... מוצר,
תמחור מוצר יקר,
תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך
לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם
התמחור נכון? איך
לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? כדאיות ... בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם
התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על ... של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך
התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. לדוגמא, שאלות בנוגע ליכולת הכלכלית האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם באמת אין ללקוח ... עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב
שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך האמיתי של המוצר. אבל האם באמת יש ערך אמיתי למוצר? מה באמת השווי האמיתי של המוצר? והתשובה לכך ... של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא
התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ללקוח, ביחס להנחה וכולי. ואני אסביר את העניין יותר לעומק. יש לנו מוצר. למוצר יש יתרונות ... המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה
התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא לא רוצה / צריך / מבין את כל התועלות של המוצר שלנו. כמו כן צריכים לעשות הפרדה בין השאלה ... שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על
התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את המוצר? צריכים להפריד את כל השאלות האלו, מהשאלה, במידה והמוצר כבר נוצר, ובמידה והלקוח כן ... התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם
התמחור שלי נכון? במה
לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר בעלות ייצור כזאת? איך להשיג את הלקוחות שירכשו את המוצר? וכולי, על בעל העסק לנסות להבין בתור ... לזה יש משמעות, גם ביחס לאיך הלקוח יחווה את
התמחור שלנו. זאת נקודת ההתחלה של תהליך
התמחור. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם וכולי... ...