... האדם נעלמת, ונשארת רק חוסר ידיעה אחת. דהיינו, ידיעה אחת של כל הנפרדות כולה כישות אחת. ואז
אין שום טוב ורע כלל, אלא רק שלמות אחת, כישות אחת. כי כאשר האדם מרחיק ... שלא חייב להיות קיים, אותו גם האדם לא רוצה באופן מחוייב. אלא, שאז הכל כרצונו של האדם תמיד,
ואין שום טוב ורע כלל. כי כאשר רצונו של האדם נמצא באחדות עם המציאות תמיד, על ידי זה אין יותר שום רע, ואז ממילא גם
אין שום טוב. כי בלי תחושת רע כלשהי, גם אין שום תחושת טוב. וכאשר האדם נאחז במחוייב המציאות בלבד, דהיינו, בשום דבר, על ידי זה
אין שום טוב ורע כלל. אך כאשר האדם הופך את האפשרי למחוייב, דהיינו, ... שום רע, כאשר הכל אחד בלי טוב ורע. אבל מנקודת מבט אחרת, זה טוב מאוד. כי כאשר הכל אחד, גם
אין שום טוב וכולי. ובשורש הדברים, האפשרי והמחוייב הם אחד וכולי. ...