...
עובדים, ניהול
עובדים, לנהל
עובדים, ליצור מוטיבציה אצל עובדים, להשפיע על
עובדים, אינטרס של
עובדים, לשכנע
עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים,
מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי - פרומו ש: השאלה היא כזאת מה כדאי יותר, תכף אני אציג את הבעיה יש לי קבוצת
עובדים אני
רוצה לשפר את היעילות שלהם, מה זה יעילות זה אומר שבן אדם. אליעד: שישיגו את המטרות של החברה בצורה הטובה ביותר. ש: כן אבל אני מבדיל בין העניין של
העבודה זמן העבודה שהם משקיעים. אליעד: ביחס לכמות התפוקה שהם מביאים בזמן הזה. ש: זהו בקיצור אז זה זה, אז יש לי שיטה שאומרת תמדוד אותם תמדוד את הזמן תראה מה התפוקה, ... הנתון ותמצא את הבעיות לאי היעילות ותשפר מדידה. שיטה שניה אומרת משמע תן להם
מוטיבציה תן להם אנרגיות הם כבר ירוצו משם. אליעד: מה השיטה השלישית? ש: לא לעשות שום דבר. אליעד: מה הרביעית? ש: גם זה וגם זה איזשהו מינון חצי מזה חצי מזה שלושת ... של השאלה, אתה זוכר מה דברנו יש שאלה לך למהות של השאלה. ש: כן אבל הנושא
איך לגרום לכך שיהיה להם
מוטיבציה לעשות תפוקה גדולה יותר, אני צריך לגרום להם שהם ישיגו את
הרצונות שלהם וגם את
הרצונות של החברה. אליעד: קודם כל כולם הבינו את השאלה הוא אומר יש לו
עובדים הוא אומר מה עדיף, עדיף להתחיל למדוד אותם לפי זה או לתת להם יותר
מוטיבציה. עכשיו אוקי מה המהות של השאלה, המהות של השאלה אז יש בן אדם שאתה
רוצה לגרום לו לעשות משהו, נכון לך למהות במקום ללכת סחור סחור לך למהות יש מישהו שאתה
רוצה לגרום לו לעשות משהו, מה אמורים לעשות כדי לגרום למישהו לעשות משהו שני דברים 1. לגרום לו
לרצות לעשות את זה 2. לתת לו את הידע
איך לעשות את זה, מה יותר חשוב
לרצות אם יהיה לו ידע לא בטוח שהוא יעשה אם יהיה לו
רצון הוא יכול להשיג את הידע. הבנת מזה תגזור את התשובה מה הבנת, קודם כל לך למהות קודם כל תבין
איך לקחנו את השאלה ולך למהות של השאלה. ש: אוקי אם אתה
רוצה לגרום למישהו לעשות משהו. אליעד: לא רגע אני רק
רוצה להסביר לך איך עברתי בין השאלה למהות של השאלה כי זה חשוב שתבין את המהות. אוקי אז מה אתה מבין? ש: אני צריך לגרום לו