... ונוסיף: אלוהים ברא את העולם
יש מאין, דהיינו, אלוהים הפך את ה"אין" / כלום / העדר המוחלט, ל"יש" / "ישות" וכולי. א"כ: אחרי בריאת העולם יש לנו 2 ישויות שונות שהן: ... שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין, כי אלוהים עצמו הוא אין, וא"כ כנראה שהעולם נוצר
יש מאין מעצמו ו לא על ידי אלוהים, או לחלופין כנראה שנסיק כי העולם הוא נצחי וכי הוא מעולם לא נברא וכולי. אך אם נשיב כי מהותו של הבורא ... שייך לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין. אם כבר נכון יהיה לומר כי ה - אין ברא את ה - יש מעצמו ולא על ידי ישות חיצונית כלשהי. ואם נאמר כי אלוהים שונה מ: אין / כלום, ... ז"א אלוהים לא ברא את העולם
יש מאין שנפרד ממהותו של אלוהים, אלא אלוהים ברא את העולם מהמהות העצמית שלו עצמו. וא"כ ה - אין אינו ישות נפרדת ועצמאית, אלא הוא אינו ... לומר שאלוהים ברא את העולם
יש מאין, משמעותו היא שאלוהים אינו אין סופי ויחיד ופשוט ללא הרכבה כלשהי, כי: או ש: 1 - קיימת ישות נפרדת מהבורא דהיינו, ה"אין" שממנו ...