... הוא התנגד לרכישת המוצר. דהיינו, אם הלקוח אומר לדוגמא "אני לא רוצה לקנות את המוצר, כי אין לי כרגע מספיק
כסף", אז אפשר להמשיך איתו את השיחה ואפילו לדבר ... תהפוך את הסיבה לסובייקטיבית. לדוגמא "אתה אומר שאתה לא רוצה את המוצר, כי כרגע נראה לך שאולי אין לך מספיק
כסף עבור המוצר הזה". ואז בעצם הפכנו את ההתנגדות שלו, מ"אין לי מספיק
כסף" ל"נראה לי שאולי" אין לי מספיק
כסף. ועוד יש לשים לב, למילה "אין לך מספיק
כסף למוצר הזה ". שהיא בעצם מרמזת, שיש לך
כסף למוצרים אחרים, ושרק למוצר הזה אין לך
כסף. ובכל מקרה המסר הוא, שחזרה על הסיבה של ...