... יש שאלה ויש תשובה. זאת אומר בהקשר ההוא להגיד "למה, למה, למה" אין תשובה זה כאילו להגיד יש תמיד חיסרון אבל זה
שתמיד יש חיסרון זה לא הופך את זה לאין חיסרון יש תמיד חיסרון, אתה בעצם אומר לה תראי ... את תטיל ספק בשאלה ואז לא תהיה שאלה אבל זה לא אין תשובה זה אין שאלה. מה שאני מסביר פרקטית בנושא שלך זה שלהגיד
"תמיד יש חיסרון" זה נכון ביומיום בסופו של דבר אחד הדברים שינחמו אותך יהיה "ההבנה"
שתמיד יש חיסרון אבל זאת לא נחמה בלב שלם, אם את רוצה נחמה בלב שלם צריך למצוא לזה ... זה בגלל שההבנה שהוא הולך למות היא לא מחויבת מצד השכל לכן הוא יכול להתנגד לזה ולא לרצות למות לעומת זאת ההבנה
שתמיד יש חיסרון היא מחויבת מצד השכל ולכן שמה אולי אם נאמר שהוא ישתכנע מצד השכל
שתמיד יש חיסרון אז אולי לזה הוא לא יכול להתנגד. ש: למה מצד השכל הוא לא מחויב למות? ... הגיוני לבעיה ואני לא יודעת אותו" אין אפשרות. ש: למה? אליעד: כי אם אתה תפעיל את השכל עד הסוף אתה תראה שמחויב
שתמיד יש חיסרון שבשביל קיום צריך חיסרון ואז מחויב שתהיה בחיסרון ואין לזה מה לעשות, ...