יעוץ אישי ועסקי



שתף ב Facebook
שם
סיסמא

הצטרף כחבר וקבל:
• אלפי הרצאות מלאות לצפייה!
• אלפי מאמרים מלאים לקריאה!
• אלפי MP3 להורדה למחשב!
קבל ייעוץ בכל תחום!
ישירות מאליעד כהן!
אין בעיה יש פתרון!
לקבלת ייעוץ חייג:
050-3331-331
הדף Facebook
הקבוצה Facebook

הדף Facebook
הקבוצה Facebook
טיפול נפשי ייעוץ אישי מאמן אישי אימון אישי

תכונות אופי טובות: תקצירתכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות, הנוסחא אל האושר, דרך רוחנית, עצלנות, חריצות, נחישות, יהירות, פשרנות, קיצוניות, ללכת עם האמת, ללכת עד הסוף, להגיע להארה, להשיג אושר ש: טוב אז השאלה שלי, לפי מה שאני יצא לי לשמוע לפני שנתיים בכדור הארץ כי אני יודע שמה שאתה מלמד לא... אליעד: אני חושב שלא. ש: אני חושב שזה לא נראה כאילו מבחינת אחרים. אליעד: עד כה. ש: עד כה השאלה שלי איך זה יכול להיות, איך אנשים לא חשבו על זה, איך אנשים פיתחו משהו כזה? אליעד: את הבנת מה הוא ... ⬅לצפייה בהרצאה בנושא תכונות אופי טובות - לחץ כאן...     בנושא...

תכונות אופי טובות: תקציר⬅ ... האדם, לשנות תכונות אופי שליליות, תכונות אופי חיוביות, תכונות אופי טובות, תכונות אופי רעות ובו יתבאר העניין של תכונות האופי של האדם. איך נוצרות תכונות האופי של האדם? מהן תכונות אופי חיוביות? מהן תכונות אופי שליליות? וכיצד יכול האדם לשנות את תכונות האופי שלו? ומי שיתבונן יראה, כי כאשר האדם נולד ועוד לא הספיק להביע את עצמו בכל צורה שהיא, הרי שעדיין לא ניתן לומר, שיש לו תכונות אופי. וכמו כן, על ... כיצד האדם רגיל להתנהג בד"כ. כ"כ רגיל להתנהג בצורה כלשהי, עד שמגדירים שהאדם נראה כאילו יש בו תכנות של רובוט, שהוא יתנהג בצורה כלשהי. וזה נקרא תכונת אופי. ויש סוגים שונים של תכונות אופי. יש תכונות אופי טובות, ויש תכונות אופי רעות. יש תכונות אופי חיוביות. ויש תכונות אופי שליליות. וכפי שניתן להבין, שום תכונת אופי, היא לא תכונת אופי טובה או תכונת אופי רעה בפני עצמה. אלא, תכונת אופי מוגדרת כתכונת אופי שלילית וכתכונת אופי רעה, כאשר ההרגל של האדם, וצורת התכנות שלו, גורמות לאדם לדברים רעים ושליליים בעיניו . ותכונת אופי, מוגדרת כתכונת ... ⬅לקריאת המשך המאמר בנושא תכונות אופי טובות - לחץ כאן...     בנושא...


תכנים נוספים שיכולים לעניין אותך ועוד...

גלגול נשמות, לחזור בגלגול לעולם, למה הנשמה מתגלגלת וחוזרת לעולם
...יש הבדל גדול אבל לי כייף אבל גם אם לא הייתי עושה זה היה כייף חוץ מזה אל תנסי להיות דומה. ש: גם אני בלי סיגריה יהיה לי כייף. אליעד: לא אצלי שניהם טובים רק כרגע אני מחובר לחוויה הזאת אצלך זה יותר טוב מזה. ש: בסיגריה לא אני יש לי מקור כזה פעם עשו לי הוציאו לי כאילו את החשק ועכשיו אני כאילו. אליעד: יש "הוציאו לי" את החשק ויש "טוב לי באותה מידה. ש: אבל מה ההבדל בין סיגריה לאוכל? אליעד: אין הבדל, לא השאלה היא אם אתה עושה את זה למטרת הנאה או למטרת הישרדות אתה יכול להגיד "כשלא יהיה לי גוף אז אני לא רוצה לשרוד מה אכפת לי" אבל אם אתה מפיק הנאה באמצעות זה ואתה לא יודע ליהנות בדברים אחרים אתה מכור להנאה. ש: לא הבנתי כל דבר שלא הישרדותי אז זה כבר הופך להיות הנאה? אליעד: אתה תלוי בהנאות של הגוף אתה יודע ליהנות באמצעות הגוף נכון? ש: אבל אוכל זה גם הנאה. אליעד: כן אם אתה אוכל למטרת הנאה אז נכון, אם אתה לא תאכל שבוע אתה תרגיש שחסרה לך ההנאה? ש: כן. אליעד: אז זה אומר שאתה תלוי בהנאה של האכילה, אני לדוגמא... לחץ להמשך...

קיצוניות / פשרנות / איזון - מהי קיצוניות מאוזנת? איך להגיע אליה?
...ומי שחושב שהוא טוב יותר מאחרים, הוא זקוק להיות קיצוני ולפרוש מהעולם. משום, שהוא לא מסוגל להכיל בתוכו את אלו ששונים ממנו. אך המציאות השלמה שהיא השלמות, היא מכילה בתוכה את כולם. ומי שלא מסוגל להכיל בתוכו את כולם, כמו שהמציאות המושלמת מכילה בתוכה את כולם, הרי שהוא רחוק מהשלמות. וקיצוניות מאוזנת, היא כאשר האדם קיצוני בכך שהוא רואה את הטוב שיש בכל דבר, ודן כל דבר לכף זכות. ועל ידי זה הוא הופך להיות קיצוני, שמכיל בתוכו את כל הדברים. שזאת קיצוניות מושלמת, משום שהיא מכילה בתוכה גם את ההפך של עצמה. ושלמות הקיצוניות, היא כאשר האדם מתחבר לכל המציאות, ומקבל את הדברים כפי מה שהם. וכמו כן, גם דרך הויתור אינה שלמה, משום שהיא חסרה את העקשנות ואת חוסר הוותרנות. וותרנות אמיתית, היא כאשר היא מכילה בתוכה את ההפך שלה, דהיינו, את העקשנות. וותרנות טובה ושלמה, היא כאשר האדם לא מתעקש לא להתעקש. דהיינו, האדם מוותר ומוכן להתעקש. כי מי שהוא מתעקש לא להתעקש, ומי שהוא רק מוותר כל הזמן, גם זאת לא השלמות. ולוותר באמת,... לחץ להמשך...

חיים ומוות, למה לחיות? למה למות? התאבדות, לחיות או למות, רצון לחיות, רצון למות, סיבות לחיות, סיבות למות, להתאבד, למה העולם קיים? למה אלוהים ברא את העולם? רוצה לחיות, רוצה למות
...אבל אז זה משהו. אליעד: משהו טרגי או משהו שנראה טרגי? ש: משהו שנראה טרגי. אליעד: משהו שנראה טרגי או שכרגע נראה לי טרגי? ש: כרגע נראה לי טרגי אבל כרגע אני מנסה לספר לך את התהליך שעברתי, התהליך שעברתי מצד השכל שאני מתבונן האם טוב לחיות או טוב למות אז אני באמת לא יודע. אליעד: זה טוב למות אבל בעד ארצנו. ש: כן אז אני לא יודע מה יותר טוב מבחינת התבוננות השכל שלי, אני לא יודע בסופו של דבר כשאני עושה את המאזן אני לא יודע אם זה טוב אבל מצד שני אני אומר לעצמי הרי אני נפשי רצוני כי אני יודע שאני רוצה לחיות. אליעד: רק רוצה לחיות? ש: לא. אליעד: טוב אז מה השאלה? ש: אני מעדיף יש לי העדפה. אליעד: אתה צודק אז מה השאלה? ש: יש לי העדפה לחיות ולא למות ואז אני גם שופט אותה. אליעד: ביחס להעדפה שלך. ש: כן אז. אליעד: נכון עד כאן נכון. ש: לא, אז אני שואל שאלתי את עצמי למה אני בוחר, למה אני מעדיף הרי במאזן השכלי יש בזה מאזן מסוים למה הרצון שלי מעדיף את הצד של לחיות ולא את הצד למות? אליעד: אתה שואל שאלה ואתה אומר "אם... לחץ להמשך...

מי ים מלוחים - מהי איכות המים שאתה שותה? איזה מזון רוחני אתה צורך?
...פנימי = לא להרגיש חסר כלשהו. רצון חיצוני = שהמציאות תהיה בצורה חיצונית כלשהי. כאשר האדם מקשר את עצמו תמיד אל הרצון הפנימי, בסופו של דבר הוא יגיע לנקודה שבה הוא באמת לא ירגיש שום חסר. מאחר שזה מה שהוא באמת רוצה. אך כאשר האדם מתמקד ברצון החיצוני, הוא יוצר התמכרות אובססיבית למעטפת החיצונית. שתיית מי ים = מרדף אחר החיצוני = מרדף אחר הצורה החיצונית של המציאות. שתיית מים מתוקים = מרדף אחרי הפנימי = מרדף אחרי המהות הפנימית של האדם. להסתכל על הפנימי = האדם מגיע אל הרצון הראשון שלו שממנו נובעים כל הרצונות שלו. ברגע שהאדם מגיע אל הרצון הראשון שלו, רצון שלא קדם לו שום רצון אחר, הדברים כבר מסתדרים מעצמם. כאשר האדם מזדהה עם הרצון החיצוני = שתיית מי ים. הזדהות עם שורש הרצון = שתיית מים מתוקים. שתיית מי ים = שקר = האדם הופך לצמא יותר = רע. שתיית מים טובים = אמת = האדם הופך לפחות צמא, עד שהצמא נעלם לגמרי = טוב. ככל שהאדם קרוב יותר אל האמת, דהיינו, מסתכל על המהות האמיתית של המציאות כפי מה שהיא באמת, כך טוב... לחץ להמשך...

הכרת הרע, להודות בטעות, להודות על האמת, שאלות מודחקות, לא לפחד להרגיש רע, לא לפחד לשאול שאלות, הדחקה רגשית
...אחד, אז אין לך קונפליקט יותר, וזה נכון מהצד שאת מבינה שהכל אחד, אז שם אין לך שאלות. אבל הידיעה הזאת לא ממלאת אותך עד הסוף. מה הבנת? שאלה: ישבתי בחדר ופתאום הבנתי שאני גם רוצה וגם לא רוצה ואין הבדל בין רוצה ללא רוצה. אליעד: רבי נחמן אמר פעם, אני יכול לפתור לאדם את כל הבעיות שלו, אבל הוא צריך לבוא ולספר לי מה הבעיה שלו. כדי לקבל פיתרון אתה צריך לשאול שאלה, ואם אתה לא מוכן להודות שיש לך בעייה, אז איך אוכל להביא את הפיתרון. למרות שכן תוכל לקבל את הפיתרון, אבל אם תשאל את השאלה תקבל את הפיתרון מהר יותר. מה שאני רוצה להגיד הוא, שכול הבנה בנויה על מידע מסויים. למשל אדם אומר שהוא מבין שהוא גם טיפש, למעשה הוא מבין שהוא כל דבר, למעשה הוא גם טיפש וגם חכם וגם הכל. אבל מה מוביל להבנה הרחבה הזאת? היא הגיע לזה דרך ההגדרה ולא דרך האי ידיעה. דרך האי ידיעה היא הדרך הכי מלחיצה, שאתה מודה שאתה לא יודע שום דבר. אני מנסה להסביר לך איך לשאול שאלה, ואם תלמדי איך לשאול שאלות, אז בסוף תלמדי איך לשאול את השאלה הגדולה... לחץ להמשך...

סבלנות / סובלנות - מה טוב / רע בסבלנות וסובלנות? מה הטוב ביותר? איך להיות סבלן?
...על האדם להתנהג עם מידת הסבלנות לפי האמת. דהיינו, על האדם להשתדל תמיד לראות את האמת ולהבין האם באמת אפשר להשיג את מה שרוצים בדרך יותר מהירה ויעילה? אם כן, אז אין צורך בסבלנות. אך אם לא, אז רצוי להמתין בסבלנות. והשאלה היא: כיצד אפשר ללמוד להמתין בסבלנות כאשר כן צריכים להתאזר בסבלנות? והתשובה היא, כי כדי לרכוש את מידת הסבלנות, לשם כך על האדם ללמוד להתחבר לרצונות הפנימיים שלו. ונסביר: הסבלנות נצרכת כאשר האדם רוצה להשיג מטרה כלשהי אך לוקח זמן להשיג אותה. במקרה כזה צריך האדם להמתין בסבלנות. ומי שיתבונן בעניין יראה, כי כל מטרה שאותה רוצה להשיג האדם, יש מטרה אחרת חשובה יותר ממנה. לדוגמא: אדם שרוצה למצוא זוגיות. המטרה היא למצוא זוגיות. אך המטרה החשובה יותר ממנה היא להרגיש טוב. האדם רוצה למצוא זוגיות כדי להרגיש טוב. וכאשר האדם לא מצליח להשיג את מטרתו עכשיו, עליו לזכור את הרצון הפנימי שלו שהוא להרגיש טוב, ועל ידי זה להבין שעליו להתאזר בסבלנות. ועל ידי זה שהאדם זוכר את המטרה הסופית שלו שהיא להרגיש טוב... לחץ להמשך...

אלוהים - חלק 17 - הוכחה לכך שאלוהים *לא* ברא את מימד הזמן.
...זה בעצם לומר שדבר התרחש מעצמו ללא סיבה וזה אינו אפשרי. 3 - לומר שהבריאה הייתה ללא סיבה, פירושו שאלוהים לא ברא את העולם מרצונו אלא הוכרח לכך וזה אינו אפשרי. נסכם: אלוהים רצה בבחירה חופשית ומלאה לברוא את העולם. אם לא רצה אלוהים לברוא את העולם, הרי שהוא לא היה בורא את העולם. ולכן: אלוהים רצה ורק אח"כ ברא את העולם. ונפריך: ברגע שאנחנו אומרים שאלוהים ברא את העולם, רק אחרי שהוא רצה / חשב לברוא את העולם, הרי שבעצם אנחנו אומרים שהיה עוד אירוע לפני בריאת העולם, שהוא הרצון של אלוהים לברוא את העולם. לומר שאלוהים רצה לעשות X ועשה X, פירושו להכניס את אלוהים שלפני בריאת הזמן, אל תוך זמן של רצון שגורר עשייה ופעולה. ונסכם: אין אפשרות לומר שאלוהים רצה לברוא את הזמן, כי אז אנחנו מגדירים 2 דברים שונים, שהם: 1 - רצה. 2 - ברא. ו 2 הדברים האלו התרחשו בזמן שונה, כי אחרת הם היו דבר אחד. וא"כ נסיק כי אלוהים עצמו פועל בתוך מסגרת ציר זמן, של רצון אלוהי שאחריו באה הפעולה האלוהית. מסקנה: המשפט אלוהים רצה לברוא את הזמן... לחץ להמשך...

חוסר סיפוק בזוגיות, חוסר סיפוק בעבודה, אכילה רגשית, לא מרוצה, לא מסופק, לא מאושר, ריקנות פנימית, אושר פנימי, שמחת חיים, שביעות רצון, לא מצליח למצוא, מה מתאים לי?
...להגיד "למה אני לא מרוצה מזה?" אז לא תמיד אתה לא מרוצה מזה כי זה לא טוב, לפעמים אתה לא מרוצה מזה כי אתה בכלל מנסה לפתור בעיה אחרת באמצעות הדבר הזה. נגיד שמישהו מתלונן על האנשים סביבו עכשיו למה הוא מתלונן, עכשיו לפעמים בן אדם מתלונן על אנשים סביבו כי הם באמת "לא בסדר" ולפעמים הוא מתלונן על כולם, למה הוא מתלונן על כולם? כי הוא בכלל מתוסבך עם עצמו והוא חשב שהם ימלאו לו איזה חיסרון ואז מה לעשות שהם לא יכולים למלא לו את החיסרון ואז הוא מוציא עליהם את העצבים שהם לא יכולים למלא לו את החיסרון אבל הם באמת לא יכולים למלא לו את החיסרון. כי הוא ניסה לפתור את בעיית החיסרון הפנימי שלו באמצעות מערכת יחסים חיצונית ומאחר שזה לא פותר לו את החיסרון כי אי אפשר למלא ריקנות פנימית באמצעות משהו חיצוני לכן הוא יתחיל לחפש חסרונות בחיצוני ויתחיל להאשים את החיצוני שהחיצוני אשם, "אתה יודע למה אני לא מרוצה? כי זה ככה" הוא ימצא סיבות. עכשיו ומה הדרך של הבן אדם לדעת, ניתן כיוון איך בן אדם יכול לדעת האם באמת הסיבה שהוא... לחץ להמשך...







באפשרותך לשלב אצלך באתר, תיבת מאמרים נגללת, שמתעדכנת כל שעה במאמרים חדשים ... באמצעות הקוד הבא:    מידע נוסף - כאן




אתה מוזמן ליהנות מייעוץ אישי של אליעד כהן (050-3331-331) בנושאים:



ייעוץ אישי / נפשי / כללי / עסקי / מקצועי / בכל תחום!



נושאים מומלצים לעיונך...





קבל תכנים נוספים שיעניינו אותך...




האתר www.EIP.co.il נותן לך תכנים בנושא מאמן אישי בסקייפ, מאמן רוחני, אימון אישי לדיאטה, מאמן אישי לילדים נוער והורים, מאמן אישי לירידה במשקל, גישור, קאוצינג מומלץ, קואצ'ינג לילדים בתחום תכונות אופי טובות - ללא הגבלה! לקביעת פגישה / ייעוץ טלפוני / הזמנת הספרים - חייג: 050-3331-331

© כל הזכויות שמורות לאתר www.EIP.co.il בלבד!
מומלץ ביותר, לצטט תוכן מהאתר במקומות שונים, ובתנאי שתמיד יצורף קישור לכתובת שבה מופיע התוכן המקורי ולאתר.

האתר נבנה על ידי אליעד כהן
Fractal דף זה הופיע ב 0.1094 שניות
עכשיו 30_04_2016 השעה 23:36:52
wesi1