אין דברים נסתרים, גם נבין גם נדע. לא נעשה דברים בלי לראות את הסיבה....להישאר מוגבל, זה עצמו זלזול במציאות. ובנוסף יש לזכור, כי לומר בוודאות אי אפשר להבין את המציאות בשלמות, זה עצמו אמירה שמתיימרת לומר שהיא מבינה את המציאות בשלמות. כי מי שלא מבין את המציאות בשלמות, מנין לו בוודאות שאי אפשר להבין את המציאות בשלמות. וכל מי שחושב שהוא יודע משהו בוודאות על המציאות, אפילו לומר שאי אפשר להבין את המציאות בשלמות, גם זה לשם כך צריך להבין את המציאות בשלמות. ולכן בפשיטות, כל זמן שהאדם לא יודע את הכל, הוא לא יכול לדעת האם אפשר...