איך לנהל משא ומתן? איך להכיל התנגדות של
לקוח? איך לקבל התנגדות של
לקוח? איך לשתול מחשבות?
איך לקבל לא?
איך למנוע קונפליקט? מערכות יחסים,
איך להכיל חוסר הסכמה?
איך לחנך ילדים? שלום לכולם, הפעם אני רוצה לדבר על עוד שיטה ועוד דרך
איך להתמודד עם התנגדויות של
לקוחות, התנגדויות של אנשים.
מנהלים משא ומתן עם מישהו ורואים שהולכת לבוא התנגדות. מה צריך לעשות במקרה כזה? אז בטיפול בהתנגדויות יש בעצם את הרעיון של
איך למנוע את ההתנגדות אבל יש מצבים שבהם לא מדובר בשחור ולבן, זאת ... טיפול בהתנגדויות פירושו הכלת ההתנגדות. להכיל, לקבל את ההתנגדות ולהמשיך
משא ומתן בניסיון נוסף למכור מוצר נוסף או משהו נוסף. זאת אומרת, לפעמים
הלקוח אומר לא ולא תמיד טיפול בהתנגדות זה
איך לגרום לו להגיד כן. לפעמים טיפול בהתנגדות זה בעצם
איך לגרום לזה שכשהוא אומר לנו לא זה לא ידפוק את זה שאנחנו תיכף רוצים ... להתנגדות להיות פחות קשה. אז מה שבעצם אפשר לעשות זה לגרום להתנגדות של
הלקוח לשתול לו בראש מחשבה שתגרום לו לחשוב שההתנגדות שלו היא מסיבה ... ורוצים להכיל אותה. מה זאת אומרת? אני אתן דוגמה, לצורך העניין, נגיד
לקוח, מציעים לו איזה מוצר. אנחנו נגיד שצריך להציע לו כמה מוצרים, ... לא טוב שהוא יחשוב שכשהוא יגיד לנו לא. עכשיו בא נניח שאנחנו יודעים מראש
שהלקוח, סיכוי סביר שהוא הולך להגיד לנו לא ואנחנו צריכים להיערך לאופציה שהוא יגיד לנו לא. עכשיו, בהנחה
שהלקוח יגיד לנו לא, אז, אנחנו פה בבעיה. למה? כי בעצם
כשהלקוח אמר לא, הוא בעצם חשב על זה שאין לו מספיק כסף לצורך העניין ואז ... יכולות להיות שיגרמו לאותו אדם שמתנגד לנו, להתנגד לנו. לדוגמה: נגיד אותו
לקוח, יכול להיות שהוא לא רוצה לקנות את המוצר כי זה יקר לו, יכול ... יכולות להיות הרבה סיבות. אנחנו צריכים לבחור, איזה אפשרויות עדיף לנו
שהלקוח יחשוב שהוא לא רצה לקנות את המוצר בגלל הסיבה הזאת ואיזה דברים ... שקל והוא הולך להגיד ואנחנו חוששים שהוא היה הולך להגיד לנו לא, עדיף לנו
שהלקוח יגיד לנו לא, שהוא יחשוב לדוגמה סתם אני ממציא, יעדיף לנו שהוא ... לו את המחשבה הזאת מראש כאשר אומרים לו מה אנחנו רוצים, לדוגמה, נגיד
ללקוח, אנחנו אומרים לו "יש פה את המוצר הזה, זה עולה לך 1000 שקלים, ... לך", סתם המצאתי צבע, כמובן שצריך להמציא משהו שהוא לפי ההקשר שזה גם יראה
ללקוח הגיוני. כי, לא נמציא לו אם אתה לא רוצה לקנות את
הלקוח כי סבתא שלך התגלתה אליך ואמרה לך לא לקנות את המוצר הזה, זה ... מאוד חשוב לך אז אני יכול להראות לך מוצר אחר או משהו אחר. ואז, מה קורה?
הלקוח יכול להגיד לנו "לא, זה לא מתאים לי המוצר הזה, תראה לי מוצר ... יש עוד אלטרנטיבה: בא נגיד לו מה אנחנו רוצים ואם הוא יגיד לנו לא, נגיד
שהלקוח יגיד: "לא לא, אני לא רוצה לקנות את המוצר הזה", אז אנחנו נמציא ...