... מודע / טכניקות מכירות / טכניקות שכנוע - איך ליצור
הסכמה? איך לגרום למישהו
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? איך לגרום למישהו לענות לך כן? איך לשכנע לקוח? וכאן אבאר עוד טכניקת מכירות ... איך לשאול שאלות מקדימות / שאלות הכנה שיגרמו לאדם
להסכים איתך? ואבאר מה אסור לך לשאול מישהו לפני שאתה רוצה שהוא יסכים איתך על משהו? ואבאר ... משפיע על זה שהאדם עונה לך בחיוב / בשלילה? ואיך ליצור
הסכמה עם אדם אחר? ואיך לגרום למישהו לרצות
להסכים איתך? ועוד. והדרך לכך היא, על ידי זה שאתה מכניס את האדם למצב רגשי תודעתי, שבו הוא ... שהוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אלא שהוא גם רוצה
להסכים עם כל מה שאתה אומר לו. ואז כאשר האדם נמצא במצב תודעתי, שבו הוא מסכים עם כל מה שאתה אומר לו, ושהוא רוצה
להסכים עם כל מה שאתה אומר לו, אז ממילא אתה יכול לגרום לו
להסכים עם מה שאתה רוצה שהוא יסכים, גם אם הוא לא היה עושה את זה בצורה מודעת כאשר הוא מודע ... באפשרותך לגרום לאדם למצב רגשי שבו הוא מסכים / רוצה
להסכים איתך? והתשובה לכך היא, שניתן לעשות זאת על ידי זה שלפני שאתה מבקש מהאדם
להסכים איתך על מה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך, ולפני שאתה שואל את האדם האם הוא מסכים איתך על ... שאלות שאתה יודע שהוא יסכים איתך ואפילו ירצה מאוד
להסכים איתך, כגון לדוגמא: תרצה מחר לבוא איתי למקום שאתה יודע שהוא ירצה לבוא איתך? תרצה מחר ... אז בכך אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא רוצה
להסכים / מסכים איתך. ואז יש הרבה יותר סיכוי שהוא יסכים איתך גם על הדבר שבלי המניפולציה ... זאת השעה. שבצורה כזאת לדוגמא, אומנם יצרת עם האדם
הסכמה חיובית עם מה ששאלת, אבל הוא לא נמצא במצב רגשי שבו הוא רוצה
להסכים איתך. כי לא יצאה לו שום תועלת רגשית, מכך שהוא
הסכים איתך. והוא אומנם מוכן
להסכים איתך, אבל לא רוצה ובעל אינטרס
להסכים איתך. או לדוגמא אתה שואל את האדם שאלה, שאתה יודע בוודאות שהוא ישיב עליה בחיוב. אבל ... מצד אחד אתה מכניס את האדם למצב תודעתי שהוא מתרגל
להסכים איתך ולהשיב לך בחיוב, אבל עדיין יש מצב יותר חזק, שבו הוא נכנס למצב רגשי שהוא רוצה
להסכים איתך. ואת זה עושים על ידי שאלות, שאתה יודע שלא רק שהוא ישיב עליהן בחיוב, כי זאת ... האינטרס שלו. ואז האדם נכנס למצב רגשי, שבו הוא רוצה
להסכים איתך באופן אקטיבי. ואז ממצב כזה, הרבה יותר קל ליצור
הסכמה גם על דבר נוסף. ויש כאן עוד רמת תחכום נוספת, והיא, שאחרי שאתה שואל את האדם את הדבר ... ספק אצל השומע, מיד כבר הוא נכנס שוב פעם למצב של רצון
להסכים איתך. ויש כאן עוד דרך פעולה נוספת, שאם כאשר שאלת את השאלה המרכזית שלך, לא קיבלת
הסכמה על מה שרצית שהוא יסכים איתך, גם אם קיבלת דחייה וגם אם קיבלת תחושת ספק בלבד. דהיינו, שאתה רואה שהוא מבטא חוסר
הסכמה ברור, או שהוא מבטא תחושה של ספק והתלבטות, במקרה כזה אתה יכול "בצורה טבעית" להתעלם ממה ... להמשיך לשאול אותו רצף שאלות שאתה יודע שהוא ירצה
להסכים איתך, כדי להגדיל אצלו את תחושת הרצון
להסכים איתך. ואז אתה שוב פעם בזהירות מנסה להשיג את
ההסכמה שלו פעם נוספת, למה שאתה רוצה שהוא יסכים איתך. וכמובן שאת כל הנ"ל ניתן לעשות גם בכיוון ... והוא מסרב. ואז הוא נכנס למצב תודעתי שבו הוא לא רוצה
להסכים איתך. כי הוא הופך להיות חשדן לגבי ההצעות שלך. ואז אח"כ הרבה יותר קשה לשכנע אותו ... על שאלה כלשהי, האם אתה מודע לאיך זה משפיע עליך אח"כ
בהסכמה / חוסר