... למשל כאשר את מלמד את הילד שלך, אתה יכול ליהנות בתהליך משני דברים, גם להפעיל את השכל ולהרגיש את היש, וגם להגיד
אני כלום. מאותה פעולה עצמה אתה יכול ליהנות משני רבדים. כשאני מדבר איתך עכשיו, מצד אחד אני נהנה שאני מפעיל את השכל איתך ומצד שני אני נהנה מזה
שאני כלום, אני לא עושה כלום, הכל קורה מעצמו, אין לי רצונות, אין לי שום דבר. אם אני אומר לך שאני ... גם סובל משניהם. מהצד שאני רוצה להיות כלום אני סובל מזה שאני מפעיל את השכל, ומהצד שאני רוצה שכל, אני סובל מזה
שאני כלום. אם אתה נהנה מהיש אז אתה סובל מהאין, ואם אתה נהנה מהאין אז אתה סובל מהיש. עד שלא נהנית ...