... הפעולה? מהם התהליכים הפנימיים שיוצרים את התופעה החיצונית של ההתנהגות שלו? דהיינו, יש סיבה
ותוצאה, הסיבה זה מה שקורה בתוך האדם,
והתוצאה זה מה שהאדם עושה. דהיינו, החבר שלך רוצה משהו מסוים, חושב משהו מסוים, מדבר משהו מסוים, מרגיש משהו מסוים, ועל סמך זה הוא עושה פעולה מסוימת, ואנחנו מנסים
מהתוצאה להבין את הסיבה. אנחנו רוצים לראות מהי ההשתקפות של הסיבה בתוך
התוצאה. דהיינו, מה הסיבה שהובילה
לתוצאה? איזו סיבה, יצרה את
התוצאה הזו? כלומר, כאשר אנחנו מנסים לקלוט בן אדם אחר, אנחנו בעצם רואים אירוע ורוצים להבין מה מאחורי הפעולות הללו, זו המהות של הניסיון לקרוא את האדם ... הנראים לפניו גם בתחומים אחרים, הוא מפתח על ידי זה את היכולת להבין את הסיבה המשתקפת בכל
תוצאה. האדם צריך לשאול את עצמו מה הסיבה שהמציאות הובילה אותה להיות כפי מה שהיא? על ידי שיפור היכולת שלו בהבנת הסיבות לדברים שסביבו, על ידי זה הוא משפר את היכולת להבין את הסיבה של
התוצאה. כי מה שהחבר אמר, זהו מקרה פרטי של סיבה שגררה
תוצאה. אף ברמה הפרטית עליו להתבונן אל עצמו, לשאול את עצמו מה הסיבה שהוא עצמו אומר פעם כך ופעם אחרת. בנאדם צריך להבין, מדוע הוא מרגיש כך ולא אחרת? מדוע ... שלו. וכשבנאדם מתבונן בתוכו על ידי זה מכיר את התודעה האנושית. כי כל הפעולות שהאדם עושה זה
תוצאה של הרצון. והרצון הוא
תוצאה של משהו מסוים. האדם עובד, למה? כי רוצה להרוויח כסף בסוף החודש? אבל זה עצמו הוא
תוצאה של משהו אחר. כל רצון הוא סיבה של משהו אחר.
ותוצאה של משהו פנימי יותר. דהיינו, כל דבר הוא
תוצאה וגם סיבה של משהו אחר. ועל האדם להבין מאיפה כל הדברים נובעים? לבסוף האדם מבין בדיוק מה האדם השני רוצה ומרגיש מולו. על ידי הבנת עצמך מבין את ...