...
הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור
הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת
הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא
להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור
הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת
ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור
הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת
הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת
הזדהות וכימיה בין אישית בין המוכר לבין הלקוח, על ידי זה ... ההשתקפות של עצמו במראה. והאדם חווה סוג של
הזדהות רגשית מאוד עמוקה, בינו לבין הדמות שהוא חושב שהיא ... הלקוח לבין המוכר, בשביל זה רצוי מאוד ליצור
הזדהות עם הלקוח (מה שנקרא בשפת ה NLP ראפור (RAPPORT) / ... להקשיב לאדם אחר זר ממנו. וברגע שיש יצירת
הזדהות טובה, אז ממילא מה שאתה אומר ללקוח לעשות, הוא מרגיש ... ויש כאן עוד היבט נוסף, והוא, שלפעמים יצירת
הזדהות עם הלקוח, עלולה לגרום לך לנזק. כגון לדוגמא במקרים ... הוא נכנס לתפקיד של ה"אני" שהלקוח היה רוצה
להזדהות איתו. דהיינו, הוא מאתר עם איזה "אני" הלקוח רוצה
להזדהות, ואז הוא משדר ללקוח, שהוא המוכר, הוא בדיוק ה"אני" ... שאין לו ניסיון והבנה בתחום כלשהו. אם תיצור
הזדהות עם הלקוח, שמבוססת על זה שאתה כמוהו, הלקוח לא יאהב ... שהוא היה רוצה להיות. ובסיכומו של דבר, יצירת
הזדהות עם הלקוח היא חשובה ביותר, כדי לגרום ללקוח להרגיש, ... לא אוהב בעצמו, ולדעת ליצור הפרדה וחוסר
הזדהות, בין ה"אני" של הלקוח, לבינך. וככל שאתה כמוכר, הופך ...