... מכירות שקרן, איש מכירות אמיתי,
לשקר כדי למכור,
לשקר כדי לשכנע,
לשקר בתהליך מכירה, אמת בתהליך מכירה, להצליח למכור בלי
לשקר, לשקר ולהצליח למכור, מתי צריך
לשקר? האם צריך
לשקר? שלום לכולם הפעם אני רוצה לדבר, לענות לשאלה הבאה האם איש מכירות צריך לדעת
לשקר, האם איש מכירות צריך להיות שקרן, האם איש מכירות צריך להרגיש בנוח
לשקר, האם איש מכירות צריך
לשקר? אז התשובה היא כדלקמן בהנחה שהולכים
לשקר את הלקוח ובהנחה שרוצים
לשקר את הלקוח, לדוגמא נגיד מוכרים ללקוח מוצר מסוים ובפועל מספרים לו שזה מוצר אחר בהנחה שזה מה שרוצים לעשות, רוצים לדפוק את הלקוח לרמות אותו
לשקר אותו במקרה כזה כמובן שאיש מכירות צריך לדעת
לשקר, אוקי כי אם הוא לא יודע
לשקר אז הוא ישדר חוסר בטחון ללקוח והלקוח לא ירצה לקנות את המוצר. יחד עם זאת בהנחה שהולכים למכור ללקוח מוצר אמיתי, זאת אומרת לא הולכים
לשקר אותו לא רוצים
לשקר אותו, האם במקרה כזה איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת
לשקר לדעת
לשקר כן או לא? והתשובה היא די פשוטה, התשובה היא כזאת בשביל לסגור עסקה העסקה נסגרת, העסקה מתבצעת הלקוח רוכש את המוצר כאשר הוא חושב שהמוצר יביא לו יותר תועלת מנזק. עכשיו מי שנצמד ... לא יכולה לצאת לפועל. ולכן איש מכירות צריך להיות שקרן, צריך לדעת
לשקר לא במובן שהוא צריך לתת ללקוח מידע לא נכון לגבי המוצר זאת אומרת אם המוצר צהוב להגיד לו המוצר כחול זאת לא הכוונה, הכוונה היא שאיש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת
לשקר ולראות דברים יחסיים כדברים מוחלטים. מה זאת אומרת? אם למוצר יש יתרונות וחסרונות והאיש מכירות ייצמד "לאמת" יותר מדי והוא יראה גם את היתרונות וגם את החסרונות יכול להיות שהוא ... באופן שווה ולכן כדי שעסקה תתבצע מחויב במציאות באופן יחסי שצריך
לשקר. למה מחויב במציאות באופן יחסי שצריך
לשקר? כי בעצם צריך לומר שיש במוצר הזה יותר דברים טובים מאשר רעים עבור הלקוח ומהיבט מסוים זה
שקר. ולכן כפי שאמרתי קודם איש מכירות צריך שתהיה לו את היכולת לקחת דבר יחסי ולראות אותו כמוחלט, לקחת את המטבע שהוא חצי שחור וחצי לבן להסתכל על הצד השחור שלו ולהגיד יש פה מטבע ... שווה, אין שום משמעות לעסקה. העסקה כל עסקה בעולם מתבצעת כשיש קצת
שקר, מה זה
השקר? שלוקחים תועלת יחסית ואומרים "יש פה יותר טוב מרע בעסקה הזאת". אוקי ולכן כפי שאמרתי קודם אז אם רוצים
לשקר את הלקוח לרמות אותו אז ברור שאיש המכירות צריך להיות שקרן אבל בהנחה שלא רוצים
לשקר את הלקוח עדיין באופן יחסי איש המכירות צריך להיות שקרן במובן שהוא בעצם לוקח תועלת יחסית ורואה אותה כגדולה מעבר למה שהיא באמת. זאת אומרת איש המכירות צריך להיות מסוגל לראות ... תמיד רואה את היתרונות והחסרונות שיש בכל דבר גם הוא בעצם סוג של
משקר, למה הוא סוג של
משקר? כי מי שיעמיק, עוד פעם שזה דברים שהסברתי אותם בהזדמנויות אחרות ובהקשרים אחרים מי שיעמיק יראה שבסופו של דבר בכל דבר בעולם יש גם יתרונות וגם חסרונות אפילו באופן שווה אבל אני ... אני חייב להיצמד לאמת, אני רואה את שני הצדדים" מהיבט מסוים הוא
משקר כי אם הוא היה נצמד לאמת עד הסוף הוא היה רואה שגם להגיד שרק צד אחד צודק גם זאת אמת. ויותר מזה ואם אנחנו רוצים להקצין את זה עוד יותר אז מי שיחקור את הנושא הזה של אמת ו