... המוצר יקר? כמה המוצר
באמת שווה? מה הערך
האמיתי של המוצר? איך לתמחר מוצר? איך להתמודד עם התנגדות יקר לי? מה השווי
האמיתי של המוצר? האם התמחור נכון? איך לתמחר בצורה נכונה? האם להעלות מחיר? האם להוריד מחיר? התנגדות רכישה מחיר, התנגדות לקוח מחיר, מהו הערך האובייקטיבי של מוצר? ... נכונה? האם המוצר הזה
באמת יקר? האם התמחור הזה של המוצר הוא אכן יקר מידי? מה המחיר הנכון של המוצר? מה המחיר האובייקטיבי של המוצר? ואני אסביר: כאשר אנחנו מתבוננים על מכירת מוצר ... ביחס ליכולת המימון
האמיתית של הלקוח, ביחס לשווי של המוצר בעיני איש המכירות, ביחס לשווי המוצר בתקופה הנוכחית, ביחס לשווי המוצר ביחס לעלות הייצור שלו וכיו"ב. כל אלו שאלות שעוסקות ... ליכולת הכלכלית
האמיתית של הלקוח לרכוש את המוצר, האם
באמת אין ללקוח כסף? האם הלקוח אולי יכול להשיג מימון לביצוע העסקה? האם הלקוח
באמת יודע מה המצב הפיננסי שלו? למה הלקוח מבקש הנחה? האם הוא
באמת צריך אותה? האם וכמה המחיר משפיע על זה שהלקוח מבקש הנחה? וכיו"ב. ניתן גם לשאול שאלות על האם אני כאיש מכירות הייתי רוכש את המוצר הזה במחיר הזה? האם המוצר ... והיא לגבי השווי
האמיתי בעיני כאיש מכירות, של המוצר שאותו אני מוכר. דהיינו, האם אני עצמי חושב שהמוצר מתומחר בצורה נכונה? האם לדעתי המחיר הוגן? האם המחיר שגוי? האם אני חושב שהמחיר
באמת שווה את הכסף? האם אני חושב שהמוצר
באמת שווה את הכסף שאני מבקש עליו? דהיינו, שאלות לגבי השווי
האמיתי והערך
האמיתי של המוצר שאותו אני מוכר ללקוח. וצריכים להבין כי כאשר באים למכור מוצר יקר ללקוח, איש המכירות צריך בראש ובראשונה להבין את הערך
האמיתי בעיניו של המוצר שאותו הוא מוכר. האם לדעתי כאיש מכירות המוצר שווה את הכסף באופן כללי? ללקוח הממוצע? ללקוח הספציפי? עבורי עצמי כאיש מכירות? וכולי. וכאשר מתבוננים על הערך
האמיתי ועל השווי
האמיתי של המוצר, נשאלת השאלה הבאה, והיא: האם
באמת יש ערך
אמיתי למוצר? האם
באמת ניתן להעריך מה השווי
האמיתי של המוצר? או שבעצם בסוף הכל עניין של היצע וביקוש. וערך המוצר הוא כמות הכסף שהשוק מוכן לשלם עליו ברגע מסוים? או שאולי ערך המוצר זה כמה שעולה לייצר אותו? האם
באמת אפשרי לדעת מה
באמת הערך
האמיתי של המוצר? והנושא הזה של השווי
האמיתי של המוצר בעיני איש המכירות, הוא חשוב ביותר לתהליך המכירה. כי אם איש המכירות יחשוב שלמוצר יש ערך אובייקטיבי הגון וריאלי, ביחס למחיר שהוא מבקש מהלקוח, יהיה ... ולא תואם את הערך
האמיתי של המוצר. אבל האם
באמת יש ערך
אמיתי למוצר? מה
באמת השווי
האמיתי של המוצר? והתשובה לכך היא, שכן, יש ערך