... מוצר,
תמחור מוצר יקר,
תמחור שירות יקר, התנגדות מכירה מחיר, איך למכור מוצר יקר ללקוח? איך למכור שירות יקר? האם המוצר יקר? כמה המוצר באמת שווה? מה הערך האמיתי של המוצר? איך
לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי האמיתי של המוצר? האם
התמחור נכון? איך
לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם ... הנחה כלשהי, בראש ובראשונה על איש המכירות להבין, האם בעיניו כאיש המכירות? המוצר הזה מתומחר בצורה נכונה? האם המוצר הזה באמת יקר? האם
התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה ... בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות במחיר של הלקוח, שהן שונות בהשפעה שלהן על תהליך
התמחור ועל תהליך המכירה, כמו שתכף נסביר. ... יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה הרבה יותר קל לסגור עסקה טובה. מאשר ביחס למצב שאיש המכירות חושב
שהתמחור גבוה ולא נכון ולא תואם את הערך ... היא 110K. נוסיף על זה רווח של נניח 20%, קיבלנו 123K. והרי שזה השווי האמיתי והערך האמיתי של הרכב. ומכאן צריך להתחיל להתייחס לנושא
התמחור של המוצר, ביחס לעסקה הנוכחית, ביחס ... מוצר מקביל במחיר יותר זול ממה שנמכור לו, אבל עדיין הוא לא באמת צריך את כל התועלות של המוצר שאנחנו מוכרים לו. ולכן אולי גם בגלל זה
התמחור לא מתאים ללקוח הספציפי הזה, כי הוא ... יעלה למצוא אותם? האם ולכמה לקוחות יש את הכסף הפנוי או את הכסף בכלל, כדי לרכוש את המוצר שלנו? איך העלות למצוא את הלקוחות משפיעה על
התמחור של המוצר? האם בכלל כדאי לייצר את ... וכולי. ולכן בסוף יש שיעור רווחיות ממוצע לענף / בכללי וכולי ולא ניכנס לזה כאן כרגע. בשורה התחתונה, כאשר בעל העסק שואל את עצמו, האם
התמחור שלי נכון? במה
לתמחר את המוצר? האם בכלל לייצר מוצר ... שאני מונופול / יש לי פטנט, או בגלל שזאת עלות הייצור של המוצר + עלויות תפעול וכולי. שגם לזה יש משמעות, גם ביחס לאיך הלקוח יחווה את
התמחור שלנו. זאת נקודת ההתחלה של תהליך
התמחור. וכמובן שיש כאן עוד עולם שלם ...