אליעד כהן
יעוץ אישי
בשיטת EIP
⭐⭐⭐⭐⭐
הדפסה אסור ✔ידיעות - את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח? ✔ידיעות. ידיעה. שכחה. זיכרון. פילוסופיה. את מה אי אפשר שלא ...
הצטרף לחברים באתר!
שם
סיסמא
לחץ כאן
להתחבר לאתר!
💖
הספרים שמומלצים לך:
להצליח בחיים
ולהיות מאושר!






🖶 ידיעות - את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?

ידיעות. ידיעה. שכחה. זיכרון. פילוסופיה.

את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?

תשובה: על האדם לזכור ולא לשכוח / להיות מודע, את מה שאי אפשר לשכוח ואין צורך ללמוד = את מה שאי אפשר שלא לדעת.

הסבר:

מי שיתבונן על כל הדברים שאותם יודע האדם, יגלה בעצם כי קיים דבר כלשהו בסיסי אותו יודע האדם כל הזמן. דבר שאותו האדם מעולם לא למד. דבר שאותו לא צריך ללמוד, אי אפשר לשכוח אותו, כי אי אפשר שלא לדעת אותו.

שאלה: אם האדם כבר יודע, אז מדוע לזכור?

תשובה: לא צריך לזכור, אלא צריך לחזק את הידיעה. להיות מודע לידיעה הקיימת. שהמודע יהיה מודע למה שהתת מודע כבר יודע.

תת המודע של האדם כבר יודע משהו, יודע אותו תמיד. צריך רק להיות מודע לידיעה הזאת.

מאחר שאי אפשר לגמרי שלא לדעת את אותה הידיעה, ממילא אי אפשר לשכוח אותה. אך צריך להיות מודעים אליה.

ומהי הידיעה הזאת, מהו הדבר שאותו האדם יודע כל הזמן?

כדי לגלות את הידיעה הזאת ולהביא אותה לרמת המודע של האדם, על האדם להתבונן על מה שהוא כבר יודע.

שאלה: מי יודע מה זה "כגדש"?

תשובה: אף אחד לא יודע.

שאלה: מי יודע מה זה "שולחן"?

תשובה: כל אחד יודע.

שאלה: האם קיימת האפשרות לדעת מהו "כגדש"?

תשובה: כן.

שאלה: במה זה תלוי, מה אמור לגרום לאדם לדעת מהו "כגדש"?

תשובה: כדי לדעת מהו "כגדש", על האדם לדעת לאילו ידיעות אחרות עליו לקשר את המילה "כגדש".

שאלת התבוננות: א"כ מהו שולחן?

תשובה: אוסף כל הדברים שהאדם יודע על השולחן, הם השולחן.

ז"א שולחן או כל מילה אחרת, היא ביטוי / הגדרה של ידיעות אחרות.

על ה"כגדש" האדם אינו יודע דבר ולכן אינו יודע מהו. על השולחן האדם יודע ידיעות כלשהן, שהן אלו שמהוות את מהותו של השולחן.

ונמשיך להתבונן בעניין. כאשר האדם אומר את המילה שולחן, אילו ידיעות קופצות לו לראש?

תשובה: המהות של המילה שולחן נוצרת על ידי זה שהאדם בצורה אסוציאטיבית מקשר את המילה שולחן למילים כגון: מטבח / כסא / בית / עץ / ריהוט / ספרים וכיו"ב.

ניקח אחת מכל הידיעות האלו שמגדירה לנו מהו שולחן, כגון לדוגמא "בית", וננסה להבין מהי מהותו של בית.

שאלה: מהו בית?

תשובה: אוסף כל הידיעות של האדם על בית = בית.

מסקנה: בית / שולחן / כסא / אהבה / עולם / אני / מחשבה / רצון / זמן וכולי, כל הדברים האלו הם הגדרות אחד של השני אך לא יותר מכך.

כל הידיעות כולן הן רק תיאורים שונים ובגדים שונים של המציאות. כל צורה שונה של המציאות מתוארת אצל האדם בשם אחרת / הגדרה אחרת.

תמונה אחת של המציאות נקראת אהבה, תמונה אחרת של המציאות נקראת שנאה. תמונה אחת נקראת שולחן, אחרת נקראת כדור הארץ וכולי.

גם ה"אני" של האדם היא תמונה. מהו ה"אני"?

האני הוא כל הדברים שהאדם מייחס לאני.

שאלה: במה שונה האני מהאחר וממה שאינו אני.

תשובה: בידיעות שאותן האדם משייך לדבר עצמו.

אצל ילדים קטנים לדוגמא ניתן לראות כי אצלם אין הבחנה ברורה בין האני שלהם לבין הבגדים שלהם.

ילד קטן יכול לחשוב בטעות כי הבגד שאותו הוא לובש הוא "אני". היינו הוא לא יודע לעשות הפרדה ברורה בין הפנימי לחיצוני.

גם ה"אני" הוא רק הגדרה של ידיעות כלשהן.

תובנה: כל הידיעות כולן הן הגדרות של הגדרות אחרות שהן הגדרות של הגדרות אחרות וכולי.

שאלה: אז מהו בעצם אותו הדבר שאותו מגדירים כל הדברים?

ז"א מאחר שכל הידיעות כולן הן רק הגדרות, אז מהי המהות שאותה כל הדברים מגדירים?

תשובה: את הדבר שאי אפשר שלא צריך ללמוד על קיומו.

ישנו דבר אחד, מהות אחת, שכל הדברים שבעולם הם רק צורות שונות שלה, כל הידיעות כולן כוללות אותה.

מי שיתבונן יראה, כי כל ידיעה מבוססת על ידיעות אחרות.

שאלה: האם אפשר לדעת מהו שולחן בלי לדעת מהו כסא?

תשובה: כן.

שאלה: מהן הידיעות הבסיסיות ביותר שבלעדיהן אי אפשר לדעת מהו שולחן?

תשובה: ידיעות פנימיות יותר, כגון ידיעת ה"אני" / מקום / זמן וכולי.

שאלה לחיפוש עצמי: מהי הידיעה הבסיסית ביותר שנמצאת בכל הידיעות כולן? מהי הידיעה שמהווה את הבסיס לכל הידיעות כולן? הידיעה שאי אפשר שלא לדעת אותה? מהי ידיעת הבסיס שכל הידיעות כולן הן רק מבוססות עליה?

אז מהי הידיעה הזאת?

תשובה: מהותה האמיתית של המציאות.

המהות של המציאות = מה שהמציאות באמת.

המהות של המציאות = הדבר שממנו עשויים כל הדברים כולם, ובכלל זה המחשבות / רצונות / רגשות / התודעה / הזמן / מקום / עולם וכולי.

האדם עצמו "עשוי" מהמהות של המציאות. מהותו האמיתית של האדם היא מהותה האמיתית של המציאות.

מצד המהות של כל מה שישנו, אין הבדל מהותי בין שום דבר לשום דבר, מאחר שלכל הדברים כולם יש את אותה המהות.

כל הדברים הם רק הגדרות של דברים אחרים. וכל הדברים כולם מגדירים דבר אחד ויחיד, שהוא המהות של המציאות.

כל מה שישנו הוא רק גוון מסוים של המהות של המציאות.

כשם שכל הצבעים הם רק חלקים של הצבע הלבן, כך גם כל מה שניתן לדעת אלו רק חלקים של מה שבאמת קיים.

הידיעות אותן יודע האדם הן צמצומים שונים של המהות האמיתית של המציאות.

כפי שכבר ביארתי במקומות אחרים, השכל של האדם כחלק מהמציאות אינו יכול להכניס לתוך המחשבה שלו את המציאות האין סופית כולה.

לכן בעצם קיימות הצורות השונות של המציאות, שמהן יכול האדם ללמוד על המהות של המציאות.

כל ידיעה אותה יודע האדם, היא רק אחד מהצדדים של המטבע.

שורש הידיעות = המטבע = המהות האמיתית של המציאות.

הידיעות = צדדים שונים של ידיעה אחת אין סופית.

משום שהמהות של המציאות היא אין סופית, לכן לא ניתן לדעת אותה בתוך מחשבה סופית כפי מה שהיא...

המציאות היא ידיעה אחת שנאה הצד השני של המטבע התמודדות עם פרידה מהווה להפסיק לאהוב אותו מסקנות התת מודע המודע נוצר אסור אפשר הכי חשוב חשוב לזכור ידיעות לא לדעת לדעת לזכור לשכוח מה הכי חשוב שכחה
טיפול ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד
טיפול ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד
... ב OCD, דחף לעשות דברים אסורים, משיכה לדברים אסורים, רצון לבגוד, מנגנוני הגנה, מנגנון הכחשה, דחף לבגוד, רוצה לבגוד, לא מבין את עצמי, למה אני רוצה את זה? אסור להרגיש אסור, פוגע בעצמי, לא רוצה לעבוד - פרומו עכשיו יכול להיות בן אדם שהוא נגיד רוצה לעשות משהו מסוים אוקי וכשחוקרים למה הוא רוצה לעשות את המשהו מה ... למה בא לו לעשות את המשהו הוא רוצה לעשות את המשהו כי הוא חושב שאסור לו לעשות אותו. ש: שאסור לו? אליעד: כן עוד פעם יש אנשים שהם רוצים לעשות, עוד פעם יש בן אדם ככה הוא רוצה לעשות משהו "למה אתה רוצה לעשות משהו" הוא אומר "כי אז אני ... את זה" חוקרים וחוקרים והוא רוצה לעשות את זה כי הוא אומר "בגלל שאסור לי לעשות את זה לכן אני רוצה לעשות את זה". ש: ולמה הוא עושה את זה יוצא איזושהי תועלת בסופו של דבר. אליעד: לא ברור כי הוא נגיד מרגיש רע מזה שהוא לא יכול לעשות מה שבא לו יש לו כאילו התניה במוח אם אסור לך תעשה. ש: אתה שואל למה זה קורה? אליעד: עוד לא שאלתי רק תיארתי את המצב. ש: אוקי. אליעד: עכשיו עוד פעם יש מצב יכול להיות מצב של בן אדם ... כלום חוץ מדבר אחד שאני יודע שאני יכול לעשות את זה" כי אומרים לו אסור לעשות משהו ואז הוא רוצה לעשות את זה כי אמרו לו שאסור, אוקי עכשיו השאלה היא זה איך להתמודד עם מצב כזה כאילו איך אפשר לצאת מזה. ש: למה צריך להגיע? אליעד: טוב כי לפעמים הבן אדם כבר מתחיל לעשות ... "לא הייתי רוצה" זאת אומרת שהוא רוצה לעשות את זה רק כי אמרו לו אסור וזה מציק לו המחשבה שאסור לו לעשות, עוד פעם זה כמו מים גנובים ימתקו זאת אומרת הוא רוצה לעשות את הדבר כי אמרו לו שאסור אני אומר לו "תקשיב ואם לא היה אסור לעשות את זה היית רוצה לעשות?" הוא אומר "לא לא הייתי אין לי בזה זה לא נותן לי כלום" זאת אומרת שהוא בעצם מבין שהוא הולך לעשות משהו שהוא לא ... אותו אפילו הוא רוצה לא לעשות אותו אבל המחשבה שאומרת לו "תקשיב אסור לך לעשות את זה" המחשבה הזאת מחרפנת אותו והוא אומר "אני חייב לעשות את זה" נגיד לדוגמא אנשים נגיד שעושים דברים מסוכנים אומרים לו "כאילו אם היה מותר היית עושה את זה" הוא אומר לא אבל בגלל שאסור הסיבה לעשות, כאילו זה מביא לו נזק גורם לו נזק נגיד אבל המחשבה שאסור לו היא משגעת עושה לו מאוד רע ובגלל זה הוא רוצה לעשות את זה. אז איך אפשר להתמודד עם כזה מצב איך אפשר לצאת ממצב כזה חוץ מאשר לך תעשה את זה? ש: צריך לגרום לו להרגיש שמותר לו לעשות הכל. אליעד: אבל אסור לך לעשות את זה מה זאת אומרת? ש: צריך להפוך לו את ההתניה בראש. אליעד: בוא ניתן דוגמא נגיד מישהו נגיד רוצה לרצוח מישהו אומרים לו "למה אתה ... אז הוא אומר "תראה הסיבה היחידה היא כי אני יודע שיש טאבו שאסור לרצוח לכן אני רוצה לרצוח כדי להוכיח לעצמי שאני לא מקשיב לחוקי החברה", נגיד בא ניקח משהו אחר בן אדם נוסע באדום "למה אתה נוסע באדום מה הדחף ... שזה מסוכן לי לנסוע באדום אבל אני נוסע באדום כי המוח אומר לי אסור לך לנסוע באדום" ואז הוא אומר "מה הם יגידו לי איך לנסוע לא מקבל את זה לכן אני נוסע באדום". אז זאת אומרת הוא אומר "תראה אם היה מותר לנסוע ... שלי אומר יש אדום למה שאני אסע זה מסוכן לי ובגלל שאמרו לי אסור לי לנסוע באדום ואם תיסע תחטוף דוח זה וזה" אז הוא אומר "אין עכשיו אני חייב לנסוע באדום כי אני לא מוכן להרגיש רע מהמחשבה שאומרת לי שאסור לנסוע באדום". ש: אבל יש אפשרות בדרך כאילו הפשוטה נראית לי של להגיד לו "אין בעיה אתה משנה את כללי המשחק" הוא אומר "אני משנה לגביך את כללי ... מפחד מהכלא", הפוך הרי הוא המניע שלו לעשות את זה זה כי אמרת לו שאסור אז אם אתה אומר לו עוד יותר שאסור הוא עוד יותר רוצה לעשות את זה. מה אתה רוצה להגיד איך ניגשים לזה? ש: אפשר לגשת מכל מיני כיוונים להגיד את העיקר לפתור לו את העניין הזה שהוא לא יכול לקבל אסור, זאת אומרת הוא רוצה בפנים להיות אלוהים הוא מרגיש כל דבר שאומרים לו לא הוא מצמצם אותו אנחנו נסביר לו נגיד שאלוהים זה להיות בכלל מצומצם ... יש פה שני דברים סותרים מצד אחד הוא מרגיש רע הוא מרגיש שדברים אסורים לו שאסור לו לעשות והוא לא רוצה להרגיש שדברים אסורים לו יש פה שני דברים מנוגדים הוא גם מניח שהם אסורים לו לעשות את הדברים האלה והוא גם אומר "אני לא רוצה להרגיש שדברים אסורים לי". ולכן מה זה אומר לנו ולכן הפתרון האידיאלי למצב הזה יהיה לא בהכרח שזה קל להביא את זה אבל מה הפתרון האידיאלי יהיה לטפל בשני הדברים ...
דברים אסורים - ממה נובעת המשיכה של האדם לדברים אסורים?
... אסורים - ממה נובעת המשיכה של האדם לדברים אסורים? טבעו של האדם הוא לרצות את מה שאסור לו. ברגע שאוסרים על האדם לעשות ... ממנו. וכן גם לגבי המשיכה של האדם לעשות שטויות ודברים "אסורים". ואפילו התנהגות טורדנית ... לא צריך לעשות. והשאלה היא, מדוע האדם נהנה לעשות את מה שאסור לו לעשות? ממה זה נובע? ומי ... כך הוא מרגיש טוב יותר. והמשיכה של האדם לעשות את מה שאסור לו, היא ביטוי לכך שהאדם רוצה ... את מה שהוא כרגע עוד לא מבין. האדם אוהב מטבעו חופש. וכאשר אסור לאדם לעשות משהו, הוא מרגיש שזה ... שלו. ולכן האדם רוצה דווקא את מה שאין לו ורוצה דווקא את מה שאסור לו, כי זה מבטא חופש, שבו האדם ... שהוא שולט במצב שלו וכולי. ונסכם: כל דבר שנסתר מהאדם ושאסור לאדם, הוא מבטא סוג של גבול. ... הוא השורש של הרצון של האדם לפרוץ גבולות, לעשות את מה שאסור, להשיג דווקא את מה שאין, ...
המשיח - אשליית המשיח - והחיוב ש*לא* לצפות לבואו - למה *אסור* לחכות לביאת המשיח?
... - אשליית המשיח - והחיוב ש לא לצפות לבואו - למה אסור לחכות לביאת המשיח? ובו יתבאר הטעות של ביאת המשיח, ולמה אסור לאדם לחכות לביאת המשיח? כי הציפייה של האדם למשיח, היא שורש כל הרע שיש בעולם. כי המשיח מייצג את הציפייה של ...
לחוות התחדשות - על ידי מרידה בהרגלים / אסור להיות זקן!
... התחדשות - על ידי מרידה בהרגלים / אסור להיות זקן! כי האדם, חי בתחושת שעמום ובית ... של שעמום / מוות וסבל נצחי, ללא שום התחדשות כלל. משום שהדברים במהותם, לא משתנים לעולם. ומי שרוצה לחוות התחדשות, אסור לו להיות זקן. כי הסבל של האדם נובע, רק משום ... ידי זה האדם חווה גם את הנפרדות אחרת, דהיינו, מתוך ידיעה שהוא אלוהים וכולי, מי שרוצה לזכות לכל זה, עליו לדעת, שאסור לו להיות זקן. והכוונה היא, שאסור לאדם לעשות שום דבר בעולם, מתוך הרגל. ולא משנה מהו ההרגל, אסור לעשות שום דבר בעולם מתוך הרגל. אלא, אם אכן נכון לעשות את הדבר הזה ברגע הזה, אז יש לעשות את הדבר ברגע הזה, ואם לא, אז לא. אבל אסור לאדם באיסור חמור, לעשות את מעשיו, מתוך הרגל כלשהו. ואפילו הרגל מחשבתי, אסור. כי אסור לאדם להיצמד לשום דבר, שהוא אינו אמת מוחלטת. ... היא דווקא כך ולא אחרת? ולמה חוקי הטבע של העולם, הם כפי מה שהם? וכיו"ב שאלות וחקירות, שחוקרות את עומק המציאות. ואסור לאדם לנוח ולשקוט, כל זמן שהוא יכול להמשיך ... כלשהי, האדם מוכרח להמשיך לשאול שוב פעם עוד שאלה נוספת. והאדם מוכרח לערער ולעקור את התשובה שהוא קיבל ומצא. ואסור לאדם באיסור חמור, לקבל שום תשובה שהיא, גם אם ... היא שקר. משום, שהיא נשענת על השכל. והשכל, הוא עצמו גם שקר. משום, שהוא אינו מחוייב, ולכן הוא לא אמת מוחלטת. ולכן אסור לאדם באיסור חמור, לעצור את השאלות שלו, כאשר ...
יצירת הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע אנשים / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע
... הזדהות - למה זה כ"כ חשוב? מתי אסור ליצור הזדהות? ראפור / NLP / כימיה בין אישית / בניית אמון / יצירת אמון / לרכוש אמון / יצירת הזדהות / רכישת אמון / ליצור אמון / שכנוע / שינוי עמדות / לשכנע ... / לא להזדהות, ראפור טוב, ראפור רע וכאן אבאר, למה כ"כ חשוב ליצור הזדהות עם לקוח? ומה המהות ומה הסוד שיש מאחורי החשיבות של יצירת ההזדהות הרגשית עם הלקוח? וגם אסביר, מתי אסור ליצור הזדהות עם הלקוח? ומתי יצירת הזדהות עם הלקוח, יכולה ליצור חוסר אמון גדול, בינך לבין הלקוח? והתשובה לכך היא, שברגע שיש יצירת הזדהות וכימיה בין אישית בין ...
1 2 3 4 ...5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
ספרים מומלצים עבורך - ספרים על ידיעות - את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?
לזמן מוגבל!     👈1 ב 150  👈4 ב 400     📞 050-3331-331    שליח עד אליך - בחינם!
שקט נפשי אמיתי - הספר על: אסור, איך לשכוח אקסים ולא להתגעגע? איך להתמודד עם עצבות? איך להתמודד עם הזיות / דמיונות שווא / פרנויות / סכיזופרניה / הפרעת אישיות גבולית? איך להתמודד עם רגשות אשם ושנאה עצמית? איך להתמודד עם בעיות ריכוז והפרעת קשב וריכוז? איך להתמודד עם שמיעת קולות בראש? איך להתמודד עם תסמינים של חרדה? איך להתמודד עם חרדות ופחדים של ילדים? איך להתמודד עם אכזבות? איך להתמודד עם הפרעות התנהגות אצל ילדים? איך להתמודד עם OCD / הפרעה טורדנית כפייתית / אובססיות / התנהגות כפייתית? איך להתמודד עם כל סוגי הפחדים והחרדות שיש? איך להתמודד עם בדידות? איך להתמודד עם פחד קהל ופחד במה / פחד להתחיל עם בחורות / פחד להשתגע / פחד לאבד שליטה / חרדת נטישה / פחד מכישלון / פחד מוות / פחד ממחלות / פחד לקבל החלטה / פחד ממחויבות / פחד מבגידה / פחד מיסטי / פחד ממבחנים / חרדה כללית / פחד לא ידוע / פחד מפיטורים / פחד ממכירות / פחד מהצלחה / פחד לא הגיוני ועוד? איך להתמודד עם אהבה אובססיבית? כעס ועצבים? איך להתמודד עם התקפי חרדה ופאניקה? איך להתמודד עם טראומה ופוסט טראומה? איך להתמודד עם מאניה דיפרסיה ועם מצבי רוח משתנים? איך להתמודד עם חלומות מפחידים וסיוטים בשינה? דיכאון? איך להתמודד עם הפרעות קשב וריכוז? מועקות נפשיות וייאוש? איך להתמודד עם ביישנות וחרדה חברתית? איך להתמודד עם לחץ? איך להשיג איזון נפשי ועוד...



הצלחה אהבה וחיים טובים - הספר על: אסור, איך להתמודד עם דיכאון ותחושות רעות? איך לדעת אם מישהו מתאים לך? איך להיגמל מהימורים? איך ליצור מוטיבציה ולהשיג מטרות? איך לחנך ילדים? איך להצליח בזוגיות? איך לדעת איזה מקצוע מתאים לך? איך לשתול מחשבות? איך להאמין בעצמך? איך להצליח בראיון עבודה? איך לשנות תכונות אופי? איך למכור מוצר ללקוחות? איך להתמודד עם גירושין? איך לפרש חלומות? איך למצוא זוגיות? איך להעריך את עצמך? איך לשפר את הזיכרון? איך לפתח חשיבה יצירתית? איך לקבל החלטות? איך לטפל בהתנגדויות מכירה? איך לגרום למישהו לאהוב אותך? איך ליצור אהבה? איך לחשוב בחשיבה חיובית? איך לפתח יכולות חשיבה? איך להשיג ביטחון עצמי? איך לעשות יותר כסף? איך לנהל את הזמן? איך להתמודד עם אובססיות והתמכרויות? איך להיות מאושר ושמח? איך להעביר ביקורת בונה? איך לשכנע אנשים ולקוחות? איך לא להישחק בעבודה? איך להצליח בדיאטה ולשמור על המשקל ועוד...



להיות אלוהים, 2 חלקים - הספר על: האם באמת הכל לטובה? האם יש אמת מוחלטת? למה יש רע וסבל בעולם? האם יש חיים מחוץ לכדור הארץ ויקומים מקבילים? האם יש הבדל בין חלום למציאות? איך נוצר העולם? למה העולם קיים? למה לא להתאבד? מי ברא את אלוהים? האם יש בחירה חופשית? מה יש מעבר לשכל וללוגיקה? איך להנות בחיים? איך להיות מאושר? איך נוצר העולם? האם יש נשמה וחיים אחרי המוות? האם יש או אין אלוהים? איך נוצרים רצונות / מחשבות / רגשות? איך להיות הכי חכם בעולם? למה חוקי הפיזיקה כפי שהם? מהי תכלית ומשמעות החיים? האם לדומם יש תודעה? האם הכל אפשרי? למה יש רע בעולם? אולי אנחנו במטריקס? האם יש משמעות לחיים? האם אפשר לדעת הכל? מה יש מעבר לזמן ולמקום? האם המציאות היא טובה או רעה? בשביל מה לחיות? מה המשמעות של החיים? איך להשיג שלמות ואושר מוחלט ועוד...
לפניך חלק מהנושאים שבאתר... מה מעניין אותך?
   



האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי לבני נוער, מאמן מנטלי, מאמן אישי ועסקי בנושא אסור - ללא הגבלה! לקביעת פגישה אישית / ייעוץ טלפוני אישי / הזמנת הספרים - צור/י עכשיו קשר: 050-3331-331
© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים,
ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.
האתר פותח על ידי אליעד כהן
דף זה הופיע ב 0.2344 שניות - עכשיו 23_04_2024 השעה 23:12:48 - wesi1