מה".

לדוגמא: הלקוח אומר שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר. במקרה כזה, מה שצריך לשאול אותו, זה את השאלה: "מה" הכוונה שלו שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר.

ז"א הלקוח חושב שהוא בשום פנים ואופן לא רוצה את המוצר, באופן מחוייב. ולפעמים הלקוח לא מוכן אפילו לשאול את עצמו, למה הוא בשום פנים ואופן לא מוכן לרכוש את המוצר. ואז צריך לגרום ללקוח להתבונן שנית במה שהוא אומר, על ידי זה שמבקשים ממנו להסביר את מה שהוא אומר.

ואז, כאשר הלקוח מתחיל להסביר את הכוונה שלו, בדעתו שהוא לא רוצה את המוצר, עכשיו, תוך כדי ההסבר שלו, אפשר לנסות לבקש ממנו הסבר גם למה הוא חושב כך או אחרת.

ואם הוא לא מוכן לקבל את השאלה "למה", אז אפשר לנסות להחליף את השאלה "למה" לשאלה "מה הסיבה" או להשלמת משפט של "וזה בגלל ש" או "וזה כי" וכיו"ב. כי לפעמים הלקוח מתנגד לשימוש במילה אחת, ועדיין מוכן להשתמש במילים אחרות.

ויש עוד דרך נוספת לגרום ללקוח לשאול את עצמו למה הוא כ"כ לא רוצה את המוצר. והיא, על ידי זה שהמוכר מוסיף את ההסבר "למה" הלקוח לא רוצה את המוצר. והרעיון הוא, שלפעמים הלקוח בטוח מבחינתו שהוא לא רוצה את המוצר. והלקוח מתייחס לזה כאל דבר שהוא מחוייב. שמחוייב בעיני הלקוח, שהוא לא ירצה את המוצר. והשאלה "למה" הוא לא רוצה את המוצר, גורמת לרעיון של "לא רוצה את המוצר", להפוך ולהיות מרעיון מחוייב, לרעיון שהוא רעיון אפשרי בלבד. כי ספק מטילים, רק בדבר שהוא אפשרי. ואם שואלים על משהו, למה הוא כך ולא אחרת, הרי שגרמנו לאותו...

יותר קל להוציא מפרופורציה טיפולים אתה לא רוצה התחלה להזדהות עם אפשר לגרום התנגדות בשיחת מכירות בהתנגדויות לדוגמא עניין איך איך ל איך לגרום איך לגרום ל איך לגרום ללקוח איך לגרום ללקוח לשנות איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו איך לשכנע לקוח איך לשכנע לקוחות בהתנגדויות דעת החלפת דעות התנגדויות התנגדויות בזמן מכירה התנגדויות בזמן מכירה בטלפון התנגדויות בזמן מכירות התנגדויות בזמן מכירות בטלפון התנגדויות במכירה התנגדויות במכירה בטלפון התנגדויות במכירות התנגדויות במכירות בטלפון התנגדויות בשיחת מכירה התנגדויות בשיחת מכירה בטלפון התנגדויות בשיחת מכירות התנגדויות בשיחת מכירות בטלפון התנגדויות בתהליך מכירה התנגדויות בתהליך מכירה בטלפון התנגדויות בתהליך מכירות התנגדויות בתהליך מכירות בטלפון התנגדויות לקוח התנגדויות לקוחות התנגדויות מכירה התנגדויות מכירה בטלפון התנגדויות מכירות התנגדויות מכירות בטלפון התנגדויות קניה התנגדויות קשות התנגדויות של לקוח התנגדות התנגדות במכירה התנגדות במכירה בטלפון התנגדות במכירות התנגדות במכירות בטלפון התנגדות בשיחת מכירה התנגדות בשיחת מכירה בטלפון התנגדות בשיחת מכירות התנגדות בשיחת מכירות בטלפון התנגדות לקוח התנגדות מכירה התנגדות מכירה בטלפון התנגדות מכירות התנגדות מכירות בטלפון התנגדות קניה התנגדות של לקוח טיפול טיפול ב טיפול בהתנגדויות טיפול בהתנגדויות לקוח טיפול בהתנגדויות לקוחות טיפול בהתנגדויות מכירה טיפול בהתנגדות טיפולים לגרום לגרום ללקוח לגרום ללקוח לשנות לגרום ללקוח לשנות את דעתו לגרום ללקוחות ללקוח לקוח לקוח עוין לקוח קשה לקוחות לשכנע לקוח לשכנע לקוח לשנות את דעתו לשכנע לקוחות לשנות לשנות את לשנות את דעתו מטופל מטפל מכירה מכירות עוינות קושי קשיים שיווק שכנוע
לשנות תכונות אופי, לא מצליח לשנות את האופי שלי, איך לשנות את האופי שלי? איך לשנות את עצמי? איך לקבל את עצמי? יש לי אופי גרוע, יש לי אופי חלש, יש לי אופי קשה, איך אפשר לשנות אופי? לא מצליח להשתנות, לא אוהב את עצמי
לשנות תכונות אופי, לא מצליח לשנות את האופי שלי, איך לשנות את האופי שלי? איך לשנות את עצמי? איך לקבל את עצמי? יש לי אופי גרוע, יש לי אופי חלש, יש לי אופי קשה, איך אפשר לשנות אופי? לא מצליח להשתנות, לא אוהב את עצמי
... תכונות אופי, לא מצליח לשנות את האופי שלי, איך לשנות את האופי שלי? איך לשנות את עצמי? איך לקבל את עצמי? יש לי אופי גרוע, יש לי אופי חלש, יש לי אופי קשה, איך אפשר לשנות אופי? לא מצליח להשתנות, לא אוהב את עצמי היו היה איש שהיה לו אופי מאוד גרוע מאוד גרוע היה האופי והוא מה רצה לעשות לשנות את האופי שלו רצה לשנות את האופי שלו הוא ניסה לשנות את האופי ולא הצליח לו עכשיו הוא התבאס אמר מה אני צריך לעשות מנסה לשנות את האופי שלו ולא מצליח מה צריך לעשות, עכשיו אז אתם תתנו לו עצות שיחקור שיבדוק שזה ששם נכון זה העצות אז מה יעשה שיחקור עוד שימשיך לחקור נכון, אני אספר סיפור אחר אני הסיפור שלי אומר כזה דבר בן אדם שרוצה לשנות את תכונות האופי שלו זה לכשעצמו שגוי. ש: לשנות את החשיבה. אליעד: בן אדם שרוצה לשנות את החשיבה שלו זה שגוי לא משנה עכשיו החליפה חשיבה לאופי זה שגוי זה ברור שבשביל לשנות את האופי צריך לשנות את החשיבה על מה שדיברנו לפני כן אוקי אבל התפיסה שאומרת "אני רוצה לשנות את תכונת האופי שלי" זה כבר שקר או "אני רוצה לשנות את החשיבה שלי" זה שקר, כן למה מה אתה רוצה להגיד? ש: קודם כל צריך לשאול למה בכלל לשנות את האופי. אליעד: כי זה רע בן אדם כעסן הוא אומר "אני רוצה לשנות את האופי שלי לא אוהב את עצמי כעסן נשבר לי שאני כעסן אני רוצה לשנות אופי". ש: הוא כן אוהב. אליעד: כן אבל הוא גם שונא את זה. ש: מה החידוש? אליעד: רגע שנייה אני מה שאני רוצה לחדד זה כזה דבר המחשבה שאומרת "אני לא אוהב את האופי שלי" או "אני רוצה לשנות את תכונות האופי שלי" המחשבה עצמה מחשבה שקרית למה אתה לא אמור לרצות לשנות את האופי שלך אם אתה אמיתי ואתה חושב בהיגיון ואתה בריא אתה לא אמור לרצות לשנות את האופי שלך אתה אמור לנסות להבין את האופי שלך ולהבין "מה האופי שלי האופי שלי שאני בן אדם אלים" נגיד, אוקי מה שאתה אמור לעשות זה לבדוק למה איך זה מתבטא כי אמרנו שאופי זה כללי מדי ... וכמובן באופן יחסי ואם לא ואתה באמת תבין שהחסרונות גדולים מהיתרונות אתה תשנה את האופי שלך באופן אוטומטי, הרצון לשנות את האופי הוא רצון שקרי המחשבה שאומרת "אני רוצה לשנות את האופי שלי" היא שקרית למה כי אתה עוד לא בטוח שזה רע אולי האופי שלך הוא טוב. ש: זה מה שאמרתי נכון זה מה שאמרתי. אליעד: תקשיב קודם כל אתה צודק בכל מה שאמרת ואני גם ממליץ לך לדבר רק ... ש: קודם כל בא נבדוק שהמציאות היא באמת כפי מה שהיא. אליעד: מה זה אומר? ש: האם זה באמת רע בא נראה לפני שאתה רץ לשנות את זה יכול להיות שזה בכלל טוב בזמן שאתה רץ להשיג איזה משהו אולי בכלל יש לך אותו. אליעד: עכשיו בא נתקדם קודם כל מה שאמרת זה נכון. ש: למה אתה נותן לו סיכוי. אליעד: הוא רוצה לשמוע שזה ... כי אני לא זוכר בוודאות מה אמרת, לא משנה בא נתקדם בעלילה תקשיבו בא נתקדם בעלילה עכשיו הנושא הוא כזה בן אדם שמנסה לשנות את תכונת האופי שלו ולא מצליח בוודאות שהוא לא מיצה את החקירה שלו לגבי תכונת האופי שלו למה כי אם אתה חוקר אתה אמור לקחת את תכונת האופי שלך ולבדוק "למה אני מתנהג ככה" ולהבין "אוקי זה הגיוני לא הגיוני זה כן הגיוני זה לא הגיוני" אל תרצה לשנות את זה תנסה להבין את זה "למה אני מתנהג בצורה מסוימת" תנסה להבין את זה אל תנסה לשנות תנסה לחקור ואז בסוף אתה אמור להגיד למסקנה או שזה רע ואז אתה מפסיק את זה או שזה טוב ואז אתה ממשיך ... שזה יותר טוב מרע ואז אתה ממשיך את זה או שזה יותר רע מטוב ואז אתה מפסיק את זה. עכשיו אם מישהו אומר "אני לא מצליח לשנות את תכונת האופי שלי" אנחנו נשאל אותו ואתה שלם עם תכונת האופי שלך אם התשובה תהיה "לא אני גם לא שלם עם תכונת האופי שלי ואני גם לא מצליח לשנות את תכונת האופי שלי" זה אומר שאתה עוד לא הבנת אותה עד הסוף, אתה לא אמור לשנות את תכונת האופי שלך אתה אמור לנסות להבין אותה אתה אמור בסוף כשבן אדם מנסה לשנות תכונת אופי הוא בסוף אמור להגיע לאחד משני המקרים או שהוא משנה את זה או שהוא מקבל את זה מי אמר בכלל שאתה תרצה לשנות את זה אתה אמור לקבל את זה. ש: אם הוא מבין את זה. אליעד: אם אתה לוקח התנהגות שיש לך אתה כל בוקר אתה תולש שיערות ככה כל בוקר תולש שיערות ואתה תחקור למה אני עושה את זה בסוף או שתגיע ... כי יש בזה אפילו יותר יתרונות מחסרונות למרות החסרונות יש יתרונות" או שלא אבל אם אתה גם לא שלם עם זה וגם רוצה לשנות את זה כנראה שעוד לא חקרת עד הסוף. הבנו עכשיו אותו דבר כשבן אדם מחפש את האמת הוא לא אמור לנסות להוכיח משהו הוא אמור לבדוק מה האמת נגיד שפעם מישהי זרקה אותך ורע לך ואתה אומר "אין ... או שהיית שלם איתה זה שתי האופציות. ש: בנוסף גם יותר קל נגיד אני לא מרוצה מהמראה החיצוני שלי סבבה אז יותר קל לשנות את המראה החיצוני כשאני שלם כבר עם זה נכון זאת לפחות ההרגשה שלי יותר קל
לשנות את בני הזוג, לשנות את בן הזוג, לשנות את בת הזוג, זוגיות מתוך שינוי, האם בני זוג משתנים בשביל הזוגיות? יהיה לנו טוב אם מישהו ישתנה, להשתנות בשביל הזוגיות, תיאום ציפיות בזוגיות, האם הוא ישתנה? האם היא תשנה? מה הסיכוי שניפרד?
לשנות את בני הזוג, לשנות את בן הזוג, לשנות את בת הזוג, זוגיות מתוך שינוי, האם בני זוג משתנים בשביל הזוגיות? יהיה לנו טוב אם מישהו ישתנה, להשתנות בשביל הזוגיות, תיאום ציפיות בזוגיות, האם הוא ישתנה? האם היא תשנה? מה הסיכוי שניפרד?
לשנות את בני הזוג, לשנות את בן הזוג, לשנות את בת הזוג, זוגיות מתוך שינוי, האם בני זוג משתנים בשביל הזוגיות? יהיה לנו טוב אם מישהו ישתנה, להשתנות בשביל הזוגיות, תיאום ציפיות בזוגיות, האם הוא ישתנה? האם היא תשנה? מה הסיכוי שניפרד? הרצאה על לשנות את בני הזוג, לשנות את בן הזוג, לשנות את בת הזוג, זוגיות מתוך שינוי, האם בני זוג משתנים בשביל הזוגיות? יהיה לנו טוב אם מישהו ישתנה, להשתנות בשביל הזוגיות, תיאום ציפיות בזוגיות, ... איך לגרום לה להשתנות? מנסה לשנות אותי, למה זוגות נפרדים? ניסיון לשנות את בני הזוג, שינוי התנהגות של בני זוג, למה היא מנסה לשנות אותי? למה הוא מנסה לשנות אותי? נרקיסיזם בזוגיות, אני אצליח לשנות אותו, אני אצליח ...
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
רצון לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות
... לשנות את המציאות, למה אתה רוצה לשנות את המציאות, למה באמת אתה סובל, למה אתה לא חווה שלמות - פרומו אליעד: האם טוב לך ... לחוץ, כי אני יודע את התשובה. אחת הסיבות שיש לי סבלנות, כי אני חושב שעכשיו טוב, ולכן אני לא רוצה לשנות את המציאות, בקיצור אתה צריך להיות כמוני. נחזור אליך, מה מונע ממך לחוות שלמות? ... את סובלת בגלל שאת לא רוצה את כאב הגב. לכן אני אומר, בואו נשנה את הרצון. האדם כל הזמן חושב איך לשנות את המציאות, אבל חשוב יותר זה, איך לשנות את הרצון שלו. האדם כל הזמן רוצה עוד, כי יש בוס אכזרי בתוכו 24 שעות, ואפילו ... את אף פעם לא מרוצה? כי אין לך את הסיפוק הפנימי שלא תלוי בשום דבר. האם אתה מסכים איתי שאם תרצה לשנות את המציאות תסבול? אז מה תעשה? תנסה לא לרצות לשנות אותה. מה שהסברנו קודם הוא, ... תלך לעבודה, זה סימן שהאינסטינקט שלך זה לא לעבוד, אז אתה עובד בסבל. יש משהו בתוכך שכול הזמן רוצה לשנות את המציאות, שרוצה להמשיך לסבול בצורה אחרת. אני שואל, למה אתה מתכנן, מה רע לך ... ואז תהיה מרוצה מהמציאות. האדם חולה לגמרי, הוא יודע שהוא עומד למות, ובכל זאת הוא כל הזמן רוצה לשנות את המציאות. אתה בן 27 שנה, לפני 28 שנים, האם היה לך רע? לא. מדוע אתה רוצה ...
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
איך ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע
... ללמוד לשכנע? להיות מסוגל לשכנע, לשנות את המציאות, לשנות את עצמך, בחירה חופשית מלאה, לשלוט במציאות, לפתח יכולת שכנוע, לדעת איך לשכנע, ללמוד איך לשכנע, כושר שכנוע - פרומו עכשיו הנושא הוא כזה, ברגע שיש בן אדם שיש מישהו שלא מסכים ... שאתה צריך את שניהם, אתה צריך למצוא דרך גם לשנות את המציאות ואתה צריך למצוא דרך לשנות את רצונך מפני המציאות. כשאתה רואה קיר אתה לא יכול לעבור דרך קיר, מה עדיף שתקבל את זה שאתה לא יכול לעבור דרך הקיר או שתמצא דרך לעבור דרך הקיר, עכשיו האמת היא שלמצוא דרך ... רוצים ומתאמצים עד שזה יקרה. אם אתה רוצה לשנות את המציאות או לשנות את רצונך אתה בעצם צריך לשאול את עצמך "למה אני רוצה" או "למה המציאות ככה". ש: אוקי, אני אשאל אבל עכשיו אני צריך להגיע לתשובות לא משנה מה התהיות. אליעד: מה זאת אומרת? ש: ... לפה". לפעמים צריך להתאמץ להיות מסוגל גם לשנות את המציאות לפה פחות ממה שאתה מתאמץ להיות מסוגל לקבל את המציאות ואם מישהו לא מסכים איתך אתה צריך להתאמץ להיות מסוגל לשכנע אותו כמו שאתה מתאמץ שלא יהיה אכפת לך אם אתה יכול ... והיית מבין איך זה עובד אז היית מבין איך לשנות את זה ולכן אם אתה לא יודע לשכנע את הבן אדם זה סימן שגם אתה לא בלב שלם מקבל את זה שהוא לא ישתכנע. כי בשביל לקבל את זה בלב שלם שהוא לא ישתכנע אתה צריך שיהיה לך שכל מכאן ועד ... לשכנע אותו. בסוף אתה יכול לבחור "מה בא לי לשנות את המציאות או לשנות את רצוני מפני המציאות" אבל מחויב שתהיה מסוגל לשנות את המציאות או את רצונך. ש: הנושא הזה של השכל, זה לא אומר שהיא בנויה לכולנו, שכל מספיק. אליעד: זה ברור, למי זה ברור? ש: לי זה ברור. אליעד: כרגע זה ברור. ש: כרגע זה ברור ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על מכירות / שיווק / שכנוע - החלפת דעות - טיפול בהתנגדויות מכירה / טיפול בהתנגדויות לקוח / התנגדויות קשות / לקוח קשה / לקוח עוין - איך לגרום ללקוח לשנות את דעתו?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: לשנות את..., איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? מועקות נפשיות וייאוש? דיכאון? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם לחץ? כעס ועצבים? איך להשיג איזון נפשי? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: לשנות את..., איך לפתח חשיבה יצירתית? איך למכור מוצר ללקוחות? איך ליצור אהבה? איך לנהל את הזמן? איך לעשות יותר כסף? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך להאמין בעצמך? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להיות מאושר ושמח? איך לא להישחק בעבודה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך להעריך את עצמך? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך לקבל החלטות? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך למצוא זוגיות? איך לשתול מחשבות? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך להצליח בראיון עבודה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל? איך לשנות תכונות אופי? איך להעביר ביקורת בונה? איך להתמודד עם גירושין? איך לחנך ילדים? איך לפרש חלומות? איך לשפר את הזיכרון ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם הכל אפשרי? מה המשמעות של החיים? איך להנות בחיים? האם יש משמעות לחיים? למה יש רע וסבל בעולם? איך נוצר העולם? האם אפשר לדעת הכל? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? מהי תכלית ומשמעות החיים? מי ברא את אלוהים? האם יש או אין אלוהים? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? האם לדומם יש תודעה? למה לא להתאבד? איך להיות הכי חכם בעולם? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט? האם יש הבדל בין חלום למציאות? מה יש מעבר לזמן ולמקום? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? האם יש אמת מוחלטת? אולי אנחנו במטריקס? האם המציאות היא טובה או רעה? האם באמת הכל לטובה? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? איך להיות מאושר? למה יש רע בעולם? למה העולם קיים? בשביל מה לחיות? האם יש בחירה חופשית? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא פסיכותרפיסט, אימון אישי קריירה, אימון אישי לחיים בנושא לשנות את - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.4063 שניות - עכשיו 29_03_2024 השעה 09:00:11 - wesi1