... אחד יכול
למכור, ממי לא ללמוד NLP? ממי לא ללמוד
למכור? ללמוד מכירות, ללמוד לשכנע, קורס מכירות, הדרכת אנשי מכירות, לימודי NLP, קורס שכנוע, לימודי מכירות, להיות איש מכירות שלום לכולם, הפעם אני רוצה לענות לשאלה הבאה והיא: האם כל אחד יכול
למכור? האם כל אחד יכול לדעת
למכור? או האם כל אחד יכול לדעת לשכנע אנשים? וכמובן, מה הדרך הטובה ביותר ללמוד
למכור ולדעת
למכור? והתשובה היא כזאת: יש כאלה שאומרים: 'מכירות, או שיש לך את זה, או שאין לך את זה', או שאתה יודע
למכור או שאתה לא יודע
למכור. אוקי? וזה בדרך כלל אנשים שלא יודעים
למכור לאנשים את הרעיון שכל אחד יכול
למכור. ואני אסביר: בגדול, וגם בקטן, כל אחד יכול לדעת
למכור וללמוד
למכור. אוקי? במה זה תלוי? מה הדרך הכי טובה לבנאדם שרוצה להיות איש מכירות טוב? מה הדרך הכי טובה ללמוד
למכור? אז יש כאלה שבטעות מה שהם עושים, הם הולכים ולומדים בכל מיני בתי ספר למכירות, איך להצליח
למכור? שיטות מכירה, NLP
למכור, NLP למכירה, כל מיני תאוריות כאלה ואחרות, ויש אנשים שיגידו שהם למדו את הקורסים האלה וזה עזר להם. עכשיו, מה האמת? שנכון. הם עשו ... מה שמלמדים בכיתה א' ובכיתה ב'. ולמה אני מתכוון? מי שיראה הרבה מאוד מהשיטות שמלמדים איך
למכור מבוססות לדוגמה על מחקרים: "מחקרים הראו ש70% מהאנשים מגיבים ככה", "מחקרים הראו שב80% מהמקרים, לפחות ב72% מהמקרים, אנשים מגיבים ... בתנאים מסוימים, במקרים מסוימים, והדברים האלה לא תמיד עובדים במציאות. ומה לעשות שגם רוצים
למכור ל100% מהמקרים? לא ב70%, ולא ב50% מהמקרים. שימו לב, כל הסיפור הזה של ללמוד למכירות דרך כל מיני מחקרים שנעשו, הראו ש..., כל מיני קשקושים כאלה, הם בעצם מראים שזה שמלמד אתכם איך
למכור, לא מבין איך באמת עובד התהליך של המכירה. מה זאת אומרת "איך באמת?"? נגיד שהם אומרים: "מחקרים הראו שאנשים אוהבים לשמוע את ... פטיש, אני צריך קיסם, מה קשור פטיש?". אוקי? ולכן, כל התאוריה הזאת שאומרת: "בא תלמד דרך
למכור לפי סטטיסטיקות, לפי טריקים, לפי כל מיני מחקרים, לפי תאוריות..." זו שיטה שגויה. זה כמו בנאדם שאמר: "אם כשאנחנו זורקים משהו ... עובד ככה כי יש פחות מקרים שזה עובד ביחס לכוח המשיכה. בין כך ובין כך, השיטה הנכונה ללמוד
למכור, השיטה הנכונה ללמוד מכירות היא אחרת. היא באמצעות הבנה עקרונית של תהליך המכירה ואני אסביר בפשיטות. מכירה פירושו: מה אנשים רוצים בגדול, למה אני אומר בגדול? כי גם את זה מי שרוצה
למכור, גם את זה הוא צריך לדעת היטב היטב, לעומק, מכל הפרטים, מכל הזוויות. אבל בגדול, מה אנשים רוצים? להרגיש טוב. יש מי שיקרא לזה רוצים ... שיהיה להם טוב. בשביל לקנות, הם רוצים לחשוב שהמוצר הזה עושה להם טוב. ולכן, מי שרוצה לדעת
למכור, מה שהוא צריך לעשות זה לא ללמוד מכירות באופן ישיר, הוא צריך ללמוד משהוא אחר שכשהוא ילמד אותו, ממילא הוא ידע
למכור, ממילא הוא יהיה מומחה במכירות, מומחה בשכנוע, מומחה ברטוריקה, מומחה בכל שאר ההיבטים והסיפורים של העניינים האלה. מה הדבר הזה? ... לאנשים טוב? לפעמים דברים עושים לאנשים רע? ולהתמחות בנושא הספציפי הזה. מי שרוצה לדעת
למכור, לדעת לשכנע, צריך להתמחות בזה, בלהיות מסוגל לקחת דבר שאנשים חושבים שהוא רע, שהוא עצמו אפילו חושב שהוא רע ולשכנע את עצמו שזה ... שירצה, ינסח את זה איך שהוא רוצה, ברגע שבנאדם לומד את הדברים האלה, ממילא אח"כ כשהוא רוצה
למכור משהו, לשכנע משהו, להעביר מסר, מה שזה לא יהיה, הוא יודע איך זה עובד, זה לא בהכרח אומר שהוא ירצה לממש את האופציה לשכנע, הסברתי כבר במקרים אחרים, במקומות אחרים, למה יכול להיות שמישהו יודע
למכור והוא לא ירצה
למכור לך, למה מישהו יכול לשכנע אותך והוא לא ירצה לשכנע אותך, כי יש גם רכיב של בחירה חופשית לדוגמה. בנאדם שיודע את כל סודות השכנוע, ... א', זה לא באמת הופך אותו ליודע עברית. כי יש שתי דרכים, שימו לב, להגיע למסקנות של איך
למכור: דרך אחת היא נגיד מלמטה למעלה: עושים 'יאללה בא נעשה מחקרים, מה שעובד בממוצע, זה מה שעובד, תעשה את זה'. אבל, יש דרך אחת שהיא ... שהוא לא יאהב את זה? תשכנע אותו, זה לא בעיה. אם רוצים, זה לא בעיה. הבנתם? אז, כל אחד יכול
למכור וכל אחד יכול לשפר את יכולת המכירה שלו באמצעות זה שהוא יחקור את הנושאים הספציפיים האלה. אתה הנושאים של השכנוע העצמי, את הנושא של ...