...
עובדים, ניהול
עובדים, לנהל
עובדים, ליצור
מוטיבציה אצל
עובדים, להשפיע על
עובדים, אינטרס של
עובדים, לשכנע
עובדים, לשכנע ילדים, לחנך ילדים,
מוטיבציה בעבודה, יעוץ ארגוני, יעוץ ניהולי - פרומו ש: השאלה היא כזאת מה כדאי יותר, תכף אני אציג את הבעיה יש לי קבוצת
עובדים אני רוצה לשפר את היעילות שלהם, מה זה יעילות זה אומר שבן אדם. אליעד: שישיגו את
המטרות של החברה בצורה הטובה ביותר. ש: כן אבל אני מבדיל בין העניין של
העבודה זמן
העבודה שהם משקיעים. אליעד: ביחס לכמות התפוקה שהם מביאים בזמן הזה. ש: זהו בקיצור אז זה זה, אז יש לי שיטה שאומרת תמדוד אותם תמדוד את הזמן תראה מה התפוקה, תעשה סקר כזה תראה להם את הנתון ותמצא את הבעיות לאי היעילות ותשפר מדידה. שיטה שניה אומרת משמע תן להם
מוטיבציה תן להם אנרגיות הם כבר ירוצו משם. אליעד: מה השיטה השלישית? ש: לא לעשות שום דבר. אליעד: מה הרביעית? ש: גם זה וגם זה איזשהו מינון חצי מזה חצי מזה שלושת רבעי ... יותר האם ללכת בצורה מדעית. אליעד: לך למהות של השאלה, אתה זוכר מה דברנו יש שאלה לך למהות של השאלה. ש: כן אבל הנושא איך לגרום לכך שיהיה להם
מוטיבציה לעשות תפוקה גדולה יותר, אני צריך לגרום להם שהם ישיגו את הרצונות שלהם וגם את הרצונות של החברה. אליעד: קודם כל כולם הבינו את השאלה הוא אומר יש לו
עובדים הוא אומר מה עדיף, עדיף להתחיל למדוד אותם לפי זה או לתת להם יותר
מוטיבציה. עכשיו אוקי מה המהות של השאלה, המהות של השאלה אז יש בן אדם שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו, נכון לך למהות במקום ללכת סחור סחור לך למהות יש מישהו שאתה רוצה ... אם הוא ירצה לעשות את זה ולרכוש את הידע איך לעשות. אליעד: לא רגע אני מנסה להסביר לך משהו אחר כשאתה שואל את עצמך איך אני גורם להם לעשות משהו
לעובדים לעבוד יותר על משהו, תחשוב על זה באופן מופשט יש מישהו שאתה רוצה לגרום לו לעשות משהו. עכשיו מה בן אדם אמור לעשות כדי שיהיה לו כדי שהוא יעשה משהו 1. רצון לעשות 2. ידע לעשות, אם אתה רוצה ולא יודע לא
יעבוד אתה יודע ולא רוצה לא
יעבוד, אמת? ש: כן. אליעד: יפה עכשיו מה יותר חשוב רצון או ידע? ש: רצון. אליעד: רצון לא רצון יותר חשוב כי עם רצון אתה יכול להשיג ידע עם ידע אתה לא בהכרח יש לך רצון, לכן פרקטית קודם כל אתה אמור לגרום להם לרצות ברמת
המוטיבציה לגרום להם לרצות לעשות את זה שזה בפני עצמה איך ודבר שני אתה אמור לספק להם את הידע איך, כאילו הבוא נמדוד ונבדוק וזה זה אמור לבוא מתוך מקום של בוא נשפר את ... עכשיו בא נראה איפה אנחנו שווים שהם ידעו. אליעד: נכון אבל מה שצריך לשים לב זה למשהו נוסף, לפעמים כשאתה מתמקד רק באיך לעשות זה דופק להם את
המוטיבציה, הבנת לא רק שזה לא עוזר זה עוד מזיק. זאת אומרת אם אתה אומר להם "אני רוצה מדדים כאלה וכאלה ונעשה ככה וככה" הרבה פעמים זה דופק להם את
המוטיבציה למה זה גורם להם
לעבוד יותר גרוע, למה לא בא נלך למהות למה מה בן אדם צריך כדי לעשות משהו חשק, הנה יפה נתן את התשובה מה בן אדם רוצה להרגיש טוב. אם אתה מתחיל לעשות לו מדדים הרבה פעמים הוא יתחיל להרגיש שהוא עבד זה משפיל אותו ואז הוא אומר "אוקי אז לא רוצה
לעבוד" או מתחיל פתאום להיכנס לך לקטנות או דופק לו את
המוטיבציה אבל אם אתה נותן לו סמכות או מה שזה לא יהיה ואתה גם מפקח עליו אז גם זה נותן תחושה של רצון "מעריכים אותי אני רוצה לקבל את זה" כאילו את הערכה זה
יעבוד יותר טוב. אני מסביר לך עוד פעם שלפעמים אם אתה נכנס עם
העובד עכשיו לדברים קטנים זה יגרום לו לא לרצות ל