... לפעמים זה סוג של לבחון אותנו. אוקי אותו דבר גם לגבי לקוח שבא לקנות בא להתלונן, שואל שאלה מה שזה לא יהיה
לפעמים הלקוח מצפה שבאופן חד משמעי והחלטי תגיד לו את ... מקצין עוד יותר, תזרוק את הלקוח מהעסק הקצתי כמובן אבל הלקוח רוצה להיות משוכנע ב100% שזה הפוך ממה שהוא אומר,
לפעמים הלקוח רוצה דווקא שיגידו לו חד משמעית "לא נכון ... ולפעמים התגובה היא חד משמעית "לא נכון מה פתאום אתה משקר, אתה מבלבל את המוח מה אתה" מה שזה לא יהיה. אוקי
ולפעמים הלקוח מצפה דווקא לתגובה האגרסיבית הוא לא תמיד ...