... כולן זהות אחת לשנייה ועובדות על אותה טכניקת שכנוע. ואתן מספר דוגמאות לפרסומות של חברות forex: "אצלנו הלקוחות קיבלו
תשואה של 47% מתחילת שנה" / "השער שלך להצלחה מתחיל כאן ועכשיו" / "מחיר הזהב ... 8 דקות, 6,400 ש"ח" / "חברת המסחר, ששמה אותך במקום הראשון" / "שימוש בטכנולוגיה ככלי להצלחה" / "בא לשמוע כיצד ניתן להניב
תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" / "כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" / "מתחילת השנה, השגתי
תשואה של 78% על הכסף שלי" / "החברה שלנו, מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר!" / "גלה כיצד לקוחותינו מניבים
תשואה חלומית ללא מאמץ" / וכיו"ב עוד המון ניסוחים שונים, באותה רוח הדברים... ועל ... הנגדית שלו. ומציגים את האפשרות הזאת, כאילו היא מחוייבת. ועכשיו אתן כמה דוגמאות ברמת ניתוח הטקסט: "אצלנו הלקוחות קיבלו
תשואה של 47% מתחילת שנה" - האם כל הלקוחות? כמה אחוז מהלקוחות? האם בטוח שהמצב הזה ימשיך גם בעתיד? למה יש לקוחות שקיבלו
תשואה כזו? האם זה חד פעמי מסיבות כלשהן, או שיש כאן משהו מגמתי? והיה יותר נכון לומר "יש אצלנו לקוחות שקיבלו
תשואה X בשנה, אבל יש גם כאלו שהפסידו אחוז X מההשקעה שלהם בשנה". "השער שלך להצלחה ... - מה עם האפשרות להיכשל? והיה נכון יותר לומר, "שימוש בטכנולוגיה, ככלי להצלחה או כישלון" "בא לשמוע כיצד ניתן להניב
תשואה של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ" - מה עם האפשרות גם להפסיד סכומי כסף גדולים? והיה נכון יותר לומר, "בא לשמוע כיצד ניתן להניב
תשואה או הפסד של 3,500 ש"ח בחודש ללא מאמץ". "כמה זמן לוקח לך להרוויח 10,000 ש"ח??? לי זה לקח שעתיים בדיוק" - מה עם ההוא שהפסיד 10,000 ש"ח, בתוך שעתיים בדיוק. "מתחילת השנה, השגתי
תשואה של 78% על הכסף שלי" - מה עם ההוא שהפסיד את הסכום הזה? "החברה שלנו, מציגה ... "החברה שלנו מציגה את אפיק ההשקעה המשתלם ביותר אם תרוויח בו, והלא משתלם ביותר, אם תפסיד בו". "גלה כיצד לקוחותינו מניבים
תשואה חלומית ללא מאמץ" - כל לקוחותינו או רק חלק? איזה חלק מלקוחותינו? האם אין מאמץ בכלל, או שהסיכון הוא המאמץ?! והיה נכון יותר לומר " גלה כיצד לקוחותינו מניבים
תשואה חלומית או מפסידים את כל כספי השקעתם, ללא מאמץ" בסיכומו של דבר, הראיתי כאן ...