... את מה אי אפשר שלא לדעת? את מה הכי חשוב לזכור? את מה אסור לשכוח?
תשובה: על האדם לזכור ולא לשכוח / להיות מודע, את מה שאי ... אותו, כי אי אפשר שלא לדעת אותו. שאלה: אם האדם כבר יודע, אז מדוע לזכור?
תשובה: לא צריך לזכור, אלא צריך לחזק את הידיעה. להיות ... האדם, על האדם להתבונן על מה שהוא כבר יודע. שאלה: מי יודע מה זה "כגדש"?
תשובה: אף אחד לא יודע. שאלה: מי יודע מה זה "שולחן"?
תשובה: כל אחד יודע. שאלה: האם קיימת האפשרות לדעת מהו "כגדש"?
תשובה: כן. שאלה: במה זה תלוי, מה אמור לגרום לאדם לדעת מהו "כגדש"?
תשובה: כדי לדעת מהו "כגדש", על האדם לדעת לאילו ידיעות אחרות עליו לקשר את המילה "כגדש". שאלת התבוננות: א"כ מהו שולחן?
תשובה: אוסף כל הדברים שהאדם יודע על השולחן, הם השולחן. ... בעניין. כאשר האדם אומר את המילה שולחן, אילו ידיעות קופצות לו לראש?
תשובה: המהות של המילה שולחן נוצרת על ידי זה שהאדם בצורה ... שולחן, כגון לדוגמא "בית", וננסה להבין מהי מהותו של בית. שאלה: מהו בית?
תשובה: אוסף כל הידיעות של האדם על בית = בית. מסקנה: בית ... כל הדברים שהאדם מייחס לאני. שאלה: במה שונה האני מהאחר וממה שאינו אני.
תשובה: בידיעות שאותן האדם משייך לדבר עצמו. אצל ילדים ... שכל הידיעות כולן הן רק הגדרות, אז מהי המהות שאותה כל הדברים מגדירים?
תשובה: את הדבר שאי אפשר שלא צריך ללמוד על קיומו. ישנו ... על ידיעות אחרות. שאלה: האם אפשר לדעת מהו שולחן בלי לדעת מהו כסא?
תשובה: כן. שאלה: מהן הידיעות הבסיסיות ביותר שבלעדיהן אי אפשר לדעת מהו שולחן?
תשובה: ידיעות פנימיות יותר, כגון ידיעת ה"אני" / מקום / ... ידיעת הבסיס שכל הידיעות כולן הן רק מבוססות עליה? אז מהי הידיעה הזאת?
תשובה: מהותה האמיתית של המציאות. המהות של המציאות = מה ...